Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

/c:stä toi pääkaupunkiseudun julkinen poikkiliikenne. Nyt jo pääsin Korsosta kotiin. Sen verran otin kotiinpäin, että tulin pummilla. Hyvää yötä! Tai jotakin...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rakkautta Äitienpäivään, palstan äidit ja tulevat sellaiset :h: Teette jotain sellaista, mitä itse en ehkä uskaltaisi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:Rakkautta Äitienpäivään, palstan äidit ja tulevat sellaiset :h: Teette jotain sellaista, mitä itse en ehkä uskaltaisi.
Mikset uskaltaisi? Eiköhän tuon opi tekemällä ja kasva(tta)malla. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Rakkautta Äitienpäivään, palstan äidit ja tulevat sellaiset :h: Teette jotain sellaista, mitä itse en ehkä uskaltaisi.
Mikset uskaltaisi? Eiköhän tuon opi tekemällä ja kasva(tta)malla. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. :P
Hieno tulkinta. En kuitenkaan ole huolissani itsesäni vaan jostain ihan muusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ok. :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hyvää merkkipäivää palstan äiteille!

Noh, eilen oli sitten Helsinki Lolita Convention. Oli hauska kulttuuri-antropologinen vierailu maailmaan mistä ei tiedä tasan yhtään mitään. Olin siis erään harrastavan malli-neitosen tukena & seurana, vähän niin kuin deitit jopa. Neito pukeutui kunnolla, niin piti sitten itsekin vähän yrittää ja nykäisin niskaan Daddy dom-henkisesti casual puvun violetilla paidalla. Seuralaisella on kuuma kohta tuon henkisiin juttuihin, niin pitäähän sitä nyt ruokkia tulta.

Teille palstan yksinäisille miehille tiedoksi, että jos haluatte hymyjä ja silmäniskuja haluatte, niin tuolla oli niitä tarjolla hyvin pukeutuneelle herrasmiehelle. Mies - nais suhdanne tapahtumassa oli arviolta se että koko osallistujamäärä oli + 200, joista miehiä ehkä 10. Joo paikalla on paljon alaikäisiä, mutta hyvä osa oli vanhempaa harrastajaa. Mielenkiintoinen kulttuuri joka avautui paremmin vierailun ansioista.

HelLoConista mentiin pitämään jatkot neidille <3

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Rakkautta Äitienpäivään, palstan äidit ja tulevat sellaiset :h: Teette jotain sellaista, mitä itse en ehkä uskaltaisi.
Mikset uskaltaisi? Eiköhän tuon opi tekemällä ja kasva(tta)malla. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. :P
Hieno tulkinta. En kuitenkaan ole huolissani itsesäni vaan jostain ihan muusta.
Ei löydy kelpaavia siemeniä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole käynyt kerran ettei nainen olisi tullut sanomaan että tehdäänkö lapsia? Mun kanssa, ehkä mä sitten olen se renttu? Joku nainen on sanonut vaaralliseksi? Ehkä niin.. Olen kuitenkin viitannut kintaalla ehdotuksille, no yhden kanssa yritettiin mutta eipä tullut mitään, maho neitsyt.. :paavi:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liputtaa ne muinakin kun äitienpäivänä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Muutto sitten faijan luo putkirempan takia. Soitto äitimuorille ja onnittelut. Lahjakin pitäisi...vien ensi viikolla. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin