Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aamu alkaa aalla. Polttaako liekit ankkojen sulat? Peli alko just. Flames - Ducks. Uskaltaako tässä koko viikonloppuna poistua töllöttimen ääreltä? Missaa vielä jonkun penkkiurheilijalle vähintäänkin tärkeän setin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylös, ulos ja spinnaamaan! Välissä äiskähommia, illalla tyttöjen juttuja. Vielä kun olis kotiin palatessa joku stallion sängyssä odottamassa, mutta ei tässä nyt ihan kaikkea voi saada!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä laattasin koko yön, niinkuin Roy Orbison...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Virulaiset oli korjnneet kysymättä vuodot kaiksta renkaista ennen kesäsäilytystä, mutta kummasti on alkanut cdpakka toimimaan auto streteoissa oltuaan rikki kolme vuotta? Jos asialla on toisténsa niin kai sitten jotenkin korvasivat kysymättä tehtyä hommaa, koska olin vain yhtä pyytänyt tarkistamaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Vielä kun olis kotiin palatessa joku stallion sängyssä odottamassa, mutta ei tässä nyt ihan kaikkea voi saada!
Mä olen ehkä vähän sitä mieltä, että sun ei varmaan tartteis muuta tehdä, kuin valita paras päältä ja ilmoittaa mihin aikaan pitää olla vastapestynä sun ovella.

---------

Sen verran hyvät päikkärit vedin tossa ennen lenkkiä, että taidan silpaista illaksi Korsoon kattomaan Melrosen vedon. Rock rock.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vielä kun olis kotiin palatessa joku stallion sängyssä odottamassa, mutta ei tässä nyt ihan kaikkea voi saada!
Mä olen ehkä vähän sitä mieltä, että sun ei varmaan tartteis muuta tehdä, kuin valita paras päältä ja ilmoittaa mihin aikaan pitää olla vastapestynä sun ovella.
:h:

Olen nyt kotimatkalla, jos joku ori on kuulolla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vielä kun olis kotiin palatessa joku stallion sängyssä odottamassa, mutta ei tässä nyt ihan kaikkea voi saada!
Mä olen ehkä vähän sitä mieltä, että sun ei varmaan tartteis muuta tehdä, kuin valita paras päältä ja ilmoittaa mihin aikaan pitää olla vastapestynä sun ovella.
:h:

Olen nyt kotimatkalla, jos joku ori on kuulolla!
Hep! Tosin Melrose alkaa skulaamaan vasta tunnin päästä ja sä tuskin kaipaat klo 4 viereesi miestä, joka haisee rock 'n rollille.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai on penkkiurheilijan juhla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täällä ollaan ja Äitienpäivä huomenna, pitäähän sitä omaa emoa joskus kakuttaa ja kukattaa, vaikka jälkeenpäin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin