Melkein mukava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

No, onhan tää silti kohtuu kiva. Tänään ollaan pitkä päivä kotona tyttöjen kanssa. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Arvoin aamulla, lähteäkö töihin. Ei löytynyt kuumemittaria. Nyt töissä näytti 37.9, täytyy nyt tämä päivä kärvistellä töissä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaktus kurkuss, silmästä valuu mätää ja outlook täynnä paskoja palavereja. Se on maanantaita se.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt 38. Laitoin iltapäivän aikoja kiinni ja huomisen ajat kiinni myös.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi Taavi parkaa! Mut eikö se lohduta, että muskeliautosi moottorissa on kuumempaa kuin ruumiissasi. Oh- tai kehossasi!

Vkonlopulla uhrasin melkein tunnin vastaamalla Stadinarskan sanomiin tulleisiin postauksiin
jotka suurelta osalta käsittelivät selkkausta muutaman kesken. Maltillinen SA ei ollut
ollenkaan mukana tappelussa.
Osallistuin tappeluun liian myöhään.

Vastasin siis So Hardille, MrM:lle, Ylermille, Kiukkutipulle, Homeelle,Daavidille
, Nergalille, Suviselle, Sleadoizille, itselleni, Vesperille, olisko siinä ollut Poikuuskin
-jaa ei tainnut olla, Mut Lapitii oli! Olikohan Aasikin siinä tai Hämärä??? En ainakaan muista
mitä mä heille vastasin- ei tainnut olla. Kuitenkin vadtasin 32 vastausta kullekin
vai olikos se yhteensä 32.
Pyysin selitystä muutamiin vaikeatajuisiin juttuihin.

Voisitte kernaasti jatkaa tappelua, mutta selittäkää samalla, mitä tarkoitatte. Mulle on
tosi työkästä vastata kun en ymmärrä kaikkea.
Homehtunutta oon pyytänyt selittämään jos asianomaiset ovat väsyneet tappelusta

Toivoo tien päältä taas- siis väritön

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole varma pitäisikö olla kenenkään edellisestä hyvillään vai pahoillaan? :suihku:

Pikkusen kipeät paikat metroportaat ylös ilman ylimääräistä efforttia. Koko vitun yö kääntelehtimistä venyttelyä ja muuta, oikein paskaa paivää kaikille!
HUHUU! Sanoin paskaa päivää kaikille! :kele: Ja jos ei pidot parane niin sitten ne huononee!

Hauska näky tuli eilen pyöräillessä vastaan, pariskunta oli IKEAlle johtavan mäen puolivälissä niin tillin tallin ettei ole tosikaan, puolet vaatteista jäänyt matkalle ja parit viunapullot nurmikolla vieressä, hauskaa siihen verrattuna että vettä tuli kuin aisaa taivaalta, olivat sotkeutuneet toisiinsa totaalisesti, nuorta? ja vitun humalaista lempeä, en jäänyt kuulostelemaan oliko kysessä, natiivi, ryssä vai virolaispariskunta, yhtä kaikki, kännissä kuin käet, näemmä fb pelaaminenkin mopeuttaa jattelua ja huomiokykyä, huolimatta että takana oli 30 kilsaa matkaa, joka ei ole paljon se..

ARSKA! Selittely antaa huonon kuvan elä selitä, mukaudu tai katoa! ;)

Ekan kerran aamu-weight laski alle 84zilon, voidaan siis sanoa että jotain on saavutettu, koska yli kaksikymmentä on lähtenyt muualle..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun siirto duunissa onkin vain työkierto, jonka pituudesta ei ole tietoa, koska epävarma rahatilanne. Olipas raikasta soittaa isolle pomolle, joka vieritti vastuun, kierteli ja kaarteli sekä närkästyi. Onneksi ei jaksa enää isommalta vituttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

NuoriDaavid kirjoitti:Arvoin aamulla, lähteäkö töihin. Ei löytynyt mittaria.
Säikähdin, että joko taas.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

disasterpiece kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Arvoin aamulla, lähteäkö töihin. Ei löytynyt mittaria.
Säikähdin, että joko taas.
:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Parveke, grilli ja kalusteet puhtaaksi. Ja kauppaan.. ostaisko kalaa, siivekästä vai jotain punaista lihaa. Hmm, taidan ostaa noita kaikkia ja lihan vaikka hampurilaisiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kaks kakaraa ruokittu ja nyt hakemaan kolmea kakaraa liikuntaleiriltä. Mistä näitä tulee?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sunnuntai meni laatoittaessa eikä mustikkasoppaa kummempaa o pystyny tänäänkään vetämään. Tällä menolla tulee sikäli poikkeuksellinen mittumaari, että äijä laihtuu turpoamisen sijasta. Taitaa nääs jäädä korkki narauttamatta vaikka "lupa" olis.

Ei vaan tee mieli. Niin että sori vaan paikallinen Alko, jos tuntuu että juhannusmyynti on huonompi tänä vuonna ...
Amazing shit happens!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi kaikki vapaaehtoisesti katoavat nuoret kyllä huolestuttavat suurta yleisöä, mut vanhempi ihminen jää täysin huomiotta?! Tää on se raadollinen osa mun harrastuksessa, ne oikeasti heikommassa asemassa olevat saa sen vähiten huomiota, vaikka sitä eniten kaipais... :?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Miksi kaikki vapaaehtoisesti katoavat nuoret kyllä huolestuttavat suurta yleisöä, mut vanhempi ihminen jää täysin huomiotta?! Tää on se raadollinen osa mun harrastuksessa, ne oikeasti heikommassa asemassa olevat saa sen vähiten huomiota, vaikka sitä eniten kaipais... :?
Niinpä! Samantyyppistähän se on lehtiotsikoissa aina. Määkin olen huomannut jo omana elinaikana, että asia on mennyt vain huonompaan suuntaan- vanhojen arvostus.

Mutta aivan upea kun otat tämän huomioon, etkä jatka populistisuutta! Aitoa ihanaa Sairaa! :h:

Kesän Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaverit emäntineen lähtivät koteihinsa kuvut pinkeinä. Onnistunutta grillailua kenties?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pulkannaru kirjoitti:...lähtivät koteihinsa kuvut pinkkeinä.
Mietin hetken, että Mitä Vttua...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Melkein mukava maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Jos sovitaan, niin kyllä täältä pääsee pinkilläkin kuvulla kotiinsa!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin