Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei tässä ovulaatiota odotellessa ole parempaakaan tekemistä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yläselkä jumittaa; aivastaminen, haukottelu ja syvään hengittäminen sattuu. Tämän kaverina myös kurkkukipu, päänsärky ja kuvotus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse kaaduin Hoplopin trampan portaissa. Lapojen väliin kehittyi vittumainen jumi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kivulias peräpukama. Elämäni eka. Onneksi ei ole iso.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kaaduin. Käsi on turvonnut ja kipeä. Menen maanantaina lääkärille, jos kipu ei ole hellittänyt siihen mennessä. Ei huvita mennä kuvattavaksi pelkän ruhjeen takia ja kunnon murtuma sattuisi todennäköisesti enemmän, joten ajattelin ensin vain seurata tilannetta.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fiona kirjoitti:Kaaduin. Käsi on turvonnut ja kipeä. Menen maanantaina lääkärille, jos kipu ei ole hellittänyt siihen mennessä. Ei huvita mennä kuvattavaksi pelkän ruhjeen takia ja kunnon murtuma sattuisi todennäköisesti enemmän, joten ajattelin ensin vain seurata tilannetta.
Mulla oli viime kesänä luu kokonaan poikki ja se oli täysin kivuton koko 8 viikon ajan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ Joo, eihän kipu aina kaikkea kerro. Menisin näyttämään kättä jo aikaisemmin, jos en olisi hieman hankalassa paikassa lääkärikäyntiä ajatellen.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuhlasin juuri 150€ lääkäriin vain saadakseni kuulla, että ainoa apu on lepo, särkkäri ja nesteytys. Haluan streptokokkipikatestit apteekkiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18763
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mua kerrankin oli jo eriteltävissä oleva kipu, johon lääkäri ja lääkitys. Eli polvi napsahti maahan 1,5m kaatumuksesta portaikossa, joka johti kipuun ja turvotukseen ja pikkaiseen napsuntaan polvessa. Olycka tapahtui jo toissa viikon torstaina, sain Voltaren rapid 50mg(30kpl) :paavi: kuurin ja lähetteen röntgeniin odottamaan ajanvaraukseen mahdollista kuvausta varten(palvelua!), nyt on syöty kaksi laattaa Voltarenia ja turvotus/kipu melkein hävinnyt! Neljän päivän pastillit nauttimatta vielä, joten elämme aikoja joina mitataan polven toipuminen ennalleen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Tuhlasin juuri 150€ lääkäriin vain saadakseni kuulla, että ainoa apu on lepo, särkkäri ja nesteytys. Haluan streptokokkipikatestit apteekkiin!
Virus täytti eilen kaksi viikkoa. Kannattaiskohan visiteerata lekurilla uudelleen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tuhlasin juuri 150€ lääkäriin vain saadakseni kuulla, että ainoa apu on lepo, särkkäri ja nesteytys. Haluan streptokokkipikatestit apteekkiin!
Virus täytti eilen kaksi viikkoa. Kannattaiskohan visiteerata lekurilla uudelleen?
Kävin vajaa viikko sitten ja sain antibiootit. Viikon kuurista 6 päivää takana ja kurkkukipu jyllää edelleen. Taitaa olla kuolemaksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tuhlasin juuri 150€ lääkäriin vain saadakseni kuulla, että ainoa apu on lepo, särkkäri ja nesteytys. Haluan streptokokkipikatestit apteekkiin!
Virus täytti eilen kaksi viikkoa. Kannattaiskohan visiteerata lekurilla uudelleen?
Kävin vajaa viikko sitten ja sain antibiootit. Viikon kuurista 6 päivää takana ja kurkkukipu jyllää edelleen. Taitaa olla kuolemaksi.
Uusi lääkäri, uudet antibiootit. Jos ei näillä kuole, amputoin pään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Jos ei näillä kuole, amputoin pään.
Lääkäri parka!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on ollut jo muutaman vuoden tosi jäykät nivelet jopa ihan vartin paikallaan olosta johtuen. Varsinkin selkä ja välillä jalatkin. Autosta nouseminen tai tuolilta nouseminen on kuin vanhuksella ikään. Onko tähän mitään itseapurohtoja tai hoitokeinoja?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla on ollut jo muutaman vuoden tosi jäykät nivelet jopa ihan vartin paikallaan olosta johtuen. Varsinkin selkä ja välillä jalatkin. Autosta nouseminen tai tuolilta nouseminen on kuin vanhuksella ikään. Onko tähän mitään itseapurohtoja tai hoitokeinoja?
Hevoselle syötetään glukosamiinia, kondroidisulfaattia, MSMmää ja Hyaluronihappoa. Viimeisestä väitän että on jotain iloakin. Eiköhän niissä ihmisten nivelvalmisteissa ole ihan samaa kamaa? Luomuilulinjalla tuoretta inkivääriä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on MSM:ää jauheena, aika vinhan makuista!
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Edelleen tulee kylmiä väreitä pelkästä ajatuksesta MSM-jauhetta. Kammottavan makuista.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mua kyl alkoi aikalailla vaivata toi Manaajan viimeinen viesti mulle Rujousketjussani. Voisiko joku puolustaa vanhaa Stadinarskaa siellä tai tässä. Tuli varsin kamala olo vaikka taidan mä osittain sitä kerjätä, mutta kun uskon parempaan ihmisessä, eikä se ikinä toteudu.

TÄMÄ EI stten ole mitään vitsiä tai hauskuutta, jos koko keho alkoi kylmetä ja vapista!

Kyseinen kamalan asian toivooja on SÖPÖYSKETJUN avaaja! Herätkää , herätkää nopeasti!

Osaksi lamautunut SA

P.S Älkää pelästykö ystävät ja tukijat, kyllä mä kasassa olen, mutta horjutti henkisesti
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

LOL. Arska kyllä todistaa että taitavan provon ja mielenterveyspotilaan ero on hiuksenhieno.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:LOL. Arska kyllä todistaa että taitavan provon ja mielenterveyspotilaan ero on hiuksenhieno.
Olet uskomaton o____. Saira :h: täyttää mitkä kirjaimet puuttuvat koska tietää. Ei tarvii olla mielenterveyspotilas tai provokirjoitus (joita en nyt kumpaakaan edusta) että ahdistuu kehotuksesta ampua itsensä! Niinkuin hän teki omistamassani Rujousketjussa. Manaaja ollee kateellinen rujousketjustani, vaikka en voi millään ymmärtää mikä häntä siinäkin vihastuttaa.

Sanokaa te muut myös Manajalle tämä. Tai kertokaa edes miksette sano noin selkeään melkein rikolliseen kirjoitukseen vastalausetta? Manaaja on söpöysketun luoja.Sanokaa nyt EDES, että hän ei ole söpöysketjun arvoinen.

Stadinarska
Onkohan TÄMÄKIN TAAS turha pyytää? Näyttäkää kerrankin, että edes JOKU toruminen menee muultakin kuin minulta! Minä EN TIETENKÄÄN alennu tylsästi kostamaan hänelle ja toivomaan samaa kohtaloa kuin hän minulle. Koska sitä en voisi tehdä KOSKAAN. En toivo KENENKÄÄN kuolevan.

Kaikesta huolimatta hyvää oikein kauniin päivän jatkoa. Minä en kyllä tule koskaan ampumaan tai tappamaan itseäni, jos se jollekin on epätietoisuuden tilassa. Minä saatan kuolla vanhempana johonkin vanhuuden tuottamaan tautiin tai heikkouteen. Ennen tai jälkeen Manaajan, joka ilmeisesti myös kuolee luonnollisesti joskus siis. Kenties olemme molemmat samassa palvelukodissa ja samassa ruokajonossa rollaattoreiden kanssa, mutta silloin minä kyllä laitan Manaajan rollaattorin jarrun kiinni eikä hän ymmärrä miksei se liiku... ja saan ruokani ensimmäisenä! Silloin nauran ja saan koston?
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toivottavasti niillä on palvelukodin ruokalassa jälkiruokalusikoita.

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oon pohtinut, että mulla saattaisi olla uniapnea, kun unen tarve on niin suuri. Meen ensi viikolla hakemaan unirekisteröintilaitteen kotiin. Jos kyse ei ole uniapneasta, niin ehkä sitten atyyppinen depressio tai kolmas vaihtoehto laiskamato. Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja diabeteksen olen sulkenut pois labralla.

Toivoisin kyllä tota uniapneaa, koska siihen olisi selvä hoito.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Oon pohtinut, että mulla saattaisi olla uniapnea, kun unen tarve on niin suuri. Meen ensi viikolla hakemaan unirekisteröintilaitteen kotiin. Jos kyse ei ole uniapneasta, niin ehkä sitten atyyppinen depressio tai kolmas vaihtoehto laiskamato. Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja diabeteksen olen sulkenut pois labralla.

Toivoisin kyllä tota uniapneaa, koska siihen olisi selvä hoito.
Voithan sä koklata tennispallooki selkähän jos olis paree nukkua kyljellään, ts. asentoriippuvaisuus, tai eikös vaimo vois auttaa ja todeta hengityskatkokset!
Kuorsaaksä vai ookko lihava? Vai molempia. Laihduta!
Kylkai aikamoniki käyttää Cpap-masiinaa, mut mää ihmettelen miten sen kaa vois olla? Silti varmaan toi uniapnea on kamalan paljon yleisempää kuin se todetaan olevan, MUTTA kun noita laitteita ei kuitenkaan olis kaikille! Ollaan sitten hiljaa ettei kaikki halua unirekisteröintii ja tarvitse laitetta. Siit syntyis katastrofi kun joka toinen tarttis hoitoo...? Huh.

Sitä mä en oo ikinä jummartannu että aiheuttaako se vaan PIKKUHILJAA se uniapnea sen, että voisi tulla aivoinfarkti vai olisko se yhtäkkinen trauma juuri hengityskatkoksen takia? kerrotko. MIKSI se aiheuttaa tai miksi riski kasvaa infarktiin?

MUTTA se siitä, sulla voi olla vaan lorvikatarri... AINIIN ONE MORE question niinkuin Columbo... Mitens ajaminen? Etkai vaan nukahda rattiin... sitten ois aika luovuttaa autosi vaikka Arskalle.


MUTTA mä oikeastaan puhun tai lähdin puhumaan sinänsä jopa vakavammasta asiasta ja se on SUORA kuolemantoivomus manaajalta ja hän väittää mua tässäkin provoksi. EN tosiaan ole, kyllähän tuollainen kehotus ampua itsensä ja nää lusikat koskee henkisesti!

Eik kukaan tue nyt Stadinarskaa! Voitko sinä tukea! Varmasti tiedät, että tällainen manaajan puhe voisi järkyttää kenen tahansa psyykkistä tasapainoa!
Sanoisit, ettei tuollainen inhottava ampumispuhe ole millään tavalla hauskaa tai toivottavaa tässä jo muutenkin väkivaltaisessa yhteiskunnassa!

Stadinarska 2,4 V6 Turbo
Hengittää vapaasti ja hyvin vaikka yksi ei niin haluaisi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stadinarska kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oon pohtinut, että mulla saattaisi olla uniapnea, kun unen tarve on niin suuri. Meen ensi viikolla hakemaan unirekisteröintilaitteen kotiin. Jos kyse ei ole uniapneasta, niin ehkä sitten atyyppinen depressio tai kolmas vaihtoehto laiskamato. Kilpirauhasen vajaatoiminnan ja diabeteksen olen sulkenut pois labralla.

Toivoisin kyllä tota uniapneaa, koska siihen olisi selvä hoito.
Voithan sä koklata tennispallooki selkähän jos olis paree nukkua kyljellään, ts. asentoriippuvaisuus, tai eikös vaimo vois auttaa ja todeta hengityskatkokset!
Kuorsaaksä vai ookko lihava? Vai molempia. Laihduta!
Kylkai aikamoniki käyttää Cpap-masiinaa, mut mää ihmettelen miten sen kaa vois olla? Silti varmaan toi uniapnea on kamalan paljon yleisempää kuin se todetaan olevan, MUTTA kun noita laitteita ei kuitenkaan olis kaikille! Ollaan sitten hiljaa ettei kaikki halua unirekisteröintii ja tarvitse laitetta. Siit syntyis katastrofi kun joka toinen tarttis hoitoo...? Huh.

Sitä mä en oo ikinä jummartannu että aiheuttaako se vaan PIKKUHILJAA se uniapnea sen, että voisi tulla aivoinfarkti vai olisko se yhtäkkinen trauma juuri hengityskatkoksen takia? kerrotko. MIKSI se aiheuttaa tai miksi riski kasvaa infarktiin?

MUTTA se siitä, sulla voi olla vaan lorvikatarri... AINIIN ONE MORE question niinkuin Columbo... Mitens ajaminen? Etkai vaan nukahda rattiin... sitten ois aika luovuttaa autosi vaikka Arskalle.
En pelaa tennistä.

BMI on 26.8, eli jos mulla uniapnea on, niin laihdutan. nCpapista: ne, joilla uniapnea on, käyttävät sitä mielellään, koska se niin paljon parantaa heidän elämänlaatuaan.

Sitä, millä mekanismilla tarkalleen uniapnea lisää aivoinfarktin riskiä, en osaa sanoa.

En nukahtele auton rattiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.