White trash -sekoilut
-
- Kitisijä
Re: White trash -sekoilut
Heikkilä muuttuu vuosi vuodelta sakeammaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ainahan Heikkilä oli sekaisin, mutta ilmeisesti hänen kirjansa tyrmäys julkisuudessa sen sisältämien lukuisten väärien väitteiden takia pari vuotta sitten oli se, mikä lopullisesti sysäsi miehen reunan yli.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Mä muuten mietin hetken onko Heikkilän sekoilut kuitenkaan ihan WT- kamaa, mutta esim. tuossa ketjussa yksi näyttävimmistä komppaajista on Johanna Tukiainen, ja myös tiedostavien myhäilijöiden piirit ovat hyvin edustettuina, joten jos liikkuu kuin ankka jne.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
-
- Kitisijä
Joo. Tässä on kiinnostavaa (oikeastaan tosi vähän, mutta kuitenkin) se, että Perde tavallaan koki lähtökohtaisesti ihan ymmärrettävästi vähän epäreiluksi sen, että kun ilmaisee myhäilijänäkemyksiään jostain asiasta, niin välittömästi hänen oletetaan kannattavan koko joukkoa muitakin hulluja ajatuksia ja kuuluvan ties mihin porukoihin. Aika usein kuitenkin näyttää siltä, että erilaisten syvän irrationaalisten liikehdintöjen kannattajat tuppaavat olemaan aika samaa porukkaa. Joku Laura Huhtasaari istuu aika tukevasti hullutusten leikkauspisteessä, ilmeisesti sille kelpaa kaikki puoskaroinnista etnonationalistisiin harhoihin ja kreationismiin.
Keittiöpsykologina voisin ajatella, että varmaan yhdistävänä tekijänä tällä joukolla on joku yleinen pelko muutosta kohtaan, joka yhdistyy syvään ymmärtämättömyyteen ja siitä seuraavaan epäluottamukseen koskien monimutkaisempia instituutioita tieteestä kansainväliseen politiikkaan. Tämä ruokkii turvautumista urpoihin yksinkertaistuksiin ja salaliittoteorioihin, jotka antavat ymmärryksen illuusion ilman vakavaa aivotyötä.
Keittiöpsykologina voisin ajatella, että varmaan yhdistävänä tekijänä tällä joukolla on joku yleinen pelko muutosta kohtaan, joka yhdistyy syvään ymmärtämättömyyteen ja siitä seuraavaan epäluottamukseen koskien monimutkaisempia instituutioita tieteestä kansainväliseen politiikkaan. Tämä ruokkii turvautumista urpoihin yksinkertaistuksiin ja salaliittoteorioihin, jotka antavat ymmärryksen illuusion ilman vakavaa aivotyötä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
https://www.is.fi/viihde/art-2000007693224.html
Minulla on kaikki hyvin, jos Niemistonilla on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Surullistahan tässä on että olemme samanikäisiä. Ennen oli mäkisankareita ja nykäsemmasoja.Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑19.12.2020 12:53 https://www.is.fi/viihde/art-2000007693224.html
-
- Kitisijä
Viitateen edellisiin ^^ sankarin elämä on täynnä yllätyksiä!
"Seiska tavoitti Tonin, joka oli haluton kommentoimaan vauvauutista.
– Aha! Nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei ole aiheesta mitään tietoa. En osaa sanoa mitään. Tämä on ihan jonkun toisen asia nyt kommentoida tätä, hieman yllättyneen kuuloinen Toni sanoi."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Toni-Niem ... Gp6xLeQ5ng
– Aha! Nyt täytyy kyllä sanoa, että mulla ei ole aiheesta mitään tietoa. En osaa sanoa mitään. Tämä on ihan jonkun toisen asia nyt kommentoida tätä, hieman yllättyneen kuuloinen Toni sanoi."
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Kuulostaa siltä, että koko perhe on onnellinen!Kreitsu kirjoitti: ↑19.12.2020 20:03 Viitateen edellisiin ^^ sankarin elämä on täynnä yllätyksiä!
-
- Kitisijä
Juu, toivoisin vielä sellaista, että kun perheessä tehdään isoja päätöksiä, niin vaikkei Tonilta kysytä, niin kerrottais kuitenkin. Joku pieni liimalappu jääkaapin oveen, edes.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kiva idea, mutta näillä taitaa olla eri jääkaapit jo. Tonilla käsittääkseni uusi tipu kierroksessa, ties vaikka uutta pullaa pukkaisi pian. Saa sitten nähdä tuleeko sekin Tonille yllätyksenä (vai onko oppinut käyttämään kumia).
"I've learned so much from my mistakes...
-
- Kitisijä
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Joo, Karalahti onnistui hetken aika esiintymään harvinaisena oman tiensä kulkijana. Mutta onkin tuiki tavallinen väkivaltainen alkoholisti.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Missä välissä? Eikö se jo aika nuorena ollut lahjakas idiootti joka tuhoaa lupaavan uran tyhmyyttään?sivustahuutaja kirjoitti: ↑02.02.2021 17:05 ^ Joo, Karalahti onnistui hetken aika esiintymään harvinaisena oman tiensä kulkijana. Mutta onkin tuiki tavallinen väkivaltainen alkoholisti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Eikös se ollut pari viime vuotta ilman törttöilyjä (ennen tuota)?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009438780.html
TJ Telanne olisi hyvin tod. näk. saanut samat lääkkeet työterveyslääkärin vastaanotolta maksamatta lääkärinkäynnistä mitään.
TJ Telanne olisi hyvin tod. näk. saanut samat lääkkeet työterveyslääkärin vastaanotolta maksamatta lääkärinkäynnistä mitään.
-
- Kitisijä
^ Mutta ei ois saanu 200 sinisen napin kulhoa saunailtaan.
-
- Kitisijä
Vaikea uskoa ettei tämä liittyisi mihinkään?
https://waldo.villagesoup.com/2012/07/1 ... gs-858693/
https://waldo.villagesoup.com/2012/07/1 ... gs-858693/
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
^Mug shotin perusteella ei mitään syytä epäillä lääkkeiden käyttöä!
-
- Kitisijä
Tänään pitäisi tulla Aleksi Valavuori vs Iida Vainio sekoilua.
-
- Kitisijä
Vitutti jo ihan tarpeeksi pelikaanien Ida Vainio sekoilu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Sietämätön on oikea sana, koskee sekä Iidaa että Aleksia.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä en taaskaan tiedä yhtään mistä täällä puhutaan, mutta mä luulen että ihan hyvä näin
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Sama vika Rahikaisella.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix