Timmi tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

No niin. Vitunvitunvittu. Kaappeja siivotessa löysin yhden vakuutusmaksun 120 egee, eräpäivä kaksi viikkoa sitten. Huippua. Ei sillä että tili olisi jo valmiiksi miinuksella kun pomo on taas vaihteeksi unohtanut maksaa palkan.

:evil:
AarneAnkka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Voi ei. Masennus nostaa rumaa päätään. Harmaa täydellisen yhdentekevyyden usva alkaa levitä peittäen kaiken alleen. Nyt äkkiä mäkikuismaa helttaan.

Eipä tilanteeni kuitenkaan paha ole. Monilla täällä näyttää olevan ihan oikeitakin ongelmia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pacessa rehkitty ja tyyny ostettu. Jes. Nyt BBpaskaekstraa..
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Paras päivä pitkiin aikoihiin. Harjoittelupaikkani pomo tuossa soitteli ja kehui saavutuksiani maasta taivaisiin. Outo homma, kun itsestäni tuntui että hommat vaan junnailee paikallaan, vaikka stressiä vedän senkin vähän edestä ja paljon... Pomon mielestä tekemäni duunin määrä suhteessa kuluneeseen aikaan (kaksi työviikkoa) yllätti positiivisesti ja hänen mukaansa voisin ihan hyvin ottaa välillä rennomminkin. WTF!?! Mutta mikäs siinä. :wink:

Pisteenä I:n päällä hän kutsui minut lounastamaan kanssaan pääkonttorille. Yeah, yeah, yeah. :cheer:
Mä en halua olla kyyninen, mutta tuo kuulostaa jo vähän taka-ajattelulta...

Sano että pomosi on nainen, eikä mikään lihava, irstas vanha mies?
millivanilli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Itkettää, vituttaa... ja välillä masentaa niin paljon, että tekisi mieli tehdä hirveyksiä itselleen (=olin tänään töissä). Yritin ruinata suklaata päivälliseksi, mutta onneksi tuo yksi unohti sen.. olisin muuten ollut vieläkin vihaisempi itselleni.

Positiivista tässä päivässä: työt on ohi tältä päivältä, kaulaliinasta on jo 1/3 valmiina (eilen aloitin) ja äsken höpöttelin hampuriin.. ihana messenger.

Jos saisin itseni pakotettua syömään jotain.
killkill

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Perkele. Muuten ihan mukava normipäivä, mutta auton jarrut rahisevat lupaavasti. Onkohan palat kuluneet loppuun? Tietysti juuri joulun alla tulee ylimääräistä rahanmenoa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumdidum. Tekisi mieli tehdä jotain fiksua, filmaattista ja tarpeellista, muttei oikein ajatus luista. Tuli kai käytettyä päivän ajattelukiintiö jo töissä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Voi ei. Masennus nostaa rumaa päätään. Harmaa täydellisen yhdentekevyyden usva alkaa levitä peittäen kaiken alleen. Nyt äkkiä mäkikuismaa helttaan.

Eipä tilanteeni kuitenkaan paha ole. Monilla täällä näyttää olevan ihan oikeitakin ongelmia.
Mua ei masenna, ahdistaa ja stressaa välillä vaan. Ei ehkä kannattaisi stressata töistä, eihän se minun vikani ole, jos niitä on liikaa.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Perkele. Muuten ihan mukava normipäivä, mutta auton jarrut rahisevat lupaavasti. Onkohan palat kuluneet loppuun? Tietysti juuri joulun alla tulee ylimääräistä rahanmenoa.
Jep, sama täällä: autoon meni taas tonnin verran rahaa yhteensä, mun kännykkä sano ittensä irti, ja samoin videot hajos. Ens viikolla on muksun synttärit, joihin menee rahaa, ja sitten pikkujoulut ja sitten Joulu. Ja kaikki isoimmat laskut luonnollisesti tulee myös juuri ennen Joulua.
Elämä on :?
Enthu

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

niin ne suunnitelmat muuttuu en saanut persettäni tänään ylös että oisin hilannut sen kaupungille... menen siis ennakkotiedoista poiketen vasta huomenna sinne Ateneumiin,yritän herätä ajoissa ja illalla porukalla kattelee Kaksipäisen Kotkan Varjossa leffaan...ohjelmaa kerrakseen 1 päivälle...
AarneAnkka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Mua ei masenna, ahdistaa ja stressaa välillä vaan. Ei ehkä kannattaisi stressata töistä, eihän se minun vikani ole, jos niitä on liikaa.
Sitten ne vain valmistuvat vähän myöhemmin, teithän joka tapauksessa parhaasi, siinä se.

Ei minuakaan enää niin pahasti masenna. Selvä serotoniinitasapainon häiriö, sillä mäkikuisma auttoi.
tonttu8

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Ai että kun on ollut sitten ihana tiistai, NOT.
Ei varmaan pitäis nukkua enää ikinä pitkiä unia kun menee silti kaikki vähän niinq pepulleen. Hohhoijaa, pitäisköhän tässä vielä lähteä baariin...? :draama:
nypari

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Koko päivän väsytti vietävästi, mutta kun sain salilla rehkittyä, niin mieli virkistyi ja keho palasi normaali vireyteen kännäämisen jälkeen. Kyllä etenkin näin syyspimeällä kannattaa liikkua ja paljon!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olin äsken hammaslääkärissä. Ensin se täti sanoi että hyvä juttu ei reikiä, otetaan kuitenkin vielä röntgen. Sit olikin neljä reikää, huijausta! Tulee kalliiks..

Lohdutukseksi kävin vähän shoppailemassa kun palkka tulikin jo tänään.
Enthu

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

huh perjantaina 3 paikattavaa reikää hammaslääkärissä...

oon tässä vähän pähkäilly et jos ois joku kaveri ni vois perustaa jonkun
toiminimen tai pienen yrityksen...sen verran riskiä etten yksi toteuta
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:mun kännykkä sano ittensä irti
Mitäs, joko sulla on uus kännykkä? Mun edellinen kännyni, Nokia 6100, ois ihan tyhjän panttina. Toimii ja mielestäni akkukin on hyvässä vedossa. Jos kiinnostaa, voimme hieroa edullisia kauppoja.

Avatarista poiketen känny on sininen.

Edit: Mukaan tulee laturi ja ohjekirja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mun kännykkä sano ittensä irti
Mitäs, joko sulla on uus kännykkä? Mun edellinen kännyni, Nokia 6100, ois ihan tyhjän panttina. Toimii ja mielestäni akkukin on hyvässä vedossa. Jos kiinnostaa, voimme hieroa edullisia kauppoja.

Avatarista poiketen känny on sininen.
Löysin juuri varakännykkäni, mutta nyt jännitetään miten siinä akku toimii. Mutta pidä hetki tallessa mulle sitä :wink:
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Nukuin koko päivän, heräsin klo 17.

Tenttiin luvun sijasta puuhaan kaikkea muuta. Uujee.
nami nami
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Missä mullan alla on? Ainut sarja mikä PITÄÄ nähdä. Miksi se ei tule????

:cry: :cry: :cry:
AarneAnkka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gina kirjoitti:Missä mullan alla on? Ainut sarja mikä PITÄÄ nähdä. Miksi se ei tule???? :cry: :cry: :cry:
Neljäs tuotantokausi päättyi juuri. Viides tulee toivottavasti joskus.

Sarjasta olen samaa mieltä kuin sinä. Ainoa sarja jonka jaksojen missaamisesta tulee paha mieli.
SikaMika

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gina kirjoitti:Missä mullan alla on? Ainut sarja mikä PITÄÄ nähdä. Miksi se ei tule????

:cry: :cry: :cry:
Olisikohan mullan alla? Hyvä, jos näin on päässyt käymään.

Nettiyhteys pykii ja rykii. Aloitti sen tällä kertaa poikkeuksellisesti siinä vaiheessa, kun mulla EI OLLUT salettia peliä menossa nettipokerissa ja "paljon" rahaa potissa. Jos Soneran voisi ampua, paloitella, polttaa, kuohia ja tappaa, olisin tehnyt sen jo hyvin kauan aikaa sitten. Ovat näemmä onnistuneet siirtämään puhelinverkkotoimintansa kompastuskiviä myös IT-puolelle sinä aikana kun ovat työntekijöiden salakuuntelultaan ehtineet.

Nyt minä siirryn tv-viihteen pariin, tämän päivän opiskelut ovat pulkassa.
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

AarneAnkka kirjoitti:
Gina kirjoitti:Missä mullan alla on? Ainut sarja mikä PITÄÄ nähdä. Miksi se ei tule???? :cry: :cry: :cry:
Neljäs tuotantokausi päättyi juuri. Viides tulee toivottavasti joskus.

Sarjasta olen samaa mieltä kuin sinä. Ainoa sarja jonka jaksojen missaamisesta tulee paha mieli.
Mihis se viime viikolla siis jäikään?
Miten en muista.

voi räkä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt tuli taas surullinen mieli ku kuunteli väärää musiikkia. Menen nukkumaan.
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuinkakohan kauan tuo vekara menee kiltisti nukkumaan kun "tonttu on ikkunan takana" :D
Tää on liian helppoa. Viikon päästä pitää varmaan ottaa käyttöön jo "äiti soittaa Joulupukille ja kertoo ettet mennyt kiukuttelematta nukkumaan".
AarneAnkka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gina kirjoitti:Mihis se viime viikolla siis jäikään? Miten en muista.
http://www.hbo.com/sixfeetunder/episode ... de51.shtml

Mutta tämä painelee nyt paapimaan. Kauniita unia, Kityläiset!
Vastaa Viestiin