Tarvitsetko jonkun?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ ei kai kukaan pikkupaikkakuntalainen laita pk-seudulla kotipaikkakuntaansa ilmoitukseen?
Miksi ei laittaisi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Miksi ei laittaisi?
Et näy suurempien kaupunkien hauissa? Kerrot itsestäsi heti liikaa?
Ensimmäisen voin allekirjoittaa, mutta että asuinpaikan kertominen on too much? No tämä selittää, oon varmaan vaan kertonut itsestäni liikaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa.
Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kovasti tuntuu olevan tänään tunkua yhden ja toisenkin deittipalstan viestipostissa.
Pimeä kuu, vai mikä naisia riivaa?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Selkeästihän joku hakemuksessasi on väärin, kun halut ja toiveet eivät kohtaa.
Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.
En nyt tiedä. Minusta vaikutat hyvältä naiselta, jolla voisi olla paljonkin annettavaa parisuhteeseen.
Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turvallisinta sada yhteydenottoja säteellä 3000-5000km, paitsi idästä päin..
Mitä vähemmän yhteydenottoja, sitä parempi? Toisaalta itselläkään mitään kiirettä..
Se on kaikki tai ei mitään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Eiköhän se vika ole ihan hakijassa, ei hakemuksessa.
En nyt tiedä. Minusta vaikutat hyvältä naiselta, jolla voisi olla paljonkin annettavaa parisuhteeseen.
Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.
Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin miesten vikahan tämä tietenkin on. Käsittääkseni Vesper etsii miestä kovin kilpaillusta, kouluttautuneiden, komeiden, sivistyneiden ja hyvin menestyvien miesten, sektorista ja näitä laatuyksilöitä ei vaan ole tarpeeksi täyttämään kysyntä.

Miehet vois oikeesti vähän tsempata. Ainakin musta tuntuu, että mitä enemmän tulee ikää, niin sitä helpompi on erottua positiivisesti omasta ikäryhmästään. Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä enemmän ulkoiseen olemukseen vaikuttaa elämän tavat ja oma pukeutuminen. Vuosi vuodelta liikunnan puute, huonot ruokailutottumukset, alkoholin liikakäyttö ja tupakointi näkyvät entistä selvemmin ihmisestä. Teininä ryhmäpaine saa suurimman osan pukeutumaan suunnilleen samantyylisesti, mutta iän myötä pukeutumisen ääripäät vaeltavat entistä kauemmaksi toisistaan. Toisaalta voisi myös olettaa, että 30-40 vuoteen mennessä olisi tapahtunut jo jonkinlaista henkistä kasvua, mutta ei sitä kyllä läheskään kaikista miehistä huomaa.

Sama koskee luonnollisesti naisia, mutta tuntuu, että naisten keskuudessa tuo itsestään huolehtiminen on paljon suositumpaa. Vallankin kouluttautuneiden joukossa, joten en ollenkaan ihmettele parisuhdemarkkinoilla olevaa epätasapainoa. Etenkin kun ottaa huomioon, että moni mies ei arvosta henkevää keskusteluyhteyttä (sellaista sielunkumppanuutta, että puoliso olisi myös paras ystävä) kovin korkealle, vaan naisessa riittää kun on nätti, suloinen, hyvä panee ja hoitaa kodin ja lapset. Tosta panemisestakin tuntuu moni (dave) olevan valmis tinkimään :D

Kannattikohan näitäkään mietteitä ääneen sanoa. Joku kuitenkin vetää herneen nenäänsä, joko itse asiasta tai siitä, että taas se jaarittelee itsestäänselvyyksiä :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Varmaan ensin "vika" on hakemuksessa ja sen jälkeen vasta mahdollisesti jossain muualla, jos ei haut ja toiveet kohtaa.
Parinmuodostus on usein hirveän hankalaa. Ja joskus harvoin naurettavan helppoa.
Niinhän se on. Pointtini olikin, että tuskin se "vika" on pelkästään ihmisessä. Aika ihmehän se on, että kaksi ihmistä kohtaavat ja sattuvat kiinnostumaan juuri toisistaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vagabondo kirjoitti: Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin miesten vikahan tämä tietenkin on. Käsittääkseni Vesper etsii miestä kovin kilpaillusta, kouluttautuneiden, komeiden, sivistyneiden ja hyvin menestyvien miesten, sektorista ja näitä laatuyksilöitä ei vaan ole tarpeeksi täyttämään kysyntä.
Liian vaativat kriteerit? Minä en hae ketään, joka on "kouluttautunut", en vaan viihdy sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät seuraa aikaansa ja joilla ei ole tietynlaista sivistystä (joka näkyy esim. kirjoitustyylissä). Tämä jo Vagabondon mainitsema sivistys ei kuitenkaan vaadi kouluttautumista maisteriksi. Komeus on tunnetusti katsojan silmässä. Kyllä minuakin miellyttää tietyn näköiset miehet, mutta kokemuksesta tiedän, että voin ainakin ihastua sellaseenkiin mieheen, joka ei ole sen "tietyn näköinen". Olen siis silläkin puolella tavallaan laskenut kriteerejäni. Menestys taas on subjektiivinen määrittelykysymys. Mulle menestys ei todellakaan ole sitä, että tienaa sata tonnia vuodessa ja on omakotitalot ja autot ja mitä kaikkea. Mulle riittää taloudellisessa mielessä, että mies elättää itsensä ja oman elämäntapansa, kuten itsekin teen. Hyvä tietysti olisi, jos se elämäntapa on suhteellisen samanlainen kuin minun elämäntapani ja senhän pitäisi näkyä jo siitä profiilista.

Enkä sano, että rimaa pitäisi laskea yhtään, jos siltä ei tunnu tai alkaa kontaktoimaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät millään tapaa kiinnosta. Vesperin antamat esimerkit (hygienian puute jne) puistattaa.

Mutta kyllä minuaki välillä ihmetyttää nuo kontaktit, mitä tulee. Tuntuu, että niitä profiileja ei lueta ja epätoivoa on aistittavissa. Toistaiseksi ollaan kuitenkin hyvinkin plussalla kokonaistilanteessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mahtavaa, että täysin näkemättä koko ilmoitusta olette osanneet analysoida sekä minut hakijana että hakuni kohteen. Jatkakaa ihmeessä, itsetuntemukseni kasvaa koko ajan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Mahtavaa, että täysin näkemättä koko ilmoitusta olette osanneet analysoida sekä minut hakijana että hakuni kohteen. Jatkakaa ihmeessä, itsetuntemukseni kasvaa koko ajan.
Taattua kitinälaatua.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Arvailuahan tämä on sen perusteella mitä itse kerroit ja minkälainen käsitys meillä on sinusta ja sen perusteella pohdintaa. Voi sitä toki analysoinniksikin kutsua. Jos et halua asiasta puhuttavan täällä, niin älä tuo asiaa tänne. Kaiken lisäksi suurin osa pohdinnasta - piti ihan tarkistaa ja lukea viestejä uudelleen - on yleisellä tasolla tai henkilökohtaisia kokemuksia kertoen. Jos koet sen loukkaavana, olen pahoillani. Jos minä olen sinua loukannut pohdinnoillani, niin pyydän anteeksi.

Erikseen kiinnitin siihen huomiota, että kerrankin kitinä yllättää; minun mielestä yksikään kommentti ei ole pahansuopa tai ilkeä. Vesper haluaa miehen ja me halutaan että Vesper löytää sen, kun kerran haluaa.
Viimeksi muokannut annepa, 03.03.2014 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

annepa kirjoitti:Vesper haluaa miehen ja me halutaan että Vesper löytää sen, kun kerran haluaa.
Eikä vain miestä vaan just "sen oikeantm" :h:

Muutenkin komppailen annepan viestiä. Ainakin oma kommentti oli tosiaan ihan yleisen tason lätinää, jossa aikaisempi keskustelu toimi lähinnä inspiraation lähteenä ja pointti oli lähinnä siinä, että mä olen vähän pettynyt oman sukupuoleni keskimääräiseen henkiseen tasoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

(Oon) liian insinööri (sovitetaan Right Said Fredin I'm Too Sexy:iin) deittikuvioihin, mutta itse lähestyn asiaa modatulla Draken yhtälöllä: Naisten lkm * oikean ikäisten naisten % * soveltuvien naisten % * vapaiden naisten % * naisten joille minä sovellun %. 500000 * 10% * 10%* 50% * 10% = 250!

Kokoluokkaa 250 soveltuvaa naista Helsingin seudulla aika tiukoilla kriteeriasetuksilla! Ei mitään mahdollisuutta epäonnistua. Kohtaannon lisäksi mitään muuta ongelmaa ei olekaan (etenkin kun olen juntturassa täällä v*tun Oslossa), mutta kun en tarvitse kuin yhden niin ei muuta kuin "hyvää kalaa kannattaa pyytää vaikkei aina saisikaan"-asenteella etiäpäin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Hyvä asenne :D

Kiinnostaa vaan, mistä nuo prosenttiluvut on revitty, mut kelpaa mulle! (Sillähän ei siis ole merkitystä, vaan siitä, että se kelpaa sulle!)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

annepa kirjoitti: Kiinnostaa vaan, mistä nuo prosenttiluvut on revitty, mut kelpaa mulle! (Sillähän ei siis ole merkitystä, vaan siitä, että se kelpaa sulle!)
Vähän sama kuin Draken yhtälössä alunperinkin eli eipä noilla tarkoilla prosenttiosuuksilla ole niin väliä. Pointti on, että puhutaan kertaluokasta 100 +/- yksi kertaluokka, jolloin yksittäiset luvut katoavat pyöristysvirheeseen. Detskut kannattaa abstrahoida pois häiritsemästä visiota!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:...mä olen vähän pettynyt oman sukupuoleni keskimääräiseen henkiseen tasoon.
Oletko latentti homo vai mistä moinen tunne?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:...mä olen vähän pettynyt oman sukupuoleni keskimääräiseen henkiseen tasoon.
Oletko latentti homo vai mistä moinen tunne?
Ei mulla ole antaa oikein validia vastausta. Ehkä se johtuu siitä, että miesten käyttäytyminen ärsyttää useammin kuin naisten käyttäytyminen :?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti: Vähän sama kuin Draken yhtälössä alunperinkin eli eipä noilla tarkoilla prosenttiosuuksilla ole niin väliä. Pointti on, että puhutaan kertaluokasta 100 +/- yksi kertaluokka, jolloin yksittäiset luvut katoavat pyöristysvirheeseen. Detskut kannattaa abstrahoida pois häiritsemästä visiota!
Jesh.

Tää on oikea toteuttaja-asenne.

Liian detaljit ahdistavat ja heittävät sivuun olennaisesta, saaden ehkä takertumaan vääränlaisiin kriteereihin ja ajatuksiin tai ahdistumaan siitä että sopivanlaista mopoa ei olekaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:(Oon) liian insinööri (sovitetaan Right Said Fredin I'm Too Sexy:iin) deittikuvioihin, mutta itse lähestyn asiaa modatulla Draken yhtälöllä: Naisten lkm * oikean ikäisten naisten % * soveltuvien naisten % * vapaiden naisten % * naisten joille minä sovellun %. 500000 * 10% * 10%* 50% * 10% = 250!

Kokoluokkaa 250 soveltuvaa naista Helsingin seudulla aika tiukoilla kriteeriasetuksilla!
Mikä kerroin tuohon laitetaan, jos sammuu kotiinsa paskat housussa ja muna kädessä? Onko toivoa suomessa, maapallolla tai universiumissa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:Mikä kerroin tuohon laitetaan, jos sammuu kotiinsa paskat housussa ja muna kädessä? Onko toivoa suomessa, maapallolla tai universiumissa?
Mihin sitä naista tarvii jos muna pysyy omassakin kädessä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Mikä kerroin tuohon laitetaan, jos sammuu kotiinsa paskat housussa ja muna kädessä? Onko toivoa suomessa, maapallolla tai universiumissa?
Mihin sitä naista tarvii jos muna pysyy omassakin kädessä.
Naista tarvitaan kalsareiden pesuun. Tuon tietäisit, jos hieman seuraisit keskustelua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:Naista tarvitaan kalsareiden pesuun. Tuon tietäisit, jos hieman seuraisit keskustelua.
Ei ehdi täältä nyrkin ja hellan välistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Naista tarvitaan kalsareiden pesuun. Tuon tietäisit, jos hieman seuraisit keskustelua.
Ei ehdi täältä nyrkin ja hellan välistä.
Joko tärppäs?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vagabondo kirjoitti:...miestä kovin kilpaillusta, kouluttautuneiden, komeiden, sivistyneiden ja hyvin menestyvien miesten, sektorista ja näitä laatuyksilöitä ei vaan ole tarpeeksi täyttämään kysyntä...
Tätä minä olen ihmetellyt, että väitetään tuon sektorin olevan erityisen kilpailtu, mutta silti jo omaan tuttavapiiriini kuuluu useampia tuollaisia miehiä, jotka ovat sinkkuja, olleet jo vuosia. Ei tarvitse mennä kauemmas kuin omaan pikkuveljeeni, joka on tumma, pitkä, komea, sosiaalinen ja urheilullinen, pian kaksi yliopistotutkintoa suorittanut ja silti ilman naista. Ympärillä pyörii kyllä monenlaista naista, mutta koskaan ne eivät johda mihinkään pidempikestoiseen. Myös mieheni ompeluseurassa on noita, yleensä he näyttävät käyttävän aikaansa mieluummin kaikkeen muuhun kuin naistenmetsästykseen. Sama päti omaankin mieheeni, golf, vaellus ja kullankaivuu Lapissa kiinnostivat häntä vuosia hänen aiemman eronsa jälkeen enemmän kuin naiset, kunnes hän sattui hajottamaan kätensä golfatessa. Pikkuveljeni taas lähinnä urheilee, veneilee, moottoripyöräilee ja metsästää. Ei ole mitään järkeä tuossa.
Vastaa Viestiin