Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taivaalla tapahtuu, lentokoneiden lisäksi taivaalla parhaimmillaan yli 60 valoviivaa tunnissa, siellä vähemmän vaaleaa viivaa vain, muistikirjassa ensimmäistä etsiä sain vaikka kuinka hain kirjaa..
Toisella taivaalla näkyy tähdistä Bolttia ja siitä eteenpäin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lentokoneteemalla täälläkin, tai toistaiseksi vasta lennokkaassa Express Bussissa. Kohteena Göteborg.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:Lentokoneteemalla täälläkin, tai toistaiseksi vasta lennokkaassa Express Bussissa. Kohteena Göteborg.
Tosi lennokasta! Itse liihotti Metrossa ja Veolian? dösässä Onaniemeen, suihkinta ei kuulu suksista ainakaan.. Dösä=Nysse
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pää ja hengitysreitit täynnä limaa, kevyt päänsärky, kurkkukipu ja työkoneiden salasanat lukossa. Taidan katsoa 7-ottelun korkeuden ennenkuin teen mitään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Urheilijatytöt on kivoja, ei näy hirveästi Ananas ihoa tai Selännettä? ;) -Kuula"mörssärit" etc.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Toi perhanan koipi edelleen turvonnut ja kipeä. Vähän kärsii kävellä muttei normaalisti. Tälle ei vissiin muuta tehtävissä kuin ottaa iisisti ja antaa ajan kulua?
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.quickmeme.com/meme/3qid75/

Ps. Voi sen jalan teipata. Lievittänee kipua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Kokeilen tota.
Onko teippaamisessa jotain erityistä huomioitavaa, vai pistetäänkö vaan "pakettiin"?
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:^ Kokeilen tota.
Onko teippaamisessa jotain erityistä huomioitavaa, vai pistetäänkö vaan "pakettiin"?
Kireydestä kannattaa huomioida, että EI niin, että tulee proksimaalisesti (=tyvenpuoleisesti) kireämmäksi kuin distaalisesti (kärjen puoleisesti). Se pakkaisi turvotusta varpaisiin päin. Eipä siinä kummempaa muuten. Lisäksi kannattaa kiinnittää huomiota siihen, sisältääkö side latexia, jos on allergia.

Lisäksi koholla kannattaa pitää päivällä (=jakkara) ja yöllä (=pari tyynyä jalan alle).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mielenkiintoisesti menee sit tämäkin päivä. 9 päivää jo mennyt ilman mitään tietoa vieraan aikatauluista, eli omatkin aikataulut on ollu hukassa, mikä on mulle suuri ärsytys. Lisäksi viime viikolla vieraan ystävä Helsingistä ilmoitti tulevansa tänään tänne myös miehensä kanssa. Jo juhannuksena tämä ystävä yritti kaikkensa päästäkseen meille savusaunaan, koska ei ole siinä ollut, mutta kun mun vanhemmilla on sukua täynnä viikonloppu, en sinne voi enää lisää vieraita viedä jos ainoa sopiva päivä ei sovi heille. Nyt tämä ystävä on viime viikonlopusta asti yrittänyt puhua meidän vieraalle, et josko nyt saunaan. Mä sanoin jo tällöin vieraalle, että mulla on tänään luentoja ja muksulla alkaa huomenna koulu, eli sauna ei ole mahdollista. No, nyt vieraan vieraat saapuivat. Ja lopputulos on se, että mä olen muksun kanssa kotona ennenku illalla menen luennoille, koska ei sekään koko päivää voi olla yksin, ja muut baarissa istumassa. Mietin vaan, et olenko huvittunut vai loukkaantunut, koska mä olen näköjään yhtä ku mun vanhempien savusauna, eli en kiinnostavaa seuraa kun ei saunaan pääse...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mad props! Tää posse on Half-Life 2:nsa pelannut.



Asiaa sivuten - onko kenelläkään muulla Youtube muuttunut hemmetin hitaaksi viime aikoina? Flash on reinstalloitu, kokeiltu useilla selaimilla. Oheinen videokin toistuu n 10 sek pätkissä, näyttää hetken ja taas jumahtaa bufferointiin. Yhteys on ADSL2+ nimellisnopeus 24 megaa, käytännössä 12 megaa jonka kyllä pitäisi riittää.

EDIT - vpn syyllinen. Pitääkin jutella verkkoporukan kanssa. Eihän ny työnteosta mitään tuu jos Juutuubi lägittää!
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Elokuu jo, miten se kesä nyt niin nopsaan meni?! Tai eihän se vielä ohi ole, ainakaan täällä, mut silti. En edes Suomeen ehtiny, joten joutuu tulemaan vissiin talvella. Kunhan saadaan muutettua eka pois tästä läävästä.

Mitä tänne kuuluu, onko kukaan murhannut ketään tai muuten vain seonnut?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Valtakunnassa kaikki hyvin, kelmit ja pahointekijät edelleen telkein takana! Ja haudatut edelleen makuuasennossa..
Muuten hyvin mutta perseidit meni perseelleen, sataa ja muutenkin pilvistä, Cheers!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Antikliimaksinen Antiklimaattinen Perseidi Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin