Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Ei ollut denguekuume, oli kampylobakteeri.
Ooh, suosikkini heti alkueläimen jälkeen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei ollut denguekuume, oli kampylobakteeri.
Ooh, suosikkini heti alkueläimen jälkeen!
Kolme viikkoa säilyy kuulemma ulosteessa, eli jos haluat niin voin jakaa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ei ollut denguekuume, oli kampylobakteeri.
Ooh, suosikkini heti alkueläimen jälkeen!
Kolme viikkoa säilyy kuulemma ulosteessa, eli jos haluat niin voin jakaa!
Jätän tällä kertaa väliin, kerta elämässä riittää! Kiitos kuitenkin ajatuksesta :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla on ilmeisesti ihon alle kasvanut paise. Paise sijaitsee pakaran ja reiden taitekohdassa ja oli ihan sairaan kipeä estäen istumisen ja kävelemisen. Luulin ensin, että kyseessä on hiertymä, mutta se vain kasvoi ja synnytti ulkoisen paiseen. Kyseessä ei ole finni, koska ei kai finni nyt voi ihan niin iso olla?

Räpläsin paisetta ja se posahti. Mätää (kellertävää tahnaa) tuli melko runsaasti ja se ulkoinen näppy luonnollisesti kutistui. Kipukin helpotti, kun mädät tuli ulos. Mutta mutta... Se paise on edelleen olemassa ihon alla. Kerääkö se nyt siellä lisää mätää puhjetakseen uudelleen? Paisekohta on edelleen arka, mutta ei suoranaisesti kipeä (ellei sitä painele tai puristele). Pitääkö mennä lekuriin puhkaisemaan tmv. se? Ei hirveesti kiinnostaisi, mutta ei toisaalta kiinnostaisi olla jatkuvasti perse kipeänä.

Tollasen linkin löysin aiheeseen liittyen:

http://www.hoitonetti.fi/hoidot/paiseen ... nen_hoito/
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Rajun kuulonen. Pakko kai se on mennä lekuriin, hankalan kuulonen toi paikkakin. Jos mulla ois toi, niin vetäsin siihen jonku hevosten verikokeisiin käytettävän steriilin neulan pystyyn mutta en siis todellakaan suosittele kokeilemaan ja eihän se tommoseen paikkaan ees onnistu. --> lekuriin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vähän koske jalkoihin, mutta ihan normaalia kolmannen päivänyön kipua, palautuminen on aina viivästynyt yhdellä päivällä jokaista tienattua kymmentä vuotta kohden? 90nä ei kannata enää ja 80nä on jo niillä rajoilla.. :D
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2456
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:Hmm, juniori toissayönä oksensi. Eilinen hyvin, nyt valittaa mahanpuruja. Itselläkin maha vähän kipeä. Mikä lie.
Tätä on liikkeellä. Meilläkin koko perhe vuorollaan ja duunissakin kaatanut muutaman ukon.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuten tarkkaavainen lukija muistaa, olen kärsinyt kolmisen päivää flunssasta, alkuun kuumetta. Se ei ole kuitenkaan estänyt rakasta käsityöharrastusta.

Nyt kun aamulla olin suihkussa, päätin taas viihdyttää itseäni. Koska pulu oli kuitenkin kaatunut aiemmista harjoituksista, jouduin hakkaamaan yksisilmäistä hirviötä vimmalla. Tämä laukaisi (pun not intended) jonkinlaisen krampin ylävartaloon ja meinasin hyperventiloidakin, kun ajattelin sainko sydärin. Ehdin jo miettiä, kehtaanko sairaalassa kertoa, miten vaiva alkoi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Luulis sunkin lääkärinä tietävän, ettei flunssassa sovi urheilla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21428
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Tämä laukaisi (pun not intended) jonkinlaisen krampin ylävartaloon ja meinasin hyperventiloidakin, kun ajattelin sainko sydärin.
La petite mort.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotain bakteereja silmissä, rähmää pukkaa niin perkeleesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ei kannata ainakaan lääkäriin mennä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi kitinän piirissä on joku sairaanhoitaja, ehkä jopa yökkö, toivon ettei korvayökkö koska olisi lepakko? Ja mistähän se kertoo, ehkä olisi pitänyt pitää kaulaliinaan ja pipoa ja tumppuja, sekin olisi mennyt sitten tumppuun vetämiseksi tai tumputtamiseksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Jotain bakteereja silmissä, rähmää pukkaa niin perkeleesti.
Tauti myös korvassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Oikeasta polvesta meni siis eturistiside poikki tossa taannoin keväämmällä. Parin kontrollin jälkeen tultiin ortopedin kanssa siihen tulokseen, että ei leikata. Ihmeellisen tukevalta tuntuu ja ortopedin survomistestit (kivuliasta!) tukee mun tunnetta. Kolmen kuukauden jälkeen taas kontrolli ja sitten tehdään lopullinen päätös. Saattaa tarkottaa että säbät on nyt pelattu, mut ainahan sitä voi vaikka sauvakävellä ja vesijuosta muiden pappojen tapaan. Vasen polvi on mennyt kaksi kertaa, eikä sitäkään ole leikattu. Tosin siinä on vielä joitain säikeitä kiinni.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aerinaze ja Otovent eivät ole tuoneet parannusta, edelleenkin korvassa nestettä ja ylipainetta. Alkaa vituttamaan tosissaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lisäksi Aerinaze taitaa aiheuttaa nenäverenvuotoa. Paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2456
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Selekä edelleen paskana. Vituttaa kun ajokki alkaa muuten olla kuosissa, niin puolen tunnin riden jälkeen pitää satulassa kiemurrella kuin onkimato. Hyvä ei o missään asennossa. Meen ens viikolla vaimon suosittelemalle niksauttajalle, josko siitä olis apu? Tänä kesänä on ajellessa mennyt 5.7l soppaa ja 1.5-2 nelisatasta buranaa per sata kilsaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maanantaina loppui antibiootit (poskiontelontulehdus), keskiviikkona kipeytyi taas kurkku. Lopun alkua, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja MrM »

^^ Mikä ihme saa ihmisen ajamaan vaikka pakolla sellaisella liikennöintivälineellä, jolla liikkuminen on fyysistä kärsimystä?

Hoetaanko tuossa samalla sitten sellaiseen perisuomalaiseen tyyliin veri suunpielestä valuen, kun sisäelimet ovat jauhelihana ja selkäranka S-mutkalla, että voi pojat kyllä mä tästä nautin! Eikö sellainen moottoripyörä olisi kiva (ja parempi apu noihin ongelmiin), millä ajaminen ajoasentoineen olisi nautittavaa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Nii mä ymmärrän kyllä sen että joku repäsy päätetään vetää ja vedetään sitten loppuun asti jalat rakoilla ja pienempiä ruumiinosia kyydistä putoillen, oli kyse sit 20 kilometrin suojuoksusta tai norjankierroksesta pyörän päällä. Mut eikös K-mies tullut jo kotiin ja jatkaa nyt sit itsensä kiduttamista ja särkylääkkeiden popsimista jostain mulle aukeamattomasta syystä, ennen kuin edelliset damaget on saatu hoidettua? Tää on se kohta missä mun ymmärryskyky alkaa raapia sitä kaljua kohtaa päälaelle notta miksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oikea pohje meni eilen 10 min pelin jälkeen paskaksi. Jossain syvällä lihaksessa on ilmeisesti pieni repeämä tai venähdys. Vittukyrpä, tuli ihan puskista. Venyttelin ja lämmittelin etukäteen hyvin. Luulen, että vaivaan altisti muutama viime ajan asfalttihölköttely, jolloin pohkeet menevät kipeiksi ja jumiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vedin maanantai-iltana aika tymäkän rasvaisen lohi-tuorejuustopizzan reilulla annoksella valkosipulia ja kaverin pizzasta nypityillä habanerosuikaleilla. Seuraavana yönä närästys vei äänen, ja vieläkin on kurkku kipeä ja pieni polte rinnan alla. Uh.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vetäsin eilen sellaisen lenkin, että näkö lähti ja pökräsin. Kyseessä siis ilmeisesti nestevaje, koska näkö (ja voimat) palautui juomalla vodaa. Tosin myöhemmin yrjösin ne ulos eli taisin nesteyttää liian nopeasti. Noh, ens kerralla enempi nestettä messiin. Tämän päivän lenkki meni pökräämättä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nesteessä pitäis olla myös suolaa ts. natriumia, ulostulo johtui varmaan siitä. Se jotain sitoo jotain jotain. Tossa joku muu juoma saattais toimia vettä paremmin.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin