Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ajattelin, jotta tämä ketju olisi vallan hyvä ja hyödyllinenkin. Semminkin kun itse avaan sen tapahtumapuolen ensimmäisenä!

En kuitenkaan laita ketjun nimen perään "varmat vastaukset ketju" . Tai edes varmat päivät, vaikka sellaisistakin saa täällä ilmoittaa, jos kyllin rohkea on.

Eli ILMOITUS:

Stadinarska lähtee nyt Juhannuksen viettoon ja pitää Kitinästä lomaa aina elokuun alkuviikolle!

Syy: asioita on kesällä niin paljon, että joitakin priorisointeja nyt vain on tehtävä ja hauskaa kyllä tämä Kitinä, vaikka sellaista vapaaehtoista kivaa onkin, vie aikalaillakin aikaa. Toki voisin katsoa silloin tällöin, mutta jos en vastaa johonkin, niin tiedätte, etten ole muuttunut IHAN kokonaan. Samalla käytän tilaisuutta hyväksi ja toivon, että muuttumiseni totaalisen asialliseksi ja vain hiukan väriä käyttäväksi ja sovellutetusti propellipääksi, on miellyttänyt Kitinän yleisöä. Tai ainakaan ei ärsyttänyt.

Dramatiikkaa tähän ei siis liity ollenkaan. En aio kuolla enkä edes sairastua.
Syy ilmoitukseen on se, ettette ihmettele, missä olen, eikä tarvi pyytää ystäviäni kirjoittamaan, joka vain lisäisi hämmennystä ja nauruakin. :)

Jos siis täällä kirjoittaa Juuli tai mikä lie Ozzy Osborne-tyyppi niin se EI ole sitten SA.

STADINARSKAN SANOMAT eivät suinkaan pidä taukoa kesälläkään vaan pestaan kesäaikaiseksi päätoimittajaksi herra Homeboy65:n. Onnea valinnasta. Tämän pestin menestyksellinen hoitaminen vaatii mm. sitä ettei palstalleni kakata, sinne ei tehdä laattoja, ja ennekaikkea siellä ei tapeta ketään. Pieni naarmu tai pikku nenäverenvuoto sallittakoon.

Myös kaikki kivat ja myös ei-kivat aputoimittajat ovat kovasti toivottuja palstalleni. LUPAN VASTATA kaikkiin minua koskeviin asioihin elokuun alussa, jos niitä nyt ei ihan mahdottomasti tule.

Joten toivotan ihan kaikille teille ystävälliset ja ihanat Juhannusajat ja ihanan tulevan heinäkuun! :h:

KESÄINEN STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kaivoin nenääni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä haluaisin ilmoittaa, että etsintä on päättynyt. Mut tuntevat tietävät, että mulla on joku luonnoton pakkomielle maistaa aina näiden kotimaisten "siideri"firmojen (golden cap, upcider jne.) uutuuksia siitä huolimatta, että totean ne aina kammottavaksi kuraksi. Joka kerta olen vakuuttunut, että seuraava saattaa olla se mun juttu, ja toimia kympillä. No, nyt se löytyi! Siideriä tästä ei saa hyvällä tahdollakaan, mutta kesäjuomana golden capin Lemon Soda on vallan mainio.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Siideriä tästä ei saa hyvällä tahdollakaan, mutta kesäjuomana golden capin Lemon Soda on vallan mainio.
Mä taas en tykännyt siitä yhtään.

Ilmoitettakoon, että olen nyt ihan älästi tässä terassilla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:
Arska, tähän ei tarvitse vastata sitten joskus elokuussa, pystyn kestämään pettymyksen.
Ymmärsin, että Arska vastaa vain sinne Arskan sanomiin, ei siis välttis tämän ketjun lätinöihin lainkaan muutenkaan.

Kävin eilen huvipuistoilemassa (Thorpe Park) ja meinas hermo sitten lopulta mennä siihen ihmispaljouteen. Oletuksena oli, että kun kakarat ovat vielä koulussa eikä ole ns. sesonkiaika, niin saisi olla melko rauhassa. Paskat sai.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen edelleen lomalla..
Piti lähteä jollain porukalla heittää Giroa mutta sokerileipureita ovat, ehkä huomenna mutta tankkasin jo tätä päivää varten jalka väpättää ja onhan minulla urheiluasu 5l ilmaa sisään ja 10 ulos sekä kohtuullinen kosteuden ja sateen kesto.. 16C on ihan ok pyöräilysää, parempi kuin 25C.. paitsi 25 celciusasteessa keho on tasapainossa ympäristönsä kanssa, sikai uimahallin altaassa tulee hiki kun se on 27asteista ettei uimari lahoa kesken uinnin.. Parvekekukat kärsii kohta hukkumakuolon, malliin Karjalainen.. Pelastusvenenni tulevaa merennousua varten kellui edelleen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei ole ihmeempiä tapahtumia. Minigolfia voisi mennä pelaamaan ja rannalle piakkoin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Up.

Pyörällä kaatuminen ja sairaalaan. Vasemman käden etusormi vinksahti, laittoivat käsipelillä kuntoon.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lomakauden kohokohta oli bongata wanha kunnon Ihmisperse Näsijärven rannalla luonnollisessa elinympäristössään;

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Muistitteko siivota roskat?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huolimatta kaikesta on viides lomaviikko puolivälissä, vielä on kaksi viikkoa ja neljä päivää lomaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistitteko siivota roskat?
Toki, vietin CITO-päivää.
Eikä nyt muutenkaan ole tapana luontoo roskara.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

viikonloppuna perinteinen kaveriporukan törkeän paikan leiri. Jos musta ei enää kuulu, niin olen hukkunut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon vasta ensi viikon viikonloppuna Oulussa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Mä oon vasta ensi viikon viikonloppuna Oulussa!
Siis olisko tohtori voinut hukkua suhun? Vai oliko hukkuminen vain mielikuva? PetriFB:n lanseeraama ikuinen kadotus? Pelottavaa!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei, se ei ollut tarjous.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Ei, se ei ollut tarjous.
Kävin jo pankkiautomaatilla :jouden:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hengissä ollaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No kai tämä mun loma on. Isä huitas lappiin vaeltaan ja nakitti minut talovahdiksi, kelpaa. Töihin matkaa minuutti ja omakotitalo käytössä. Seuraavaa lomaa saakin odottaa sitten enskesään.

Toimituksen huomatus: Sitkeä sissi isäukko on, ikää 74, rinkalla painoa 28kg ja meinaa vetää käsivarressa viikon vaelluksen. Tehkääs perässä :)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on nyt sitten vaan niin, että elokuu on tullut!

Ja arvatkaas kuka muu on tullut!!!

Sallittekohan tällaisen avauksen vanhalta turvalliselta Stadinarskalta, joka näin hymyissä suin pikku huumorilla saapui pitkästä aikaa tervehtimään!

TIEDOTUS:

Stadinarska tulee varsinaisesti aloittamaan, todennäköisesti omalla tutulla palstallaan, piakkoin, hiukan säännöllisemmin.

Nyt tähän kertoo vain hieman loma-ajatuksia ja muuta kuulumista.

-SA on oikeastaan viettänyt ihan tavallistakin lomaa Kitinästä. Siihen kuuluu kotimaan matkoja, ulkomaan pari matkaa, grillausta, ystävien tapaamista, pikku ilonviettoja, pelaamista, hyvää ruokaa, pallopelejä, liikuntaa, myös tällä kertaa maaseututouhua, hiukan kulttuuria, autoilua, veneilyä, siivoamista, järjestelyjä, palkkatyötäkin, seksiä, omenoitten poimimista, herukoitten poimintaa, terassillakin oloa, mutta erityisesti pelejä.

-Stadinarska on pysynyt ihan koko Kitinälomansa terveenä kuin pukki.

-SA on joskus toivonut, että olisi vain levännyt, mutta se olisi jonkinlainen luovutus ikääntymiselle

-Ja jälkeenpäin on toiminta tuntunut hyvältä.


-Otan oman palstani jo haltuuni. Sinne on tullut paljon kirjoituksia. Ihan hirveästi vastattavaksi.
Sitten HB on laittanut mun ikivanhan ketjuni esiin ja lisäksi kysyy jotain sylkykupeista. Minä en todellakaan halua olla millään foorumilla sylkykuppi. Kiitos HB:lle monista hauskoista postauksista jo tässä vaiheessa ja kiitos suuren Arska-blogini toiminnajohtajuudesta lomani aikana! Voit päättää toimesi nyt.

KIITÄN kaikkia kivoista kirjoituksista jo tässä vaiheessa!

MUTTA NYT pyytäisin, että laittaisitte, kuten minä vihreällä, omia loma- tai muita ajatuksianne.

Hiukan enemmän kuin McJanne, että elintä kutittaa. Kiitos!

ELI heissan kaikille vaan! :h:

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Serkkujen tapaaminen ravintola X:ssä la 24.8. Paikalle tulee minä, systeri, serkkupoika ja enojen yhteensä 4 tytärtä. En tiedä muista, mutta ajatelin röpöttää. :miitti: :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Serkkujen tapaaminen ravintola X:ssä la 24.8. Paikalle tulee minä, systeri, serkkupoika ja enojen yhteensä 4 tytärtä. En tiedä muista, mutta ajatelin röpöttää. :miitti: :beer:
http://www.korkeasaari.fi/palvelut/tiet ... aaostoksia ?
Kerro McDonald, hiukan enemmän!

Ja kertokoon Homeen poika miten tapaaminen meni. Hiukan enemmän yksityiskohtaisesti. Mitä sinä teit ja otit ja mitä muut ja kuinka kauan olitte yms.

Arskalainen Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Korkkasin juuri Happy Joen luomusiiderin ja on paras uusi tuttavuus todella pitkään aikaan, hakkaa melkein magnersin! Itse asiassa, juuri viimeiset, hiukan lämmenneet tipat kiskaistuani sanoisin että todellakin hakkaa.

Arska, tähän ei tarvitse vastata sitten joskus elokuussa, pystyn kestämään pettymyksen.
Hei Mussukka! :h:

Tottakai vastaan!

Oot kuitenkin odottanut... myönnä pois!

Kuule Mussukka- mun täytyy kokeilla tätä myös, sitä siideriä! Ilman muuta!

Mites sulla muuten- oot varmaan postannut monta juttua mitä sulle kuuluu!

Laita ehkä tähänkin.

Minä olen nyt viime päivät liikkunut ja nauttinut luonnosta ja autosta ja ruoasta ja ...kasveista... ja kyllä olen töissäkin ollut. Mutta päivään mahtuu asiaa niin, että ei aina tahdo se kuuluisa vuorokausituntimäärä riittää...

Voi hyvin oma kitinäMussukkani (hali :h: ) ja tottakai muillekin :h:

Kirjoittakaa ihan mitä nyt lomallanne teitte tai mitä kuuluu, ihan kuinka pientä tai suurta tahansa

ehdottaa päivänsankari'

STADINARSKA-TURSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:nauttinut luonnosta ja autosta
Kuva
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitinäläisten loma-, tapahtuma, ja muut -ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kumpi on pahempi; häirikkö, vai häirikön perässä konttaava häirikkö? Vai onko kyseessä yksi ja sama?
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin