Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Stinky

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä luulen että mä tarttisin halin. Ikinä ennen oo näin paljoo tehny mieli vaan olla jonkun lähellä ja sylissä. Mun työkaveri hiero mun hartoita tänään ja sen kosketus tuntu niin hyvältä et oisin voinu itkee :?
Mä oon just nyt vähän säälittävä ja ryven itsesäälissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^Mä luulen että mä tarttisin halin. Ikinä ennen oo näin paljoo tehny mieli vaan olla jonkun lähellä ja sylissä. Mun työkaveri hiero mun hartoita tänään ja sen kosketus tuntu niin hyvältä et oisin voinu itkee :?
Mä oon just nyt vähän säälittävä ja ryven itsesäälissä.
Tänne saa aina tulla halimaan, täällä on kolme syliä.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Naama ja kädet ja nilkat kutiaa ihan hitosti jostain ihon alta. Raapiminen ei auta yhtään :(
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Naama ja kädet ja nilkat kutiaa ihan hitosti jostain ihon alta. Raapiminen ei auta yhtään :(
Reumaa?
En mä tiedä :shock:
Veikkaisin jotain allergiaa. Reuma kuulostaa kamalalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
bliss kirjoitti:Naama ja kädet ja nilkat kutiaa ihan hitosti jostain ihon alta. Raapiminen ei auta yhtään :(
Reumaa?
En mä tiedä :shock:
Veikkaisin jotain allergiaa. Reuma kuulostaa kamalalta.
Nuts are in the air! Eli pähkinäpensaat kukkii, aiheuttaa yleisesti kutinaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti: Tänne saa aina tulla halimaan, täällä on kolme syliä.
Kiitos :h:

Mä jätin ne yhet lääkkeet nyt vajaa viikko sit veks. Turvotus on ainakin laskenut enkä näytä tynnyriltä. Katotaan vaikuttiko ne tähän mielialaankin. Ootellaan..
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

TEKEE MIELI RÖÖKIÄ, ihan vitusti. Näitä tulee kerra-pari-kolmen päivässä ja tuntuu etten kohta enää kestä.

Vikat savut vetäsin 4.1 ja puoltoista kuukautta olen ollut ilman Champixiakin. Mixei tää lopu :evil:
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:TEKEE MIELI RÖÖKIÄ, ihan vitusti. Näitä tulee kerra-pari-kolmen päivässä ja tuntuu etten kohta enää kestä.

Vikat savut vetäsin 4.1 ja puoltoista kuukautta olen ollut ilman Champixiakin. Mixei tää lopu :evil:
Älä oo tommonen. Kyllä se siitä helpottaa. Viimeistään haudassa.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:TEKEE MIELI RÖÖKIÄ, ihan vitusti. Näitä tulee kerra-pari-kolmen päivässä ja tuntuu etten kohta enää kestä.

Vikat savut vetäsin 4.1 ja puoltoista kuukautta olen ollut ilman Champixiakin. Mixei tää lopu :evil:
Älä oo tommonen. Kyllä se siitä helpottaa. Viimeistään haudassa.
Tätä just pelkäänkin. Sattumoisin polttaminen on oikeasti mun mielestä vielä ihan vitun kivaa hommaa, jos nyt ei laske terveydellistä puolta hommasta mukaan.
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:TEKEE MIELI RÖÖKIÄ, ihan vitusti. Näitä tulee kerra-pari-kolmen päivässä ja tuntuu etten kohta enää kestä.

Vikat savut vetäsin 4.1 ja puoltoista kuukautta olen ollut ilman Champixiakin. Mixei tää lopu :evil:
Älä oo tommonen. Kyllä se siitä helpottaa. Viimeistään haudassa.
Tätä just pelkäänkin. Sattumoisin polttaminen on oikeasti mun mielestä vielä ihan vitun kivaa hommaa, jos nyt ei laske terveydellistä puolta hommasta mukaan.
Mut mieti kuinka epäesteettistä se on!
Kauhee haju ja paha maku suussa ja hampaat värjäytyy keltaiseksi ja se näyttää muutenkin niin saatanan hirveeltä. Yhhyh.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti: Mut mieti kuinka epäesteettistä se on!
Kauhee haju ja paha maku suussa ja hampaat värjäytyy keltaiseksi ja se näyttää muutenkin niin saatanan hirveeltä. Yhhyh.
Haju on subjektiivista, ite tietty haista kun polttaa. Nykyään kyllä haistan jos joku on polttanut, mutta en vauhkoonnu siitä. Leegojen kellastumista en havainnut, tarvittaessa ne kait voi valkaistakin :twisted:
Ja se ei näytä yhtään hirveältä, (paitsi jos on mummoutumassa).
Kai Nalo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:tupakkaa
17 vuoden kessuttelu vaati noin 5:n vuoden polttamattomuuden ennen kuin mielihalut katos. Notta ihan rauhassa vaan.

Mitä vähemmän uhraat ajatusta asialle, sitä helpompaa se on.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Maksu siitä että taas alottaa, on kuitenkin ihan liian suuri, vaikka röökinpoltto ihan kivaa onkin.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:tupakkaa
17 vuoden kessuttelu vaati noin 5:n vuoden polttamattomuuden ennen kuin mielihalut katos. Notta ihan rauhassa vaan.
Voisinkohan tinkiä 10 vuoden saldosta mielihalujen kohdalla vaikkapa 6 kuukauteen...
Kai Nalo kirjoitti:Mitä vähemmän uhraat ajatusta asialle, sitä helpompaa se on.
Yllättävän hyvä neuvo, täytyykin lopettaa tuo tupakkamainosten kattelu kotona.
Kai Nalo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti: Yllättävän hyvä neuvo, täytyykin lopettaa tuo tupakkamainosten kattelu kotona.
:D


Lähinnä tarkotin että kun duunikaveris painuu safkiksen jälkeen kessulle, elä mene mukaan. Ja taas kun kessunhimo iskee himassa, muuta ajatus vaikkapa pikarunkuksi. Yritä vaikka enkkoja veltosta velttoon!
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Yllättävän hyvä neuvo, täytyykin lopettaa tuo tupakkamainosten kattelu kotona.
:D


Lähinnä tarkotin että kun duunikaveris painuu safkiksen jälkeen kessulle, elä mene mukaan. Ja taas kun kessunhimo iskee himassa, muuta ajatus vaikkapa pikarunkuksi. Yritä vaikka enkkoja veltosta velttoon!
Ei se haittaa että meen mukaan, kyllä mulle iskee noi halut ihan vaan kun olen yksinään, most of the time, muttei lähes koskaan kun olen ulkona kavereiden röökiseurana(aika harvoin olen).
Kotona yksinään tulee aika harvoin mieleen, kotona partsilla aika harvoin poltinkin.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Korvaavaa toimintaa. Niin selvisin itse raskausajasta. Fyysisesti en ole riippuvainen juuri ollenkaan (ihme ja kummastus), henkisesti sitäkin enemmän.

Esim. olen kutonut partsilla, imeskellyt muovitupakkaa partsilla ym. Meneehän sitä pieni ihminen sekaisin kun totutut tavat häviää.
NuoriD

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:Korvaavaa toimintaa. Niin selvisin itse raskausajasta. Fyysisesti en ole riippuvainen juuri ollenkaan (ihme ja kummastus), henkisesti sitäkin enemmän.

Esim. ole imeskellyt patukkaa partsilla ym.
Ehkä Dumis kuitenkin tupakoi mielummin.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Korvaavaa toimintaa. Niin selvisin itse raskausajasta. Fyysisesti en ole riippuvainen juuri ollenkaan (ihme ja kummastus), henkisesti sitäkin enemmän.
Esim. ole imeskellyt patukkaa partsilla ym.
Ehkä Dumis kuitenkin tupakoi mielummin.
No siitä ei olis mitään epäselvyyttä jos ilman haittavaikutuksia sais valita :D

Muttajoo, tää olo on kuin että vähän olis vieläkin nikat, siis kolmen polttamattoman kuukauden jälkeen.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Korvaavaa toimintaa. Niin selvisin itse raskausajasta. Fyysisesti en ole riippuvainen juuri ollenkaan (ihme ja kummastus), henkisesti sitäkin enemmän.

Esim. ole imeskellyt patukkaa partsilla ym.
Ehkä Dumis kuitenkin tupakoi mielummin.
No joskos dumiksen patukkaa imettäis aina kun tulee röökihimotus?
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Korvaavaa toimintaa. Niin selvisin itse raskausajasta. Fyysisesti en ole riippuvainen juuri ollenkaan (ihme ja kummastus), henkisesti sitäkin enemmän.

Esim. ole imeskellyt patukkaa partsilla ym.
Ehkä Dumis kuitenkin tupakoi mielummin.
No joskos dumiksen patukkaa imettäis aina kun tulee röökihimotus?
Kaunis idea, mutta ei sitä jaksais aina tyttiksen luo juosta kun tekis mieli röökiä :) (puhumattakaan kun sitä ei nyt ole)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Muttajoo, tää olo on kuin että vähän olis vieläkin nikat, siis kolmen polttamattoman kuukauden jälkeen.
Ikävä sanoa, mutta kolme kuukautta on vielä aika lyhyt aika. Itselläni meni lähemmäs vuosi ennen kuin pystyi sanomaan että tupakointi ei käynyt mielessä suurinpiirtein joka päivä.

Nuo kotona yksin olot on kyllä pahimpia. Itseään on kaikista helpoin jymäyttää. Koita selvitä äkillisesti iskevistä, kuolat suuhun nostattavista himonpuuskista järjellä: lueskele faktoja, laske sataan, juo lasi vettä. Äkillinen tupakanhimo haihtuu yleensä noin kymmenessä minuutissa, jos asialle ei tee mitään.

Sitten niitä positiivisia muistutuksia itselleen aina silloin, kun ei niin tee mieli tupakkaa tai vituta: lenkillä keuhkot ilmaa täyteen ja riemu siitä, että jaksaa taas kunnolla hengittää. Kioskilla tupakka-askin hinnalla jotain ekstraa: itse aloin ostella arpoja lopetettuani röökinpolton. Kaikkea sellaista. Onhan röökinpolttoi kivaa, mutta jaksa muistaa että lopettamisessa niitä plussia on niin paljon enemmän kuin miinuksia.
Kiitos, tämä oli hyvä motivointikirjoitus!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yläselkä jumittaa.
Joku piukkapakarainen neito vois istuskella ja pyörittää perää mun selän yläpuoliskolla. Tietty pari virvoittavaa juomaa saattaa rentouttaa lihakset, mut siihen on aikaa vielä 25h45min.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Alahampaistossa oikealla edessä on kaksi hammasta noussut ns. rivistöstä vähän ylös, johtunee varmaan ahtaudesta. Nyt nämä hampaat särkevät niin perkeleesti, että 800mg Buranaa joutuu ottamaan lähes joka päivä. Narskutan vielä hampaita, ja aivan varmasti nää kaks sankaria saa parhaat osat ko. jyystöstä :(

En pelkää hammaslääkäriä, hysterian riskillä KAMMOAN. Apua :cry:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Alahampaistossa oikealla edessä on kaksi hammasta noussut ns. rivistöstä vähän ylös, johtunee varmaan ahtaudesta. Nyt nämä hampaat särkevät niin perkeleesti, että 800mg Buranaa joutuu ottamaan lähes joka päivä. Narskutan vielä hampaita, ja aivan varmasti nää kaks sankaria saa parhaat osat ko. jyystöstä :(

En pelkää hammaslääkäriä, hysterian riskillä KAMMOAN. Apua :cry:
Hanna-Leena Valtanen-Bergqvist Hämeentien Oralissa. Minä näin ennen painajaisia paria viikkoa ennen hammaslääkärin vastaanottoa mutta en enää. Se on loistorouva! Kerroin sille mikä on tilanne ja mistä pelko on tullut ja se käsitteli mut. Esim lupasi että jos pitää poistaa jotain tai vaikka vaan porata niin jos en kestä niin tehään nukutuksessa. Suorilta. Ilman mitään vinkumisia. Olen nyt käyny siellä vissin 5v enkä luovu! Jos se muuttaa vaikka Poriin niin käyn sit Porissa hammaslääkärissä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.