Työviikon PäätösPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Onnea!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivystysvuoro.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työpisteellä ennenkuin kukolta katkaistiin kaula. Jos vaikka pääsisi tänään Kehä I:n läpi sutjakasti kun lähtee aikaisin liikkeelle, viimeksi meni 53 minuuttia lepuskista lahdenväylälle.

Nyt kahvia ja Viikatteen uusin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:Kahvia koneeseen ja silleen.

Työnmokomatkin taitavat jatkua, sellaista huhutaan.
Terve "Pera" ja KAIKKI muutkin!

Voisitko ex-perata tuon kuvasi. Laita edes joku sun näköinen. Jotenkin Puotilan kuva alkaa kyllästyttää...

Muuten lähetän kaikille terveisiä! Ja toki ex-Pertille. Pyyntö on vain kuvanvaihdosta.

Ja myös Daavid, voisit vaihtaa Jeesuksesta johonkin maallisempaan.

Olenko mä tullut tylsäksi. Se on vissiin Kitinän syytä! Mulla on ollut ihan kamalan kiire, etten ole kerinnyt edes tiidellä kanssa manalan...

Tämä teille kaikille aamun Arskan runo! :D

STADINARSKALTA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kansallinen etätyöpäivä, joten taidan hurauttaa Heurekaan Body Worlds-näyttelyyn, kun vielä ehtii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hieno biisi, hieno takki, hieno mies.
Lauantai-iltana saattaa eläintarhareissun päälle jaskan korkki nirskahtaa.

Amazing shit happens!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos KKK.
Nimi on tuttu, mutta en ole koskaan kuunnellut. Ensin mietin että mitä kilkatusta, mutta sitten bluesrock alkoi. Saksofonin tarpeellisuudesta juuri tuollaisessa en ole varma.

Asiallinen takki joo, mutta minuahan pilkattiin Britannian armeijan maastotakissani Stadissa, kun en ole rokkari vaan luuseri. Edit: Vai käärmeennahkatakkiko tuolla on? Tuon elämanfilosofia kuitenkin vastaa omaani. Ryyppäämisenhän pilaa jos sen joutuu tekemään vain sietääkseen muita ihmisiä! Lisäksi George luettelee oikein nimeltä joukon henkilökohtaisia ystäviäni.

Taas jäi vessa muutaman kerran vetämättä, mutta onneksi viemäripumpulla aukeni. Joskus pitäis siivotakin, enimmät pökäleet. Auton katsastus olisi jo 27 päivä viimeistään. Myöhästyneenä eilen soitin katsastushuoltoa varten luottopuljuuni Hollolan Laatuvaunuun, mutta ne on niin haluttuja, että aikoja olisi ollut vasta lokakuun 18. päivän jälkeen.

Yritän siis onneani itsekseni, viimeksikin katsastushuolto oli oikeastaan tarpeeton tuon "vain" 78 000 ajetun Pikkumustan (2001-mallinen LR Freelander V6) kanssa. Toivottavasti jäähdytysnesteen yllättävä loppuminen ei ole aiheuttanut katsastuksen mittauksissa näkyviä vaurioita. Lisäksi täytyy itse liimata jo kolmatta kertaa tipahtanut tuulilasin taustapeili. Oikeaa liimaa sain erikoisliikkeestä, siin on joku kangaskin väliin.
Viimeksi muokannut Gat, 20.09.2013 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Kansallinen etätyöpäivä, joten taidan hurauttaa Heurekaan Body Worlds-näyttelyyn, kun vielä ehtii.
Ei tarvinnut mennä, oli 2 tunnin jono.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sitten käy työpisteen ovi viimeistä kertaa tällä viikolla. Viikonlopuksi varattu viittä eri makkaraa ja litra limejellyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Gat kirjoitti:Saksofonin tarpeellisuudesta juuri tuollaisessa en ole varma.
Yrjö on kitaristina sevverran yksioikoinen kepittäjä, että kyllä minusta puhallin ja pianokin elävöittävät soundia kummasti. Rollaa tämä luenta kovemmin, kuin Chuck Berryn alkuperäinen.



Työaikaa 17 minuuttia :mrgreen: Sen kunniaksi lisää juapottelumusaa. Mulla menee kylmät väreet tästä livevedosta. Ei tarvita isoja lavarakennelmia, kun biisi on kohdallaan ja esittäjällä karismaa.

Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaimo lähtee ehtoolla rimpsalle, meikkis sihauttaa muutaman hiivan ja väijyy EM-lentopalloa. Ei valittamista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vaimo lähtee ehtoolla rimpsalle, meikkis sihauttaa muutaman hiivan ja väijyy EM-lentopalloa. Ei valittamista.
Toivottavasti et kärsi lento- tai pallopelosta, kun katsot lentopalloa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Yariksen kuljettaja meinasi tapattaa itsensä autoni keulaan puolisen tuntia sitten. Ilman täysjarrutusta olisi Toitsun kylkeä koristanut autoni keulan kuva ja se toinen kuski melko varmana jatkanut matkaa Monosen kyydillä. Nopeus itsellä rajoituksen mukaan 60km/h. Apparin penkillä olleet työpaperit ja kuoritakki löytyivät jarrutuksen jälkeen rintapellin tuntumasta. Alle 1000kg painoinen auto olisi ollut kovilla 1800kg törmätessä kuskin oven kohdalle. :paavi: Autojen väliin jäi alle 2 metriä, kun autoni pysähtyi.

Nyt pari tuntia etätöitä. Sitten alkaa mulla viikonloppu.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Sitten käy työpisteen ovi viimeistä kertaa tällä viikolla. Viikonlopuksi varattu viittä eri makkaraa ja litra limejellyä.
Mulla on vuoden parhaat kolme makkaraa lautasella huomenillalla! Salut!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Dynamo kirjoitti:Alle 1000kg painoinen auto olisi ollut kovilla 1800kg törmätessä kuskin oven kohdalle.
Ei kai tolla massalla niin ole väliä sivulta törmätessä, kun vauhtivektorit ovat alkutilanteessa suorassa kulmassa toisiinsa nähden tai siis sen auton massalla jonka kylkeen törmätään. Tietenkin mitä painavampi törmäävä auto on niin sitä pahempaa jälkeä syntyy.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, nyt ollaan jo tässä pisteessä, viikonloppu menee Satakunnassa etsintäkurssilla. Apuopettajana...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Oho. Olen yksin kotona.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Huomenna gorilla ja kaksi simpanssia matkaavat Korkeasaareen serkkuja katsomaan. Luulen että ne häkissä olevat ovat kumminkin parempikäytöksisiä kuin nämä meikäläisen gremlinsit...
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Xättiin sieltä, otan siivun ja ehkä toisenkin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Työviikon PäätösPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niinisaloon vielä 100 km,matkaa taitettu 4 ihmisen ja 3 hevon kera jo 11.00 alkaen. Rengas räjähti pulkkilan jälkeen ja vararengas oli sen verta epäilyttävä lisu ettei viititty laittaa alle. Kuutamohiitin puolelle menee, fiilis silti jees!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin