Päivitin heti dikpikkini:James Potkukelkka kirjoitti: ↑24.11.2021 8:32 Ilmeisesti miesten håtein viidennes on ammattikielellä "kultainen penis"
https://www.hs.fi/visio/art-2000008415621.html

Päivitin heti dikpikkini:James Potkukelkka kirjoitti: ↑24.11.2021 8:32 Ilmeisesti miesten håtein viidennes on ammattikielellä "kultainen penis"
Nuorista 45% suorittaa vähintään kandin ylipistossa. Naiset tekevät yli 60% tutkinnoista (2:1). Ylioppilastutkinnoissa suhde on vähän parempi: 3:2.James Potkukelkka kirjoitti: ↑24.11.2021 8:32 Ilmeisesti miesten håtein viidennes on ammattikielellä "kultainen penis"
Kyllähän koulutus pakostakin kertoo jotain henkilön luonteesta. Esim. professoriksi lienee mahdotonta päätyä kovin kunnianhimottomalla ja määrätiedottomalla luonteella. Toki jos puhutaan pelkästä tutustumisesta, niin olenhan mä elämänvarrella tutustunut monenlaisiin ihmisiin..Kerberos I kirjoitti: ↑25.11.2021 7:59 MÄ en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiseen tutustumisen kynnyksenä pitäisi painottaa koulutusastetta. Työllisyys on kyllä ymmärrettävä, mutta että sillä koulutusasteella olisi maailmaa muuttava merkitys..? Eiköhän se luonteiden yhteensopivuus ja yhteinen arvopohja ole ne asiat, jotka merkitsee onnistuneessa parisuhteessa..
Todennäköisyyslaskentaa. Omaa vastaavastaavalta koulutustasosta löytyy todennäköisemmin sopiva persoona, kuin koko ihmisryhmästä seulomalla.Kerberos I kirjoitti: ↑25.11.2021 7:59 MÄ en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiseen tutustumisen kynnyksenä pitäisi painottaa koulutusastetta. Työllisyys on kyllä ymmärrettävä, mutta että sillä koulutusasteella olisi maailmaa muuttava merkitys..? Eiköhän se luonteiden yhteensopivuus ja yhteinen arvopohja ole ne asiat, jotka merkitsee onnistuneessa parisuhteessa..
Ei taida änäripelaajien rouvat olla tyypillisesti mitään tohtoreita, mutta saavat varmaan ihan kauniita lapsia.sivustahuutaja kirjoitti: ↑25.11.2021 8:34Jos mies näyttää pärjäävän ilman koulutusta, niin ei se koulurus enää sitten vaikuta. Onkohan änärissä pelaavista suomalaisista kukaan sinkku?
Ja kaupan päälle saavat oman televiitsio-ohjelman, jossa voivat yhdessä voimaantua kertomalla, kuinka raskasta on, kun kolme beibisitteriä ei riitä, kun pitää ehtiä merkkiliikkeiden avajaishumuun joka ilta.
Mun yhä yhteydenpidossa olevasta ala-astejengistä kaikilla on vähintään ylempi korkeakoulututkinto, yli 50 %:lla tohtorintutkinto. Mä elän kuplassa!
Pohjois-Irlanti vuonna 987:
Mun lapsuuskavereista vain yhdellä on tohtoritutkinto. Mä oon selvästi ollut rebel ja kulkenut huonoissa piireissä
Niin matalalla ei itsetunto ole etteikö sitä saisi tinderillä laskemaan
Edellä kirjoitin vähän ajattelemattomasti, en siis ajattele, että keski-ikäiset naiset olisivat pinnallisia edes ns. tinder-otannalla (toki jotkut ovat.) Tuota vaan saa plärätä äärettömän paljon, että löytyisi edes joku jonka kuvan ja mahdollisten tietojen perusteella olisi jotenkin yhteensopiva, jolloin voisi harkita "tykkäämistä". (Ja joka välissä mainostetaan gold-maksua, jotta näkisi nykyiset 8 tykkääjää.)Kerberos I kirjoitti: ↑24.04.2023 7:31 Mmm, kollega etsi Tinderiä räpeltämällä itselleen seurustelukumppanin, eihän siihen mennytkään kuin noin 4 vuotta ja tuhansia pläräämisiä ja varmaan kymmenet huonot valinnat, joista jokunen eteni muutamaan tapailu-tapaamiseen asti. Oli kauheaa katsoa vierestä.![]()
Mikä on pahinta mitä voi sattua, jos vastaat?nokkaelain kirjoitti: ↑10.05.2023 23:43 Pitäisikö miehen kohteliaasti vastata, jos tulee match? Hiukan harkitsemattomasti laitoin yhden tykkäyksen, vaikka en yleensä tykkää kenestäkään.
Esim: "En ole kiinnostunut transagendasta." Ihminen, nainen ei kerro itsestään juuri mitään, mutta tämä on asia, joka pitää laittaa "treffi-ilmoitukseen", jolla haetaan (hetero)miestä.
So Hard kirjoitti: ↑11.05.2023 0:08Mikä on pahinta mitä voi sattua, jos vastaat?nokkaelain kirjoitti: ↑10.05.2023 23:43 Pitäisikö miehen kohteliaasti vastata, jos tulee match? Hiukan harkitsemattomasti laitoin yhden tykkäyksen, vaikka en yleensä tykkää kenestäkään.
Esim: "En ole kiinnostunut transagendasta." Ihminen, nainen ei kerro itsestään juuri mitään, mutta tämä on asia, joka pitää laittaa "treffi-ilmoitukseen", jolla haetaan (hetero)miestä.
Jos se ei halua munatonta transmiestä?nokkaelain kirjoitti: ↑10.05.2023 23:43 Esim: "En ole kiinnostunut transagendasta." Ihminen, nainen ei kerro itsestään juuri mitään, mutta tämä on asia, joka pitää laittaa "treffi-ilmoitukseen", jolla haetaan (hetero)miestä.