NDn katoamisen takana salaliitto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: NDn katoamisen takana salaliitto

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

par-sky on myös häipynyt täältä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NDn katoamisen takana salaliitto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:S
KOROSTAN, ETTÄ NUORI DAAVID VOI HYVIN OLLA LÄÄKÄRI, mutta onko jollakin pitävä todiste?

OLENKO MINÄKÄÄN IHMINEN? JA mikä ihminen?
Todistusvastuu on sillä, joka esittää yleisesti hyväksytystä tiedosta poikkeavan väitteen.
En minä oikeastaan ymmärrä mitä te "kaikki" ajattelette vai ajatteletteko mitään?

Onko minun nyt pakko tietyt selkeät asiat laittaa pöytähän:

-Olettamus: Dave on mukava, älykäs ihminen, joka on keskustelutaitoinen ja fiksu ja ei halua käyttäytyä ikävästi vaan on hyvin käyttäytyvä vaikkakin joskus omahyväinen-

Edellisen asian varmaan allekirjoitaa kaikki!

-ONKO SITTEN mahdollista, että tuo sama ihminen noin vain lähtee tahallaan tietoisesti pois Kitinästä?

Vastaus: On tietenkin, mutta silloin hän käyttäytyy täysin omaa itseänsä vastaan eli täysin epäkunnioittavasti kaikkia kohtaan ja itsekkäästi haluten huomiota vähät välittäen muista-

NIIN- ONKO HÄN SELLAINEN??? Minä en usko.

Minun mielestäni on vain kaksi realistista vaihtoehtoa:

1) Kyseinen Dave on koko ajan jallittanut meitä kaikkia ja on petollinen tai ainakin hyvin epäkunnioittava kun on mennyt pois. Hän ei voi millään vaihtoehdolla olla OK MIES, jos hän on lähtenyt vain ilman mitään vahinkoa... Ja Dave vain päätti lopettaa koko pilan ennenkuin paljastuu

2. On tapahtunut jotain vakavaa. Tämän minä oikeastaan uskoisin. Se sama ihminen, joka koko ajan kuitenkin pysyi aikalailla kuosissa ja kiinnostavana (vaikka kiinnotus toki vahvasti liittyi arvostetuun ammattiin-lääkäri), hänellä ei ole mitään syytä lähteä noin jos kaikki olisi ok tai puhtaat jauhot.
MINÄ USKON, ETTÄ HÄN ON OIKEASTI MUKAVA, vaikken lääkäriksi uskokaan, ELLEI JOKU HÄNTÄ OIKEASTI TUNNE ja tiedä hänen menevän päivisin lääkärin töihin-

Siis johtopäätös 3:

MINÄ pyytäisin nyt Aasia tai jotain Kitinän johtajaa katsomaan mistä nuo Daven viestit ovat suurinpiirtein tulleet tässä Suomen maassa ja pyytäisin katsomaan sen alueen sen päivän jälkeen onnettomuuksia tai muita katoamisia kun Daven kirjoitukset loppui!

Eli varmaan hän oikeasti asuu alueella, jossa sanoi asuneensa, olikos se Espoo. Muutenhan hän "jäisi kiinni".

Johtopäätös 4:

Jos Dave tulee yhtääkkiä takaisin noin vain niin älkääpä nyt olko jatkossa aivan naiivin sinisilmäisiä! Hän saattaa tulla kun haluaa jatkaa juttuaan... jos hän vaan tulee niin niin ei vain käyttäydy fiksu ihminen!


Minä oikeasti olen huolestunut Daven tilasta, koska hän nyt vain ei voisi käyttäytyä terveenä NOIN huonosti mielestäni. Tai sitten hän on suurempi näyttelijä kuin uskoisinkaan. Lääkärin ammattiin en usko todellakaan, koska ihan älyttömästi aikaa olla netissä... MUTTA SIIHEN USKON, ETÄ HÄN ON OK MIES.

Jotain ikävää on tapahtunut, on mun pelkoni. Katsokaa lehtiä tms.
:o

JOULUARSKA :|
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: NDn katoamisen takana salaliitto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

He won't come this evening. But he'll come tomorrow. Without fail.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin