Miesvartalo ja ulkomuoto?

Yleinen lätinä jä kitinä
Kittys

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mut saa heikoks sellanen vahva mies. En tarkota mitään kehonrakentajan/kilpikonnan näköstä, mutta kokoo ja habaa pitää kuitenki olla. Ei kiitos, lyhyelle ja lihavalle/laihalle, se saa jo kananlihalle..
Sellanen soppeli yli 180/90, useinmiten tumma (tosin, poikkeuksia on). Sellanen, että tuntee ittensä oikeen piäneks ja olonsa turvalliseks :wink: Mjoo ja suomalainen tai ruotsalainen, muille kiitos ei. Joo, eikä hymy saa olla perseessä eikä vinkkurat hampaat myöskään. Silmissäkin pitää olla "jotain".

Ai mulla paljo vaatimuksia vai? :shock: PYH!

PS. Ja lettiki pitää olla kunnossa, ei mikään hevimoppi.
MOONWOLF70

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja MOONWOLF70 »

Kittys kirjoitti:Mut saa heikoks sellanen vahva mies. En tarkota mitään kehonrakentajan/kilpikonnan näköstä, mutta kokoo ja habaa pitää kuitenki olla. Ei kiitos, lyhyelle ja lihavalle/laihalle, se saa jo kananlihalle..
Sellanen soppeli yli 180/90, useinmiten tumma (tosin, poikkeuksia on). Sellanen, että tuntee ittensä oikeen piäneks ja olonsa turvalliseks :wink: Mjoo ja suomalainen tai ruotsalainen, muille kiitos ei. Joo, eikä hymy saa olla perseessä eikä vinkkurat hampaat myöskään. Silmissäkin pitää olla "jotain".

Ai mulla paljo vaatimuksia vai? :shock: PYH!

PS. Ja lettiki pitää olla kunnossa, ei mikään hevimoppi.
Missä oot nähny mun kuvan?? :lol:
Kittys

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

MOONWOLF70 kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mut saa heikoks sellanen vahva mies. En tarkota mitään kehonrakentajan/kilpikonnan näköstä, mutta kokoo ja habaa pitää kuitenki olla. Ei kiitos, lyhyelle ja lihavalle/laihalle, se saa jo kananlihalle..
Sellanen soppeli yli 180/90, useinmiten tumma (tosin, poikkeuksia on). Sellanen, että tuntee ittensä oikeen piäneks ja olonsa turvalliseks :wink: Mjoo ja suomalainen tai ruotsalainen, muille kiitos ei. Joo, eikä hymy saa olla perseessä eikä vinkkurat hampaat myöskään. Silmissäkin pitää olla "jotain".

Ai mulla paljo vaatimuksia vai? :shock: PYH!

PS. Ja lettiki pitää olla kunnossa, ei mikään hevimoppi.
Missä oot nähny mun kuvan?? :lol:
Höpö höpö! *ei usko ennenku näkee*

Ja viel lisäyksenä edellisen; ÄÄNEN pitää olla kans silleen kivallatavalla hot :oops:
MOONWOLF70

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja MOONWOLF70 »

[/quote]

Höpö höpö! *ei usko ennenku näkee*

Ja viel lisäyksenä edellisen; ÄÄNEN pitää olla kans silleen kivallatavalla hot :oops:[/quote]

No riippuu hiusväristä minkä värinen pää on mutta normaalisti vaalean ruskea :oops:

Ja äänestä en kyllä itse osaa sanoa :D
MOONWOLF70

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja MOONWOLF70 »

enkä hymystä enkä silmistä 8)
MOONWOLF70

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja MOONWOLF70 »

[/quote]

Höpö höpö! *ei usko ennenku näkee*
[/quote]
Onnistuin saamaan kuvan tonne galleriaan.. :oops:
Kittys

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

MOONWOLF70 kirjoitti:
Höpö höpö! *ei usko ennenku näkee*
[/quote]
Onnistuin saamaan kuvan tonne galleriaan.. :oops:[/quote]

:vihelt: Hyvä poika!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tähänkin sama vastaus kuin tuohon naisvartalotopikkiin.
Eli en voi sanoa, mikä olisi se yksi tietty ulkonäkömalli mikä viehättää.
Olen kokenut ihanina niin erinäköisiä ihmisiä. Joskus viehättää laihat, joskus isot ja rotevat, joskus taas ihminen ei edes ole oikeasti millään tavoin hyvännäköinen, mutta olen kuitenkin ihan myyty :D
En voi selittää, mutta taidan olla aikalailla "kaikkiruokainen" miestenkin suhteen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tiikeriankka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kittys kirjoitti:180/90.
Mursu.
Kittys

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:
Kittys kirjoitti:180/90.
Mursu.
Joo lihasta, ei läskiä.

Ja noihinkin mittoihin vielä vahän lisää, sit on joku heikkona, ehkä.. yleensä.. :oops: Sitäpaitti, pitäähän miehen olla ISO kun ite on pieni. NIH.
Gina

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Gina »

KGrilli kirjoitti:upeita miehiä, kaikki paitsi keskimmäinen
Kerrankin komppaan grilliä. *kuivaa tietokoneruutua kuolasta*
Tiikeriankka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kittys kirjoitti:
Joo lihasta, ei läskiä.

Ja noihinkin mittoihin vielä vahän lisää, sit on joku heikkona, ehkä.. yleensä.. :oops: Sitäpaitti, pitäähän miehen olla ISO kun ite on pieni. NIH.
Kittys kirjoitti: En tarkota mitään kehonrakentajan/kilpikonnan näköstä
Pitää olla iso mutta ei läski tai bodari.. Mitä jää jäljelle. Joku mutaatio? Yritä nyt nainen päättää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Eniten viehättää pieni ja vaaraton. Joinain päivinä viehättää ihan kuka tahansa, ei tosin ihan lähikontaktiin asti.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tiikeriankka kirjoitti:Pitää olla iso mutta ei läski tai bodari.. Mitä jää jäljelle. Joku mutaatio? Yritä nyt nainen päättää.
(suomentaa, kyllä mä noi naisten aivoitukset tunnen)

Naisilla termi "iso" miesten määrittelyssä tarkoittaa pääasiassa pitkää, joskus myös harteikasta, ja ehkä myös isokätistä ja isomulkkuista. Lihavuus tai huomattava lihaksikkuus eivät sisälly tähän määritelmään.

Toki on myös muistettava että kun nainen sanoo "hyi ei mitään lihaskimppua!", hän viittaa juuri johonkin Schwarzenegger tai Halme-tyyppiseen friikkiyteen, jollaiseksi 99% prosenttia miehistä ei tule millään harjoittelulla eikä edes lisähormoneilla. Samat naiset kuolaavat yleisesti kuitenkin muuten lihaksikkaiden ja jänteikkäiden miesten perään, sellaisten joiksi 2% miehistä ehkä päätyy rankalla vuosien bodauksella.

Se on samanlainen ilmiö kuin jos miehet sanovat etteivät tykkää kovin isoista lollottimista, sillä tarkoitetaan että E-kupit alkavat ehkä olla pikkaisen liian isot arkikäyttöön, mutta DD on just passeli ja nams.
Viimeksi muokannut Hebuli, 22.11.2005 15:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

hope sou, lihakset nyt kasvaa, kun ovat kovasti kipeät... että ruipelo vartaloesitys saisi lihaspeitteen... 8)
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Eniten viehättää pieni ja vaaraton. Joinain päivinä viehättää ihan kuka tahansa, ei tosin ihan lähikontaktiin asti.
Lasket vain leikkiä, sillä syvin tarpeesi on isohalinalle kontakti.

ps. Naisen kimppuun "tuleminen" on toisaalta aika häkellyttävää, koska itse pohtii lähinnä vain, kuinka saada kiero nainen aisoihin ja alleen :lol:
Kittys

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hebuli kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Pitää olla iso mutta ei läski tai bodari.. Mitä jää jäljelle. Joku mutaatio? Yritä nyt nainen päättää.
(suomentaa, kyllä mä noi naisten aivoitukset tunnen)

Naisilla termi "iso" miesten määrittelyssä tarkoittaa pääasiassa pitkää, joskus myös harteikasta, ja ehkä myös isokätistä ja isomulkkuista. Lihavuus tai huomattava lihaksikkuus eivät sisälly tähän määritelmään.

Toki on myös muistettava että kun nainen sanoo "hyi ei mitään lihaskimppua!", hän viittaa juuri johonkin Schwarzenegger tai Halme-tyyppiseen friikkiyteen, jollaiseksi 99% prosenttia miehistä ei tule millään harjoittelulla eikä edes lisähormoneilla. Samat naiset kuolaavat yleisesti kuitenkin muuten lihaksikkaiden ja jänteikkäiden miesten perään, sellaisten joiksi 2% miehistä ehkä päätyy rankalla vuosien bodauksella.

Se on samanlainen ilmiö kuin jos miehet sanovat etteivät tykkää kovin isoista lollottimista, sillä tarkoitetaan että E-kupit alkavat ehkä olla pikkaisen liian isot normaalikäyttöön, mutta DD on just passeli ja nams.
Hahaha :lol: , Iso käsi tälle! :komp:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Eniten viehättää pieni ja vaaraton. Joinain päivinä viehättää ihan kuka tahansa, ei tosin ihan lähikontaktiin asti.
Lasket vain leikkiä, sillä syvin tarpeesi on isohalinalle kontakti.
En edes laske. Ymmärrän ison halinallen viehätyksen, mutta vielä enemmän minua viehättää pieni halinalle.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

LillyMunster kirjoitti:Tähänkin sama vastaus kuin tuohon naisvartalotopikkiin.
Eli en voi sanoa, mikä olisi se yksi tietty ulkonäkömalli mikä viehättää.
Olen kokenut ihanina niin erinäköisiä ihmisiä. Joskus viehättää laihat, joskus isot ja rotevat, joskus taas ihminen ei edes ole oikeasti millään tavoin hyvännäköinen, mutta olen kuitenkin ihan myyty :D
En voi selittää, mutta taidan olla aikalailla "kaikkiruokainen" miestenkin suhteen.
Tätä vois vaikka koNpata, siitäkin huolimatta että pitkä ja tumma herättää helpommin huomion kuin lyhyt ja vaalea. Nuo jutut ei kuitenkaan ole miehessä mitenkään tärkeimpiä. Enemmän merkitystä luonteella, käyttäytymisellä, arvoilla jne. mut tää meneekin jo off topiciksi. Ja muita tarkemipia fyysisiä ominaisuuksia tärkeämmäksi nousee myös se, että miehen silmissä on se "jokin" kun sinne katsoo ja että äänessä olisi tummaa vivahdetta kun se (mieluusti mulle) juttujaan kertoo.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin