Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuulin juuri en ollut jne. Mutta meille mokkailijoille on sydämmistetty ihan oma päivä, 13.10 mutta se moka tuli että väärä viikonpäivä, such is life and then you die.. Seuraavan kerran 13.10.2017 on perjantai, sen näette jos ette mokaa pahasti!
Mutta jois mokaat niin mokaa KUNNOLLA1 huomenna muuten ei sitä muista enää kukaan!

Vietämme siis kansallisen epäonnistumisen päivää!
Suomalaiset ovat paras esimerkki mokaamisen pelosta, olen ehkä perisuomalainen?
Vaikka nuori(liian) nainen selasi tyhjää kalenteriaan, en ottanut mitään himaan moisesta vihjailusta, vaikka tyttö melkein makasi vastakkaisella metropenkillä huulet kutsuvasti raollaan, teinkö mokan tai pelkäsinko tekeväni mokan? No, olin juuri nähnyt jonkun elokuvan ja tunsin väsymystä ja eilen aamulla oli aikainen herätys ja työsarkaa käännettävä'ksi eikä syksy ole siemenen vakoonheittoaikaa, paitsi kuulema porkkanan voi kylvää jo syksyllä vakoon? Illan aluksi luinkin Pikku Linnussa iltajulkaisusta että monet nuoret naiset ovat pettyneitä vanhempiin miesystäviinsä, kuin isänsä kanssa olisi sängyssä? Nyt tiesin että olin joka tapauksessa välttänyt vakavan MOKAn kaikissa tapauksissa tai ainakin vähentänyt mahdollisuuden äärettömän pieneksi. Eikä nuoret naiset kuin korkeintaan hae sosiaalisen tai fiskaalisen statuksen kohotusta vanhemmista miehistä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Lapsenvahtina. Sain mukulat torkuille ja toimivan irc softan luuriin, menee se aika näinkin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Viikonlopun erikoisin tapahtuma oli, kun tänään aamulla heräsin linnun piipitykseen, siis sisällä tässä mun kaksiossa. Oli tunkeillut sisään avoimesta makkarin ikkunasta. Nätisti löysi tiensä ulos partsin oven kautta pienen ohjauksen saattelemana. Tilitantti talitintti!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla kävi joku tirppa paskomassa lasitetulla parvekkeella tuulettumassa olleen täkin päälle. Oon vähän ihmeissäni että mistä raosta se on siellä päässyt käymään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mokamanantai Sori Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Puspus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin