Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23556
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Niskapaukura taas kipeytynyt ja tainnut tulla vielä lukko heti sen alapuolelle.

Olkapääkin rusahti kivasti bussikuskin vetäessä liinat kiinni kun olin juuri vaihtamassa otetta ja oli käsi huonossa asennossa.
Niskapaukura ei ollutkaan rasvakasvain vaan "paikallisesti erittäin paljon kertynyt rasvakudoskerros".

Olkapää oli kuulma sisältäpäin hemmetin nätissä kunnossa puntinnostajaksi.

Harmi ettei nuo lausumat auta mitään kipuiluun, katsotaan miten edistyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mulla on ihan kuolettava finni nenän vieressä :(
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lauantaista lähtien ollut masu enemmän täi vähemmän pipi :cry:
Paska on tiukentunut, aika jännä. Elimistössä on siis joku kumma juttu menossa, täytyy varata sinne sisätautilääkärille vissiin aika.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

McJanne kirjoitti:Ei ole hyvä tämä. Viikko pakkasessa rehkimässä ja treeneissä jumppailtu hullun lailla. Nuupunut uupunut, koskoo jokapaikkaan ja vätystää.
Niin, koska sä et syö kunnon ruokaa vaan eineksiä ja pashkaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Flunssa, taas. Saisi jo riittää.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Sain tänään tulokset seurantakuvista, keuhkoputkimuutos oli poistunut. Olo on varsin helpottunut.

Nyt pitää sitten sinne astmahoitajalle hilpasta, ja rukata allergialääkkeitä. Puuh, menisipä se osa helposti.

Nyt olen ottanut erilaisia coctaileja allergialääkkeitä ja niillä olen saanut lämmönkin laskemaan, joten on sitten varmaan allergiaperäistä reaktiota. Olo on nimittäin hyvä vaikka lämpöä oli jopa 38 ja ylikin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa !
Onneksi vknloppu ja loma tulossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Panomies!
Panee, panee...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Panomies!
Panee, panee...
Hyvä pössis :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Selkää särkee, onnistuin muljauttamaan lavan .. tai saamaan selkälihakset kramppiin eilen kiipeillessä.. voi vattu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Niska jumissa. Toivottavasti raikas ulkoilma ja/tai moottorisahat auttavat !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nitkautin selän kun laitoin lasta turvaistuimeen. Naapuri ystävällisesti nosti maasta autoa vasten nojaamaan ja soitti piipaa-auton. Köllötin sitten sairaalassa kunnes neljännen piikin jälkeen saatiin kipua pois sen verran että pääsi istumaan ja hyvin hyvin varovasti kävelemään.

Pääsin sitten illalla lääkkeiten ja reseptien kanssa kotio. Nyt sitten järsitään lääkkeitä ja liikutaan varovasti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
AngryBird

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ties kuinka monetta viikkoa epämääräinen huono olo; muistuttaa etäisesti raskauspahoinvointia väsymyksineen ja hajuyliherkkyyksineen kaikkineen.
Kaikki labratestitulokset normaaleja. Ei voi tajuu :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AngryBird kirjoitti:Ties kuinka monetta viikkoa epämääräinen huono olo; muistuttaa etäisesti raskauspahoinvointia väsymyksineen ja hajuyliherkkyyksineen kaikkineen.
Kaikki labratestitulokset normaaleja. Ei voi tajuu :(
Ei olis hometta/asbestia?!
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Elppis kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Ties kuinka monetta viikkoa epämääräinen huono olo; muistuttaa etäisesti raskauspahoinvointia väsymyksineen ja hajuyliherkkyyksineen kaikkineen.
Kaikki labratestitulokset normaaleja. Ei voi tajuu :(
Ei olis hometta/asbestia?!
Tuskin, talo on tarkastettu. Tää toistuu aika ajoin paikasta riippumatta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jonkun keuhkopöpön iski. Yskiminen alkoi pari päivää sitten, sitten helpotti ja iltaa myöden eilen nousi 39 kuume. Oli pirun kiva tällä ruholla kuumeilla :( Panadol auttaa tosiaan vitamiinin verran mulla. Tänään kuumeetonta, mutta särkee niin pirusti joka paikkaan ja keuhkot huutaa hoosiannaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23556
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tikkejä kutittaa vietävästi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Plaah, sairastuin perjantaina. Aamulla kutitti kurkkua ja olin kaiken lisäksi luvannut mennä kaverin kanssa ulos. Ei halunnut perua koska kaveri ei käy Suomessa kovin usein. Kun tulin kotiin, olinkin aika kuollut. Lauantai ja sunnuntai meni maatessa, nyt pitäisi lähteä varovasti taas liikkumaan. Hirvittää jo valmiiksi, mutta en enää ole varsinaisesti kipeä, yskin vain räkää ulos. En aio urheilla, mutta pakko on käydä kävelyllä koiran kanssa, mun paikat alkaa puutua ja selkä hajota makaamisesta. Tiedän, että vaikka kuinka hitaasti kävelen ja aika lyhyen lenkin vain, niin hengästyttää ja on kauhea olo. Koira sen sijaan on hyvin lenkitetty viikonloppuna, vaikka olinkin horisontaalipakossa, kiitos helluni :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sappikohtaus, perjantaina sairaalaan, lauantaina vatsa auki ja tänään kotiin mahanahka reikiä täynnä. Menee se vappu näinkin.

Nyt kun vaan lakkaisi särkemästä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mikä on sappikohtaus?

Mun taas tosissaan pitää lopettaa ryyppääminen. Sisuskumi ei kestä enää. Joka aamu aina pahoinvointia ja oksennus ekan röökin jälkeen. Vasta vahva kahvi rauhoittaa mahan. Kiinteää paskaa en ole vuosiin tuottanut. Nyt mennyt siihen, että kerran tunnissa persereiästä purskahtaa märkää visvaa. veristä, peräpukamani vuotaa minut kuiviin.

Lisäksi kun syön, saan ihan sairaan väsymyskohtauksen. Silloin on pakko mennä maate. Unta ei silloin tule, vaan ihan kuolemanuupumus. Varmasti maksa ja haima sekaisin. Tänäänkin promillemittariin puhalleltua piti lähteä ajoon Varkauteen. Erehdyin syömään kupillisen pussikeittoa ja eipä tullut lähdöstä mitään, pötkölleen piti mennä. Tän takia en uskalla syödä kuin iltaisin, ja usein sekin unohtuu.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sappirakkoon tulee sappikiviä. Siten kun se kivi lähtee liikkeelle se sattuu ihan järjettömän paljon. Pystyy pahimmillaan vaan makaamaan sykkyrässä ja oksentamaan. Kipu tulee nopeasti (5-15 min) ja loppuukin nopeasti kun kivi muljahtaa läpi tiehyestä. Paitsi jos ei tulekaan läpi vaan jää jumiin, jolloin sappirakko tulehtuu, maksa-arvot nousee jne.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Hui! Kuulostipa kamalalta.
Tsemppiä ja toivottavasti paranet hyvin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sappikohtaus on kovin kipu mitä olen koskaan kokenut, ensimmäisen kohtauksen aikana luulin saavani sydänkohtauksen. Enää ei onneksi sapeta :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Odottelen topakoita kehotuksia, joissa Gattista patistetaan ottamaan itseään niskasta kiinni. Mä luulen edelleenkin, että heität noita vitsillä. Niin tai näin, pahalta vaikuttaa. Another one bites the dust? Sitäkö haluat?
Prepare for the worstest.
AngryBird

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

nowaysis kirjoitti:Odottelen topakoita kehotuksia, joissa Gattista patistetaan ottamaan itseään niskasta kiinni.
Vrt. tarina paimenpojasta, joka huuteli sutta