понедельник = Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve taasen. Ja ennenkaikkea Huomenta kaikille. Kun itse sanon sen, eikä Ylermi Överhankala, niin ei niin ärsytä!

Se vaan taas näyttää siltä, että niin sanottu arki alkaa!

Alkakoon!

Olkaatte ihmisiksi! Minäkin olen.

Stadin A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos pitää valita kirjoitanko SA:n ensin perustamaan ketjuun vai niban sen jälkeen perustamaan ketjuun...

Oh dog, kirjoitan tänne. Muutenkin tää tuplaketjupelleily on viime päivinä alkanut jo mennä yli äyräiden ja sais loppua. Onhan se varmaan mahdottoman kivaa ja tosi hienoa ilmoittaa kerta toisensa perään että olet perseestä enkä halua kirjoittaa sun ketjuus joten perustan uuden passiivis-aggressiivisen mielenosoitusketjun tähän viereen vaikka mulla ei tässä yhtään mitään asiaa oikeastaan ollutkaan, mutta joku roti nyt saatana kun etusivulle ei kohta mahdu kuin kolme viikonpäiväketjua ja niiden "enleikisunkaa" -jälkikopioversiot. Persenaamat.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Valitsin ylimmäisenä olleen viikonpäiväketjun. Helpompi jotenkin.

Mopedilla 2.000 mailia (3.200 km) päästelty tällä ajokaudella. Tällä menolla sivutaan ja ylitetään viime kauden lukemat (n. 11.000 km) kevyesti. Ennen juhannusta pitäis vielä vaihtaa koneeseen öölit ja jäljittää syy kytkimen toiminnan pehmeyteen. Ilmavika olis se todennäköisin, mutku järjestelmästä on päästetty jo varmaan gallona nestettä läpi... seuraavaksi kuluvia osia ja stefoja vaihtoon.

Eilen oli penskojen kanssa vaihteeksi kivaa eikä isi pitkästynyt leikkipaikalla. Harvinaista. Huvitti hiekkalaatikon vieressä pilttiään "kaitseva" huonoryhtinen kohtalotoveri. Nosti katseensa kännykästä ehkä kerran viidessä minuutissa, muuten "viihtyi" nenä puhelimessa koko ajan. Ehkä sillä oli vaan darra. Se tuli opittua, että keinupallon säännöt ovat 30 vuodessa muuttuneet täysin. Meidän aikaan oli vaan "palo" ja "haava" - nyt on "elkkuja" (elämiä). Niitä on lähtötilanteessa (kymmenen) - osumista eri kohtiin niitä lähtee pois X mutta niitä voi tienata takaisin kirmaamalla esim läheiselle kiipeilytelineelle polttajan hakiessa palloa puskasta. Tai sitten se kuusvuotias vaan vedätti wanhaa.

Oma alkoholiongelma pahenee edelleen. Ei tee mieli viinaa :kele:
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elämiä on alussa yksi, mutta niitä voi hankkia kiertämällä joku kohde. Näin meni keinumatti 80-luvulla Itä-Tamperella. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta! Aloitin aamuni päivittelemällä ystäväni kanssa meidän entisen luokkakaverin pyykinpesurituaaleja, joista ko. rouva avautui facebookiin. Että jännää aamua itse kullekin!

p.s. Pesettekö te muut vaatteet väreittäin, ts. punaiset omana koneellisenaan, siniset omanaan jne?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ En pese, vain kirjo- ja valkopyykki materiaalierojen lisäksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos tuo aamupalapuuroprotskusössö olisi yhtään pahemman makuista niin sen olisi pakko olla jotain superfoodia.

exsu kirjoitti:p.s. Pesettekö te muut vaatteet väreittäin, ts. punaiset omana koneellisenaan, siniset omanaan jne?
Kyllä pesen. Omaan myös kaikille väreille oman likapyykkisäkin. Tosin vaatteideni väriskaala on varsin rajoittunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
p.s. Pesettekö te muut vaatteet väreittäin, ts. punaiset omana koneellisenaan, siniset omanaan jne?
Itse en ole pyykkikoneeseen koskenut pariinkymmeneen vuoteen, mutta vaimo kyllä huutelee lapsille minkä värisiä vaatteita nyt pestään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:p.s. Pesettekö te muut vaatteet väreittäin, ts. punaiset omana koneellisenaan, siniset omanaan jne?
Tämän suuntaista ohjeistusta on tullut hallitukselta. Siniset ja vihreät yleensä samassa. Muut yleensä yksinään. Jos pyykkiä on pesty poikkeuksellisen ahkerasti, niin punaset ja mustat saattaa mennä samaan koneeseen, mutta yleensä kumpaakin on riittävästi tarjolla täyttämään koneen yksinäänkin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Yesterday was a good day.

Viettäny tässä vähä sinkku -henkistä laatuaikaa erään neidon kanssa monissa eri merkeissä.

Noh, eilen sain kutsun heidän seuransa kevätjuhlaan. En suuremmin miettiny mihin olen menossa, mutta herrasmiehenä menin katsomaan. Ei ollenkaan haitannut että seura jonka juhlissa olin oli Pole4Fitin-tankotanssi seuran kevätjuhla. Siisvoijumankauta, mistä muualta löytyy niin kuumia kissoja vähissä vaatteissa tekemässä siistejä temppuja, jotka vielä tykkää että niitä katsellaan?

En tajua miten tuolla ei ollut heteromiehistä koostuvaa jonoa ulos asti?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: En tajua miten tuolla ei ollut heteromiehistä koostuvaa jonoa ulos asti?
Meidän Tampereen vastaavassa järjestetään sellaisia sylitanssi- ja striptease- kursseja, joille on tarkoituksena jossain kohtaa ottaa oma poikaystävä/mies/tms. matkaan, että saa testata hommaa käytännössä. Poikkeuksetta tytöt raportoi, että on helvetin vaikea saada suostuteltua puoliskoa mukaan. Miehet on outoja.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mihin sitä miestä siinä strippauksessa tarvitaan? Rahan antamiseen?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mihin sitä miestä siinä strippauksessa tarvitaan? Rahan antamiseen?
Se on merkittävästi erilaista, jos on yleisöä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Mihin sitä miestä siinä strippauksessa tarvitaan? Rahan antamiseen?
Se on merkittävästi erilaista, jos on yleisöä.

Ymmärrän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon niin rakastunut mun kiharoihin, että harkitsin n. 10 sekunnin ajan permanenttia. Tämä yhdistettynä aamun pyykkitilanteeseen saa minut hieman huolestumaan itsestäni.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tsiisus että väsyttää. Taas ollut muka liian vähän aikaa lukea tenttiin ja nukkua, eli väärin priorisoitu. Serkun vierailu oli tosi mukava, mutta vei aikaa sitten edellä mainituilta. Vielä viikon kun jaksaa, niin sit helpottaa.

Mun väsymyksen sietokyky on heikentynyt vuodessa huomattavasti. Tulen vihamieliseksi kaikkia sitoomuksia kohtaan, koska väsyttää ja pitäis lukea.
Voihan vadelma.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^
Kuvavia Imgflip Meme Maker

Tein tän ihan sua varten :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiitos. Josko kolme Ave Mariaa auttaisi. Jos eivät, niin ehkä paha pikakahvi. Puurohiutaleetkin käytin niihin Eeva Kolun kauravohveleihin, prkl. Mutta johan se ois lounasaika.
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:^
Kuvavia Imgflip Meme Maker

Tein tän ihan sua varten :wink:
Osuu kotia, tosin itse tuli käytettyä yö neidin hyvänä pitämiseen, kun olisi pitäny nukkua töitä varten. Tosin, yhdet yöunet vaihtaa tollaseen kivaan koska vaan!

I love my life at the moment, ei sitoumuksia, ei odotuksia, vain hellyyttä ja peuhausta <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hämpsy ihquliini, nauti tilanteesta! :)

Mulla tää väsymys on ihan kauheeta, tyyliin laitan vesihanan päälle, enkä enää muista miksi. Kesällä nukun sitten kostoksi ihan sikana, hah, siitäs saan!11 Eka kesä nyt hetkeen, etten oo ottanu töitä, vaan "opiskelen" tai opiskelen, vähän molempia. Eipähän tarvi herätä liian aikasin. HAHAAA. ILKEÄÄ NAURUA.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Hämpsy ihquliini, nauti tilanteesta! :)

Mulla tää väsymys on ihan kauheeta, tyyliin laitan vesihanan päälle, enkä enää muista miksi. Kesällä nukun sitten kostoksi ihan sikana, hah, siitäs saan!11 Eka kesä nyt hetkeen, etten oo ottanu töitä, vaan "opiskelen" tai opiskelen, vähän molempia. Eipähän tarvi herätä liian aikasin. HAHAAA. ILKEÄÄ NAURUA.
Toi kuulosti vähän utomlands? No joo.. Henkinen tasapaino on kuulema karussa monilta nuorilta naisilta..Eipä tämä ole niin vakavata! Relax and DO it!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niba kirjoitti:[Henkinen tasapaino on kuulema karussa monilta nuorilta naisilta..

No ei ihme, ku sinä ja muutama muu palstalainen tunnutte omineen kaiken itsellenne!
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
Niba kirjoitti:[Henkinen tasapaino on kuulema karussa monilta nuorilta naisilta..

No ei ihme, ku sinä ja muutama muu palstalainen tunnutte omineen kaiken itsellenne!
Mua ei voi tästä syyttää!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:Mua ei voi tästä syyttää!11
Niin tai mistä sitä voi oikeasti tietää? Kunhan kirjoittelet.

Viikko töitä!! Täh?! Yy kaa koo ja kalju kiiltäen kohti Saaristomeren aaltoja :)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin ostamassa 6 kpl paavinhattuja ja kuudet pinkit batmanlasit. Työtä, jolla on tarkoitus.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin