White trash -sekoilut
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: White trash -sekoilut
Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...
Jos tilanne olisi ollut toisin päin, otsikko tuskin olisi ollut Heikki kreisibailasi kultansa kanssa vaan kohuasianajaja hakkasi kihlattuaan- tyylinen.
Jos tilanne olisi ollut toisin päin, otsikko tuskin olisi ollut Heikki kreisibailasi kultansa kanssa vaan kohuasianajaja hakkasi kihlattuaan- tyylinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Aaasinajajan punttiin kakkaaminen olisikin homieta kovempi suoritus. Kärpäsellä kun ei ole housuja.So Hard kirjoitti:Ei tuosta enää puutu kuin punttiin kakkaaminen.
-
- Kitisijä
Kyllä! Mutta eikös se ole niin, että edes lievä pahoinpitely ei ole enää asianomistajarikos? Tuossa on silminnäkijät, valokuvat ja todistusaineisto jo olemassa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Tämän tyyppiset tapaukset tutkimatta jätetään. Paljon vakavammatkin jää vähäisyysperusteella ulos.exsu kirjoitti:Kyllä! Mutta eikös se ole niin, että edes lievä pahoinpitely ei ole enää asianomistajarikos? Tuossa on silminnäkijät, valokuvat ja todistusaineisto jo olemassa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Minulle välittyi uutisesta myös se valitettava asenne, että naisten miehiin kohdistuva väkivalta on sallitumpaa kuin toisin päin. Vähän siinä läpsyteltiin...
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
http://www.is.fi/makihyppy/art-2000005185892.html
Mä en oikein osaa päättää onko se kunniaksi vai melkeinpä häpeäksi Toni Niemiselle, että merkittävin ero Nykäsen ja hänen välillään taitaa olla se, että Nieminen ei taida olla alkoholisti.
Mä en oikein osaa päättää onko se kunniaksi vai melkeinpä häpeäksi Toni Niemiselle, että merkittävin ero Nykäsen ja hänen välillään taitaa olla se, että Nieminen ei taida olla alkoholisti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ Matilla on varaa antaa vähän tasoitusta, kun oli pykälää parempi urheilija.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Toni Nieminen sai myynti- ja markkinointityön.
Mikä noissa mäkihyppääjissä on, kun ovat niin apinamaisia. Kiekkomiesten geneettinen erikoisuus on pokata missit, joka on ihan hyvä piirre verrattuna mäkimiesten suhariuteen ja kokonaisvaltaiseen epäpätevyyteen.
Mikä noissa mäkihyppääjissä on, kun ovat niin apinamaisia. Kiekkomiesten geneettinen erikoisuus on pokata missit, joka on ihan hyvä piirre verrattuna mäkimiesten suhariuteen ja kokonaisvaltaiseen epäpätevyyteen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Mäkimiehet ovat joogalentäjiä. Pituus 180 cm, paino 55 kg.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Kuuluisien yhdysvaltalaisten tietovuotajien kuten Edward Snowdenin ja Chelsea Manningin joukkoon saatetaan vastaisuudessa lukea Reality Winner.
-
- Kitisijä
Olen fifty-sixty pitäisikö tämä jättää postaamatta ja osoittaahan tämä huonoa makua, mutta kun osuu niin sopivasti ketjuun. Jos kitinäläiset kovasti pahoittavat mielensä, myönnän mokanneeni ja poistan. Anteeksi jo etukäteen.
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005245534.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ Onneksi videon teossa ei vahingoitettu sivullisia.
Mä tsekkasin ton jo eilen, kun alkoi tulemaan juttua aiheesta. Tai siis kelasin läpi. Oikeesti kuka viitsii seurata jotain tälläistä tuubaa? Eikö nykynuorilla ole mitään järkevämpää tekemistä vaikka mahdollisuuksia on enemmän kuin koskaan. No, loppukohtauksen takia tämä sentään toimii valistusvideona rattijuopumuksen vaaroista.
Mä tsekkasin ton jo eilen, kun alkoi tulemaan juttua aiheesta. Tai siis kelasin läpi. Oikeesti kuka viitsii seurata jotain tälläistä tuubaa? Eikö nykynuorilla ole mitään järkevämpää tekemistä vaikka mahdollisuuksia on enemmän kuin koskaan. No, loppukohtauksen takia tämä sentään toimii valistusvideona rattijuopumuksen vaaroista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Joo mä katsoin kans eilen. Eiks nuo ole niitä livenettivideiota,eli jonkun on pitäinyt erikseen tallentaa tuota pätkää voidakseen laittaa myöhemmin jakoon? Mietin vähän samoja kuin edellinen, että kuka näitä jaksaa seurata? Luulin, että toisen ihmisen verkkopelaamisen tallenteen seuraaminen on typerin asia kuluttaa vapaa-aikaansa, mutta kyllä nuo livet on aika vahvana rinnalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
-
- Kitisijä
Eikös tuossa periskopessa mene suoraan jakoon livekuvasta?
Tietty ikävää kun tyttö kuoli, mutta eipä täysin viaton ole hänkään tapahtumaan.
Tietty ikävää kun tyttö kuoli, mutta eipä täysin viaton ole hänkään tapahtumaan.
-
- Kitisijä
Periscope menee livenä jakoon heti, eli tuolla kolarilla oli joitain kymmeniä livekatsojia. Ko. pariskunta oli ilmeisesti jonkinlainen YOLO-väen D-luokan nettijulkkiksia. Video kuitenkin myös jää myöhemmin katsottavaksi. Ainakin eilen illalla video oli vielä Periscopessakin,
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ Eikö noi jää aikalailla pysyvästi tonne näkyviin sen livelähetyksen jälkeen eli ei ole ainakaan ihan heti häviämässä. Ainakin eilisissä uutisissa poliisi oli sitä mieltä, että videon poistattaminenkin vähän työlästä, kun jenkkipalvelu.
-
- Kitisijä
En ymmärrä, miksi poliisi niin pontevasti on ryhtynyt videota poistamaan. Ei pitäisi olla poliisiasia. Toki omaisille ikävää, mutta tuskinpa poliisit kenenkään fb-tai instagram profiilienkaan poistoista huolehtivat.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Eivät siis ryhtyneet. Jonkun uutisen (ihanan epämääräistä) mukaan eivät viitsi edes yrittää poistoa, kun hallinnollisesti niin työläs prosessi ja kestää ja video ehtinyt levitä jo netissä eikä siitä edes ilmene tutkinnallisesti mitään mielenkiintoista.James Potkukelkka kirjoitti: ↑09.06.2017 14:01En ymmärrä, miksi poliisi niin pontevasti on ryhtynyt videota poistamaan.
-
- Kitisijä
"Poliisi on joka tapauksessa pyytänyt Periscopea poistamaan videon palvelustaan."
-
- Kitinä VIP-jäsen
Jaa, ovat siis aktivoituneet sen jälkeen kun lopetin uutisen seurannan. Sen siitä saa kun on ajan hermolla, eikä lue uutisia sivistyneesti seuraavan päivän lehdestä
-
- Kitisijä
^Mä luulen, että se meni toisinpäin: heti kun tuli ilmi, että video on Periscopessa, uutisoitiin, että poliisi on pyytänyt sen poistamista. Varmasti myöhemmin tajunneet, että ei se onnistu.
Mutta ei se oikein edelleenkään selitä sitä, miksi poliisin ensimmäinen knee jerk -reaktio oli pyrkiä poistamaan video.
Mutta ei se oikein edelleenkään selitä sitä, miksi poliisin ensimmäinen knee jerk -reaktio oli pyrkiä poistamaan video.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
^Joo. Lueskelin kanssa tuota eilen. Oli niin ihana mies
-
- Kitisijä