Eläimiin sekaantuminen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustanikki

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Zeb kirjoitti:
kvasaari kirjoitti:
pajazzo kirjoitti:En epäröisi sekunttiakaan vetää ihmistä turpiin, jos kiinni saisin moisesta puuhasta. Maailma on pullollaan järjetöntä väkivaltaa. KYLLÄ, sekaantuminen eläimiin on VÄKIVALTAA! :buuuu:
Ja mikäs sen parempi keino vähentää väkivaltaa kuin turpaanveto? Hih, musta on vaan niin hauskaa, että ekassa lauseessa uhittelet väkivallalla ja seuraavassa osoitat paheksuntaa sitä kohtaan. :lol:
Lieventäväksi asianhaaraksi voitanee kuitenkin käsittää tapaus, jossa väkivallan kohde on ensin käyttänyt väkivaltaa selkeästi heikompaa ja puolustuskyvytöntä kohtaan ? Eli ymmärrän kyllä houkutuksen väkivallan käyttöön tuollaisessa tapauksessa, vaikken tosin kostoon elämänfilosofiana uskokaan.
Totta kai minäkin ymmärrän houkutuksen väkivallan käyttöön esim. juuri pajazzon kuvailemassa tilanteessa, mutta se ei todellakaan tarkoita, että <strong>hyväksyisin</strong> esim. eläimiinsekaantujan pahoinpitelyn. Jos Suomen laissa ei ole määritelty eläimiin sekaantumista rikokseksi, on siinä totta kai puutteita, jotka pitäisi korjata. Pitäähän lain olla kuitenkin linjassa yleisesti hyväksyttyjen moraalikäsitysten kanssa. Vaikka laki ei tällä hetkellä ilmeisestikään toimi ko. asiassa hyvin, ei se suinkaan tarkoita sitä, että olisi ihan ok juttu ottaa "oikeus" omiin käsiinsä ja pajazzon tapauksessa pahoinpidellä eläimiinsekaantuja. Suuri väryyshän se eläimiin sekaantuminen on, totta kai, mutta ei yksi vääryys oikeuta toista edes vastareaktioksi. Vaikka tää nyt saattaa vaikuttaa paasaamiselta, mutta tollaset väkivallan ymmärtämiset tietyissä tilanteissa vaan leviää ja tollasista pienistä palasista voi tosiaan rakentua lopulta valtio, joka uskoo kostoon.
Hauskoja hymiöitä kyllä, mutta itseäni ei aihe naurata kyllä lainkaan. Oudon kevytmielistä sanailua ja läppää vakavasta aiheesta. Samantien voisi heitellä läppää ja happyja hymiöitä pedofiilikeskusteluun.
Tämän olit varmastikin tarkoittanut yleiseksi kommentiksi, mutta näen tarpeelliseksi korostaa, etten minä ainakaan naureskellut vakavalle asialle vaan pajazzon ristiriitaiselle viestille.
Ja tuo argumentti - eläinten on todettu nauttivan itseensä kohdistuvasta seksuaalisluonteisesta sekaantumisesta - kuulostaa epäilyttävästi samalta kuin pedofiilien viljelemä käsitys siitä, että lapsi nautti seksistä myös tai itse sitä kerjäsi tahi vietteli pedofiiliparan.

:maanantai:
Tätä komppaan. :komp:
Viimeksi muokannut kvasaari, 19.11.2005 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

"Luontoa on noudatettava ja tarpeet on tyydytettävä silloin kun niitä ilmenee. Ja ennemmin sitä sekaantuu kanaan kuin kärsii purkautumattomista nesteistä. Mitä siitä jos kanaan koskee. Kana on munimista ja syömistä varten. Kun syö kanan sen jälkeen kun on maannut sen, saa kaksinkertaisen nautinnon."

(Kalervo Palsa: Eläkeläinen muistelee. Harmaa komedia)
AarneAnkka

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

pajazzo kirjoitti:Sairasta, halveksittavaa ja käsittämätöntä touhua. Vastenmielistä ja anteeksiantamatonta.
Seuraavan kerran kun hauva tulee köyrimään reittäni, niin minä sanon sille nuhtelevalla äänensävyllä sinun sanoneen noin. Eiköhän se silloin lopeta.

Olen tähän asti yrittänyt vedota siihen että lajienvälinen parittelu ei johda lisääntymiskykyisiin jälkeläisiin. Varsinkaan jos kyseessä on vielä saman sukupuolen edustaja sekä osa ruumista joka ei ole tarkoitettu lisääntymiseen. Ei mene läpi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sairasta, halveksittavaa ja käsittämätöntä touhua. Vastenmielistä ja anteeksiantamatonta. Jos näen joskus koiran, joka yrittää ihmistä köyriä, niin heti potkin sen henkihieveriin.

KYLLÄ, sekaantuminen ihmisiin on VÄKIVALTAA, mikäli olet itse koira
Nyt penikseni on fantastinen!
Viinikumi

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Viinikumi »

AarneAnkka kirjoitti:Seuraavan kerran kun hauva tulee köyrimään reittäni, niin minä sanon sille nuhtelevalla äänensävyllä sinun sanoneen noin. Eiköhän se silloin lopeta.
Koiran reiden "köyriminen" ei ole seksuaalinen toiminto vaan lauman valtarakenteisiin liittyvä alistamisele. Jos koira köyrii reittäsi, viestität olevasi laumassa sitä alempana. Ei siihen pidä suostua, koira ei _missään_ olosuhteissa saa kuvitella olevansa ihmisen edellä laumarakenteessa, muuten tulee ongelmia. Rekku selälleen naps vaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Viinikumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Seuraavan kerran kun hauva tulee köyrimään reittäni, niin minä sanon sille nuhtelevalla äänensävyllä sinun sanoneen noin. Eiköhän se silloin lopeta.
Koiran reiden "köyriminen" ei ole seksuaalinen toiminto vaan lauman valtarakenteisiin liittyvä alistamisele. Jos koira köyrii reittäsi, viestität olevasi laumassa sitä alempana. Ei siihen pidä suostua, koira ei _missään_ olosuhteissa saa kuvitella olevansa ihmisen edellä laumarakenteessa, muuten tulee ongelmia. Rekku selälleen slurps vaan.
Olen kuullut myös koiraihmiseltä, että se nylkyttäminen saattaa johtua koiran turhautumisesta virikeköyhään elämään - Eli se olisi ns. pakkoliike. Silloin koira tosin saattaa käydä alistamaan muitakin kuin elollisia entiteettejä.
Nyt penikseni on fantastinen!
hermine

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Onhan toi ällöä, oksettavaa ja väärin, mutta musta tuntuu silti, että jos vaikka lehmältä itseltään kysyttäisiin, niin vastenmielisempää tai enemmän väärin sen mielestä olisi tulla tapetuksi tai että sen kantama vasikka riistetään siltä hyvin pian syntymänsä jälkeen. En usko että jonkun maajussin vehje siellä voi tuntua ainakaan sen epämiellyttävämmältä kuin esimerkiksi keinosiemennys, jonka kohteeksi ainakin keskiverrot lypsylehmät kuitenkin joutuvat useita kertoja elämänsä aikana. Ero esim. näiden kahden teon välillä on vain ihmisen mielessä ja tuskin eläin on edes tietoinen ihmisen motiiveista: onko syynä halu saada itselleen seksuaalista nautintoa vai maitoa/lisää karjaa, molemmissa eläin on tavallaan hyväksikäytön kohteena. Muut eläimet eivät kuitenkaan taida liittää seksiasioihin samanlaisia häpeäntunteita kuin ihminen?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:...yhtymistä vain sellaisen toisen osapuolen kanssa, joka pystyy ihan itse päättämään ja vastaamaan kysyttäessä.
Aivan!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
AarneAnkka

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Clay kirjoitti:Olen kuullut myös koiraihmiseltä, että se nylkyttäminen saattaa johtua koiran turhautumisesta virikeköyhään elämään - Eli se olisi ns. pakkoliike.
Pätenee myös ihmisiin.
ninnithequeen

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
Clay kirjoitti:Olen kuullut myös koiraihmiseltä, että se nylkyttäminen saattaa johtua koiran turhautumisesta virikeköyhään elämään - Eli se olisi ns. pakkoliike.
Pätenee myös ihmisiin.
Nylkytätkö useinkin vastaantulevien koipia?
pajazzo

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Clay kirjoitti:Sairasta, halveksittavaa ja käsittämätöntä touhua. Vastenmielistä ja anteeksiantamatonta. Jos näen joskus koiran, joka yrittää ihmistä köyriä, niin heti potkin sen henkihieveriin.
Älä ainakaan yritä tuota minun nähteni. Kaiken kaikkiaan on pakko myöntää, että tosi outoa läppää täälläkin tästä aiheesta kirjoitetaan. Oletteko kaikki jotakin eläimiin sekaantuvia?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

pajazzo kirjoitti:
Clay kirjoitti:Sairasta, halveksittavaa ja käsittämätöntä touhua. Vastenmielistä ja anteeksiantamatonta. Jos näen joskus koiran, joka yrittää ihmistä köyriä, niin heti potkin sen henkihieveriin.
Älä ainakaan yritä tuota minun nähteni. Kaiken kaikkiaan on pakko myöntää, että tosi outoa läppää täälläkin tästä aiheesta kirjoitetaan. Oletteko kaikki jotakin eläimiin sekaantuvia?
Ihminen on eläin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

pajazzo kirjoitti:Kaiken kaikkiaan on pakko myöntää, että tosi outoa läppää täälläkin tästä aiheesta kirjoitetaan. Oletteko kaikki jotakin eläimiin sekaantuvia?
Erotiikkaa tai ei niin seksiä se seksi eläimen ja ihmisenkin välillä on ja seksi aiheena on ihan hyvä pitää tässä yhdessä osiossa. Kityssä saa kertoa raiskausfantasioistaan, naapurin muksun nussimisesta ja ihmisten nylkemisestä elävältä - niin kuin lähes kaikkialla netissä - ja toisinaan näitä juttuja kannattaa jättää lukematta. Ihan vaan oman fiiliksen vuoksi.

On tullut nähtyä jotain pätkää missä eläin (koira / hevonen) panee naista. Homma mielestäni vastenmielistä mutta ei selkeästikään panijan mielestä. Muuttuisin hyvin väkivaltaiseksi jos törmäisin irl tilanteeseen missä eläintä pannaan, ihan minkä kokoista tahansa. Niin se vaan mielessäni on.

Sukulaisella oli aikanaan iso ruma uroskoira, joka yritti useastikin housuihini. Olisi ihan kylmiltään sisään halunnut (*puistatus*), tuosta jäi kyllä pieniä traumoja - olin melko nuorikin vielä - ja muistan painajaisiin ilmestyneen muidenkin eläinlajien edustajia raiskaamaan mua. Ei muuten ole ikävä niitä aamuyön hetkiä kun entinen hauva päätti aikansa kuluksi nuoleskella omistajan pimpin puhtaaksi.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:Ei hemmetti mitä juttua tääl => http://itsetyydytys.org/keskustelu/inde ... pic=1074.0
Ei vittu kun tuli repeiltyä :lol: Nyt kyllä tajuan miksi monet naiset on niin fanaattisia elukoistaan :lol:
Herra Manala

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Toisaalta ko. asiaa on empiirisesti tutkittu ja todettu, että usein elukat n a u t t i v a t sekaantumisesta... :D
No nyt menee vaan entistä epäilyttävämmäksi. Kuka tuollaista on tutkinut? Sinä vai?

Käsittämätöntä juttua :evil:
Minä en millään jaksa uskoa, että selkään väkisin hyppäävä uroskoira jotenkin kamalasti kärsisi yhdyntänsä suorittamisesta, oli kohde sitten toinen koira tai ihminen. Varsinkin kun ne tuppaavat olemaan halukkaita tekemään sen uudelleen ja uudelleen.

Koirarodut eroavat jo itsessään toisistaan niin radikaalisti, vaikka seksiä niiden välillä tapahtuu, että tätä voisi jo sinäänsä pitää "eläimiinsekaantumisena" oman lajityyppinsä sisällä. Ja nylkyttäväthän hevoset ja aasitkin (tosin ylläpitäjästä en tiedä) toisiaan, ja tuloksena syntyy muuleja.

Rotujen ja lajien välinen seksi ei ole mikään harvinainen juttu, ja simpanssitkin puskevat melkein mitä tahansa. Miksi tämä muuttuu eläimen kärsimykseksi vain silloin, kun toinen osapuoli on ihminen, nimenomaan jos kyseessä on urospuolinen eläin ja naaraspuolinen ihminen? Kuulostaa minusta aika tekopyhältä.

Samaa mieltä olen siitä, että jos joku mies nussia nusauttaa eläintä, kyseessä on useimmiten hyväksikäyttö ja jopa eläinrääkkäys. Se ei kuitenkaan mene kaaliini muuta kuin ennakkoasenteiden värittämänä tekopyhyytenä, että emäntäänsä nussivan uroskoiran sanotaan kärsivän yhtymisestä muuhun kuin oman rotunsa naaraaseen.

En siis tuomitse, vaikka ei siis minun juttuni olekaan miesnäkökulmasta katsottuna. Sitävastoin jos olisin nainen, niin saattaisin hyvinkin antaa mustin tuikata itseäni, ihan vain kokeilumielessä. :mrgreen:

PS. Jos tämä ei ole jouskan kirjoittama niin... sitten sillä on kaksoisveli. :twisted: Samoin nimimerkit "Antaa mennä vaan!!", "Eikun vaan" ja "Astua ja kastua" ovat selvästi jouskan alter-egoja. BUSTED!
Exsat

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Viinikumi kirjoitti: Koiran reiden "köyriminen" ei ole seksuaalinen toiminto vaan lauman valtarakenteisiin liittyvä alistamisele. Jos koira köyrii reittäsi, viestität olevasi laumassa sitä alempana. Ei siihen pidä suostua, koira ei _missään_ olosuhteissa saa kuvitella olevansa ihmisen edellä laumarakenteessa, muuten tulee ongelmia. Rekku selälleen naps vaan.
Tätä meinasin tulla kertomaan, mutta ehditkin ensin. Koiran rynkyttämisinto ei ole niin seksuaalista kuin ihmiset kuvittelevat. Esimerkiksi mun narttu(-koira) harrastaa samaa.
Hebuli

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Koirasi on lesbo. Osta sille värisevä koirille suunniteltu strap-on dildo.
Exsat

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hebuli kirjoitti:Koirasi on lesbo. Osta sille värisevä koiradildo.
Se on vaan hieman yliseksuaalinen. Kaikeksi onneksi äiti sekoittaa usein minun ja koiran nimet keskenään, ja selittää sitten työkavereilleen miten sillä meidän exsatilla on taas kiima-aika ja on tarjoamassa takapuoltaan jokaiselle vastaantulijalle.. :roll:
WanhaPervo

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

pajazzo kirjoitti:Sairasta, halveksittavaa ja käsittämätöntä touhua. Vastenmielistä ja anteeksiantamatonta. En epäröisi sekunttiakaan vetää ihmistä turpiin, jos kiinni saisin moisesta puuhasta. Maailma on pullollaan järjetöntä väkivaltaa. Se, että julmuus kohdistetaan puolustuskyvyttömiin eläimiin tai lapsiin on jotakin sellaista, mitä en ikinä tule hyväksymään. KYLLÄ, sekaantuminen eläimiin on VÄKIVALTAA! :buuuu:
Öh. Jos mies esim. astuu lehmää tai koira astuu naista, niin en usko eläimen kummassakaan tapauksessa kärsivän.

Olen nähnyt pokea, jossa koira hyvin innokkaasti astuu kontillaan olevaa naista. En usko ko. koiran toimituksessa kärsivän, päin vastoin.

Filmissä mies astui lehmää jakkaralla seisten. Lehmä ei antanut miehen hääräilyn häiritä, vaan söi rauhassa heinää.
pajazzo

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Herra Manala kirjoitti:
Rotujen ja lajien välinen seksi ei ole mikään harvinainen juttu, ja simpanssitkin puskevat melkein mitä tahansa. Miksi tämä muuttuu eläimen kärsimykseksi vain silloin, kun toinen osapuoli on ihminen, nimenomaan jos kyseessä on urospuolinen eläin ja naaraspuolinen ihminen? Kuulostaa minusta aika tekopyhältä.
Olen pitänyt ihmistä sen verran älykkäänä luontokappaleena, joka tietää oikean ja väärän eron. Näyttää kuitenkin siltä, että ihminen omassa mahtipontisuudessaan saa tehdä ihan mitä tahansa. En ymmärrä miten laki ei tuomitse eläimiin sekaantujia. Henkilökohtaisesti en näe myöskään mitään eroa lapsiin tai vaikka siihen lehmään kohdistuvassa seksuaalisessa väkivallassa. Lapsi on aivan yhtä viaton kuin luontokappalekkin. Miksi tähän voidaan vetää jokin eroava linja? Mikä tekee ihmisestä tämän maailmankaikkeuden navan? :shock:

Perverssit voisivat ostaa pumpattavan-pollen seksikaupasta ja paneskella sitä aamuun asti, jos kerran mikään muu ei riitä.
SingleMalt

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Olen nähnyt pokea, koira , Lehmä

Tietääkö vaimosi kokoelmastasi?
AarneAnkka

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

pajazzo kirjoitti:Olen pitänyt ihmistä sen verran älykkäänä luontokappaleena, joka tietää oikean ja väärän eron. Näyttää kuitenkin siltä, että ihminen omassa mahtipontisuudessaan saa tehdä ihan mitä tahansa.
Älykkyys nimenomaan tuo ihmiselle mahdollisuuden tehdä mitä tahansa. Mikä tahansa muukin laji, jos tulisi älykkääksi ja riittävän sorminäppäräksi, olisi aivan yhtä perverssi omalla tavallaan. Esimerkiksi karhujen kulttuurissa (Ursus Sapiens) olisi aivan normaalia ja mainstreamia surmata yksinhuoltajaäidin lapset ja nusauttaa omat niiden tilalle. Luultavasti se myös olisi yleinen juonenkäänne karhujen saippuaoopperoissa.

Lienet kuullut lukuisia tarinoita moraalittomuuksista joita simpanssit harrastavat? Mutta eihän siinä mitään, nehän ovat Viattomia Luontokappaleita ja siksi niillä on oikeus tehdä ihan mitä tahansa. :roll:
Miksi tähän voidaan vetää jokin eroava linja? Mikä tekee ihmisestä tämän maailmankaikkeuden navan?
Ei oo ketään muuta estämässä kuin ihminen itse.
AarneAnkka

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

SingleMalt kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Olen nähnyt pokea, koira , Lehmä
Tietääkö vaimosi kokoelmastasi?
Mitä jos se on vaimon kokoelmasta? :shock:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläimiin sekaantuminen

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Selvennykseksi...

Vaikka aloitin tämän ketjun niin itse 1) en ole eläimiinsekaantuja 2) en ole KOSKAAN kokeillutkaan sellaista aktiviteettia ja 3) en myöskään hyväksy ko. sekaantumista. En siksi että lajien välinen yhdyntä ei johda (sehän vasta kauheaa olisi jos johtaisi) lisääntymiseen. Vaan koska ko. toiminta on tai ainakin usein olisi eläinrääkkäystä.

Näin tällaisen topicin jollain toisella keskustelufoorumilla ja ajattelin että tässä olisi mielenkiintoinen keskustelunaihe tälle palstalle.

Kuriositeettina kerrottakoon että joskus 80-luvulla luin eräästä miestenlehdestä jonkun keski-ikäisen äijän nuoruusmuistoja. Hänet laitettiin koulukotiin jonnekin maalle. Toiset kundit pakottivat hänet nussimaan sikaa. Aktin jälkeen hän sai "palkinnoksi" savukkeen... :nuts:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin