Maanantain kurkkukivut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Duactia saa sitten vetää max viikon putkeen.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Ok, aloitin vasta lauantaina. En kyllä tiennytkään tuota, joten hyvä kun kerroit.
Dave osannee kertoa miksi näin, mutta ymmärtääkseni se alkaa ainakin kuivattamaan limakalvoja pirusti.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Ok, aloitin vasta lauantaina. En kyllä tiennytkään tuota, joten hyvä kun kerroit.
Dave osannee kertoa miksi näin, mutta ymmärtääkseni se alkaa ainakin kuivattamaan limakalvoja pirusti.
Rajoitus tulee siitä, että nenän limakalvo pitkäiaikaisessa käytössä tottuu duactin pseudoefedriiniin ja alkaa vaatia sitä jatkuvasti, jotta nenä pysyisi auki.
10 vrk on suositus maksimi päivittäisessä käytössä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vasta vartti roikuttu Elisan "aasiakaspalvelunumerossa". Valokuitu on vedetty kotikadulle, enää pitäis vaan saada tilattua se...
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Pitäisi vissiin alkaa miettimään jotain sijoitusratkaisuja, kun käyttötilillä näyttää tän kuun laskujen jälkeen olevan vielä yli 20K rahaa, eikä ole oikein autonvaihtotarvettakaan tällä hetkellä. Mielenkiinto säätämiseen lähestyy nollaa, mutta ei noita nyt loputtomiin ole järkevää tuottamattomalla tilillä säilyttää :?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Pitäisi vissiin alkaa miettimään jotain sijoitusratkaisuja, kun käyttötilillä näyttää tän kuun laskujen jälkeen olevan vielä yli 20K rahaa, eikä ole oikein autonvaihtotarvettakaan tällä hetkellä. Mielenkiinto säätämiseen lähestyy nollaa, mutta ei noita nyt loputtomiin ole järkevää tuottamattomalla tilillä säilyttää :?
First world problems :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:First world problems :)
No todellakin :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:^ No, suunnitelmissa on lopettaa heti kun tarve päättyy. Vähän epäilyttää vaan tämä kurkkukivun jatkuminen. Sinällään ei tuo taida valkoinenkaan tuo kurkku olla.
Moi ExPera!

Koskas mennään Munkkivuoren Fasulle, jossa maksat plagiointisakon mulle tarjoamalla mulle siis teen (3.10)?

Saat poistua toki paikalta sen jälkeen kun olet tuonut kahvin tai teen tai järjestänyt jonkun tuomaan sen pöytääni, jos sinua hävettää jutella kanssani. Se on erittäin ymmärrettävää. Kanssani ei aina uskalleta puhua, se koetaan liian jännittäväksi usein.
Minä olen kuitenkin rauhallinen ja kiva ihminen, joka saattaa sisällään myös jännittää uutta ihmistä paljonkin!

Saat myös ottaa kavereita mukaan, jos se helpottaa asiaa. Ei kuitenkaan sellaista, joka olisi ilkeä vanhalle mukavalle Arskalle.

Ja voit lähettää jonkun sinun sijastasi. Koska tiedän sinun olevan fiksu ihminen, vaadin, että vakuutat tämän toisen sijaisen myös olevan fiksu. Mieluimmin kaunis nainen.

MUISTA että olemme molemmat "vieraskentällä". Minä en erityisesti tunne Munkkivuorta ja sinähän olet toisesta kaupungistakin.

Kyselee janoisena

STADIN AITO ARSKA
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Koskas mennään Munkkivuoren Fasulle
Todennäköisyys tähän lähenee nollaa.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Koskas mennään Munkkivuoren Fasulle
Todennäköisyys tähän lähenee nollaa.
Siis miksi se lähenisi nollaa? Monet ihmiset, joita tunnen, PYYTÄVÄT mua kahville!

Ja sinähän olet plagioinutkin minua. Kyllä jollain tavalla se pitäisi hyvittää.

Pelkäätkö minua? En ole vaarallinen.

ARSKISSS
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Arsekiss pyytää treffeille ja vaatii "hyvitystä" .. juokse, Pertti!
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kutostieltä löpöä 1.559 litra. Hyvään suuntaan menee, eiköhän olisi aika nostaa bensaveroa.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Nähdään vaan Arska. Tulen paikalle 2000-luvun alun hopeanharmaalla e-sarjan mersulla, ruotsinrekkareissa/siirtokilvissä, olen hyvinpukeutunut. Puolisollani on kansallispuku. Tunnistan sinut siitä kun teet uhkaavan eleen puukolla naamani edessä. :)
Vaihtoehtoisesti voit tulla paikalle 190 cm 130 kg kehonrakentajana, tunnistat Arskan siitä, että Arska sanoo tunnussanan "Onko totta, että bodareilla ei seiso?"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hirvee ressi! Ja vähän vituttaakin. Argh!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Nähdään vaan Arska. Tulen paikalle 2000-luvun alun hopeanharmaalla e-sarjan mersulla, ruotsinrekkareissa/siirtokilvissä, olen hyvinpukeutunut. Puolisollani on kansallispuku. Tunnistan sinut siitä kun teet uhkaavan eleen puukolla naamani edessä. :)
Vaihtoehtoisesti voit tulla paikalle 190 cm 130 kg kehonrakentajana, tunnistat Arskan siitä, että Arska sanoo tunnussanan "Onko totta, että bodareilla ei seiso?"
Ei hitsi, mun janoni vaan kiihtyy ja kova halu mennä Munkkivuoreen. Nyt olisi vaan pahanteko Pertin maksettava. Onko se noin vaikeaa? Voin vakuuttaa että tapaamiseni jälkeen olet hengissä ja iloinen. Olen ihan hauska mies ja saat uutta ajateltavaa elämääsi.

NYT ryhtiliike ja ilolla Arskaa tapaamaan ja väärintemput maksamaan. Nuori Daavid voi tulla mukaan muistaen että ne huumaavat neulat jätät autoon.

Terveisin ystävällinen ARSKALAINEN

ps. Kuka pelkää Arskaa, ette kai ole tosissanne? Ei ole ansa. Homeboykin pysynyt samana. Vesperit pelkää Arskaa ja nyt EXPERAKIN. Surettaa! :(
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain eteeni englantilais-intialaisen datapalapelin. Voihan Margareth Thatcherin riippurinnat, tässä voi käydä huonosti. Onneksi ei ole omat rahat kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Ok, aloitin vasta lauantaina. En kyllä tiennytkään tuota, joten hyvä kun kerroit.
Dave osannee kertoa miksi näin, mutta ymmärtääkseni se alkaa ainakin kuivattamaan limakalvoja pirusti.
Rajoitus tulee siitä, että nenän limakalvo pitkäiaikaisessa käytössä tottuu duactin pseudoefedriiniin ja alkaa vaatia sitä jatkuvasti, jotta nenä pysyisi auki.
10 vrk on suositus maksimi päivittäisessä käytössä.
Tämä olikin uutta. Mulle lääkäri sanoi, että ei saa käyttää kahta viikkoa pidempään ja saataa aiheuttaa masennusoireita. Siitä tosin on jo muutama vuosi aikaa, että ehkä suositukset on muuttunu sen jälkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Rajoitus tulee siitä, että nenän limakalvo pitkäiaikaisessa käytössä tottuu duactin pseudoefedriiniin ja alkaa vaatia sitä jatkuvasti, jotta nenä pysyisi auki.
10 vrk on suositus maksimi päivittäisessä käytössä.
Tämä olikin uutta. Mulle lääkäri sanoi, että ei saa käyttää kahta viikkoa pidempään ja saataa aiheuttaa masennusoireita. Siitä tosin on jo muutama vuosi aikaa, että ehkä suositukset on muuttunu sen jälkeen.
Piti kaivaa kirja esiin: pseudoefedriiniä voi käyttää väärin ja jos sitä on käyttänyt pitkään, voi lopettaminen aiheuttaa masennusta. Mutta kyllä tosiaan uskoakseni reaalisempi ongelma on nenän "tottuminen" lääkkeeseen. 10 päivää on tämän hetkinen suositus. Vanhemmista en osaa sanoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duact tekee mut tooodella vihaiseksi, en käytä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:Hyvä Arska,

KIITOS,

Anna minun olla rauhassa Larussa asuva tranvestiitti saatananpalvoja.

ANNAN TIETENKIN! MUTTA JOTENKIN MUA HARMITTAA KUN ET NYT VOI SUOSTUA TEENTARJONTAAN. SE OLISI OIKEIN.

TRANSVESTISSIKSI HAUKKUMINEN JA SAATANANPALVOJAKSI HAUKKUMINEN OVAT ILKEYTTÄ JA VIHAPUHETTA, JOSTA MURHEENNUN OIKEASTI.
MINUA NORMAALIMPAA JA TAVALLISEMPAA IHMISTÄ EN USKO KUUNAAN KENENKÄÄN LÖYTÄVÄN.
EN EROTU KATUKUVASSA TAI KENENKÄÄN SEURASSA PIIRUN VERTAA NORMI-IHMISESTÄ.

Koskaan elämässä ei pidä sanoa, että emme koskaan tapaa, mutta emme koskaan tapaa.

MIKSEI. KERRO SITTEN KUN OLET VALMIS REHDISTI TUNNUSTAMAAN, ETTÄ PLAGIOIT TEKSTINI JA TARJOAT MINULLE MIELELLÄSI PIKKU TEEHETKEN! JOS MUNKKIVUORESSA SILLOIN MAKSAA TEE 30 EUROA JA OLEMME 100-VUOTIAITA NIIN EI HAITTAA. MINÄ ODOTAN.

Jatketaan muilla aiheilla. Olet aika Creepy.

MIKÄ ON CREEPY? SUOSTUN MIELELLÄNI MUIHIN AIHEISIIN, KOSKA LÄHDEN NYT OMIIN PUUHIINI!

EN USKO OLEVANI CREEPY, KOSKA SE KUULOSTAA TAAS OUDOLTA, JOTA MINÄ EN OLE. SINÄ OLET AIVAN TAATUSTI MINUA CREEPYMPI, LUULEN.

NÄÄ ON JUST NIITÄ JUTTUJA KUN MUA LUULLAAN IHAN HASSUKSI. KUN HIUKAN EHDOTAN OIKEUTTA JA SITTEN SE PAISUU PULLUKKATAIKINAKSI.

OLLAAN HYVÄLLÄ MIELELLÄ NYT KUITENKIN. VESPERIT ON KIPEÄNÄ. AUTETAAN HÄNTÄ NYT. DUACTIA VAAN KAALIIN!

Arskalainen Stadin SA
Vastaukseni ISOLLA Peran jutun perään!

Adios kaikille ja muiskut! Älkää ajatelko minua hassuna, koska olen vain rauhaa rakastava ja pientä sosiaalista rohkeutta olettava, terveesti jo ikääntynytkin miesmukavainen!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Joku vois kehittää sellasen askelmittarin kaltaisen aivastusmittarin. Mennään varmaan jossain +50 aivastusta tänään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää päivää rakkaat ja rikkaat lirularulaiset!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tota, yrittäkää nyt pitää mua edelleen heterona...mutta mistä vois ostaa värillistä kangaspäällysteistä johtoa kattolamppuun? Tarttis.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain kurkkukivut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskin mistään koska kuulostaa aika laittomalta. Voit kuitenkin ostaa piuhan päälle vedettävää sukkaa. Tai ommella itse päällisen.

http://www.autotune.fi/kategoria/25/suojasukat
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin