Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eilen runsaasti kolmosta koska nyrkkipyykkiä. 10 sukkaa siis. Käytän järjestään eriparisia sukkia... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Blues Brothers-elokuva (tänään Teemalla kello 21.00.) ja tiskiäkin. Taitavat vaatia kolmosta ja/tai nelosta. Raporttia myöhemmin. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 07.05.2022 16:12 Blues Brothers-elokuva (tänään Teemalla kello 21.00.) ja tiskiäkin. Taitavat vaatia kolmosta ja/tai nelosta. Raporttia myöhemmin. :wink:
Viikkoraportti

Syy: Tiskaus/Unirytmin siirto/Vitutus/Juhlapyhä
Annosmäärä: X
Piipahdin Lemonissa: K/E
Jöötti puntissa: K/E
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 07.05.2022 17:28
Homeboy65 kirjoitti: 07.05.2022 16:12 Blues Brothers-elokuva (tänään Teemalla kello 21.00.) ja tiskiäkin. Taitavat vaatia kolmosta ja/tai nelosta. Raporttia myöhemmin. :wink:
Viikkoraportti

Syy: Tiskaus/Unirytmin siirto/Vitutus/Juhlapyhä
Annosmäärä: X
Piipahdin Lemonissa: K/E
Jöötti puntissa: K/E
Jep. Tiskit tiskasin.
Em. leffassa oli sivuosassa John Candy joka oli (edesmennyt) varsinainen Homeboy 2.
Runsaasti keskaria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Keskarin juomisen aloitin varhain tänään, tarkempaa raporttia myöhemmin...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Viime viikonloppu meni kiikaritehoilla. Tänään voisi katsoa euroviisuja ja laittaa keskiolutta "tuulensuojaan", tarkempaa raporttia myöhemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 9:00 Tänään voisi katsoa euroviisuja ja laittaa keskiolutta "tuulensuojaan", tarkempaa raporttia myöhemmin.
Ei kai tänään ole Euroviisuja? Sen sijaan lätkän mömmöm-kisat alkavat tänään Suomen iltapelillä. Ja kuten Suomessa hyvin tiedetään, urheilu ja alkoholi, erityisesti jääkiekko ja keskiolut, sopivat yhteen kuin jotkut asiat, jotka sopivat tosi hyvin yhteen. Mut ehkä nato-huuman hengessä avoimesti Karjalaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Saas nähdä ja ans kattoo, mitä kisoista häädetyt venäläiset jäynäilee kisoissa. Venäläiset kisaturistit ovat perinteisesti kohtuu kovia juomaan ja kuluttamaan kapitaalia, mutta emme jää kaipaamaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 13.05.2022 9:04
James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 9:00 Tänään voisi katsoa euroviisuja ja laittaa keskiolutta "tuulensuojaan", tarkempaa raporttia myöhemmin.
Ei kai tänään ole Euroviisuja? Sen sijaan lätkän mömmöm-kisat alkavat tänään Suomen iltapelillä. Ja kuten Suomessa hyvin tiedetään, urheilu ja alkoholi, erityisesti jääkiekko ja keskiolut, sopivat yhteen kuin jotkut asiat, jotka sopivat tosi hyvin yhteen. Mut ehkä nato-huuman hengessä avoimesti Karjalaa?
No sitten tosiaan jääkiekkoa ja keppanaa! Suomen ja Iso-Britannian välistä ystävyyttä vaalien stoutia ja IPAa varmaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 9:12 No sitten tosiaan jääkiekkoa ja keppanaa! Suomen ja Iso-Britannian välistä ystävyyttä vaalien stoutia ja IPAa varmaan.
London Porteria alko tekee mieli. En oo pitkään aikaan juonut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tapiolassa Ainoan Herkussa ja K-marketissa on valitettavan huono olutvalikoima brittiloluiden suhteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulla on jonkinlainen rakkaussuhde Bishops fingeriin. Sitä saa onneksi jopa ruokakaupoista joskus.

Kaupanvahvuiset porterit kuulostaa kamalalta ajatukseltakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä kävin tutustumassa Espoon Oma panimoon ja nappasin Nuuksio stouttia mukaan, kun sitä ei myydä ruokakaupoissa. Esteettisesti ei kauheen näyttävä elämämys. Varastohalli autokorjaamojen puristuksessa ei ihan hengi sellaisia tuhatvuotisia oluenpanoperinteitä joita vois fiilistellä panimoravintolan terassilla täyteläistä tuoretta pintahiivaolutta maistellen. Ei vaikka panimo on jo toisella kierroksella Fat Lizardin muutettua Otaniemeen. (Kehtaako tässä kohtaa tunnustaa etten ole vielä käynyt tutustumassa Fat Lizardin ravintolaan... :oops: )

Nuuksiotkin on vielä juomatta...

EDIT: Samoilla hoodeilla korjaamojen kupeessa on myös Gelato club jossa käyminen on myös jäänyt tekemättä. Oliskohan siellä taas kesän tullen säännöllisesti putiikki auki :think:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 13.05.2022 10:19 Fat Lizardin muutettua Otaniemeen. (Kehtaako tässä kohtaa tunnustaa etten ole vielä käynyt tutustumassa Fat Lizardin ravintolaan... :oops: )
Mä olen syönyt siellä pari kertaa, mutta nyt kävin oikein oluella tässä päivänä muutamana. Hyvin harvinaista nykyisin minulle. Kerroin baariheebolle kaipailevani sellaista red alea tai lontoolaista bitteriä, ja kaveri myi minulle vastikäisen Vapun kunniaksi heidän Labourist-oluttaan. Ilmeisesti sitä on saatavilla myös kaupoista. Pidin siitä, mutta en ole kyllä luotettava taho tässä, kun en nykyisin oikeastaan koskaan juo olutta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 12.05.2022 17:49 Keskarin juomisen aloitin varhain tänään, tarkempaa raporttia myöhemmin...
Siis runsaasti keskaria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 13.05.2022 11:31
Homeboy65 kirjoitti: 12.05.2022 17:49 Keskarin juomisen aloitin varhain tänään, tarkempaa raporttia myöhemmin...
Siis runsaasti keskaria.
Ei tätä nyt vielä kovin tarkaksi raportiksi voi sanoa! Ota nibasta ja bluntlystä mallia!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 13.05.2022 10:40
Vagabondo kirjoitti: 13.05.2022 10:19 Fat Lizardin muutettua Otaniemeen. (Kehtaako tässä kohtaa tunnustaa etten ole vielä käynyt tutustumassa Fat Lizardin ravintolaan... :oops: )
Mä olen syönyt siellä pari kertaa, mutta nyt kävin oikein oluella tässä päivänä muutamana. Hyvin harvinaista nykyisin minulle. Kerroin baariheebolle kaipailevani sellaista red alea tai lontoolaista bitteriä, ja kaveri myi minulle vastikäisen Vapun kunniaksi heidän Labourist-oluttaan. Ilmeisesti sitä on saatavilla myös kaupoista. Pidin siitä, mutta en ole kyllä luotettava taho tässä, kun en nykyisin oikeastaan koskaan juo olutta.
Mulla on vähän kaksjakonen suhde Fat Lizardiin. Se on hieno brändi ja mä haluisin tykätä siitä, mutta tunkevat liikaa humalaa oluisiin ja painottavat noita lagereita ja IPA juttuja valikoimissaan. Se niiden portterikin, mitä on vaikea löytää kaupoista, on vähän liian kitkerä. Mikä on sääli, koska niiden kannesta kokonaan aukeavat tölkit on niin toimivia, ettei olutta tarvi kaataa lasiin. Eli haluisin tykätä, mutta kun en oikein tykkää :doh: Ostan silti aina toisinaan siinä toivossa, että jos vaikka tykkäisin...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 11:41
Homeboy65 kirjoitti: 13.05.2022 11:31
Homeboy65 kirjoitti: 12.05.2022 17:49 Keskarin juomisen aloitin varhain tänään, tarkempaa raporttia myöhemmin...
Siis runsaasti keskaria.
Ei tätä nyt vielä kovin tarkaksi raportiksi voi sanoa! Ota nibasta ja bluntlystä mallia!
Tulee mieleen Soundin toimittaja W joka kertoi aina jutuissaan levyjen tilausnumerot. Joku kommentoi että hän ajattelee varmaan Alkon tilausnumeroita juodessaan viinaa. Harkitsen tarkempaa raportointia myöhemmin. *harkitsee*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olen aloittanut keskarin juomisen tänään tarkempaa raporttia myöhemmin. Täytyy pestä sukkiakin tänään. Ns. nyrkkipyykkiä aina joskus. :on:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti: 19.05.2022 16:25 Olen aloittanut keskarin juomisen tänään tarkempaa raporttia myöhemmin. Täytyy pestä sukkiakin tänään. Ns. nyrkkipyykkiä aina joskus. :on:
12 keskaria eilen siis.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

12 keskaria eilen. Siivouspäivä. :on:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti: 27.05.2022 8:20 12 keskaria eilen. Siivouspäivä. :on:
Kerran viikossa onkin hyvä siivota ja tehdä tilaa uusille pulloille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 27.05.2022 13:10
Homeboy65 kirjoitti: 27.05.2022 8:20 12 keskaria eilen. Siivouspäivä. :on:
Kerran viikossa onkin hyvä siivota ja tehdä tilaa uusille pulloille.
Faktisesti siivoan paljon harvemmin kuin kerran viikossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Torstaina yksi hard seltzer.
Perjantaina yksi hard seltzer.
Lauantaina viisi hard seltzeriä, yksi epämääräinen sekoite ja kaksi olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin