Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jännä ehtoo tulossa: Game Seven x 2! Hyvä fiilis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kannikka kipeenä, ei siitä syystä pervot!
Ilmeisesti vasen jalka sanoo kohta, Shrink!
STPK-1
suojatyöpaikkakiusaaja
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mummo sutii ylärysään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Natosta en tiedä, mutta arvauskeskukseen pitää mennä. Tympäisee jo etukäteen se respassa asioiminen: ensin ne ignoraa ihan vain vittuillakseen ja kun vihdoin viitsivät vilkaista asiakasta, niin näyttävät siltä että ainakin kymmenen sitruunaa on nielty ja kokonainen meloni tungettu anukseen. Yritä siinä sitten asioida. Noh, täytyy asentaa bitch-vaihde päälle valmiiksi. Voihan sitä periaatteessa yllättyä iloisestikin, jos siellä on se yksi respa, joka on ihan ihminen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

QE?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin parturissa. Pitkäaikainen vakiparturirouvani jää juuri eläkkeelle, ja hämmästys oli pakahduttavan suuri, kun vein hänelle lahjaksi läheisestä vohvelikahvilasta ostamani vohvelijäätelösetin 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firman sisäisenä koulutuksena twitterin peruskäyttö. Onneksi ei ole pakko osallistua sillä en mokomaan härpäkkeeseen aio koskea.

Ja nyt pamahti LinkedIstä samanlainen.

VMP!

Opettaisivat mielummin kuinka tuota paskaa tuntikirjausjärjestelmää käytetään tehokkaasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Sellaista se varamiespalvelu on.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ja niin saatiin tämäkin päivä kunnialla melkein päätökseen. Taikka onhan tätä vielä jäljellä, mutta noin niinq suunnilleen on jo kaikki mennyt.

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tappara \o/

Ottaisin pienen konjakin, mutta on mahdollisuus ettei se jäisi vain yhteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Lopetin iltapäivälehtien lukemisen. Alkaa vituttaa tuo pelottelu-uutisointi.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:Lopetin iltapäivälehtien lukemisen. Alkaa vituttaa tuo pelottelu-uutisointi.
Suosittelen lukemaan kommenttiosioita, erityisesti huippukommentoijien juttuja. Muuttuu vitutus murhanhimoksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti:Lopetin iltapäivälehtien lukemisen. Alkaa vituttaa tuo pelottelu-uutisointi.

Nämä kahdeksan virhettä lähes kaikki tekevät suihkussa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ainiin, eilen oli värikäs kotimatka töistä. Tapani mukaan oikaisin rataphan kautta r-aseman bussipysäkille. Ratapihalla kasikymppinen rouva tuli semihädissään luokseni, koska ei löytänyt Helsinkiin lähtevää junaansa mistään. Pyysin matkalippuansa nähtäväkseni ja kävi ilmi, että lippu oli happanemassa samalla sekunnilla. Lipussa ei luonnollisesti ollut mainintaa lähtöraiteesta, enkä mainintaa muulta löytänyt, koska lähdön hetki oli mennyt ohi. Sanoin mummulle, että tulee perässä, niin kiiruhdan edellä, jos vielä ehtisi junaansa. Arvoin 2-3 ja 4-5 raiteiden välillä, joilla eri ulostulot, ja veikkaus osui oikeaan. Raiteelta 3 löytyi oikea juna. Kello oli jo neljä minuuttia yli, mutta onneksi konduktööri huomasi ovienaukomisyritykseni ja tuli kysymään, vieläkö olisitte tulossa. Mummo ehti kuin ehtikin junaan, josta jäi luonnollisesti mukava mieli itsellenikin.

Matka jatkui bussilla ja siellä istahdin peräosaan. Pari penkkiriviä edempänä heilui makean suklaan kalvama narkomaani, joka suurieleisesti hölötti muille matkustajille taukoamatta. Jäädessään bussista pois tämä kännissä/aineissa ollut kusimato jäi yllättäen oviaukkoon, jääden mussuttamaan muille jotakin aggressiivisesti. Mies ei lähtenyt millään ja tummaihoisen bussikuskin pyytäessä poistumaan mies haukkui tätä vitun apinaksi. Tätä jatkui hetken, kunnes tajusin, että koska kukaan kanssamatkustaja ei tietenkään puutu asiaan, niin komensin miehen pihalle. Noh, sain vastaukseksi tappouhkauksia ja vähemmän houkuttelevan kutsun tappeluun ulkosalle. En vastannut miehelle mitään ja hän onneksi ymmärsi poistui jupisten paikalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ainiin, eilen oli värikäs kotimatka töistä. Tapani mukaan oikaisin rataphan kautta r-aseman bussipysäkille. Ratapihalla kasikymppinen rouva tuli semihädissään luokseni, koska ei löytänyt Helsinkiin lähtevää junaansa mistään. Pyysin matkalippuansa nähtäväkseni ja kävi ilmi, että lippu oli happanemassa samalla sekunnilla. Lipussa ei luonnollisesti ollut mainintaa lähtöraiteesta, enkä mainintaa muulta löytänyt, koska lähdön hetki oli mennyt ohi. Sanoin mummulle, että tulee perässä, niin kiiruhdan edellä, jos vielä ehtisi junaansa. Arvoin 2-3 ja 4-5 raiteiden välillä, joilla eri ulostulot, ja veikkaus osui oikeaan. Raiteelta 3 löytyi oikea juna. Kello oli jo neljä minuuttia yli, mutta onneksi konduktööri huomasi ovienaukomisyritykseni ja tuli kysymään, vieläkö olisitte tulossa. Mummo ehti kuin ehtikin junaan, josta jäi luonnollisesti mukava mieli itsellenikin.

Matka jatkui bussilla ja siellä istahdin peräosaan. Pari penkkiriviä edempänä heilui makean suklaan kalvama narkomaani, joka suurieleisesti hölötti muille matkustajille taukoamatta. Jäädessään bussista pois tämä kännissä/aineissa ollut kusimato jäi yllättäen oviaukkoon, jääden mussuttamaan muille jotakin aggressiivisesti. Mies ei lähtenyt millään ja tummaihoisen bussikuskin pyytäessä poistumaan mies haukkui tätä vitun apinaksi. Tätä jatkui hetken, kunnes tajusin, että koska kukaan kanssamatkustaja ei tietenkään puutu asiaan, niin komensin miehen pihalle. Noh, sain vastaukseksi tappouhkauksia ja vähemmän houkuttelevan kutsun tappeluun ulkosalle. En vastannut miehelle mitään ja hän onneksi ymmärsi poistui jupisten paikalta.
Hienoa toimintaa molemmissa tapauksissa!

:jee:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:
KKK kirjoitti:Lopetin iltapäivälehtien lukemisen. Alkaa vituttaa tuo pelottelu-uutisointi.
Suosittelen lukemaan kommenttiosioita, erityisesti huippukommentoijien juttuja. Muuttuu vitutus murhanhimoksi.
Tämä oli se toinen syy.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suommi nitin natin natoon maanantai?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voi ei, luin juuri Ilta-Lehdestä erään jutun ja erehdyin lukemaan myös kommentteja. Tymä minä, tymä minä. :tiistai:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin