LempiLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

LempiLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eväskorit ja viltit kaivettu esiin, huominen koulupäivä vietetään pihalla. Mahtavaa, kun on niin joustavia luennoitsijoita. Täytynee vetää viiskymppistä pintaan, muuten tulee grillipihviä.

Toista päivää lapaluun alla joku syvä lihas niin jumissa, että tuntuu kuin sydäriä pukkais. Ärsyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LempiLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jonella on superpäivä: oma futispeli on 12 Ylöjärvellä, kiekkopeli varttia vaille seiska, sitten autolla toiselle puolelle Tamperella ja UCL:n finaalia väijyyn poikien kaa. Ja saan vielä nukkua ysiin sunnuntaina. Näillä jaksaa. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LempiLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ulkona olisi upea pyöräilyilma, mutta hyppykupan kanssa ei oikein uskalla lähteä rehkimään. Mitähän tässä oikein keksisi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LempiLauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

illalla kuumetta kurkku kipee ja hartiat myös..
Ei oo ilmat kun Lontoossa, pitikin elvistellä Heatrow viskimyyjälle että 57 astetta pohjoista leveyttä oo mitään, koko Suomi on 60 leveyspiirin pohjoispuolella, no pääsinpäs sanoman, itse asiassa olin suunnitellut asian jo valmiiksi mahdollista tilaisuutta varten kun häiritsi viskin mainos, samalla perustelin miksi otin 57,1% 51,4% viskin sijan, koska ollaan sen verran bad asses here in the real north!! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: LempiLauantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Hep, ostoksille.
Illalla kaverin luo nauttimaan grillin antimista. Mitähän tarjoaa. Saatan poltella sikarin tai pari. Ja riipasta autoilun mahdollistavan määrän janojuomaa.
Pihaa piti tänään laitella, mutta onhan tätä kesää jäljellä!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Vastaa Viestiin