Kalsarikänniketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SingleMalt

Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tästä se lähtee. Tänään. Nyt.

3 litraa punkkua, uusin Morissette ja Garbage, imuri ja perjantaisiivous.

Tänään on kalsarikännipäivä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vaikka en kalsarellani ryypiskele kotosalla, voin käydä täällä välillä raportoimassa stay up-sukkieni ylhäällä pysymisestä. Valahdus on edessä, mutta kuinka pian?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Tästä se lähtee. Tänään. Nyt..
ÄIJÄ! Hiukan tekisi mieli itsekin, mutta pidän pedon häkissa tämän viikonlopun. Jaksaa sitten ensi lauantaina kaksin käsin..
SingleMalt

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Nooni.

Kämppä imuroitu, lattiat pesty, toinen koneellinen pyykkiä menossa ja astianpesukone vetelee viimeistä ohjelmaosiota. Punkkua mennyt vasta ½ lasia. Mitä vit??

Virhe. Suuri erhe.

D.A.D.n kokoelma on muuten kunkku!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:Nooni.

Kämppä imuroitu, lattiat pesty, toinen koneellinen pyykkiä menossa ja astianpesukone vetelee viimeistä ohjelmaosiota. Punkkua mennyt vasta ½ lasia. Mitä vit??

Virhe. Suuri erhe.

D.A.D.n kokoelma on muuten kunkku!
Ja kaikki tuo 40 minuutissa? Tuu meillekin siivoomaan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen älästi, enkä juo edes kaljaa... naur* Huomenna! unohtuu arjen murheet, jollei tule liian kovaa myrskyä, että ei pääse satamasta lähtemään...
SingleMalt

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti: Ja kaikki tuo 40 minuutissa?
Kas perkelettä. Kyllä. SM on sairaan nopeee!
1108

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pitäsköhän täräyttää itsekin ölppä auki?
Zeb

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SingleMalt kirjoitti:D.A.D.n kokoelma on muuten kunkku!
Nyt on pakko toimia välittömästi ja kärppänä kun kerrankin pääsee komppaamaan SingleMaltia !!

:komp:
HoundDog

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Mä taidan vähän peesailla muita kalsarisankareita. Laatikko Kumalaa odottaa pääsevänsä tuottamaan huumaavaa humalaa. Taidan kuitenkin ensin käydä vähän uimassa...
SingleMalt

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Zeb kirjoitti: kun kerrankin pääsee komppaamaan SingleMaltia !!
Mutta muuten sä fanitat mua ihan töpöllä eikö? Sulla on jopa mun kuva printattuna lompakkoon?
1108

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Pitäsköhän täräyttää itsekin ölppä auki?
Tehty.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos nyt ihan harjoituksen vuoksi. Mutta kalsareita en aio vain teidän vuoksenne päälle vetää eli elo jatkuu Aataminasussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tyhjä!
HoundDog

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

irmelianneli kirjoitti:Tyhjä!
Nyt jo?!

Tiesittekös muuten että laadukas blues ja musta balsami sopii yhteen niin kuin pallo ja jalka. Siinä on potkua!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun stay upit on vieläkin ylhäällä, ei ne ehkä sittenkään putoa tänään. Kuudesta asti olen viettänyt pikkujouluja työkavereitten kera syöden ja juoden. Pitäiskö piruuttaan jättään pikkuhousut pois loppuillaksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HoundDog

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Lolita kirjoitti:Mun stay upit on vieläkin ylhäällä, ei ne ehkä sittenkään putoa tänään. Kuudesta asti olen viettänyt pikkujouluja työkavereitten kera syöden ja juoden. Pitäiskö piruuttaan jättään pikkuhousut pois loppuillaksi?
Vaikuttaa siltä että SinkkuMatti on jo sammunut, joten vastaan hänen äänellä; Jätä pois jo. Sukat, nauhat, Stay Downit ja pikkarit. Vienti on taattua!
Tsaari

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kersat nukkuvat ja heikompi astia pikkujouluissa, mikä rauha. Taustalla kuuluu ainoastaa tietokoneen tasainen hurina. Avaanpa toisen Kukon ja lorautan viskilasiin Laphroaig single islay malt 10 yo, nam. Enää tästä rauhasta puuttuu kunnon havannalainen, no on tyydyttävä Moodsiin. Nautinnollista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HoundDog kirjoitti:Vaikuttaa siltä että SinkkuMatti on jo sammunut, joten vastaan hänen äänellä; Jätä pois jo. Sukat, nauhat, Stay Downit ja pikkarit. Vienti on taattua!
Mut kun se ei oo taattua. Vituttaa ja panettaa. Kännissä olen. Nyt takas juhlimaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nypari

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kapteeni hylkäsi uppoavan laivan vain lähteäkseen baariin. Mikä kapteeni se sellainen on? SM, olet selityksen velkaa!
tonttu8

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Perskele, kaljaa tekis mieli mutta nou can do. Duuniin pitäis pitäis pitäis nyt iiihan kohta hipsiä. :?
HoundDog

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

tonttu8 kirjoitti:Perskele, kaljaa tekis mieli mutta nou can do. Duuniin pitäis pitäis pitäis nyt iiihan kohta hipsiä. :?
Juo juo! Oot ennenkin juonut!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ei nyt.. sikspäkin verran suostun komppaamaan. Huomenna ku pitäisi olla Bauermaisessa tikissä tuon viihdepuolen osalta. :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
HoundDog

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

M-ojo kirjoitti:Ei nyt.. sikspäkin verran suostun komppaamaan.
#"%¤&!#^^&% luuseri!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kalsarikänniketju

Viesti Kirjoittaja Mojo »

HoundDog kirjoitti:#"%¤&!#^^&% luuseri!
Kohteliaisuutta havaittu! :shock:

Kiitän ja kumarran. :hail: Tästä innostuneena voisin vaikka jättää yhden juomatta jotta ajokunto olisi huomenna entistäkin parempi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin