Ainoa oikea kolajuoma

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Mitä kolaa juot jos juot

Coca-cola
6
23%
Coca-cola light
2
8%
Coca-cola zero
7
27%
Cherry cola
1
4%
Pepsi
3
12%
Pepsi max
5
19%
Pepsi max lemon
0
Ei ääniä
Joku kloonikola
0
Ei ääniä
Hyi, en juo
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Siirrytään kinastelemaan oikeasti tärkeistä asioista. Mikä on the Kolajuoma?

Itse olen viimeiset lopunajat juonut oikeastaan vain Cola Zeroa silloin kun kolaa juon. Antikristus lienee tulossa.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Matti Vanhasen viitoittamalla tiellä SH:n vankkureissa: Coca Cola Zeroa, kiitos.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Cola Light on ainoa oikea. Hyvänä kakkosena nyt kauppoihin ilmestynyt Cherry Zero.

Olen Dr. Pepper-naisia, mutta sitähän ei voi kai laske colajuomiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aitoa sokeria kiitos, ei mitään korvikkeita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aasi kirjoitti:Aito sokeria kiitos, ei mitään korvikkeita.
Näin, Pepsi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Protestoin kun taas jälleen kerran mun suosikki on unohdettu äänestysvaihtoehdoista :kele:
Diet coke vanilla on ehdottomasti se kaikkein paras ilman pienintäkään epäilystä. Saatavuus vaan on ollut näin suomalaisesta näkökulmasta aina valitettavan heikko. Lentokoneellakaan ei viitsi kovin montaa keissiä tuoda kerrallaan. Sokeroitua versiota saa nykyään suomestakin hyvin varustetuista liikkeistä, mutta se ei vaan ole sama asia.

Wikipedia:

Diet Coke Vanilla (2002-2006)

In late 2002, a sugar-free version, Diet Vanilla Coke, became available. In some countries, including Australia and New Zealand, a similar drink is marketed as "Diet Coke with Vanilla" and in others is known as Coca-Cola light Vanilla (or Vanilla Coke Light) In 2005, the sugar-free product in the United States and Canada became "Diet Coke Vanilla," with more emphasis on the Diet Coke label. All varieties were discontinued in 2006 in the United States, Canada and the United Kingdom. Both varieties are still available in Australia and Hong Kong, Coca-Cola Vanille (translation) is also available in France and Germany. A new Coke Vanilla Zero was introduced in 2007, along with regular Vanilla. Only these two are available in the United States. The company has not announced any plan to resume production of Diet Coke Vanilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja annepa »

Diddley Bow kirjoitti:
aasi kirjoitti:Aito sokeria kiitos, ei mitään korvikkeita.
Näin, Pepsi.
:komp:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:Protestoin kun taas jälleen kerran mun suosikki on unohdettu äänestysvaihtoehdoista :kele:
Mä koitin ottaa kaikki mitä kaupan hyllyltä muistan löytyneen, pohdin jopa Dr. Pepperin lisäämistä mutta sitten tulin siihen tulokseen että joku valittaa ettei se ole kola.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kevyistä Pepsi Max ja nopeista sokereista Coca Cola. Olen näissä lohduttoman ehdoton.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Mä koitin ottaa kaikki mitä kaupan hyllyltä muistan löytyneen, pohdin jopa Dr. Pepperin lisäämistä mutta sitten tulin siihen tulokseen että joku valittaa ettei se ole kola.
"I've always maintained you cannot tell anyone what Dr Pepper tastes like because it's so different. It's not an apple, it's not an orange, it's not a strawberry, it's not a root beer, it's not even a cola. It's a different kind of drink with a unique taste all its own."
W.W. Clements, CEO and president of the Dr Pepper/7-Up Company

Mulla oli lapsena Pepper-paita. Oi niitä aikoja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Classic cola on ainut missä on makuakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Protestoin kun taas jälleen kerran mun suosikki on unohdettu äänestysvaihtoehdoista :kele:
Mä koitin ottaa kaikki mitä kaupan hyllyltä muistan löytyneen.
Ymmärrettävä erhe, kun tuo mun suosikki on aika harvinaista nestettä. Suomestahan sitä ei ole koskaan saanutkaan ja muutenkin jo vuosia on joutunut olemaan ilman, kun 2006:n jälkeen sitä ei ole myyty alueilla joilla liikun.

Mä en ymmärrä miksi mun suosikkituotteiden kanssa on aina tällästä säätämistä. Mun suosikki suklaapatukka on ollut Mars Mandel, jota on saanut vain saksasta, mutta ilmeisesti sielläkin sen myynti on nyt loppunut :cry:
Nyt kun tutustuu aiheeseen tarkemmin, niin tajuaa, että sitä on kyllä myyty jenkeissäkin vaihtelevasti nimillä Mars tai snickers almond, mutta en ole aikaisemmin moista tiennyt. Ihmettelen vaan, miksi tätä patukoista parhainta ei voi olla ihan yleisesti maailman laajuisessa myynnissä. Ihme pihtaamista parhaiden tuotteiden kohdalla niin cokiksen kuin mars:kin puolelta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

^ Massoilla ei ole noin sofistikoitunutta makumaailmaa ja siksi niiden valmistus ei kannata?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Diddley Bow kirjoitti:^ Massoilla ei ole noin sofistikoitunutta makumaailmaa ja siksi niiden valmistus ei kannata?
Nostaisivat hintaa, niin että kannattaa. Sillä konstillahan sais hienostelijoiden lisäksi snobit asikkaaksi :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Pepsi ja kakkosena Cokis. Sokerilla, tietty.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kaikki ne on yhtä pahaksi leekoille. Vastaan silti Zero burgerin ja Pepsi Max jallun tai viskin kanssa.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pepsi + yhden tähden jallu on SE kolajuoma. Ilman jäitä, ettei maku peity.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Gat »

Muu on homoilua paitsi alkuperäinen Coca-Cola. Suomeksi äännetään kai Sosa-Sola tai Kuokka-Kuola.
Varsinkin ne dieetti-sokerittomat tai toisaalta Pepsin makeus ovat homoutta.

Tietty ihan eri genressä natsien kokiksen kilpailijaksi keksimä Fanta on parempaa kuin suomalainen Jaffa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Jos jotain täytyy juoda, niin vähäkalorinen = sokeriton vaihtoehto. Mitään makueroahan noissa ei ole, eli kokakola on täysin samaa kuraa kuin jokin halpahallin lumikola. Kuten mielipiteeni yleensäkin, tämä ei ole mielipide, tämä on faktaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja olet väärässä. Cocis oli hyvää kunnes resepti muuttui joskus 90-luvun alussa, sitten tuli laimeata.

Toisaalta eipä kiinnosta kun juon lähinnä vettä. Tai olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Bluntly kirjoitti:olet väärässä.
En ymmärrä, mitä sanot, mutta se kuulostaa hauskalta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:Diet Coke Vanilla (2002-2006)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ml-24-pack

Vai onko nuo nyt jotenkin eri tuotteita?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

CC Zero. Muut ei käy.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Diet Coke Vanilla (2002-2006)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... ml-24-pack

Vai onko nuo nyt jotenkin eri tuotteita?
Kaskas, kaikkea sitä täällä kitinässä oppii. Käsittääkseni ovat eri tuotteita, mutta en usko eron olevan merkittävä. En oo tota zeroversiota päässyt vielä maistamaan. Tässähän joutuu lähtemään ostoksille.

Täytynee tiedustella paikallisesta K-ketjun myymälästä, jos ottaisivat tuotakin valikoimiinsa sokeroidun vaniljan rinnalle. Olis kuitenkin mukavampi ostella perus ostosten yhteydessä kuin ajella varta vasten helsinkiin, kun ei mulla sinne yleensä mitään asiaa ole eikä oikein osaa tätä matkaa postissakaan tilata :?

Mut kuitenkin :ohyeah: :miitti: :cheer:

EDIT: Kertokaa nyt joku saman tien että sitä mantelilla maustettua mars:kin saa Suomesta :pliis:

EDIT II: Just :tiistai:
Tilaus olis jo noudettavissa, mutta saa odottaa huomista.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 16.01.2014 0:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ainoa oikea kolajuoma

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:EDIT: Kertokaa nyt joku saman tien että sitä mantelilla maustettua mars:kin saa Suomesta :pliis:

EDIT II: Just :tiistai:
Tilaus olis jo noudettavissa, mutta saa odottaa huomista.
Kauhea virhe sekoittaa Mars ja Snickers, koska Snickers on patukoiden kunkku ja Mars ihan kauheaa kuraa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin