TykkäilyTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tykkään kun Lumia päivittyi. Hyvä puhelin muuttui viälä paremmaksi.
Universaali disclaimer.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mistä me tykätään tänään?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiukkutipu kirjoitti:Mistä me tykätään tänään?
Pinaattikeitto kananmunalla :h:


Kyllä huomaa, ettei ole tottunut näihin raikkaisiin sinivalkoisiin keleihin. Ihan hyvin olisi takki ja t-paita riittänyt, mutta vedin vielä kauluspaidan niin tuli hiki kävellessä junalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

No jos mä tykkään tänään vaikka kardemummakahvista, vanhoista Sir Elwoodin levyistä, lisääntyvästä valon määrästä ja siitä, että huhtikuun alkuun on reilusti alle 100 päivää aikaa :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä tykkään pakkasesta ja jäädytetyistä kentistä! Haettiin pikku-ukon kanssa jo skrinnarit framille :)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä tykkään tänään itsestäni :h:

Ja pakkasesta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:huhtikuun alkuun on reilusti alle 100 päivää aikaa :]
Tuosta voi olla kyllä vilpittömän iloinen.
Eiks toi ole aikamoinen kauhukuva? Ihannevaltiossa suomalaiset marras- ja huhtikuut kiellettäisiin liian masentavina.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Eiks toi ole aikamoinen kauhukuva? Ihannevaltiossa suomalaiset marras- ja huhtikuut kiellettäisiin liian masentavina.
Täh? Huhtikuuhan on hieno kuukausi. Aurinko paistaa, lapset leikkivät lätäköissä, ihmiset alkavat pikku hiljaa hymyillä ja hormonit hyrrätä. Sitten kun olen miljonääri, asun talviasunnollani auringossa nimenomaan syyskuun lopusta huhtikuun alkuun.
Universaali disclaimer.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:Sitten kun olen miljonääri
:h:

Huhtikuu on hyvä kuukausi. Elämä alkaa talven jäljiltä :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sitten kun olen miljonääri
:h:

Huhtikuu on hyvä kuukausi. Elämä alkaa talven jäljiltä :]
Ei itsestäänselvyyksillä kannata jossittella.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Eiks toi ole aikamoinen kauhukuva? Ihannevaltiossa suomalaiset marras- ja huhtikuut kiellettäisiin liian masentavina.
Täh? Huhtikuuhan on hieno kuukausi. Aurinko paistaa, lapset leikkivät lätäköissä, ihmiset alkavat pikku hiljaa hymyillä ja hormonit hyrrätä. Sitten kun olen miljonääri, asun talviasunnollani auringossa nimenomaan syyskuun lopusta huhtikuun alkuun.
Sä olet ollut huhtikuussa jossain Etelä-Euroopassa, tai sotket sen toukokuuhun. Suomen huhtikuussa kaikki jäljellä oleva lumi on mustanruskeaa, missään ei vielä ole mitään uutta vihreää, koiranpaska haisee ja sotkee kengät, hiekoituspöly saa silmät kirvelemään ja nenän tukkoon, lapset ovat rapaisia ja ällöttäviä, kevätväsymys vaivaa, armoton valkea valo korostaa kaiken likaisuutta ja värittömyyttä, ja Urpiainen on valmis liimatehtaalle. Mä pyrin olemaan Välimerellä marras- ja huhtikuut, muuten viihdyn Suomessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mistähän sitä tykkäis..

No, vaikka neidosta itsestään, ja siitä että neidon reissu on jo yli puolen välin. Alkaa olemaan oikeasti ikävä ja kaipaisi vähän vällyjen väliin toimintaa. Joo, neiti harrastukseen saa hellyyttä annettua ja myös saatua, mutta ei sen kanssa voi vielä peittoa heilutella. Tykkään kyllä myös sillä tavalla tuosta neiti harrastuksesta, joka tahtoi tulla taas keskiviikkona kylään!

Tykkään kovasti faktasta että kuun lopun bileet lähenee kovaa vauhtia, hienoa päästä tällä porukalla testaamaan miten soittohommat sujuu ihan oikealle yleisölle, isomalla PA:lla. Ihmisiä on ilmoittautunut hyvin, paikka vetää 100 ihmistä. Tämä idea siis syntyi niiden parjatun kotibileiden perusteella. Nyt tulossa n 100 ihmistä, paikka toimistorakennuksessa jossa alakerrassa yökerho. Me käytämme kattotiloja, missä on saunat, terassit ja yleistä tilaa pitää juhlat.

Paljon juttuja mistä siis tykätä <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä kai huhtikuun paras puoli on se, että se on käytännössä ensimmäinen kevätkuukausi, ja kevään paras puolihan on tietysti se, että kesä on tuloillaan. Itsessään huhtikuu ei ole erityisen mieluinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ylermi kaivoi asiasta oleellisen esiin ;)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Sä olet ollut huhtikuussa jossain Etelä-Euroopassa, tai sotket sen toukokuuhun. Suomen huhtikuussa kaikki jäljellä oleva lumi on mustanruskeaa, missään ei vielä ole mitään uutta vihreää, koiranpaska haisee ja sotkee kengät, hiekoituspöly saa silmät kirvelemään ja nenän tukkoon, lapset ovat rapaisia ja ällöttäviä, kevätväsymys vaivaa, armoton valkea valo korostaa kaiken likaisuutta ja värittömyyttä, ja Urpiainen on valmis liimatehtaalle. Mä pyrin olemaan Välimerellä marras- ja huhtikuut, muuten viihdyn Suomessa.
:D Asenne-erosta kyse, itsellä mieliala seuraa valon määrää.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Joo, neiti harrastukseen saa hellyyttä annettua ja myös saatua, mutta ei sen kanssa voi vielä peittoa heilutella. Tykkään kyllä myös sillä tavalla tuosta neiti harrastuksesta, joka tahtoi tulla taas keskiviikkona kylään!
Sanot sille keskiviikkona että mansikat maistuu, linnut laulaa ja joupokz nyt imet narttu tätä rubiininpunaista ja kivenkovaa. Toimii varmasti, sillä on Jouden-tzakuu.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Sä olet ollut huhtikuussa jossain Etelä-Euroopassa, tai sotket sen toukokuuhun. Suomen huhtikuussa kaikki jäljellä oleva lumi on mustanruskeaa, missään ei vielä ole mitään uutta vihreää, koiranpaska haisee ja sotkee kengät, hiekoituspöly saa silmät kirvelemään ja nenän tukkoon, lapset ovat rapaisia ja ällöttäviä, kevätväsymys vaivaa, armoton valkea valo korostaa kaiken likaisuutta ja värittömyyttä, ja Urpiainen on valmis liimatehtaalle. Mä pyrin olemaan Välimerellä marras- ja huhtikuut, muuten viihdyn Suomessa.
Siis huhtikuussahan pitää hengata pohjois-skandinaviassa. Erinomaisen hienoa aikaa sielläpäin. Vallankin huhtikuun jälkimmäinen puolisko. Pitkiä aurinkoisia päiviä, valoa ja aurinkoa. Jos haluaa nauttia talvesta ja lumesta Suomessa, niin huhtikuu lapissa on nimen omaan se oikea aika ja paikka. Etelässä onkin sitten kivasti jo kesän merkkejä ilmassa kun toukokuussa palailee etelärannikolle. Suosittelen.

Miljonäärinä huhtikuu ja heinäkuu olisi nimenomaan niitä kuukausia, jolloin oleskelisin Suomessa. Elokuu on sitten kolmantena listalla. Loppuajan voisinkin viettää sujuvasti jossain muualla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Mä tykkään tänään itsestäni :h:
söpöö :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huhtikuu on kuukausista julmin, ja keväällä tapahtuu eniten itsemurhia. Tykkään kaivella nenää autossa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sä olet ollut huhtikuussa jossain Etelä-Euroopassa, tai sotket sen toukokuuhun. Suomen huhtikuussa kaikki jäljellä oleva lumi on mustanruskeaa, missään ei vielä ole mitään uutta vihreää, koiranpaska haisee ja sotkee kengät, hiekoituspöly saa silmät kirvelemään ja nenän tukkoon, lapset ovat rapaisia ja ällöttäviä, kevätväsymys vaivaa, armoton valkea valo korostaa kaiken likaisuutta ja värittömyyttä, ja Urpiainen on valmis liimatehtaalle. Mä pyrin olemaan Välimerellä marras- ja huhtikuut, muuten viihdyn Suomessa.
Siis huhtikuussahan pitää hengata pohjois-skandinaviassa. Erinomaisen hienoa aikaa sielläpäin. Vallankin huhtikuun jälkimmäinen puolisko. Pitkiä aurinkoisia päiviä, valoa ja aurinkoa. Jos haluaa nauttia talvesta ja lumesta Suomessa, niin huhtikuu lapissa on nimen omaan se oikea aika ja paikka. Etelässä onkin sitten kivasti jo kesän merkkejä ilmassa kun toukokuussa palailee etelärannikolle. Suosittelen.

Miljonäärinä huhtikuu ja heinäkuu olisi nimenomaan niitä kuukausia, jolloin oleskelisin Suomessa. Elokuu on sitten kolmantena listalla. Loppuajan voisinkin viettää sujuvasti jossain muualla.
Ok, tämän mä kyllä ostan ja korjaan kannakseni, että *Etelä*-Suomen huhtikuu on sielunvihollisen valtakuntaa; täältä tulee tuolloin mahdollisuuksien mukaan suunnata etelään tai pohjoiseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kitinän innoittamana sain tässä jokunen viikko sitten vihdoin ja viimein motivaation tutustua paremmin Katie Meluan tuotantoon. Tilasin kattavan leikkauksen tuotannosta arvostelujen perusteella ja oon nyt viime viikkoina kuunnellut pääasiassa Katieta ja tykkäillyt kovin.

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä tykkään tänään itsestäni :h:
söpöö :h:
No tykkään mä sustakin :h: Puspus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Pitkiä aurinkoisia päiviä, valoa ja aurinkoa.
Oletko aivan varma, että jälkimmäinen lause oli tarpeellinen 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli hyvää pinaattikeittoa.

Nyt tarvitsisin uuden tykkäyksen kohteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TykkäilyTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:No tykkään mä sustakin :h: Puspus!
Ihquu!!! :gee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin