Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Joku muukin tais hei luvata tiivistelmän siit kesselin haastiksesta tänne mut ei oo osunu silmään. Nyt heti kiitti, oon koneel hetken!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:Bongattu Sipsi keskustelemassa Hertsikan S-Marketin edessä kotimatkalla töistä n. klo. 17..
Joo, mul oli tuikitärkeä keskustelu mutsin kanssa pakkoneuroosista. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18765
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Bongattu Sipsi keskustelemassa Hertsikan S-Marketin edessä kotimatkalla töistä n. klo. 17..
Joo, mul oli tuikitärkeä keskustelu mutsin kanssa pakkoneuroosista. 8)
Mutsin kanssa?
Onkos sillä sellanen ollu?
Nyt täytyy miettiä, eihän sitä vanhempiaan voi valitakkaan? :wink:
Meinasin et omena on pudonnu aika kauas puustaan. (muistetaan yksikön ja monikon omistusliitteet!) posse?ssiivisuffiksi
Joo jos suvussa havaittu mielitautia, muuta poikkeavuutta tai kierosilmäisyyttä ei periytyvyydestä ole selvyyttä.
Juu, tää kannattaa lukea ihan tietyllä mielialalla.
Mut jos kerran asiantuntijoita ootte??
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
Mutsin kanssa?
Onkos sillä sellanen ollu?
Nyt täytyy miettiä, eihän sitä vanhempiaan voi valitakkaan? :wink:
Meinasin et omena on pudonnu aika kauas puustaan. (muistetaan yksikön ja monikon omistusliitteet!) posse?ssiivisuffiksi
Joo jos suvussa havaittu mielitautia, muuta poikkeavuutta tai kierosilmäisyyttä ei periytyvyydestä ole selvyyttä.
Juu, tää kannattaa lukea ihan tietyllä mielialalla.
Mut jos kerran asiantuntijoita ootte??
Mullahan on ilmiesesti paljon pahempi pakkoneuroosi (vai mikä se sana on? ocd käsittääkseni kuiteski englanniks? nuoridaavid, autatko?) ku mutsilla.
Jouduin eilenki lähtee kaupan luota takas töihin tarkastaa et olinko laittanu oven lukkoon, vaikka ihan hyvin tiesin, että olin. Ja lukossahan se oli. (Tää on pirun stressaaava syndrooma.) Kotioven kans on sama juttu.
Viimeksi muokannut sipsi, 04.06.2007 8:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18765
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Mutsin kanssa?
Onkos sillä sellanen ollu?
Nyt täytyy miettiä, eihän sitä vanhempiaan voi valitakkaan? :wink:
Meinasin et omena on pudonnu aika kauas puustaan. (muistetaan yksikön ja monikon omistusliitteet!) posse?ssiivisuffiksi
Joo jos suvussa havaittu mielitautia, muuta poikkeavuutta tai kierosilmäisyyttä ei periytyvyydestä ole selvyyttä.
Juu, tää kannattaa lukea ihan tietyllä mielialalla.
Mut jos kerran asiantuntijoita ootte??
Mullahan on ilmiesesti paljon pahempi pakkoneuroosi (vai mikä se sana on? ocd käsittääkseni kuiteski englanniks? nuoridaavid, autatko?) ku mutsilla.
Jouduin eilenki lähtee kauan luota takas töihin tarkastaa et olinko laittanu oven lukkoon, vaikka ihan hyvin tiesin, että olin. Ja lukossahan se oli. (Tää on pirun stressaaava syndrooma.) Kotioven kans on sama juttu.
Ollos olos huoleton! Tarkastan avaimen pukiessani housut, vetäessäni takin, eteisessä, tuulikaapissa, oven raossa, ulkona kenkä oven välissä, ovi huulilla ja sitten tarkastan vielä kerran ennen kuin painan oven lukkoon..
Olen kerran unohtanut avaimen sisälle.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sipsi kirjoitti:
Mullahan on ilmiesesti paljon pahempi pakkoneuroosi (vai mikä se sana on? ocd käsittääkseni kuiteski englanniks? SikaMika, autatko?) ku mutsilla.
Jep jep.

Eikös tuo liene googlettamattakin selvä tapaus, eli Obsessive Compulsive Disorder. Ei, itselläni sekä läheisilläni (tietääkseni) moista oiretta ei ole, tämä nyt vain kuuluu normaalin jantterin yleissivistykseen.

Tiedän* tosin tyypin, joka on kyseisestä "taudista" (omien sanojensa mukaan) parantunut. Hän haki apua selkävaivoihinsa, ja samalla lähtivät myös pakkoneuroosit. Homma hoitui tämmöisellävippaskonstilla. Jollakin pollalekurilla sinunkin kannattaisi piipahtaa, voin vain kuvitella kuinka rasittavaa tuollaisen asian kanssa on (hoitamattomana) elää. *tsemppiä*


* Tyyppi on radiokummajainen Howard Stern.
Geetzu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä bongasin tänään ekaa kertaa jonkun kitinäläisen stadista. Itse joudenin, uuh.
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä luulen bonganneeni Edithin eräältä terassilta Helsingissä, mutta en ole satavarma koska ajeltiin autolla vaan ohitte. Ihan samannäkönen neito oli ainakin.
Elukka

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:Mä bongasin tänään ekaa kertaa jonkun kitinäläisen stadista. Itse joudenin, uuh.
Saitko?
Rouva Pupu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bongasin tänään itseni.
Geetzu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elukka kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mä bongasin tänään ekaa kertaa jonkun kitinäläisen stadista. Itse joudenin, uuh.
Saitko?
Mistäs arvasitkin... Kiihotuin niin paljon näkemästäni, että oma mies joutui alistumaan autopanoon Nosturin parkissa. Ei ois pitäny kyllä, ilmastointi jäädytti pyllyyni / tiettyyn kohtaan reittäni sellasen jänskän kohdan, johon vasta palailee tunto nyt tuntien jälkeen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18765
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Ai niin. Tääkin ketju oli.
Se piti kaivaa kolmen sivun takaa..ei sen vaikeampaa..
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:Mä luulen bonganneeni Edithin eräältä terassilta Helsingissä, mutta en ole satavarma koska ajeltiin autolla vaan ohitte. Ihan samannäkönen neito oli ainakin.
Kaksoisolento kyseessä. Muutamaan viikkoon en oo Suomessa ollut.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Clay »

Poliisisetä tuli minua jututtamaan melkein alastomana, mutta häipyi aika nopeasti leikkimään vesileikkejä pikkutyttöjen kanssa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Chap

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Chap »

Clay kirjoitti:Poliisisetä tuli minua jututtamaan melkein alastomana, mutta häipyi aika nopeasti leikkimään vesileikkejä pikkutyttöjen kanssa.
Oliko kyseessä Pyry-Matias? The man with the golden shower.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Clay »

Chap kirjoitti:
Clay kirjoitti:Poliisisetä tuli minua jututtamaan melkein alastomana, mutta häipyi aika nopeasti leikkimään vesileikkejä pikkutyttöjen kanssa.
Oliko kyseessä Pyry-Matias? The man with the golden shower.
Kyllä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mä juttelin Rauhaniemen rantakalliolla tänään söpön pojan kanssa. Se ei aluksi tunnistanut mua, kun väitti olleensa numban jubinoissa kovissa tumuissa. Mene ja tiedä, yhtä kaikki, Clay, laitoit mun hankalaan välikäteen. Olin ehtinyt uskotella itselleni, että kyllä tuo minut muistaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pyry-Matias kirjoitti:Mä juttelin Rauhaniemen rantakalliolla tänään söpön pojan kanssa. Se ei aluksi tunnistanut mua, kun väitti olleensa numban jubinoissa kovissa tumuissa. Mene ja tiedä, yhtä kaikki, Clay, laitoit mun hankalaan välikäteen. Olin ehtinyt uskotella itselleni, että kyllä tuo minut muistaa.
Näytit niin erilaiselta ilman vaatteita. Sitä paitsi kattelin naisia enkä miehiä siellä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Prozac79 miehensa kanssa bussissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Turbohaltija ja Melnais bongattu eilisiltana stadissa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja swirl »

Joitain viikkoja sitten bongasin Suvisen Pasilan asemalla. 99% varmuudella.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Turbohaltija ja Melnais bongattu eilisiltana stadissa.
Mustista ei ole bongattu Stadissa. EI VOI. Hän unohti taas käydä SA:n linnassa kuumalla kupposella.
Voih. Miten elämä raasua Stadilaista heittelee IHAN MITEN SATTUU.
Mustis. Valkaise ajatuksiani mukavimmiksi...
:cry:
NuoriDaavid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Poistettiinko tähän ketjuun tekemäni postaus?

Kysyy nimimerkki "Epätietoinen metsuri kainuusta"

Jos poistettiin niin miksi?
Vihtahousu

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^No kenet sä bongasit, kerro! (ketä siis stalkkasit sillä viikolla)
Googlebot

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavid kirjoitti:Poistettiinko tähän ketjuun tekemäni postaus?

Kysyy nimimerkki "Epätietoinen metsuri kainuusta"

Jos poistettiin niin miksi?
Olisko poiston syynä ollut se ettei ole asianmukaista julkaista toisen palstalaisen henkilötietoja ilman hänen lupaansa? Tuo oli ihan vaan arvaus.