TorstainTurinat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hyvää torstaita vaan kaikille. Tänään onkin taas ihanan kaunis aamu. Mä oon aina tykännyt näistä aurinkoisista kirpeistä syysaamuista, jotka lupaa lämmintä päivää. Harmi vaan, että Suomessa nää kelit on kohta ohi ja alkaa synkkä ja pimeä vuodenaika, mutta meneehän sekin helmikuun aurinkoisia kevät kelejä ootellessa, mutta mieluummin viettäisin marras-tammikuun jossain etelämpänä.

Vesperille: Pusspuss :gee:

Oli parikin naapurinrouvaa eilen iltapäivällä viihdytettävänä, niin ei ehtinyt täällä päivystää. Sinänsä huono valinta, että jäi pussailut väliin, mutta lasten harrastusten takia joutuu perheellisenä toisinaan uhrautumaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kuinka omituisia painajaisia viimeyönä. Nuo jos olisi kyennyt nauhoittamaan ja jakelemaan niin tussua olisi tullut seuraavat kymmenen vuotta putkeen taideleffamukaintelligenttitytöiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en näistä pakkasaamuista perusta, mutta toissa päivänä kieltämättä hymyilytti, kun aurinko paistoi pitkästä aikaa jopa lämmittäen vielä. On tää vaan niin pirun synkeetä vuodenaikaa. Ei oikein huvita lähteä lasten kanssa uloskaan. Mutta hyvä fiiwis muuten, nukuin yli yhdeksän tuntia, olo on aikaansaava.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulpetin toisella puolella pari päivää. Vähän kun olis lomalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puhelimen näytön yläosa lopetti tuntemasta kosketusta. Voe tuska. Onhan tuolla ikääkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja aasi »

En ihan heti keksi että miten enää pääsisin edes asetuksiin. Epäilen kalibroinnin hyödyllisyyttä, kosketukset osuvat kyllä ihan kohdalleen toimimattoman alueen ulkopuolella.

Edit: näköjään toki oikeasta alalaidasta, oon aina mennyt notifikaatio-ikkunan kautta.

Edit2: ja vitut, väärät asetukset.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tää vaan niin pirun synkeetä vuodenaikaa.
Jep. Aika Urpiaisen lentää etelään. Mut talvesta mä taas pidän - palataan asiaan joulukuussa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Taas työmiestä sorretaan ja herrat vaan juo viinaa!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nyt ei palaudu työpäivästä ei millään. Huomenna onneksi on työn puolesta kevyempi ja viihteen puolesta odotettu päivä tiedossa! Mä haluaisin alkaa uskomaan johonkin ennustajiin ja ulkoistaa kaiken omaan elämääni liittyvän päätöksenteon jollekin, jolla on edes alkeellisinta harkintakykyä. Itseltä ei just nyt irtoa muuta kun nopeita impulsseja sinne ja tänne ja jotenkin alkaa näyttää siltä, että jotain jarrua pitäis löytyä ennen kun tapahtuu jotain täysin holtitonta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kysyt vaan aina kitinästä mitä tehdä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä käytin kuitenkin sanaa "harkintakyky" kuvaamaan ennustajaa. Kertoo ehkä riittävästi. Ongelma on tyypillinen, eli en tiedä mitä haluan, ja haluan sen nyt.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: TorstainTurinat

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ampumaradan tauluviritykset rakennettu uudelleen, perunkirja käyty tekemässä loppuun ja auto korjattu loppuun. Rittää touhu tällepäivälle.

Positiivista oli se että hävisin isälle kaksi pistettä 10 panoksen kisassa. 98 vs 96, matka 100m aseena tosin vehje jolla ampuu hirvikärpäseltä siivet 300m matkalla. 338 Lapua mag kyllä on aika mahtava panos.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin