Mitä opin äskettäin

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kurkkukipuun tuoreen inkiväärin pureskelu on paljon parempi kuin mikään strepsils. Napeilla kipu pysyy poissa kymmenen minuuttia napin liukenemisen jälkeen, inkiväärillä tunnin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 04.02.2020 14:23 Kurkkukipuun tuoreen inkiväärin pureskelu on paljon parempi kuin mikään strepsils. Napeilla kipu pysyy poissa kymmenen minuuttia napin liukenemisen jälkeen, inkiväärillä tunnin.
Armeijan ihmelääke Pectoralis on parasta. Mehän lääkintämiehinä laastaroitiin sitä jokpa polveen, jos jollakin oli polvi kipeänä. No ei, vitsi vain.

Muuten opin, että helluntailaishihhuleihin ei pidä luottaa siivosapu-työvoimana. Varsinkaan tuollaiseen, joka on huumeiden käyttäjä, kehuu olevansa katutappelija, tuntevansa varkauden alamaailman ja kantaa aina mukanaan puukkoa ja vasaraa. Piti tosiaan tarkkailla, pölliikö jotain. Hoki nimittäin: "kohta tuo on minun". Tuota en tiennyt, ennen kuin päästin siälle.

Toisena päivänä se hihu vain istui ja alkoi puhumaan "kielillä"
Tarjosin lopuksi lähibaarissa pari kaljaa ja sen laukku takavarikoitiin tiskin taakse. Möykkäsi junttibändin tahtia paukkuttaen ja sanoja lauilaen, että meidät poistettiin pöydästä. Sitten alkoi haastamaan ihmisiä tappeluun, kukaan ei innostunut.

Lisäksi katosi mun 40 egeä mukanaan. Jättäen työtehtävän ihan kesken.

Roskia viedessään se ja joku hihunainen pitivät taiuoa ulkona yli puoli tuntia. Joten epäilen, olisiko alamaailmakontakteillaan saanut sen avaimen kopioitua. Pitänee siis vaihtaa lukkokin tai sen sarjoitus!

Puhelinnumeron erehtyi antamaan, mutta lyö luurin korvaan ennen kuin mitään ehdin sanomaankaan eikä vastaa tekstareihin.
Viimeksi muokannut Gat, 02.07.2020 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Miksi sinä saatanan tonttu et osta siivousta liikkeestä. Siitä saa verovähennystäkin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 02.07.2020 13:42 Miksi sinä saatanan tonttu et osta siivousta liikkeestä. Siitä saa verovähennystäkin.
Olen selittänyt monta kertaa.
Siivoojafirmoja on perussiivoojia, raivaussiivoojia j kalmasiivooija.
Perussiivooat pesevät pinnat. raivaussiivoojat vievät kaiken roskiin. Kalmasiivoojat putsaavat mädäntyneen ruumiini visvat ja desinfioivat kämpän.

Mikään ei sovi nuppivjkaani, koska lattioille tuppuu koko ajan asiallista ja tarpeellista tavaraa, jota ei siis roskiin. Jota siis siis oli ikävä ihan liikaa maksetun Mcjannen liivijengin jälkeen roskisdyykata kahteena kylmänä krapula-aamuna.

Se Anskukin katosi Kuopioon etumaksuna luovittamani viisikymppinen mukaanan, eikä vastaa puheluihin, josko tekisi työtä jonka lupas tehdä ennen toukokuun loppua..

Tuo vakivaltainen narkkari huuhaahihhili oli kyllä pohjanoteeraus. Selvitin kyllä väestörekisteristä, missä asuu, mutta muistutus täytyisi pitää suurinpiirtein laillisissa rajoissa.

Homiehan se minulle ehdotti, että jospas koettaisin saada uuttaa siivoojaa sieltä räkälästä. 20 E tunnilta pimeenä amatööreille on kohtuukorvaus. Tai laittaisin ilmoituksen lähSalen seinälle. No, tää hihu oli yhdistelmä: Näki minun ostavan Mallua ja pummasi yhden. Otin asiani puheeksi ja tuli mukaan. Silloin en vielä tiennyt huuhaahihhuliuttaan, narkkariuttaan, alamaailmakontaktejaan ja että kantaa aina puukkoa ja vasaraa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mun on helvetin vaikea uskoa, ettei siivousfirmasta saisi parempaa palvelua kuin lähibaarista bongaamalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:12 Mun on helvetin vaikea uskoa, ettei siivousfirmasta saisi parempaa palvelua kuin lähibaarista bongaamalla.
Koska kaikki ennemmin tai myöyhemmin valuu multa lattialle.Tärkeäkin. Nuppivika. Joten regulaarilla siivousfirmalla ei silloin ole esillä pintoja joita pestä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 02.07.2020 14:16
James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:12 Mun on helvetin vaikea uskoa, ettei siivousfirmasta saisi parempaa palvelua kuin lähibaarista bongaamalla.
Koska kaikki ennemmin tai myöyhemmin valuu multa lattialle.Tärkeäkin. Nuppivika. Joten regulaarilla siivousfirmalla ei silloin ole esillä pintoja joita pestä.
Tämäkin on ikiliikkuuja, mutta kyllähän rahalla saa. Oletko koskaan edes kysynyt? JOs mun pitäisi valita, haluanko kotiini kunniallisesta siivousfirmasta verokirjalla tyypin vai lähiöräkälästä bongatun mielenterveystapauksen, ei olisi vaikea valinta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:23
Gat kirjoitti: 02.07.2020 14:16
James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:12 Mun on helvetin vaikea uskoa, ettei siivousfirmasta saisi parempaa palvelua kuin lähibaarista bongaamalla.
Koska kaikki ennemmin tai myöyhemmin valuu multa lattialle.Tärkeäkin. Nuppivika. Joten regulaarilla siivousfirmalla ei silloin ole esillä pintoja joita pestä.
Tämäkin on ikiliikkuuja, mutta kyllähän rahalla saa. Oletko koskaan edes kysynyt? Jos mun pitäisi valita, haluanko kotiini kunniallisesta siivousfirmasta verokirjalla tyypin vai lähiöräkälästä bongatun mielenterveystapauksen, ei olisi vaikea valinta.
Onhan mulla omaisuutta. Niin että en saa työttömyystukea, sosiaalitukea enkä asumistukea. Eläkeiässä en vielä ole, vaikka maksan 1600 E kolmasti vuodessa pakollista vakuutusta, plus muut vakuutukset ja karseet verot... ilman säännöllisiä tuloja. varallisutta on, mutta se varallisuus on vaikeasti realisoitavaa, varsinkin korina.pörssiromahduksen kannalta ei nyt kannata. Joten reaalikäyttövarani alkavat olla lopussa. Kohta jotain metsänhakkukusta. Esim. jollakin Homiella on paljon turvamunpaa tuo eläminen.

Syyn miksi kaupallista firmaa luulin jo selittäneeni. Ei niiden hommiin kuulu lajiteklla lattioille pätyneitä läjiäni. Jpissa pn oikeasti tärkeääkin. Roskiin veisivät kaiken. Lisäksi paikallinen firma on liian läheisiisä väleissä taloyhtyön kanssa. Joten ehkä vainoharhaisena ilmiantaivat sosiaaliviranomaisille, kertoisivat taloyhtiölle. Minä "pääsisin" "hoitoon" ja sillä välillä kaikki olisi, ihan kaikki nosteltu roskalavalle ja minä olisin saanut häädön.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 02.07.2020 14:16
James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:12 Mun on helvetin vaikea uskoa, ettei siivousfirmasta saisi parempaa palvelua kuin lähibaarista bongaamalla.
Koska kaikki ennemmin tai myöyhemmin valuu multa lattialle.Tärkeäkin. Nuppivika. Joten regulaarilla siivousfirmalla ei silloin ole esillä pintoja joita pestä.
Ongelmasi on luultavasti se, ettet itsekään osaa systemaattisesti luokitella lattiaasi peittävää paskaa. Yhtenä päivänä runkkupaperi on muisto Tori Amoksen biisistä vuodelta 1993 ja toisena hetkenä se on roska. Jo sinä et osaa erottaa roskaa oleellisesta, niin miten kukaan ulkopuolinen voisi tehdä luokittelun sinua tyydyttävällä tavalla.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 02.07.2020 18:01
James Potkukelkka kirjoitti: 02.07.2020 14:23
Gat kirjoitti: 02.07.2020 14:16 Koska kaikki ennemmin tai myöyhemmin valuu multa lattialle.Tärkeäkin. Nuppivika. Joten regulaarilla siivousfirmalla ei silloin ole esillä pintoja joita pestä.
Tämäkin on ikiliikkuuja, mutta kyllähän rahalla saa. Oletko koskaan edes kysynyt? Jos mun pitäisi valita, haluanko kotiini kunniallisesta siivousfirmasta verokirjalla tyypin vai lähiöräkälästä bongatun mielenterveystapauksen, ei olisi vaikea valinta.
Onhan mulla omaisuutta. Niin että en saa työttömyystukea, sosiaalitukea enkä asumistukea. Eläkeiässä en vielä ole, vaikka maksan 1600 E kolmasti vuodessa pakollista vakuutusta, plus muut vakuutukset ja karseet verot... ilman säännöllisiä tuloja.
Miljoona kertaa olen sanonut, että saisit sairauspäivärahaa ja todennäköisesti sairauseläkkeenkin, jos vain menisit lääkäriin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No, koehenkilö x juo kyllä itsensä hengiltä ennen kuin rahat loppuu.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 03.07.2020 13:59 No, koehenkilö x juo kyllä itsensä hengiltä ennen kuin rahat loppuu.
+1, maksansa vinkuminen kuuluu Tampereelle asti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bhven »

-1. Gat on vain trollannut meitä nämä vuodet, eikä ole ikinä edes maistanut alkoholia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bhven kirjoitti: 03.07.2020 16:36 -1. Gat on vain trollannut meitä nämä vuodet, eikä ole ikinä edes maistanut alkoholia.
Ok, sitten se olikin niban maksa. Menee joskus taajuudet sekaisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos aamupirtelöön pistää mustikoita niin nappien vetäminen sen kanssa on paljon vaikeampaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ampumaan hirvikiväärillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kannattaa siis varoa olla hirvi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Luin tänään Linkkarista, että PK- seudulla on päiväkoti, jossa hoitodiiliin kuuluu vanhemmille käyttöoikeus Teslaan. En tiennyt että Suomessakin on tälläinen meininki.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Butterscotch on ihan hemmetin hyvä makusiirappi latelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On homovihamielistä sanoa, että se on kaikkien oma asia mitä makuuhuoneessa tapahtuu
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jos viittaat tällä sen personal trainerin IG-storyyn, niin ehkä siinä enemmän ihmisiä on puhututtanut se "kannattaa nyt kokeilla heteroseksiä ensin"- osuus.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Opin tänään duunireissulla, ettei se pikku-kakkosen kautta tutuksi tullut Tohloppi olekaan mikään pieni studio Tesomajärven rannalla, vaan oikein vaikuttavan oloinen iso mediatalo. Ovat nimenneet sen osuvasti Mediapoliksi. Ohhoh! Kyllä se pöllölaakson voittaa!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nelikymppinen vodka ei estä banaaneja tummumasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Mitä opin äskettäin

Viesti Kirjoittaja Bhven »

En ollut kuullutkaan, että Kiinassa puhaltaa tällaiset tuulet.

Why China Banned Skyscrapers
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin