Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:Bongattu Dumari viime lauantaina Trickshotissa :lol:
Goddäm! Tein väistöliikkeitä á la Kiptin-Kirk, mutta silti löysin itteni halimasta weljen waimoketta!
Turbohaltija

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:(mallia aktivisti tai larppaaja).
Tarkenna hieman. Ei sillä, että Juhanin yksityiselämä minulle kuuluisi, mutta olen jos itse ajellut Juhanin kanssa metrolla.
Muakin alkoi kiinnostaa. Ei nyt heti tule mieleen, kenen kanssa olisin siellä saattanut olla. Sen kyllä muistan, että sun kanssa ajeltiin metrolla pari kuukautta sitten, silloin kun sulla oli se pesukarhu-look. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:(mallia aktivisti tai larppaaja).
Tarkenna hieman. Ei sillä, että Juhanin yksityiselämä minulle kuuluisi, mutta olen jos itse ajellut Juhanin kanssa metrolla.
Muakin alkoi kiinnostaa. Ei nyt heti tule mieleen, kenen kanssa olisin siellä saattanut olla. Sen kyllä muistan, että sun kanssa ajeltiin metrolla pari kuukautta sitten, silloin kun sulla oli se pesukarhu-look. :)
Pesukarhu... Vitut. Ei varmaan ole ollut! Olisit sanonut, jos meikit on pitkin naamaa. On sulla varmaan ollut naurussa pitelemistä :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lipa kirjoitti:En ole ikinä bongannut ketään Kityläistä.
Joskus minua on tuijotettu sellainen miettiväinen mutru naamalla että olen ajatellut, että tuo varmaan tunnistaa minut jostain.
Toi avatar kyllä näkyy viikonloppuisin kaikilla steisseillä ja pussikaljanuorison kokoontumispaikoilla :D
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lipa »

killkill kirjoitti:
Lipa kirjoitti:En ole ikinä bongannut ketään Kityläistä.
Joskus minua on tuijotettu sellainen miettiväinen mutru naamalla että olen ajatellut, että tuo varmaan tunnistaa minut jostain.
Toi avatar kyllä näkyy viikonloppuisin kaikilla steisseillä ja pussikaljanuorison kokoontumispaikoilla :D

Totta turiset.. :) Pitäisiköhän sitä laittaa vähän siveellisempi avatar,
nyt vois uskaltaakin kun tänne ei varmastikaan eksy niin paljon enää uutta porukkaa kuin Citylle.


EDIT: nonni!
Viimeksi muokannut Lipa, 22.11.2005 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nami nami
killkill

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lipa kirjoitti:Totta turiset.. :) Pitäisiköhän sitä laittaa vähän siveellisempi avatar
Bah. Mitä suotta, tuo ilmehän on kuin Linda Blairilla "Manaajassa" vähän ennen kuin Jalostajan ärtsoppa lennähtää ärtsysti..

Mulla sen sijaan on lahjakkaan sarjakuvataiteilijan näkemys vuosisatamme suurimmasta hardrock-idolista.. ikäänkuin jotain jommankumman gloriasta tarttuisi kuvan mukana :D
Turbohaltija

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:
Pesukarhu... Vitut. Ei varmaan ole ollut! Olisit sanonut, jos meikit on pitkin naamaa. On sulla varmaan ollut naurussa pitelemistä :P
Ei ei, kun se tuli sun tukasta mieleen, kun se oli vähän pidempi silloin, semmonen pörröinen. Jotenkin vaan ajattelin, että onpas lutunen pesukarhu. :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Ei ei, kun se tuli sun tukasta mieleen, kun se oli vähän pidempi silloin, semmonen pörröinen. Jotenkin vaan ajattelin, että onpas lutunen pesukarhu. :)
Hassu olet :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lipa »

killkill kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Totta turiset.. :) Pitäisiköhän sitä laittaa vähän siveellisempi avatar
Bah. Mitä suotta, tuo ilmehän on kuin Linda Blairilla "Manaajassa" vähän ennen kuin Jalostajan ärtsoppa lennähtää ärtsysti..

Mulla sen sijaan on lahjakkaan sarjakuvataiteilijan näkemys vuosisatamme suurimmasta hardrock-idolista.. ikäänkuin jotain jommankumman gloriasta tarttuisi kuvan mukana :D

Se kuva itseasiassa jäljittelee sen The Ring-leffan murhattua naikkosta, joka löytyi vaatekaapista naama avattareni lailla vääntyneenä.

Se on ollut ihan Cityn alkuajoistani lähtien, vaihtelu virkistää.
nami nami
killkill

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lipa kirjoitti:Se kuva itseasiassa jäljittelee sen The Ring-leffan murhattua naikkosta, joka löytyi vaatekaapista naama avattareni lailla vääntyneenä.
Jos tarkoitat jenkkiversiota, niin eikös se naama ollut enemmän valunut? Ei sillä, annan krediittiä että jos sunnuntai-aamuna viereisellä tyynyllä lojuisi tuollainen laama, se tosiaan voisi pilata pyhäpäivän :D
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Aina pk-seudulla käydessäni mietin, kuinka todennäköistä olisi tömätä johonkuhun Kityläiseen..
Luultavasti hyvin pieni, vaikka jostain Ninnin bilekuvista huomasin, että eräät viihtyvät Bakersissa, jossa jokusen kerran itsekin olen istunut.
Niin, ne kuvat on kyl ihan Miiteistä :)
Aika epätodennäköistä on, että meikäläiseen törmää Helsingissä. Itäkeskuksessa, jos jossain. Harvoin liikun esim. keskustassa muuten kuin ruNkkari-seurassa. Etelä-Espoosta minut sitten löytääkin helpommin. Olen joko siellä tai ihan kotona neljän seinän sisällä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mulli75 kirjoitti:Yhteen törmään lähes päivittäin.

Miekin.
En kerro missä ja miksi.
En miekään.

Lolitan olen bongannut pari kertaa ja patziin ilmeisesti törmättiin Espoossa käydessä, en kylläkään itse hokannut mitään.
Siinäpä ne oikeastaan, muuten kuin tarkoituksella nähdyt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
MGandhi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:(mallia aktivisti tai larppaaja).
Tarkenna hieman. Ei sillä, että Juhanin yksityiselämä minulle kuuluisi, mutta olen jos itse ajellut Juhanin kanssa metrolla.
Jos se larppaaja olisi ollut kalju, olisin sen myös maininnut :P
KGrilli

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

itäisessä kantakaupungissa ja erityisesti sen solmukohdassa saattaa joskus törmätä työmatkailevaan MGandhiin. tunnusmerkkeinä kalju pää, yyyyperkuul kävelytyyli ja naisten lakoaminen pitkälleen pitkin katuja.
MGandhi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

KGrilli kirjoitti:yyyyperkuul kävelytyyli
MUHA! Jossain toissakesäisessä miitissä joku mainitsi, että luuli jonkun naisen lähestyvän miittipaikkaa kävelytyylini perusteella.

EDIT: unohtui: Miksi minä en törmää sinuun koskaan kotimatkallani? Stalker?
KGrilli

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

MGandhi kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:yyyyperkuul kävelytyyli
MUHA! Jossain toissakesäisessä miitissä joku mainitsi, että luuli jonkun naisen lähestyvän miittipaikkaa kävelytyylini perusteella.

EDIT: unohtui: Miksi minä en törmää sinuun koskaan kotimatkallani? Stalker?
koska mä en käytä julkisia, vaan suhaan ohitsesi autolla. ja muutenkin olen maastoutumisen mestari. jouksulenkeillä voisit mut kyllä pongata. esim. tänään klo 18.00.
Patz

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mylwin kirjoitti: patziin ilmeisesti törmättiin Espoossa käydessä, en kylläkään itse hokannut mitään.
Kauniinpi puoliskosi kyllä huomasi. Itseltäni olisi mennyt koko liukuporraskohtaaminen ohi, ellen olisi kääntänyt päätäni kuullessani jostain kuiskaukseksi tarkoitetun "pätsipätsipätsipätsi..." -hokeman.
Nauroin :mrgreen:
Dumari

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KGrilli kirjoitti: koska mä en käytä julkisia, vaan suhaan ohitsesi autolla. ja muutenkin olen maastoutumisen mestari. jouksulenkeillä voisit mut kyllä pongata. esim. tänään klo 18.00.
Mä wäijyn sua taas :P
Se kerta silloin vuosi sitten oli sattumaa, mutta ilmeisesti mulla on hyvä ulkonäkömuisti, kun kerran näkemisen jälkeen tunnistin sut ohiajaessani.
KGrilli

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Dumari kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: koska mä en käytä julkisia, vaan suhaan ohitsesi autolla. ja muutenkin olen maastoutumisen mestari. jouksulenkeillä voisit mut kyllä pongata. esim. tänään klo 18.00.
Mä wäijyn sua taas :P
Se kerta silloin vuosi sitten oli sattumaa, mutta ilmeisesti mulla on hyvä ulkonäkömuisti, kun kerran näkemisen jälkeen tunnistin sut ohiajaessani.
wäijy, weijoseni.

on sulla hyvä muisti juu. tällä kertaa voit sitten vaikka kampata mut :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Patz kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: patziin ilmeisesti törmättiin Espoossa käydessä, en kylläkään itse hokannut mitään.
Kauniinpi puoliskosi kyllä huomasi. Itseltäni olisi mennyt koko liukuporraskohtaaminen ohi, ellen olisi kääntänyt päätäni kuullessani jostain kuiskaukseksi tarkoitetun "pätsipätsipätsipätsi..." -hokeman.
Nauroin :mrgreen:
Hih. Mie yritin kurkistella että missä ihmeessä, mutta sie olit jo sulautunut väkimassaan.
Ai niin, ja kerran nähtiin Sebastyne cityltä keskustassa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Todellakin, bongasin siis tänään itsensä Exsatin (omasta huoneistostani)
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Suvinen kirjoitti: Täälläpäin Suomea ei montaa kityläistä edes taida olla, ja niistäkin harvoista taidan olla ainoa, jolla on kuvagalleria :shock:

Et ole ainoa, minäkin laitoin eilen kuvagallerian :) Ja Jyskylässä ollaan siis.
nami nami
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Finnmonsterin olen nähnyt leffateatterissa ja kadulla sattumalta.

Huiman näin jonkun aikaa sitten rautatientorilla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En oo ihan varma, mut ihan ku oisin bongannu Ginan viime yönä mun sängystä.
Turbohaltija

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:En oo ihan varma, mut ihan ku oisin bongannu Ginan viime yönä mun sängystä.
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :D