Perstai, tappelupäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi on karjalanpaistiainekset varastossa. Kaljaa kyllä tekisi vähän mieli, mutta voinen ahdistua kaupassa.

Tuli muuten tuossa eräs yö mieleeni, että milloinkas viimeksi sylissäni on istunut naisihminen. En muista vastausta. Onko paha?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen, että kaupat on kiinni huomenna. Kyllä mä sen ymmärän, että veteraaneilla on tarve juhlia, mutta pitääkö silti kauppojen olla kiinni? Saatana!!
Äläs nyt vedä niitä ranteita auki! Hymyä huuleen ja pilkettä silmämunaan hei!!!1

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä kai sitä yhden kaupattoman päivän kestää. Vetää vaikka tumppuun koko lauantain, ja painuu sunnuntaina ostamaan Tummelia ynnä talouspaperia. Käden väsyessä voi katsoa Tuntemattoman tuhannennen kerran. :kontrolli:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Eikö noista huoltoasemien aina avoimista marketeista saa melkein kaikkea jokapäiväiseen elämään tarvittavaa ?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen, että kaupat on kiinni huomenna. Kyllä mä sen ymmärän, että veteraaneilla on tarve juhlia, mutta pitääkö silti kauppojen olla kiinni? Saatana!!
Äläs nyt vedä niitä ranteita auki! Hymyä huuleen ja pilkettä silmämunaan hei!!!1

Kuva
En todellakaan. Kunhan huomenna ohimennen ryöstän lähimarketin. Mutta se ei ole minun vika - vaan yhteiskunnan. Pitäisivät saatanat ovensa auki!!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Susitason nälkä. Vähän tökkii jo terveysruoka, vaadin rasvaa ja makua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Susitason nälkä. Vähän tökkii jo terveysruoka, vaadin rasvaa ja makua.
Akka laittanut jäniskuurille? Ei paha, ulkoa löytyy vielä ruohoa yllin kyllin sinivuokon nautittavaksi.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, täähän kääntyi hyvin. Appiukko vahtii lapsia ja meikä vaimon kanssa vetää kolmen ruokalajin settiä paikallisravinteelissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perstai, tappelupäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pers'suti..
Espoo ei halua uuteen metropoliin..
Mars Marsiin!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin