Tarpeeton Tiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tarpeeton?
Muita tarpeettomia?
Muumit
Jumala
Koutsi
Slovenia
Elämä
Nuorten palkka-ale

Muuta tarpeetonta? Kerro, NO älä kerro, sehän on varsin tarpeetonta!
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

"Viime kierroksen ennätyssuuri tarjolla ollut lottopotti 12,7 miljoonaa jakautui porukkaloton pelanneelle kahdelle voittajalle viime kierroksella. Voittajarivi oli ostettu Porvoon Sokoksen info-pisteestä.
...
Asiakkaat ovat eilen käyneet katsomassa infoa ja ihmettelemässä paikkaa, josta kaikkien aikojen suurimman miljoonapotin kaksi kuponkia oli ostettu."

(paikallislehden takasivulla tänään ollut 'uutinen')

Siis mitä vttua? Käydään ihmettelemässä Sokoksen infopistettä? :D
Tässä on nyt jotain mitä minä en millään kykene ymmärtämään.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perhekerhoon, jotta ei ole paineita tehdä kotitöitä lastenhoidon lomassa. Huomenna olis sitten poliisien SM-säbät Vantaalla. Olen vain ekan päivän, kun ei kehtaa lapsia liikaa hoidattaa. Mutta nyt sinne vitun kerhoon...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei päivää ettei jotain uutta mopoon liittyvää. Selvittelen itselleni aiheita "kromauksen poisto", "kromattujen osien hitsaaminen" ja "kromatun metallin maalaus".

Tää täyttää kyllä kaikki hyvän harrastuksen tunnusmerkit. Kallis ja aikaaviepä. Hyödyttömyyttä en allekirjoita, koska joka päivä tässä jotain uutta oppii.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Raskasta tää yksin luennointi, kun kollega on saikulla. Phuuuh!

Huomenna olis tentti, johon oon jaksanut lukea ehkä vartin verran. Tuurilla ne laivatkin seilaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

:jee: :rofl: :tiistai: Uusin kauneusvirtaus Amerikoissa? Kyllä nyt on vaatesuunnittelijat innoissaan!!

Aika kauas on menty, naiset poistattaa rintansa miehet tekee toisaalta itsensä "maskuliinisemmiksi" rintasiirteillä!
Viimeksi muokannut Niba, 15.05.2013 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:Ei päivää ettei jotain uutta mopoon liittyvää. Selvittelen itselleni aiheita "kromauksen poisto", "kromattujen osien hitsaaminen" ja "kromatun metallin maalaus".

Tää täyttää kyllä kaikki hyvän harrastuksen tunnusmerkit. Kallis ja aikaaviepä. Hyödyttömyyttä en allekirjoita, koska joka päivä tässä jotain uutta oppii.
Mulle sanottiin tänään aamulla (viimeksi), että nyt lopetat ton salibandyn ja alat harrastamaan jotain ikäiselles sopivaa. Hyvä että en haistattanut vittuja (joo tykkään siitä(kin) naisesta). Sitä touhutaan mistä tykätään. Välillä sattuu ja tapahtuu, pääasia että tapahtuu. Muutenhan tää olis pirun tylsää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eilinen nopea piipahdus irkkupubissa vähän venähti. Nyt Pitäis hoitaa tuliaisviinit ja keksiä jotain puuhaa ennen kuin kone lähtee.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Piti vielä lisätä, että olo on sellainen että mun todella Pitäis kehitellä joku paremmin ikäiselleni sopiva harrastus.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mun todella pitäis kehitellä joku paremmin harrastuksilleni sopiva ikä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti::jee: :rofl: :tiistai: Uusin kauneusvirtaus Amerikoissa? Kyllä nyt on vaatesuunnittelijat innoissaan!!

Aika kauas on menty, naiset poistattaa rintansa miehet tekee toisaalta itysensä "maskuliinisemmiksi" rintasiirteillä!
Hän poistatti rintansa ennaltaehkäisevänä toimena. Tekisin varmaan itse samoin tuossa tilanteessa, jos olisi massia. Luonnollisesti hän laitatti implantit menneiden tissien tilalle.

Jos tuo tekstisi taasen oli jotain huumoria, niin en tajunnu.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu, jos mahdollista niin älä kiitos lainaa niban vastenmielisyyksiä. Ignore ei ulotu lainauksiin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Kreitsu, jos mahdollista niin älä kiitos lainaa niban vastenmielisyyksiä. Ignore ei ulotu lainauksiin.
+1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Slovakia-USA kahden erän jälkeen 3-1. Vielä kun yhden erän jaksaa slovakit painaa niin Suomella alkaa olemaan mahdollisuuksia lohkovoittoon.

EDIT: Jaksohan ne. 4-1 Slovakialle.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 14.05.2013 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vagabondo kirjoitti:Mun todella pitäis kehitellä joku paremmin harrastuksilleni sopiva ikä.
Hyvin sanottu. Toisaalta - ikä on vain numeroita. Oikein odotan että pääsen perehdyttämään esikoistani kunnolla SW- ja Marvel-universumien saloihin!

Olin menossa ruokatunnille mopolla. Ei käynnisty (taaskaan). Hirvee kiroominen ja työkalut esille. Mittaillaan virtoja sieltä ja täältä - kunnes silmiin sattuu tappokatkaisija (oli päällä). Sama asia kuin ruuvaisit kotona sulaketaulusta sulakkeet irti ja menisit rämppäämään valokatkaisijaa "miksei tää valo syty?" Mä oon niin hyvä...
Diddley Bow kirjoitti:Sitä touhutaan mistä tykätään. Välillä sattuu ja tapahtuu, pääasia että tapahtuu. Muutenhan tää olis pirun tylsää.
Amen brother. Välillä - ihan vaan hetkittäin - on kyllä käynyt mielessä, notta olisi sitä voinut vaivattomampia ja halvempiakin harrastuksia itselleen kehitellä kuin luolasukelluksen ja mopoilun. Sit taas toisaalta - Suomessa on tanhuajia ja sauvakävelijöitä jo ihan tarpeeksi. Kun ei töistä saa elämyksiä - saati adrenaliini tai endorfiinisäväreitä, niin hankitaan ne sit vapaalta.
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vielä pitäis survoa tuliaiset kassiin ja sitten kohti lentokenttää. Tänään on ollut vilpoinen päivä, joten kotiinpaluu ei harmita niin paljoa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kiva kiva taas. Jalkapohjasta roikkui palanen kuollutta ihoa joten repäisin sen pois, mukana lähti vain palanen ei niin kuollutta ihoa. No ei kai sitä osaisi olla jos ei jonnekkin sattuisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarpeeton Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti::jee: :rofl: :tiistai: Uusin kauneusvirtaus Amerikoissa? Kyllä nyt on vaatesuunnittelijat innoissaan!!

Aika kauas on menty, naiset poistattaa rintansa miehet tekee toisaalta itysensä "maskuliinisemmiksi" rintasiirteillä!
Hän poistatti rintansa ennaltaehkäisevänä toimena. Tekisin varmaan itse samoin tuossa tilanteessa, jos olisi massia. Luonnollisesti hän laitatti implantit menneiden tissien tilalle.

Jos tuo tekstisi taasen oli jotain huumoria, niin en tajunnu.
Oli siinä vähän huumoriakin, koska rintasyöpä on naisten yleisin? syöpä, kannattaisi kovin monen poistella nuo lisäkkeet? Se tietenkin johtaisi ongelmiin koska silikonit tuntuvat olevan usein vääränlaisia, myrkyllisiä ja huonojakin.

Olen pahoillani noitten hienompien ihmisten puolesta. ;) Toisaalta jos on kovin herkkä niin ongelmiahan siitä syntyy, nokkosihottumaa ja ties mitä..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin