Nie Parla Retardo Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

TJ 15.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Today is going to be bloody amazing! Ainakin sille tuntui, kun heräsin reilu tunti ennen kelloa ja sain ihan rauhassa viritellä itseni työkuntoon. Mahtifiilis, kesää pukkaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tein stressitestin ja kävin kävellen kaupalla. Ei se nyt ihan pahalta tuntunut. Sain samalla päivän annoksen d-vitamiinia mollukasta ja hyvää mieltä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jos kävis kattomassa Airbournen Beachillä perjantaina, niin jaksaakohan sen jälkeen luovia ittensä Puistobluesiin kattomaan Thorogoodia? Vaatis kyllä turnauskuntoa tai ainakin hotelliyötä ytimessä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon kyllä niin kapinallinen! Just eilen vaimolle vaahtosin, että onpas ollut hyvä/kiva olla vähän breikillä täältä, ja sitten heti sattui vapaampi päivä ja kapinoin itseäni vastaan täällä kirjoittaen. Huwjaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mätää, nenänpielessä, parhaat mausteet suit sait! Jo kohta tulee!
Aurinkomatkat lähetti viestin mutta ei pysty enkä muutenkaan matkustele matkustelu vahvistaa vain ennakkoluulot oikeaksi! Ja avartaa kukkaroa, missä kävikin buenosti sain kuoppaa lapioitua täyteen vukran verran kun ilmoitti vuokranottaja että peritty kuukausi liikaa eli ennakkoa, eli kuoppa lapioitu puolilleen miten käy ensi kuussa, jatkuuko mäihä vain pitääkö mennä verottajalle selittämään lisää? Ihan ok koska vaje maksussa johtui palkanmaksajan mokasta josta jouduin tilelle, mutta oikeus ja kohtuus, nyt voisi lävähtää vaikka millin tili niin sataisiin loppukuiksi tilit pulssalle,se nähdään kuukauden sisään.. Olisin tiennyt tosiaan mm pelien lopputuloksetkin mutta kun en vetoa lyönyt..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekosyyt :h:

Ajattelin kävellä duunista kotiin maisemareittiä, mutta onneksi katsoin tuulen voimakkuuden ilmatieteenlaitokselta niin voinen köpötellä suorinta tietä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nelivuotiaan kevätjuhlat viideltä. Poikkesin aamupäivällä tyttöjen kanssa rismassa ostamassa partykläägät. Sää on kuin sulhanen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:partykläägät
Onks tää jotain Tamperetta?

Oon ihan liekeissä, en edes muista koska olisin ollut näin tehokas töissä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:partykläägät
Onks tää jotain Tamperetta?

Oon ihan liekeissä, en edes muista koska olisin ollut näin tehokas töissä!
pläägät piti kirjoittaa :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsingin yliopisto palkitsi sukupuoliriippuvaisen tutkimuksen, eikö olisi aika? Ei pelkästään korkata, vaan paremminkin tutkia ja palkita sukupuolettomuuspohjaisen tutkimuksen?

No, ei se mitään 130% lihansyöjänä menen puolen tunnin päästä syömään palkitsevaa Black Angus -ulkofile'pihviä Hämeenkadun Grillsoniin, laskuttivat väärin edellisellä kerralla tammikuussa, nyt sitten syön juon juon illan ilmaiseksi. Purkaa porkkanaa ja natustakaa lanttua, HÄHÄÄ! Se on terveellistä niiin... Vitun vegaanit! Ja muistakaa päivittäinen hyönteiasannoksenne?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No äläs ny, eksyyhän sinunkin lautasellesi toisinaan Suomen suosituis kasvis, HK:n Sininen. Kroppa kiittää!
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

BettyGee II pitäis viedä huoltoon. Jos vaikka kohta polvi antais sen verran myöden, että pääsis selkään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:No äläs ny, eksyyhän sinunkin lautasellesi toisinaan Suomen suosituis kasvis, HK:n Sininen. Kroppa kiittää!

Jos meinasit minua niin fatserin sinistä melkein mieluumin syön, siitä saa hyönteisannoksenkin, koska kaakaossa elättelee itseään runsas fauna flooran lisäksi enkä tarkoita nyt sitä jääkaapissa viihtyvää valmistetta, kasvissyönti on huijausta koska kasvissyöjien appeen seassa kiehuu myös eläinproteiinia runsain mitoin, mitä luonnonmukaisempaa niin sitä enemmän..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nie Parla Retardo Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tokavika kakkupohja uunissa ja tärkeimmät koristeet muovailtu. Viva Las Vegas!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin