Valmennusta ja terapiaa

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla on henkilökohtainen

personal trainer
2
29%
ravintoterapeutti
0
Ei ääniä
life coach
1
14%
meloni perseessä
0
Ei ääniä
joku muu
0
Ei ääniä
ei ole
4
57%
EVVK
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Valmennusta ja terapiaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pärjääkö tässä elämässä enää ilman valmennusta? Tuli vaan mieleeni, kun esim. parillakin tutulla on mm. personal trainer (läskien sulattamista varten) ja nyt opin, että eräällä on ravintoterapeutti. Näistä terapioista sitten jauhetaan kuin vauvan paskavaipoista. Eikä unohdeta henkilökohtaisia elämäntapakouluttajia!

http://yle.fi/uutiset/elamantapakoulutt ... oa/6077516

Miten kitinässä, kuinka monella on jo oma valmentaja/terapeutti? Jos ei ole, niin oletko harkinnut sellaisen palkkaamista= Kyselyyn voi ruksia peräti kaksi vaihtoehtoa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Valmennusta ja terapiaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla olisi saliin kuuluva oikeus 3 kertaa käydä personal Rainerilla eli kuntosaliohjaaja romanilla, mutta en ole käynyt enkä käy. EI tartte neuvova prKLE!11111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Valmennusta ja terapiaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mullakaan ei ole mitään valmentajia tai treenaajia. Mietin kyllä pitäiskö ryhtyä life coachiksi. Ne käärii nyt kunnon hillot, kun ihmiset haluaa juttuseuraa ja maksaa vielä siitä :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Valmennusta ja terapiaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Näin entisenä ammattivalmentajana mä olen tietenkin itseni personal trainer ja life coach. Mitä sitä muille maksamaan, kun osaa itsekin tehdä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Valmennusta ja terapiaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla oli PT 90-luvun lopulla. Voisin hankkia sellaisen nytkin, mutta hyvää on vaikea löytää ja onhan se nyt ihan järjettömän hintaista siinä mittakaavassa missä sellaisen haluaisin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin