Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tällain äkillisesti ei ole varaa yksityiseen hammashoitoon; varsinkin kun veikkaan että kalusto on jo siinä kunnossa, että tonneista puhutaan nopeastikin. Argh.

Tossa aiempaa juurihoitoa edeltävästi pyysin jopa veljeä LYÖMÄÄN mua oikeaan poskeen niin lujaa, että pääsisin kirurgiseen toimenpiteeseen nukutuksessa. ARgh, yllättäen veli ei tätä tehnyt, vaan nauroi pelkuruudelleni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Yhtä hammasta vihloo aika pahasti kaikki vähänkin kylmät aineet. Onneksi hammastarkastukseen ei ole kuin vähän yli kuukausi aikaa enää. Olen 99% varma että siellä on reikä, ja varmaan on muuallakin joku reikä, vaikka viimeksi marraskuussa hammaslääkärillä käydessäni ei hammaslääkäri huomannut muita... mutta kun. Vaivaa koko ajan sellainen tunne, että ois reikiä paikattavana :?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:Tällain äkillisesti ei ole varaa yksityiseen hammashoitoon; varsinkin kun veikkaan että kalusto on jo siinä kunnossa, että tonneista puhutaan nopeastikin. Argh.

Tossa aiempaa juurihoitoa edeltävästi pyysin jopa veljeä LYÖMÄÄN mua oikeaan poskeen niin lujaa, että pääsisin kirurgiseen toimenpiteeseen nukutuksessa. ARgh, yllättäen veli ei tätä tehnyt, vaan nauroi pelkuruudelleni.
Saatko sä /oletko kokeillut esilääkitystä? Mulla ainakin toimii. Ensin mut huumataan kukkuluuruu-kuntoon, jonka jälkeen vasta hoidetaan. Hämeenlinna ei ikävä kyllä tarjoa ilokaasua hoidon aikana, mutta kehä kolmosen sisällä sitäkin sai. Teki tilanteen ja operaatiot huomattavasti miellyttävämmäksi.

Itse ilman lääkkeitä itken ja tärisen (kauhusta) niin paljon että eihän siitä mitään tule.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyi että, mulla taitaa olla näärännäppy silmässä, kuinka jouduinkaan tollaisen epäromanttisen tautinimikkeen uhriksi!11 Eilen ja toissapäivänä pää kipeenä ja nyt tämä. Voi vadelma! Paistais ees aurinko niin vois liikkua mustat lasit silmillä herättämättä huomiota. Lähden ostamaan jotain silmägeeliä jos se auttais kipuun vähän, hankala keskittyä lukemiseen kun sattuu..paitsi tietty Kitinän lukemiseen.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:Naama on rumannäköinen :C :C :C
Tohon en osaa kyllä neuvoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

Niska totaalijumissa ja lisäksi vielä tenniskyynärpää... kättelin tuossa juuri uutta kollegaa, jonka ponteva kädenravistus sai mut melkein kirkumaan.
milli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja milli »

^anteeksi, huvituin hetkeksi.

Täällä kans ollaan silleen kakkana, että pään heilauttaminen .. tai ylöspäin katsominen saa kans parahtamaan. Onneksi sentään ilman lääkkeitä on voinut olla jo tovin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ois ukko varmaan järkyttynyt... ehkä ois ollut ihan hyväksikin, kun se oli sellainen irstaan näköinen keski-ikäinen ja katto mua ensin päästä varpaisiin ja tuijotti tissejä ällösti hymyillen.

Mun päätä ei oikein pysty ees kääntämään ja alkaa rannekin olla vähän tönkkönä, kun varon tuota kyynärpäätä. Perkele kun en uskalla ottaa ees Sirdaludia, kun eilen se sai mut nukahtamaan koneen ääreen. Ei muuta, mut mulle tulee vieras klo 13 ja on vähän paha, jos nukun neukkarissa.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:^Ois ukko varmaan järkyttynyt... ehkä ois ollut ihan hyväksikin, kun se oli sellainen irstaan näköinen keski-ikäinen ja katto mua ensin päästä varpaisiin ja tuijotti tissejä ällösti hymyillen.
Missä firmassa menee niin huonosti että Nibakin pääsee sinne töihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jotenkin sopivasti viikko kolmenkympin täyttymisen jälkeen selkä on jumissa. Muuttohommat eivät selvästikään sovi mulle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Muttajoo, tää olo on kuin että vähän olis vieläkin nikat, siis kolmen polttamattoman kuukauden jälkeen.
Ikävä sanoa, mutta kolme kuukautta on vielä aika lyhyt aika.
Jees, mutta lyylin että noi nikat olis jo lähteneet, muttaQ ei.
Ostin nikotiinipurkkaa ajoittaisiin hetkiin kun "nikat" iskee, näyttäis toimivan, joskaan en haluaisi käyttää yhtään korvauslääkkettäkään.

On vaan tuntunut välillä olevan niin lähellä että luovuttais ja vetäis röökiä, kun päivästä toiseen tekee vieläkin mieli ajoittaisesti. Jokunen päivä menee ilman "kohtausta" ja joskus niitä on puolikin tusinaa.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Suomi Finland Perkele.

Ei tässä muuta ongelmaa ole, paitsi että röökinpolton lopettamisen jälkeen painon pudottaminen on ollut täydellisen mahdotonta riippumatta siitä kuinka kevyesti on syönyt. Pelkkää kaalia ja rasvatonta broileria tullu lähinnä popsittua 3x päivässä alle 2000kcal edestä, ja kuukauden aikana on tullu kilon verran elopainoa lisää. Kaloriteoriat voi kyllä vetää vessasta alas ihan samoin tein.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Testaa ruokailua 5*vrk, auttoi mulla joskus aikanaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Suomi Finland Perkele.

Ei tässä muuta ongelmaa ole, paitsi että röökinpolton lopettamisen jälkeen painon pudottaminen on ollut täydellisen mahdotonta riippumatta siitä kuinka kevyesti on syönyt. Pelkkää kaalia ja rasvatonta broileria tullu lähinnä popsittua 3x päivässä alle 2000kcal edestä, ja kuukauden aikana on tullu kilon verran elopainoa lisää. Kaloriteoriat voi kyllä vetää vessasta alas ihan samoin tein.
Reseptini, joka eí sovi sulle, Ihminen ja Vanttera Könsikäs.
Minä kun juon alkoholia, en voi syödä mitään ennen iltaa, muuten sammun tai tulee sänkýyn (jossa ei ole alastonta misua) pakottava kuolemanväsymys. Ja vaikka syön, syömisen puutteesta vatsalaukkuni on niin pieni, että pystyn syömään vain vähän kerrallaan, loppuu kuin seinään ja suustakin pitää loput sylkeä pönttöön.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on dekolteen alue täynnä sellaisia pieniä näppylöitä. Yleensä ollut ainoastaan paastoamisen yhteydessä. Yritin vähän googlettaa ja löysin tämän. Eka vastaus aiheutti kyllä pienen repeämisen. Kunnon paskalaari toi Suoli24.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Mulla on dekolteen alue täynnä sellaisia pieniä näppylöitä. Yleensä ollut ainoastaan paastoamisen yhteydessä. Yritin vähän googlettaa ja löysin tämän. Eka vastaus aiheutti kyllä pienen repeämisen. Kunnon paskalaari toi Suoli24.
Mulla tuli tommosia asidofilus-jugurtista ja -juustosta kun kokeilin niitä muutama vuosi sitten O_o ja ne näpyt levis käsivarsiin ja selkäänkin. Yllättäen kokeilu loppui lyhyeen ja näpyt hävis.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä yritin miettiä, että oonko syönyt jotain erikoista, mutta ei tule kyllä mieleen... nyt ne ovat alkaneet kutiamaankin vielä. Toivottavasti lähtevät pois pian.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pesuaine?

Allergia / atooppinen iho?

Esim. leppä oireilee joillain näppylöin, monet lehtipuut myös ristireagoivat hedelmien kanssa (eli jos syöt omenaa ja olet vähän allerginen lepälle, allergiset reatkiot puhkeavat helpommin).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

En oo vaihtanut pesuainetta tai muutakaan ainetta, eikä oo koskaan ollut mitään allergioita. I'm puzzled.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
swirl kirjoitti:^Ois ukko varmaan järkyttynyt... ehkä ois ollut ihan hyväksikin, kun se oli sellainen irstaan näköinen keski-ikäinen ja katto mua ensin päästä varpaisiin ja tuijotti tissejä ällösti hymyillen.
Missä firmassa menee niin huonosti että Nibakin pääsee sinne töihin?
Oon pahoillani en koskaan poistu työpaikaltani kesken päivän ja oon ilmeisen eri postiosoitteessa töissä kuin Swirl. Ja kattosit vaan ihan omaan peiliisi, voisit löytää tuon kaverin. Tai sit keski-ikäiset on aina irstaita Swöölin ikäisten missien mielestä, vaikkeivat oliskaan kumpakaan, sori swirl.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti: Tai sit keski-ikäiset on aina irstaita Swöölin ikäisten missien mielestä, vaikkeivat oliskaan kumpakaan, sori swirl.
No ei helvetti. Swirlin "vikahan" se nyt oli tietysti, että Manala heitti jonku läpän, missä oli sun nimi mukana.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mitvit?!! Tämänkö takia Niba käy vittuilemassa mun galleriassani? Un-fucking-believable. Ole hyvä ja pysy poissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti: Tai sit keski-ikäiset on aina irstaita Swöölin ikäisten missien mielestä, vaikkeivat oliskaan kumpakaan, sori swirl.
No ei helvetti. Swirlin "vikahan" se nyt oli tietysti, että Manala heitti jonku läpän, missä oli sun nimi mukana.
Minä käyn huonosti keski-ikäisen mallista, ettekä tekään enää nuoria ole, valitan. ;) 7/24 olen suomalainen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No jospa lukisit nuo jutut uudestaan, niin huomaat, että minä en ole sinusta koskaan mitään puhunut, joten sun vastavittuiluyrityksesi osuu vähän väärään nilkkaan. Ei ole tosiaan mun vikani, jos joku muu tarttuu kirjoittamaani juttuun ja vetää sinut siihen mukaan :roll:
salanikki
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 02.04.2009 19:25

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja salanikki »

laitat sen sairaan kusipään noreen niin se ei edes näe sun galleriaa
lolleroinen ja repskops