OnSaleMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^deflaatio
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään on pintakaasupäivä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lapsi aloittaa huomenna koulun, toivottavasti saa muutettua opetuksen myös samanarvoiseksi tukuksi kahisevaa. Tai sitten tekee jotain muuta, josta heruu reilusti hilloa. Itse olen tässä suhteessa varsinainen epäonnistuja, joten voinen opettaa, miten ei kannata toimia. Kannattaa siis ryypätä ja rellestää eli luoda verkostoja, harrastaa kaikenlaista muuta (myös verkostomielessä), panna sinne tänne ja tuonne ja aloittaa se riittävän aikaisin. Nroilla ei ole väliä, pääsykokeet ja muut ovat sitten panostamisen paikka. Intissä kannattaa osata suunnistaa, ja jos mikään ei tunnu luonnistuvan, aina voi pestautua Muukalaislegioonaan. Siellä oppiin ranskan ja kukaan ei vittuile tai jos vittuilee, saa daijuun.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25607
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Työpaikan saanti pääsääntöisesti riippuu aktiivisuudesta, rohkeudesta ja sosiaalisista kyvyistä.

Tietenkin oleellisina tekijöinä yleinen suhdanne ja ammattialan suhdanne.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Työpaikan saanti pääsääntöisesti riippuu aktiivisuudesta, rohkeudesta ja sosiaalisista kyvyistä.

Tietenkin oleellisina tekijöinä yleinen suhdanne ja ammattialan suhdanne.
+ suhteet
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Koulut alkaa, ei ole joka paikka täynnä lomailevia kakaroita. :cheer: Sitähän voisi tällä viikolla mennä vaikka Lintsille kieppumaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Koulut alkaa, ei ole joka paikka täynnä lomailevia kakaroita. :cheer: Sitähän voisi tällä viikolla mennä vaikka Lintsille kieppumaan!
Tai pelaamaan flipperiä. Vieläkös siellä on niitä pelihalleja?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt ihan rupinen kun ötökät söi viikonloppuna ja pitihän ne puremat tietenkin raapia verille. Kalju on melko etovan näköinen tuollaisena.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos menis taas seksihellejuoksemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Työpaikan saanti pääsääntöisesti riippuu aktiivisuudesta, rohkeudesta ja sosiaalisista kyvyistä.

Tietenkin oleellisina tekijöinä yleinen suhdanne ja ammattialan suhdanne.
Perusskenaariot työelämässä:
1. Nousujohteinen ura
2. Staattinen ura
3. Paskaduunit
4. Työtön

Suhdanteet määrittävät tuosta oletusportaan ja oma osuus sitten muuttaa sitä ehkä pykälällä suuntaansa. Tilastollisia kummajaisia tietty voi olla, mutta paskaduuneihin suuntautuvalla koulutuksella ei yleensä pääse kovin raketoivalle uralle ja harva tulikuumalle alalle kouluttautunut päätyy paskaduuneihin. Joku media-artesaani taas on valmistuessaan oletusarvoisesti työtön, joten he saavat olla onnellisia löytäessään paskakeikkoja. Tosin en tiedä voiko esim. lääkäri sössiä itseään paskaduuneihin? Nousujohteiselle uralle päätyminen ilman omaa kummoista panostusta on toteutunut esim. 90-luvun matkapuhelinmaailmassa, jossa alan tutkinnolla varustettu perus-DI päätyi Nokialle uraputkeen firman kasvaessa.

Ylimpiä pomoja nousee joka alalla, mutta heidän määränsä on aika rajallinen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Joku kiva tyyppi oli (ilmeisesti) pökännyt autoa parkkipaikalla, mutta ei jaksanut ilmoittaa yhteistietojaan. Meneekö tämä nyt kolarointivakuutuksesta omavastuun ja bonusten alenemisen verran? Voisihan se olla ilkivaltaakin, kun en tiedä miten lommo ja naarmut tulivat. Pitäisikö ilmoittaa miliisille?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Joku kiva tyyppi oli (ilmeisesti) pökännyt autoa parkkipaikalla, mutta ei jaksanut ilmoittaa yhteistietojaan. Meneekö tämä nyt kolarointivakuutuksesta omavastuun ja bonusten alenemisen verran? Voisihan se olla ilkivaltaakin, kun en tiedä miten lommo ja naarmut tulivat. Pitäisikö ilmoittaa miliisille?
Luultavasti joku narsistinen kusipää, jonkun pomo..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: OnSaleMaanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään nelisen tuntia teoriaa ea:sta, huomenna hiukan lisää teoriaa ja paljon käytäntöä, 8 tuntia yhteensä. Aivan mahtavaa näin kesäloman jälkeen! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin