UMK & viisuilut
-
- Kitisijä
Re: UMK & viisuilut
Kuulin, että Suomi olisi tänä vuonna ennakkosuosikki?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitinä VIP-jäsen
Oletettavasti. Toivottavasti ei joudu kuulemaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Kuulin jo F3Mn biisin. Paskaa. Megapaskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Zero points
Hajutonta ja mautonta paskaa.
Hajutonta ja mautonta paskaa.
-
- Kitisijä
Onko tämä nyt joku paskimman biisin kilpailu?
-
- Kitisijä
Voisko nämä UMK:t jo lopettaa. Ostetaan Ruotsin Melodifestivalin kakkonen aina edustamaan Suomea.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Tässä sentäs nätti ääni. Pirun tylsä biisi vain.
-
- Kitisijä
Mehän voitettiin jo kerran, miksi pitkittää kärsimystä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No banana for me! Shave the monkey..
Joku EddieS kopsu, eilman svenkiä
Huva rutmi..
Aivan suoraan ruåtsipoppia..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Tushina toote, ei töötä(est)..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ruotsissa varmaan maan suurin halli täynnä jengiä, Suomessa jossain parkkihallissa muutama tyyppi.
Hitto kun YLE osaa ryssiä nämäkin jutut.
Hitto kun YLE osaa ryssiä nämäkin jutut.
-
- Kitisijä
Ilmoitan, että tykkäsin ennen todella paljon viisuista, mutta nyt en yhtään. En sitten enää yhtään. Se on isoin ero missään tv-ohjelmassa verrattaessa lapsuuttani aikuisuuteen.
Mutta Stadinarskan oma Mussukka on aloittanut aikoinaan tämän ketjun: Hän oli ihana silloin ja on varmasti ihana nytkin.
Ketjun viimeinen kirjoittaja taas on Bluntly, joka ei käsittääkseni ole ikinä sen kummemmin lähestynyt mukavaa Arskaa, eikä Arskakaan ajatellut ikinä sen kummemmin Bluntlya. Me kumpikin olemme oikeasti kuitenkin mukavia ihmisiä, olen varma! Eikö maailma ole hauska!
MAALISVIISUTON
Mutta Stadinarskan oma Mussukka on aloittanut aikoinaan tämän ketjun: Hän oli ihana silloin ja on varmasti ihana nytkin.
Ketjun viimeinen kirjoittaja taas on Bluntly, joka ei käsittääkseni ole ikinä sen kummemmin lähestynyt mukavaa Arskaa, eikä Arskakaan ajatellut ikinä sen kummemmin Bluntlya. Me kumpikin olemme oikeasti kuitenkin mukavia ihmisiä, olen varma! Eikö maailma ole hauska!
MAALISVIISUTON
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
-
- Kitisijä
Minusta oli virhe, että Euroviisut peruutettiin. Euroviisujen konsepti olisi minusta sopinut tosi hyvin fyysisessä mielessä täysin hajautettuun toteutukseen, joka olisi tullut yhteen vain virtuaalisesti. Yleisö siellä pääareenalla on ihan sivuseikka. Olisi voinut olla jonkinlainen jaettu yhteiseurooppalainen tapahtuma uudessa tilanteessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Ehtiikö Danny vaihtaa nuorempaan ennen skaboja?
Tässä ovat euroviisuehdokkaat: Mukana Danny ja Teflon Brothers!
Tässä ovat euroviisuehdokkaat: Mukana Danny ja Teflon Brothers!
-
- Kitisijä
Ja 2023 lähtee.
Tämä on aika kakka. Kuulostaa siltä israelilaisen pallon hitaammalta versiolta vähän ryytettynä pillipiipareilla:
Tämä on aika kakka. Kuulostaa siltä israelilaisen pallon hitaammalta versiolta vähän ryytettynä pillipiipareilla:
-
- Kitisijä
Suomi on vissiin taas ennakkosuosikki Euroviisuissa. En ole vielä Suomen kappaleesta kuunnellut kuin vähän alkua vierestä, kunnes vaimo sulki linkin. Kuulosti aivan /c:stä olevalta renkutukselta.
Kaipa se on pakko kuunnella.
-
- Kitisijä
^
Suomi on kolmentena, jos vedonlyöjiin on luottaminen:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
EDIT: Ruotsi siis johtaa, vaikka biisiä ei ole vielä valittu : - )
EDIT2: En ole euroviisuekspertti, mutta oli suomi parempi kuin ukraina, norja tai tsekki. Toivottavasti tytär ei pyydä katsomaan tänä vuonna euroviisuja kanssaan. Pitkiä tunteja.
Suomi on kolmentena, jos vedonlyöjiin on luottaminen:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
EDIT: Ruotsi siis johtaa, vaikka biisiä ei ole vielä valittu : - )
EDIT2: En ole euroviisuekspertti, mutta oli suomi parempi kuin ukraina, norja tai tsekki. Toivottavasti tytär ei pyydä katsomaan tänä vuonna euroviisuja kanssaan. Pitkiä tunteja.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 27.02.2023 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
James Potkukelkka kirjoitti: ↑27.02.2023 16:48 Suomi on vissiin taas ennakkosuosikki Euroviisuissa. En ole vielä Suomen kappaleesta kuunnellut kuin vähän alkua vierestä, kunnes vaimo sulki linkin. Kuulosti aivan /c:stä olevalta renkutukselta.
Katsoin UMK-ohjelman (!). Mä en ole ollenkaan kohderyhmää, enkä näistä mitään ymmärrä, mutta mun mielestä tää Käärijä oli varsin heikko esitys. Ihmettelen, jos pääsee finaaliin.
Toisin kun B tuossa yllä, minusta Keira oli nimenomaan selkeästi paras. Kuulosti ihan sellaiselta kansainväliseltä tuotannolta, joka ei ole mikään jättihitti, mutta voisi hyvin soida espanjalaisessa rantabaarissa taustalla kun Pohjoisen Mies tekee maan kaarevuuden mittauskokeitaan. Ainakin, jos säätäisivät pienemmälle ne oudot Balkan-Kaukasus-pillit. Robin ei myöskään ollut ihan huono tässä mielessä. Ei kummastakaan nyt varmaan miksikään Euroviisuhitiksi olisi ollut niistäkään, eli sinänsä sama, minkä näistä sinne lähettää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Käärijän video on hyvä. Oma tulkintani: Tony Halme meets human centipede.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Ei kerta homoa tee.sivustahuutaja kirjoitti: ↑27.02.2023 16:52 Toivottavasti tytär ei pyydä katsomaan tänä vuonna euroviisuja kanssaan. Pitkiä tunteja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Katsoin nyt viimein tuon Käärijän. Nyt voidaan virallisesti todeta, että musta on tullut kärttyinen vanha mies, joka ei pidä nuorison rytmimusiikista.
-
- Kitisijä
Sama. Eikä siinä vielä kaikki! En mä nyt siitä pahastunut tai ottanut kierroksia, mutta kun UMK-lähetyksessä juontajana ollut, laajasti uutisoidut huumesakot saanut Samu Haber esitti lähetyksessä uuden kappaleensa, jossa kehotetaan syömään sieniä, niin kyllä mä vähän mietin, että onko tää nyt hyvän maun mukaista ja cool. Kärttyisä vanhus, ja vielä pikkuporvarillinen sellainen!