Naisvartalo ja ulkomuoto?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Ann kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:170 cm, tumma, ei luihu muttei kovin paksukaan, ruskeasilmäinen, persevä ja leveälantioinen.
Samat kuin Martalla, mutta arjalaisesti vaaleana ja sinisillä silmillä.

Panen.
Senkin pervo, en enää tuu sun kanssa saunaan. :shock:



Kymysykseen vastauksena pakko kompata Dryadia. Sigorney on pop.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

HellBell kirjoitti: Onkohan ne huulet muuten aivan aidot..? Eivät voi olla..
Kuva

- Aidot lienevät. Oon muistaakseni nähnyt Joliesta kuvan, jossa tämä on vieläkin nuorempana, mutta yhtä turpea huulisena.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sigorney Weaverillä on ihan patalapputissit.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Ann »

I.M.Weasel kirjoitti: Senkin pervo, en enää tuu sun kanssa saunaan.
Ei se mitään, kun et oo enää tullut uimaankaan sen jälkeen, kun paljastin pissiväni altaaseen.

Angelinan huulista vielä sen verran, että mun huulet näyttää tolta(kts. hallun postaama kuva), kun niissä on herpes.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti: Onkohan ne huulet muuten aivan aidot..? Eivät voi olla..
On ne. Niille on oma nimikin. PYH.

Penis Ystävälliset Huulet.
HellBell

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hallusinaatio kirjoitti: - Aidot lienevät. Oon muistaakseni nähnyt Joliesta kuvan, jossa tämä on vieläkin nuorempana, mutta yhtä turpea huulisena.
Sitten täytyypi uskoa.. No, hänen ei ainakaan tarvitse laittaa silikonia huuliin hollywood-trendin mukaisesti. ;)
SingleMalt kirjoitti: ..PYH..
Eli:
Pusukalallekin Yltiöpäiset Härpäkkeet
SnapaHead

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Gattaca kirjoitti:Mikäs se kapinointiin paremmin suhtautuva leffa oli, jossa Angelina esitti tyttöjengin johtajaa ja näytti tissit?
Kyseessä ei ole tyttöjengin johtaja vaan ihan real life supermalli GIAn törkeen paska muka-elämän-kuvaus. Ja siinä Angelina näyttää tissit monta kertaa.

Vai oliko Gia oikea henkilö? Käsittääkseni oli. En tarkista.
HellBell

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SnapaHead kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mikäs se kapinointiin paremmin suhtautuva leffa oli, jossa Angelina esitti tyttöjengin johtajaa ja näytti tissit?
Kyseessä ei ole tyttöjengin johtaja vaan ihan real life supermalli GIAn törkeen paska muka-elämän-kuvaus. Ja siinä Angelina näyttää tissit monta kertaa.
Vai oliko Gia oikea henkilö? Käsittääkseni oli. En tarkista.
Ei tarkoita sitä Gia-leffaa vaan yhtä toista, jossa oli tyttöjengi.. En ole varma olisko nimi ollut Foxfire.
HoundDog

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Tuli tuossa yksi nainen mieleen eräänäkin päivänä kun luin Gulliblen postauksen elokuvan Lost In Translation elokuvan jatko-osasta (!?). No kuitenkin. Siinä itse LITissä Scarlett Johansson on veikeellä tavalla siisti. Ehkä se on se hahmo jota siinä vedellään tai ehkä se on se bööna itse. Tiedä sitten. Joka tapauksessa se on jäänyt mieleen.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Lipa »

[quote="KGrilli"]mun suosikkinaiset on tietysti:


MIA KIRSHNER



KATE

http://www.thelwordonline.com/images/Pr ... /Shane.gif

http://www.katemoennig.net/images/lword14.jpg

http://www.katemoennig.net/images/km_hs2003_2.jpg




Tuo on ihan pojan näkönen, androgyyni-look oikein vetoa.
Miehekkäitä oli osa niistä sun aikasemmistakin, ne trimmi-naiset.

Mun mielestä nainen on kaunis kun se on naisellinen; pitkät hiukset, aistikkaat huulet, kaartuva vartalo ja kasvoissa jotain kivaa jujua.
Jessica Alba, Eva Longoria, Kirsten Kreuk, Beyonce.. ne on kauniita mun mielestä.
nami nami
KGrilli

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lipa kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:mun suosikkinaiset on tietysti:


MIA KIRSHNER



KATE

http://www.thelwordonline.com/images/Pr ... /Shane.gif

http://www.katemoennig.net/images/lword14.jpg

http://www.katemoennig.net/images/km_hs2003_2.jpg




Tuo on ihan pojan näkönen, androgyyni-look oikein vetoa.
Miehekkäitä oli osa niistä sun aikasemmistakin, ne trimmi-naiset.

Mun mielestä nainen on kaunis kun se on naisellinen; pitkät hiukset, aistikkaat huulet, kaartuva vartalo ja kasvoissa jotain kivaa jujua.
Jessica Alba, Eva Longoria, Kirsten Kreuk, Beyonce.. ne on kauniita mun mielestä.
juu, jänniä nämä naismaut. mun mielestä nuo luettelemasi naiset ovat lähinnä tylsiä tusinanaisia. ei herätä mitään ajatuksia, lähinnä kuin nukkeja tai barbeja jota katselisi kaupan hyllyllä. objektiivisessa mielessä tietenkin "kauniita", täydelliset mittasuhteet jne. mutta ei vaan värähdä mikään.

esim. desperate houseviwesissa eva lienee varmasti kaikkein kaunein jollainen mittatikkuplastiikkakirutrgianlaskukaavojen mukaan (siis tiedäthän ne kulmat kulmakarvoista silmäkulman kautta suupieleen jne), mutta itseäni tässä sarjassa puhuttelee eniten kuitenkin teri hatcher. eikä hänkään kyllä pääsisi edes mun top10:iin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En osaa sanoa mitään tiettyä naismallia, mikä olisi erityisen ihana. Koen hyvinkin erinäköisiä/kokoisia/mallisia erittäin viehättävinä.
Se ei kuitenkaan ole puhtaasti ulkonäkökysymys, vaan viehättävyys koostuu niin monesta asiasta.
"Kaikki" naiset on ehania :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tiikeriankka

Re: Naisvartalo ja ulkomuoto?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Paljon kauniita kasvoja noissa aiemmissa. Lisään omia julkisia esimerkkejä:

Kuva

Kuva

The Ass.

Kuva

IRL™ fyysisitä ominaisuuksista kiinnittää huomion vartalo, josta näkee, että omistajansa pitää liikunnasta. Naisellinen, ei kuiten mikään rinsessamainen nirppis. Suuret silmät, hiukset mieluummin pitemmät, tummat useimmiten. Mutta eipä se kuori yksin määritä keneen haluaa tutustua..Harvoin mikään oikeasti kiinnostaa.
Vastaa Viestiin