Entäs itse? Suurimpia pidäkkeitä sulla tuntuu alkon käytön suhteen olevan sorvaaminen, mitäs sitten kun on eläkkeellä eikä viikolla ja viikonlopulla ole juuri eroa?James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy yrittää huolehtia, että omat lapset eivät joudu samoin ajattelemaan.
Alkoholistit
-
- Kitisijä
Re: Alkoholistit
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Joo. Täytyy huolehtia, että homma pysyy aisoissa. Olen etukäteen ajatellut, että kerta viikossa riittää eläkkeelläkin.So Hard kirjoitti:Entäs itse? Suurimpia pidäkkeitä sulla tuntuu alkon käytön suhteen olevan sorvaaminen, mitäs sitten kun on eläkkeellä eikä viikolla ja viikonlopulla ole juuri eroa?James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy yrittää huolehtia, että omat lapset eivät joudu samoin ajattelemaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Jos olen oikein ymmärtänyt, tämä ei pitänyt sinun kohdallasi paikkaansa?Riemumieli kirjoitti:Mitä isät edellä, sitä pojat ja pojantyttäret perässä.
-
- Kitisijä
Totta töriset. Isä ei ollut väkivaltainen juoppo, enkä minä ole tyttö.James Potkukelkka kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt, tämä ei pitänyt sinun kohdallasi paikkaansa?Riemumieli kirjoitti:Mitä isät edellä, sitä pojat ja pojantyttäret perässä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
En tiedä, kehen väkivaltainen juoppo viittaa. Jos minuun, niin en allekirjoita.Riemumieli kirjoitti:Totta töriset. Isä ei ollut väkivaltainen juoppo, enkä minä ole tyttö.James Potkukelkka kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt, tämä ei pitänyt sinun kohdallasi paikkaansa?Riemumieli kirjoitti:Mitä isät edellä, sitä pojat ja pojantyttäret perässä.
Olenko kenties aivan väärässä käsityksessä, kun oletan, että isäsi oli alkoholisti?
-
- Kitisijä
Puhuin itsestäni. Isän isä oli väkivaltainen juoppo, isäni ei ollut vaan paras iskä koskaan. Minä en juo ollenkaan, ja ainoa väkivaltainen perheenjäsen on pallo jalassa. Eli pahempaan suuntaan ollaan menossa.James Potkukelkka kirjoitti:En tiedä, kehen väkivaltainen juoppo viittaa. Jos minuun, niin en allekirjoita.
Olenko kenties aivan väärässä käsityksessä, kun oletan, että isäsi oli alkoholisti?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Yleensä kirjoitat hyvää suomea, mutta yo. virke on vaikeaselkoinenRiemumieli kirjoitti:Puhuin itsestäni. Isän isä oli väkivaltainen juoppo, isäni ei ollut vaan paras iskä koskaan. Minä en juo ollenkaan, ja ainoa väkivaltainen perheenjäsen on pallo jalassa. Eli pahempaan suuntaan ollaan menossa.James Potkukelkka kirjoitti:En tiedä, kehen väkivaltainen juoppo viittaa. Jos minuun, niin en allekirjoita.
-
- Kitisijä
^ Se on vaan kännissä.
-
- Kitisijä
Mä ymmärsin heti. Et vaan puhu riemistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
^ Kännissä tuokin.
-
- Kitisijä
Valistumisen uusi aste on ymmärtää Riemumieltä. Hiton hitto. Mä en näe edes valoa. Olen tuomittu ikuiseen pimeyteen ja tyhjyyteen :(
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Mäkään en tajunnut. Ilmeisesti pitäisi olla kevyt ränni päällä, että ymmärtää Riemistä?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Eli lyhyesti: isän isä paha.
Minun isäni hyvä.
Minä ei juoda alko.
Rouva Riemis on pms-aggressiivinen.
Minun isäni hyvä.
Minä ei juoda alko.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
No tämä selittääkin paljon..Riemumieli kirjoitti:Rouva Riemis on pms-aggressiivinen.
ainoa väkivaltainen perheenjäsen on pallo jalassa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Tämä oli yllättävää. Huomioiden ongelmallinen asenteesi alkoholiin, olin varma, että olit itse kasvanut alkoholistiperheessä.Riemumieli kirjoitti:Eli lyhyesti: isän isä paha.
Minun isäni hyvä.
Minä ei juoda alko.
-
- Kitisijä
Iskällä oli aika raskas elämä lapsuuden kokemusten seurauksena. Ongelmallinen asenteeni kumpuaa varmaan sieltä.James Potkukelkka kirjoitti:Tämä oli yllättävää. Huomioiden ongelmallinen asenteesi alkoholiin, olin varma, että olit itse kasvanut alkoholistiperheessä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Riemumieli kirjoitti:Iskällä oli aika raskas elämä lapsuuden kokemusten seurauksena. Ongelmallinen asenteeni kumpuaa varmaan sieltä.James Potkukelkka kirjoitti:Tämä oli yllättävää. Huomioiden ongelmallinen asenteesi alkoholiin, olin varma, että olit itse kasvanut alkoholistiperheessä.