Miesvartalo ja ulkomuoto?

Yleinen lätinä jä kitinä
slam

Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kiinnostaako enemmän lihaksikas vai laiha? vai siltä väliltä?

Kiinnostaako rotevat, vai vihaisen näköiset miehet,
vai kiltin näköiset ns. suloiset pojat. En edes usko kaikkien pitävän siroista pikku pojista, taikka saksalaisviiksistä äijistä... Jokaisella varmasti oma makunsa? Vaihteleeko maku vuosi rytmin mukaan? tai kuukautiskierron mukaan? ;) vai pysyykö samana?

ps. Itse olen tätä vihaista äijä katekoriaa, :wink: ehkä 8)
Exsat

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Miehellä pitää olla isot, vahvat kädet ja miellyttävä ääni. Mieluiten pitempi kuin minä (mikä ei onneksi ole kohtuuton vaatimus) ja ehdottomasti painavampi kuin minä. Mielummin pömppömaha kuin näkyvät vatsalihakset.
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Exsat"][/quote]

Eli käsiä pitää reenata ja opetella puhumaan oikein. hmm.

Naisen nähdessäni, minulla tulee hirveä tarve käydä käsiksi? hmm, ja nainen kokee, kähmivät kädet ja leppeen suostuttelun mukavana? Oki. Taidan siis käydä kiinni naisiin ;) kiitos tästä ideasta.
AarneAnkka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:Miehellä pitää olla isot, vahvat kädet
Nemi sanoi yhdessä sarjakuvastripissä, "Kokemuksesta tiedän, että miehillä joilla on noin pienet kädet....".

Entä mitenkäs on kaulan laita? Käytetään termejä "sikaniska" ja "kynäniska". Herättääkö sikaniska naisissa alkukantaisia himoja ja kynäniska säälinsekaista inhoa?
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kiinnostaako muna naista yleensä ollenkaan, ja miten se kiinnostaa, ja miksi? sisään haluaminen, vai mikä on se ns. suurin Pointti? :roll: Suihin ottaminen tuntuu mukavalta, mutta miksi nainen tekee, niin? Eihän hän siitä juurikaan hyödy? onko se edes hauskaa?

...huvinsa kullakin....
slam

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja slam »

naisen kalusteiden ns. katselu ja niiden esittelyn katseleminen on ns. kiinnostavaa, siksi, koska se synnyttää rajun halun repiä naisen vaatteet kappaleiksi. Syntyykö naisella kiinni käymisen vimmaa?
killkill

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kiinni käyminen naiseen ja vaatteiden repiminen päältä on MIEHEKÄSTÄ! Vässyköihin metroseksuaalimiehimyksiin kyllästyneet daamit osaavat kyllä arvostaa takametsien miestä, joka turhia puhumatta, katse palaen karkaa kimppuun ja hujauksessa poistaa Pradat ja Bulgarit päältä pulisematta turhia. Ah tuota karkeaa alkuvoimaa!

Jos haisee hielle ja parta ajelematta, aina parempi. Alusvaatteiden vaihtaminen on muuten täysin turhaa, silläkin rahalla voi ostaa vaikka vitusti kaljaa!

Luolamiesmäisyys tulee olemaan SE seuraava juttu. Ole edelläkävijä ja aloita jo tänään!

<PS: Sarkasmia>
Nimitz

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

killkill kirjoitti:Kiinni käyminen naiseen ja vaatteiden repiminen päältä on MIEHEKÄSTÄ! Vässyköihin metroseksuaalimiehimyksiin kyllästyneet daamit osaavat kyllä arvostaa takametsien miestä, joka turhia puhumatta, katse palaen karkaa kimppuun ja hujauksessa poistaa Pradat ja Bulgarit päältä pulisematta turhia. Ah tuota karkeaa alkuvoimaa!

Jos haisee hielle ja parta ajelematta, aina parempi. Alusvaatteiden vaihtaminen on muuten täysin turhaa, silläkin rahalla voi ostaa vaikka vitusti kaljaa!

Luolamiesmäisyys tulee olemaan SE seuraava juttu. Ole edelläkävijä ja aloita jo tänään!

<PS: Sarkasmia>
:rofl:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:ja nainen kokee, kähmivät kädet ja leppeen suostuttelun mukavana?
Ei, nainen ei koe kähmintää automaattisesti mukavana. Naista kähmitään vain suostumuksella. Leppeä suostuttelu on mukavampaa.
slam kirjoitti:Suihin ottaminen tuntuu mukavalta, mutta miksi nainen tekee, niin? Eihän hän siitä juurikaan hyödy? onko se edes hauskaa?
Ei hyödy suoranaisesti ei, mutta nainen tekee sen tuottaakseen miehelle mielihyvää ja se taas tuntuu naisestakin hyvältä. Hauskuuten en sano mitään, koska hauskuus ei ole suihinottoa kuvaava asteikko.
AarneAnkka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:<PS: Sarkasmia>
Vaan kyllä siinä totuuden siementäkin on, nykymaailman menosta päätellen.
ninnithequeen

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei missään nimessä mikään bodari, yök. Samoilla linjoilla kuin Exsat, miehen pitää olla minua pidempi. (se ei ole kovin mahdotonta...) Hoikka tai pyöreä, sama kai se. Kunhan ei ole mikään kamala sikaniska, joka pumppaa itsensä täyteen steroideja. Näitä tunnen ja sekopäisiä ovat. Ei tarvitse kuin pari tuoppia ja käytös muuttuu sen kuuluisan luolamiehen tasoiseksi. Huh.
killkill

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Vaan kyllä siinä totuuden siementäkin on, nykymaailman menosta päätellen.
Älä nyt sinäkin aloita. Eikö yksi poikuus riitä? :)

Suurin virhe mitä mies voi tehdä, on tietoisesti ruveta raivolla muokkaamaan itsestään jonkun hemmetin muka-ihannekuvan mukaista. Etenkään tavoite on täysin erilainen kuin lähtökohta.

Kyllä meille "tavallisille miehille" löytyy jokaiselle ottaja. Darwinin teoriat pitävät huolen lopuista.
Viimeksi muokannut killkill, 17.11.2005 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Semmonen hoikka ja minua pitempi ja painavampi mies on hyvä. Ei bodari tai mikään hirmuinen lihaskimppu. Siinähän se.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Itse pidän rotevammista, vähintäänkin minun pituisista miehistä. Viimeiseen asti trimmatut tyypit eivät minua saa syttymään. Ja vaikka vatsa olisikin vähän muhkeampia, ei se saa tehdä efektiä tikkujaloista :lol: Ah, pitkät hiukset ja sopiva karvaisuus plussaa ;)

Olen hyvin tyytyväinen, kun kumppani on saanut vähän painoa lisää :)
Leilah

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minut sytyttää tällä hetkellä noin kolmekymppinen, hyväkuntoinen, normaalipainoinen miestyyppi. Vahvat käsivarret ja miehekäs kaunis niska ovat totaalinen turn on.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja martza »

Suvinen kirjoitti: Kummallista miten tuo niska viehättää. Senpä takia itse pidän lyhythiuksisista miehistä..
Oikein söpöä niskaa tekee aina mieli purra ja pussata.
On ihanaa saada niskapusuja samoin kuin antaa niitä. Toinen tulee "hulluksi" kun hivuttauttuu takaapäin nautinnolliseen niskasuukotteluun. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
tonttu8

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Sellaset lihaskimppu-hormoonihirviöt ei ole kiinnostanut koskaan. Yöks.
Tykkään että mies on pidempi kuin minä (ei mahdotonta myöskään täällä).
Sopusuhtainen vartalo miehellä on jees. Sellaista on kiva katsella ja koskettaa. ;)
AarneAnkka

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Älä nyt sinäkin aloita. Eikö yksi poikuus riitä?
No joo, eiköhän... :oops:
Suurin virhe mitä mies voi tehdä, on tietoisesti ruveta raivolla muokkaamaan itsestään jonkun hemmetin muka-ihannekuvan mukaista. Etenkään tavoite on täysin erilainen kuin lähtökohta.
Minä itse asiassa meinasin tehdä tuon virheen kun exäni (lyhytaikainen suhde) kritisoi minua hintsuksi eli hinteläksi. Hommaa ajoi pidemmälle vielä se kun monet hottiksina pitämäni naiset kuvailivat ihannemiestään, joka sattui lähes kaikissa tapauksissa olemaan kaljupäinen sikaniskaryökäle jollaiseksi minä en pystyisi muuttumaan kuin elämäni täydellisellä omistamisella ulkomuotoni muuttamiseen.

Lienee kai sitten ollut vain oma virheeni kun olin himoinnut naisia jotka himoitsevat sikaniskaryökäleitä...
killkill

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Lienee kai sitten ollut vain oma virheeni kun olin himoinnut naisia jotka himoitsevat sikaniskaryökäleitä...
Eiköhän tämä ole laajennettavissa muuten molempiin sukupuoliin? Tottakai televisiot ja lehdet, webistä puhumattakaan, pullistelevan kaikenlaisten ueber-beibien kuvia. Kuitenkin monelle meistä "kelpaa" (paremman ilmaisun puutteessa) ihan "tavallinen" daami. Ei kannata lähteä mukaan kauppamiesten hoopotuksiin. Joku Men's Health siinä kuin Cosmopoliisikin saa aikaan inhon ja raivon sekaisia reaktioita joka kerta kun sellaisen lehtipisteessä näkee.
Geetzu

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

slam kirjoitti:--
On kai aina kiinnostanut eniten itseäni pidemmät ja isokokoisemmat miehet, joilla hiuksia ei lainkaan tai ainakin huomattavasti vähemmän kuin omassa päässäni. Melkoisen suuri tarjonta. :] Jos nyt unelmamieheni kroppaa rupeaa sanoiksi laittamaan, niin kyllä lihakset rinnassa ja vatsassa pistävät omat paikat tykyttelemään. Kädet ja todellakin reidet on se juttu mihin kuitenkin kiinnitän ensin huomioni. Tähän vielä pieni parta ja ruskeat silmät, ah. Kiltti ulkomuoto pienellä pahismaisuudella roks.
Exsat

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Miehellä pitää olla isot, vahvat kädet
Nemi sanoi yhdessä sarjakuvastripissä, "Kokemuksesta tiedän, että miehillä joilla on noin pienet kädet....".
Mä ajattelin tälläkertaa käsivarsia, erityisesti olkavartta.
Sannu

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä olen aina ollut kiinnostunut itseäni ainakin sen viisi vuotta vanhemmista miehistä. Miehen pitää olla mielestäni miehen näköinen ja sellainen periaate on ollut, että jos mies laittaa hiuksia enemmän kuin minä niin ei oo hyvä! Unelma mies on iso, vähän kuin Veeti Kallio. Mielummin ja oikeastaan hyvinkin mielellään vähän massua, se kertoo siitä, että mies osaa myös nauttia elämästä. (lue, syödä hyvin, juoda hyvin ja rentoutua hyvin) Jostain syystä nautiskelijaihmiset osaavat myös tehdä seksiä paremmin. Pidän myös kaljuista ja parrakaista miehistä. Ja unelmamies hymyilee ...
SingleMalt

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Sannu kirjoitti:Mä olen aina ollut kiinnostunut itseäni ainakin sen viisi vuotta vanhemmista miehistä.
Iästä en tiedä, mutta muutenhan tuo oli niinkuin peiliin olisi katsonut :mrgreen:
Sannu

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Tapaamistasi mielenkiinnolla odottaen :P
pajazzo

Re: Miesvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Ihannemieheni on ulkoisesti tavattoman lähellä näyttelijä Christian Slateria. (Jos nyt joku sattuu tuntemaan tapauksen). :dream:
Vastaa Viestiin