Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bongattu kokonainen lauma kitinäläisiä tänään :]
SikaMika

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En bongannut yhtään kitinäläistä tänään. :]
elco

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaola kirjoitti:Bongattu Elco On The Rocksin terdeltä viikonloppuna. Yritti selkeästi piiloutua multa väkijoukon taakse, tai sitten se ei tunnistanut mua.
Mitvit? Ihme panettelua taas. Minähän tervehdin kohteliaasti ja valittelin, että pöydässämme, jota ei ollut, ei ollut tilaa.

Bongasin samana iltana puolestani muuan (ex-)kitinäläisen aasinajajan, joka liekkilantioineen oli viihdyttävää vaan ei viehättävää seuraa Apollossa.
SikaMika

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tapasin Aito_Johannan Weeruskassa maanantaina. Vedettiin kännit ja lähdettiin panemaan. Eikäku, nyt muistin väärin; mehän oltiinkin muuttoporukan kanssa syömässä minun piikkiini ja satuin bongaamaan AJ:n nurkkapöydästä ruokailemasta. Mestoilla oli myös joku raksatyyppi kiskomassa kaljaa. Pian virastoajan umpeuduttua hänen seurakseen saapui raksavermeissä eli kaikesta päätellen suoraan töistä "Jone" (sillä nimellä toinen pulsu häntä huuteli). Jone lensi baarista pihalle alta minuutin oltuaan niin räkäkännissä ettei ollut pysyä pystyssä. Mä luulin että rakennusala elää vahvassa alakenossa, mutta jos Jonellakin on varaa aloittaa viikonlopun vietto jo maanantai-aamuna säilyttäen silti työnsä, kaipaavat baro-/alkometrit kalibrointia. Tämän voisi linkittää suoraan Nousu on edessä -ketjuun.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aarne bongattu taas eilen ja pari sanaakin vaihdettu.
Nehemiah James

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Sellanen upea blondi nainen herkullisilla huulilla bongattu kotikontujen lähettyviltä KYPÄRÄ päässä, uh. Bliss on håt fillarinkin selässä!!
bliss

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja bongattu.
Sil on kauhian hiano auto!
Manaaja

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hassuja :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Niba?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Bongasin yhden kitinämisun, jonka kanssa harrastin seksiä autoni takapenkillä. Jääköön nyt kuitenkin arvoitukseksi kenet.
Niba?
Jätkä on vaan kade. Nibasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bongasin Cityn etusivulta selvästi yhen Annen siskon Annan. :shock:
Kai Nalo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bongasin Patzin kaksoisolennon eilen jäken cittarilla kaden teinipimun kanssa. Se oli ihan kuin Patz, paitsi että se ei tervehtinyt vaikka katsoi kahdesti ihan suoraan silmiin. :?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Bongasin Patzin kaksoisolennon eilen jäken cittarilla kaden teinipimun kanssa. Se oli ihan kuin Patz, paitsi että se ei tervehtinyt vaikka katsoi kahdesti ihan suoraan silmiin. :?
Mitä hittoa?! Sehän olin minä, miten oot voinut mennä ohi huomaamatta??!! Olisit nyt vaikka tönässyt!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti: Mitä hittoa?! Sehän olin minä, miten oot voinut mennä ohi huomaamatta??!! Olisit nyt vaikka tönässyt!
Kaksi kertaa silmäiltiin. Eka metrin päästä ja sitten myöhemmin kassoilla. Mä ajattelin että oot suuttunut kun et tervehtinyt :D

Ps. sull oli komeet moon bootsit :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Kaksi kertaa silmäiltiin. Eka metrin päästä ja sitten myöhemmin kassoilla. Mä ajattelin että oot suuttunut kun et tervehtinyt :D

Ps. sull oli komeet moon bootsit :P
Ei ne oo moonbootsit vaan Crocsit :] Ihan parhaat näillä keleillä!

En tosiaan oo suuttunut, olisit töninyt! Ja mitä sulle on tapahtunut jos en tuntenut?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti: Ja mitä sulle on tapahtunut jos en tuntenut?!

Mulla oli ostoskori täynnä vauvan ruokaa?

En tiä. sama naama + 2 lisävuotta viimenäkemästä? Snif.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en vaan voi nyt käsittää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:Mä en vaan voi nyt käsittää.
No, saattuuhan sitä. Pääasia että minä tunnistin.

Ens kerralla tuun viereen ja huudan että PÖ!

Ps. Näytit hyvältä, vaikka ne kengät ei seksyimmästä päästä olleetkaan :wink:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Ps. Näytit hyvältä, vaikka ne kengät ei seksyimmästä päästä olleetkaan :wink:
Thanks! En mä aatellu siellä leffateatterissa niiden teinityttöjen kanssa ketään pokaillakaan. Ja hiuksethan oli ihan kamalat ylikasvaneet, onneks kävin tänään kampaajalla :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saatoin nähdä Gandhin Espoon keskuksen juna-asemalla eilen alkuillasta. Juu, ihmettelen itsekin miten päädyin sinne, sairaalan kautta kuitenkin ;)
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix bongattu Cityn pimppikarvajuttuja kommentoimassa
Kai Nalo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bedlam kirjoitti:Tix bongattu Cityn pimppikarvajuttuja kommentoimassa
Se pönkittää siellä omaa epävarmaa heterouttaan!
Manaaja

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mie oon vähän huolissani arkki-Tixistäni. Niin sydämetön en ole etteikö vähän viiltäisi ajatella sitä siellä lekkareiden ja mokkereiden kanssa juttelemassa.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Piti laittaa tänne, vaikka ei enää palstalla vaikutakaan: bongattu paikallislehdestä exsatin hääkuva :shock:
WHAT?

No siinä se todistetaan että kun palstan jättää niin se elämä löytyy....