Tarvitsetko jonkun?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: En laske yhteydenotoksi virtuaaliflirttiä tai suosikkiprofiiliksi lisäämistä, ainoastaan selkeät viestit.
Minä taas lasken: onhan se aktiivinen toimenpide ja parantaa oddseja yhteydenotolle ja vastaukseen. Sitten vaan profiilista ml kuvat riippuen viesti perään, kevyt kirjeenvaihto ja treffeille. 80/20-sääntö pätee: itse vastaa 20%:iin yhteydenotoista, joista 20% treffaa joista 20% johtaa johonkin: 1/100 on mielestäni aika realistiset oddsit. Ja kun laji ei ole mitenkään hirveän epämiellyttävä niin mikäs tässä otellessa.

Ymmärrän kyllä, että mimmeillä voi olla oletuksia sille, että mies ajaa ja hyvä niin. Nyt kun katsoin niin kymmenkunta viestiä tullut tammikuussa (siis kaikenmoisten flirttien tmv lisäksi), vaikka profiili kirkuu, että asun ulkomailla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Nettideittailu toimii, deitti.net ei toimi.
Tää on taas idiotismia ja saivartelua kun mutupohjalta olit lähtökohtaisesti väärässä. Alussa puhuttiin konseptista, mutta nyt sinä puhut nyt tuotteesta.

Aika on ajanut deitti.netin ohi kun kilpailijat ovat lanseeranneet parempia tuotteita. Vrt. Ranskan autoteollisuus tai symbian; edelleen löytyy kahjoja, jotka käyttävät kuolevia tuotteita, mutta jos haluaa paremman tuotteen niin järkevä ihminen hakeutuu muualle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:Tää on taas idiotismia ja saivartelua kun mutupohjalta olit lähtökohtaisesti väärässä.
Tai sitten oikeassa. Jos pertti kertoisi kaikki paranoiansa ja mm. ettei ole kertaakaan ollut lentokoneessa, voi olla vastausviestejä pukkaisi lähinnä ydinvuoratuissa bunkkereissa asuvilta erakoilta.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti: Tai sitten oikeassa. Jos pertti kertoisi kaikki paranoiansa ja mm. ettei ole kertaakaan ollut lentokoneessa, voi olla vastausviestejä pukkaisi lähinnä ydinvuoratuissa bunkkereissa asuvilta erakoilta.
Ja tekisi sen deitti.netissä? Raju analogia olisi, että xSpede lähtisi raflaan pokaamaan ja menisi vanhasta muistista Ravintola Omenapuuhun.

Kaiken tuon kepusymbianrellueiulkomaillasitten1977paranoia-painolastin saisi kyllä käännettyä itseironiaksi, mutta voi olla ettei xSpedeltä irtoaisi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyseessä ei ollut deitti.net.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä oon nyt jonkun aikaa pyöritellyt ketjun otsikon kysymystä, eikä mulla ole oikein vakuuttavaa vastausta. Mun tekisi mieli sanoa etten tarvitse, koska kuvittelen, etten alkaisi uuteen suhteeseen, jos nykyinen jostain syystä loppuisi, koska mun on vaikea kuvitella parempaa vaimoa ja näin ollen olisin mieluummin yksin kuin tyytyisin vähempään.

Vastauksen uskottavuutta syö se että en ole oikeastaan koskaan ollut yksin, eli aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa jo silloin kun asuin vielä kotona eli en ole asunut yksin kuin tilapäisesti silloin kun ollaan töiden/opiskeluiden takia oltu eri paikkakunnilla ja toki silloinkin olen ollut vakituisessa suhteessa. Lisäksi vielä mä olen aina viihtynyt loistavasti parisuhteessa. En ole kokenut sitä millään tavalla ahdistavaksi, rajoittavaksi tai ongelmalliseksi, eli ei ole minkäänlaista sitoutumiskammoa havaittavissa. Sen sijaan olen saanut siitä aina tukea ja turvaa, kun yksinäisinä hetkinäkin, puolison ollessa toisella puolella maapalloa, on tiennyt toisen olevan olemassa, kannustavan eteenpäin ja odottavan päivää jolloin taas tavataan. No toivottavasti tuota tarvitsemattomuuden hypoteesiä ei tarvitse koskaan käytännössä testata.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:Naiset tekevät aloitteita alfoille ehkä, mutta deltat saavat olla aivan rauhassa poislukien google-translator viestit.
Ja taas lisäviitteitä siitä, että en ole nainen (vaan sukkia kutova mies).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Norjassa homma onkin merkittävästi vaikeampaa.

kielirajoite hiekottaa homman kontrolloimatonta raketoimista.

treffeillä on aivan saatanan paljon vaikeampaa, kun pitäisi olla jotenkin manner-eurooppalaisempi ja sanoa kohteliaisuuksia ja muuta puulsittiä. Ja vittu kuunnellakin.

Enemmän töitä täällä joutuu kyllä tekemään treffien/pilden/taukkailun eteen, ihan perseestä.
Äijästä on tullut arkkityyppinen klisee-mamu!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:Äijästä on tullut arkkityyppinen klisee-mamu!
Selvennätkö vielä, mitä eroa on klisee-mamulla ja arkkityyppisellä klisee-mamulla? Entä onko olemassa arkkityyppistä mamua niin, ettei se olisi klisee?
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Äijästä on tullut arkkityyppinen klisee-mamu!
Juu, onhan tässä ihan neekerin asemassa paitsi tietty siinä, että palkkaa tulee yli miljoona pesoa ja verorahojen vastineeksi ei tunnu tulevan kunnolla edes hanasta vettä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Riemumieli kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Äijästä on tullut arkkityyppinen klisee-mamu!
Selvennätkö vielä, mitä eroa on klisee-mamulla ja arkkityyppisellä klisee-mamulla? Entä onko olemassa arkkityyppistä mamua niin, ettei se olisi klisee?
Mielelläni selvennän, vaikka luulisi sinun kielellisesti valveutuneena kykenevän nämä asiat itsekin päättelemään. "Kliseisen" merkitys vie ajatukset jonnekin käytössä kuluneisuuden, epäoriginellin ja vähän lattean suuntaan. Arkkityyppinen taas on jotain paljon perustavanlaatuisempaa, konnotaatiot kun ohjaavat meitä kohden Jungin psykologiaa ja jonkinlaisia sukupolvien yli periytyviä ajatusrakennelmia, jotka kuuluvat ihmiskunnan kollektiiviseen (piilo)tajuntaan. Näin ollen, toki voi olla kliseinen olematta arkkityyppinen, ja jos arkkityyppi ei ole puskenut piilotajunnasta laajaan arkipäiväiseen käyttöön, voi myös olla arkkityyppinen olematta lainkaan kliseinen. Nykyiset, historiatiedottomat hommaurpot ovat omalla lässytyksellään onnistuneet luomaan koko joukon mamukliseitä, jotka eivät, ainakaan vielä, kuitenkaan saavuta arkkityypin statusta. Elcon sisältään löytämä mamuisuus on jotenkin perusasioiden äärellä, siis arkkityyppinen - mutta muodossa, joka kuuluu myös hommalässyttäjien vakiorepertuaariin, ollen siis myös kliseinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Äijästä on tullut arkkityyppinen klisee-mamu!
Juu, onhan tässä ihan neekerin asemassa paitsi tietty siinä, että palkkaa tulee yli miljoona pesoa ja verorahojen vastineeksi ei tunnu tulevan kunnolla edes hanasta vettä.
Just noin! Rikas länsimaa antaa mamulle paljon enemmän kuin köyhä kotimaa, mutta ahne ja kiittämätön mamu sen kuin valittaa. No, Norjan oikeistovoimat kai haluavat seurata Sveitsin esimerkkiä ja häätää Elcot nurkista pyörimästä, saa nähdä tuleeko marinalle loppu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei länsimaa Elcolle mitään anna vaan yksityinen kansainvälinen yritys. Vaihdan 10 somalia jokaiseen tuollaiseen kliseemamuun anytime.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niin, pointtini ei toki ole, että Elcon tilanne Norjassa vertautuisi kovin monessa aspektissa satunnaisen Suomisomalin tilanteeseen. Sen sijaan kiinnitin huomiota siihen, että tilanteensa erilaisuudesta huolimatta hän omaksuu niin silmiinpistävästi samoja kliseisiä mamuasenteita ja signalointeja. Ja koska tilanteet nimenomaan ovat kovin erilaisia saattaa tämä hyvinkin kertoa siitä, että juuri nämä kliseet ovat jungilaisia mamu-arkkityyppejä ja sellaisina puskevat pintaan yllättävänkin erilaisissa mamukonteksteissa. Kiinnostavaa, eikö?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Just noin! Rikas länsimaa antaa mamulle paljon enemmän kuin köyhä kotimaa, mutta ahne ja kiittämätön mamu sen kuin valittaa. No, Norjan oikeistovoimat kai haluavat seurata Sveitsin esimerkkiä ja häätää Elcot nurkista pyörimästä, saa nähdä tuleeko marinalle loppu.
Tätä se on kun joku on kova poika lukemaan, muttei oikein ymmärrä lukemaansa. Urpo on ai-van mehuissaan kun humamamujen kritisoija on nyt ryhtynyt aika kirkkaalla marginaalilla mamunettomaksajaksi. Mitenköhän tälläisen protosuviksen kanssa pitäisi sitten keskustella, kun on aivan sama mitä kirjoittaa niin ei se vaan raukka kuitenkaan ymmärrä.

No, ensinnäkin, pokaamisongelmani eivät ole mitään järin suuren mittakaavan ongelmia ja ennen kaikkea en syytä tätä minut armeliaasti pohjoismaisen yhteistyön hedelmänä vastaanottanutta yhteiskuntaa. Tässä on se toinen olennainen ero, mitä kirjaviisas mamukiimailija ei yksinkertaisesti kykene käsittämään. En odota enkä vaadi tätä yhteiskuntaa muuttumaan tai suvaitsemaan, vaan sopeudun tilanteeseen. Jos alkaa vituttamaan niin muutan muualle.

Kohta yksi, omilla rahoilla; kohta kaksi, vastuu omista tekemisistä ja omasta onnesta itsellä. Ei ole mitään toivoa, että tämä menisi jakeluun tai että tätä kommentoitaisiin jatkokeskustelussa. Ei mitään.

Kolmanneksi, on kyllä tod kumma kun tämä kirjasta opitun suvaitsevaisuuden airut jaksaa jauhaa minun kapeakatseisuudestani. Minähän tässä muutan maasta toiseen avartamaan maailmankuvaani ja teen sen vieläpä markkinatalouden avittamana eli myymällä työpanostani yksityiselle sektorille, eli en ole mikään apurahapelle, tukiaiskerjäläinen tai negatiivisen tuottavuuden julkisen sektorin syöpäläinen. Tokkopa minusta norjalaista tulee, mutta tokkopa myöskään tyhmempänä täältä häivyn - menee siihen puoli vuotta, vuosi, kaksi tai enemmän. Suosittelen tätä urpollekin, opettaa pärjäämään ja elämään elämäänsä kirjaston ulkopuolella.

En kuitenkaan odota, että tämän kokemuksen jälkeenkään erityisesti kannattaisin muslimipummeja, neekeripummeja, julkisen sektorin pummeja tai muunkaanlaisia pummeja, tai hyvinvointivaltiota, jonka rahoitus seisoo unelmahöttösavijaloilla.

EDIT: Luuletko todella, etten olisi saanut työlupaa Sveitsiin, jos työnantajani olisi minulle sellaista hakenut? Sveitsin kansanäänestys on kyllä kammottava esimerkki siitä kuinka kansa voi demokratiassa päättää väärin. Demokratiaa pitää sen vuoksi välttää mahdollisuuksien mukaan. Demokratia on kannatettavaa ainoastaan silloin kun kansa päättää "oikein" tai kun äänestystulos on "oikein" riippumatta siitä mitä kansa itseasiassa äänesti, junou vink vink, muistuuko mieleen missä tässä lähellä oli tälläinen ihana kansandemokratia?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

V***n mamut vie meidän työpaikat ja naiset, p**kele :mrgreen:

EDIT: Jos mä nyt yhtään osaan kääntää noita urpiaisen kryptisiä vitsejä kansankielelle... Piti lisätä selite, kun muuten näytti niin pahalta, ettei olis kehdannut esille jättää :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:V***n mamut vie meidän työpaikat ja naiset, p**kele :mrgreen:

EDIT: Jos mä nyt yhtään osaan kääntää noita urpiaisen kryptisiä vitsejä kansankielelle... Piti lisätä selite, kun muuten näytti niin pahalta, ettei olis kehdannut esille jättää :oops:
Voitte ihan vapaasti etsiä lainauksia, missä vastustan nettomaksajien maahanmuuttoa. Tai maastamuuttoa. Tokihan ilman maan passia jonkinmoinen työlupamenettely olisi hyvä olla olemassa, jotta voidaan parantaa nettomaksuennusteen oddseja. Työluvan saaminen ei ole yleensä ongelma kuin niille, joiden oddsit ovat heikommat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:työpaikat ja naiset
Voitte ihan vapaasti...
En mä nyt ollu mitenkään vittuilemassa, haastamassa tai mitään, mutta en viitsi oikein enempää rautalangasta vääntää. Mä vaan näin sen alkuperäisen heiton hieman eri kulmasta kuin muut palstalle kirjoittaneet ja yritin sitä kulmaa tuoda esiin, kun näytti että täällä homma taas eskaloituu kokolailla viattomasta vitsistä, joka kyllä oli esitetty niin mystisillä sanakäänteillä, etten tosiaankaan voi olla varma siitä ymmärsinkö oikein, joten... Siivotkoon urpiainen omat sotkunsa jos kiinnostaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:En mä nyt ollu mitenkään vittuilemassa, haastamassa tai mitään, mutta en viitsi oikein enempää rautalangasta vääntää. Mä vaan näin sen alkuperäisen heiton hieman eri kulmasta kuin muut palstalle kirjoittaneet ja yritin sitä kulmaa tuoda esiin, kun näytti että täällä homma taas eskaloituu kokolailla viattomasta vitsistä.
Näin. Toisaalta, Elcon keski-ikäisyyttään umpeen luutuneessa päässä on jonkinlainen oivallus tapahtunut viimeksi joskus Vanhasen pääministerikaudella, eli sikäli reaktionsa ei enää yllätä. Kaveri on saavuttanut sellaisen autonomian asteen, että ei oikein nettikinoihinsa enää varsinaisesti edes tarvitse kiistakumppania, koska pystyy helposti projisoimaan mustavalkoisen maailmankuvansa mukaisia vihollissisältöjä sellaisiin(kin) viesteihin, jotka eivät todellisuudessa sisällä mitään sellaista, mitä Elco niissä kuvittelee näkevänsä. Suuren yleisön silmissä tämä on tietysti pertsaluokan vainoharhaisuutta ja irtaantumista jaetusta todellisuudesta päänsisäisten uhkakuvien pariin, mutta breivikistiläis-halla-aholaisessa katsannossa kyseessä on päinvastoin harvinaislaatuisen selkeä ymmärrys tavallisilta kuolevaisilta kätketystä kato isosta kuvasta, jossa kaikki tapahtumat ovat siirtoja lopunajan taistelussa, joko pimeyden voimia vastaan tai niiden puolesta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja elco »

^
elco kirjoitti: Kohta yksi, omilla rahoilla; kohta kaksi, vastuu omista tekemisistä ja omasta onnesta itsellä. Ei ole mitään toivoa, että tämä menisi jakeluun tai että tätä kommentoitaisiin jatkokeskustelussa. Ei mitään.
Mitä mä sanoin?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Kaveri on saavuttanut sellaisen autonomian asteen, että ei oikein nettikinoihinsa enää varsinaisesti edes tarvitse kiistakumppania, koska pystyy helposti projisoimaan mustavalkoisen maailmankuvansa mukaisia vihollissisältöjä sellaisiin(kin) viesteihin, jotka eivät todellisuudessa sisällä mitään sellaista, mitä Elco niissä kuvittelee näkevänsä.
Viimeisin ulostulonsa kyllä puoltaa tekemääsi tulkintaa ja mun (mielestäni erinomaisesti onnistunut) yritykseni kääntää vitsiäsi kansan syvien rivien murteelle näyttää yhtä hyödylliseltä kuin veden kantaminen kaivoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:hän koettaa siirtää keskustelua edes sivulauseessa minuun.
Sulla pääsi nyt vähän epäonnistumaan tämä keskustelun edellyttämä abstraktiotason nosto pois erisnimien viittaamien yksilöolioiden tasolta yleiskäsitteiden ja useihin yksilöolioihin soveltuvien ominaisuustermien maailmaan. Yleensä tällaisen semanttisen nousun edellyttämät kognitiiviset valmiudet saavutetaan siinä viidentoista-kuudentoista ikävuoden paikkeilla, mutta ei se toki ole häpeäksi aikuisellekaan, jos joskus sujuu vähän huonommin. Tai no, on se.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Vastustan muuttumistani yleistermiksi tai peräti kasvoiksi paranoialle. Siinä se on pähkinänkuoressa.
Sä olet paisunut Kitinä-instituutioksi ja luonut arkkityypin, olisit ylpeä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen hämmentynyt. Palstan oman elämänsä raketoija osoittautuikin raketoijaksi mallia challenger. Maailmankansanlainen ei osaa pokata minkkiä Norjasta, joka nyt on lähes samanlainen miljöö kuin kotimaamme. Varsinainen vilttimies.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarvitsetko jonkun?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olen hämmentynyt. Palstan oman elämänsä raketoija osoittautuikin raketoijaksi mallia challenger. Maailmankansanlainen ei osaa pokata minkkiä Norjasta, joka nyt on lähes samanlainen miljöö kuin kotimaamme. Varsinainen vilttimies.
Kyllä sitä pildeä kohta tulee ovista ja ikkunoista. Pitää vain asettaa antennit norja-asentoon. :)
Mulla on silti sellainen kutina, että kliseemamuchallengerillamme on enemmän toimintaa kuin teillä kahdella rakkauden tekojen suurmiehellä yhteensä. Ehkä voitte tämänkin feudin selvittää vaikka tukkamiehen kirjanpidolla skorausten frekvenssistä. :mrgreen:
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin