Marinoitu maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Huomenta. Another cup of coffee or not another cup of coffee, that's a question. :swirl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olipas MC Prostata ajelu töihin. Koska se kesä oikein tulee, häh?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Se monsterin tv-mainos osuu niin kohdilleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Laittakaas pointteria, ei mitään käsitystä, mistä puhutte.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aaa, joo oonhan mä ton nähnyt monta kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti:Olipas MC Prostata ajelu töihin. Koska se kesä oikein tulee, häh?!
Ini ini, vali vali. Lauantaina mopolla klo 07-17 rontti 500 km lämpötilojen vaihdellessa +3-+10 C. Just sopiva keli, ei ole kylmä eikä kuuma.
Viimeksi muokannut KKK, 18.05.2015 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

On aika marinoitu joo..

Turku-maassa oli showtime 06:50-08:20, viimeinen komennus. Porukkaa riitti lattialla setin loppuun asti ja jätinpäs yleisön huutamaan lisää. Organisoinnit oli todella jees, kyydit joka paikkaan ja taksi pyräisiltä junalle hoidettu heti keikan jälkeen. Nukuin kaverin autossa 2.5 tunnin torkut että jaksoi matkata takaisin kotia, missä sitten nukuin ehkä 2 tunnin unet. Koomausta ennen lauantai-illan keikkaa, jotka oli kaverin synttärit.

Synttäreillä oli paljon tuttuja sekä työkavereita. Soitin 30 minuutin rypistyksen, hauskaa piisasi. Sitten jatkot kotona kera tyttöystävän, leikkikaveri ja kämppiksen, mistä sitten menin jatkojen jatkoille & yöksi leikkikaverin luokse. Kotia iltapäivällä koomaan muiden kanssa.

72 tuntia, 2 keikkaa, unta ehkä tuurilla 15 unta, paljon paljon hauskaa. Täysin tämän väsymyken arvoista..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:Koska se kesä oikein tulee, häh?!
Se on täällä!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ :evil:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sukkahousut repesi pakaran alta siihen malliin, että kohta on varmaan irtolahje toisessa jalassa. Onneksi ovat silmäpaottomat!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minulta repesi kalsarit eilen... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper: Kiihoitun.

Muuten tänään kävin taas Orimattilan K-Marketissa. En uskaltanut mennä sille kassalle, jota naisetti se ilmeisesti minua Haluava myyjätär lauantaiketjista. viewtopic.php?f=7&t=12325 Unelmissani siis. Minulla on ollut aiemmin tapana valita joku kassatyttö kesäksi kuvitteelliseksi Rakkaakseni. Toki mitään ilmaisematta ja silmäillen vain ns. diskreetisti.

Ongelma vain, että miten tsekkailla misun efektejä misun huomaamatta ja entäs jos huomaa? Peppuahan voi usein tsekata takaapäin naisen tajuamatta, mutta mites yleisvaikutelma? Tänään siis tsekkasin sitä huom. viereisen kassan misua. Ei havainnoinut tarkkailuani, liikaa asiakkaita ja katsoi muualle. Vaikutelma, että istualtaan peppua ei näe, mutta kovin kaunis on, mutta ehkä vaativaan makuuni liian isot tissit. Varmentuakseni poistuessani yritin tsekata tissinsä myös sivultapäin. Hän taisi vaistota ja katsoi minuun, jolloin nolona käänsin katseeni pois ja coolisti hymyillen poistuin rakennuksesta. Siis miten tsekata naisen efektejä niin ettei nainen huomaa ja entäs jos húomaakin, mites sitten toimitaan?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:nolona käänsin katseeni pois ja coolisti hymyillen
Varmaan tosi näyttävä yhdistelmä!
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:nolona käänsin katseeni pois ja coolisti hymyillen
Varmaan tosi näyttävä yhdistelmä!
Kieltämättä tuo cooliuden (härskiyden) ja ujouden polariteetti on ollut ongelmani todellisiksikin kuvittelemissani tilanteissa jopa misujen kämpillä. Silloin nuorena siis. Minähän siis osaan jujuttaa naisia jopa pelkällä meilinvaihdolla, mutta kun itse saavun paikalle tai jopa alunperin livenä tutustumisen jälkeen tarttis tehdä jotain, pupu menee pöksyyn.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Siis miten tsekata naisen efektejä niin ettei nainen huomaa ja entäs jos húomaakin, mites sitten toimitaan?
Mitä sitten vaikka huomaisi? Luulisi olevan ns. otettu. Imarreltu.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä sitten vaikka huomaisi? Luulisi olevan ns. otettu. Imarreltu.
Käsittääkseni naiset tykkäävät, että mielestään komeat miehet katselee. Rumat ja liian vanhat aiheuttaa vaan ällötystä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vagabondo kirjoitti:
Käsittääkseni naiset tykkäävät, että mielestään komeat miehet katselee. Rumat ja liian vanhat aiheuttaa vaan ällötystä.
Kauneus on katsojan silmässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Käsittääkseni naiset tykkäävät, että mielestään komeat miehet katselee. Rumat ja liian vanhat aiheuttaa vaan ällötystä.
Kauneus on katsojan silmässä.
Kauneus on tieteellisesti tutkittuan sopusuhtaisuudessa ja symmetriassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Mitä sitten vaikka huomaisi? Luulisi olevan ns. otettu. Imarreltu.
Käsittääkseni naiset tykkäävät, että mielestään komeat miehet katselee. Rumat ja liian vanhat aiheuttaa vaan ällötystä.
Tuo se onkin traagista.
Katson nyt telkusta "Ammattitappajia", mutta erehdyin vilkaisemaan "Aatami etsii Eevaa", suomalaista nakureffirealityä. Onhan siinä sarjassa ollut kaksi mutta vain kaksi pantavaa misua. Nyt alussa esiteltiin 49-vuotias (siis nuori mutta tää eläkeläisen näköinen) mies, ja kuten pelätä saattaa, "Eevoina" oli kaksi ihan ikäisiään ja aivan kammottavia hemuleita, joiden pelkkä nakuna näkeminen tekee impotentiksi. Niinkuin olikos se Lolita kun olin vasta jotain 45 täällä sanoi: "Ethän sinä enää itseäsi nuorempia, mutta SYDÄNYSTÄVÄKSI saattaisit vielä jonkun ikäisesi löytää. Mitä minä sydämistä, mun kriteerein hyvärunkoinen nanen ja pillua tarttis saada ja sen pitäisi vielä kyetä synnyttää minulle lapsi tai pari! ON SE NIIN VÄÄRIN!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Vesper: Kiihoitun.
Hienoa! Ottiko eteen? Laitanko sukkikset postiin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^^ Symmetrian lisäksi mittasuhteet vaikuttavat. Sen tarkempaa aihetta tuntematta veikkaan, että symmetrinen keskimääräinen naama on vahvoilla.

Muistan nähneeni tutkimuksen ihan toisessa aiheyhteydessä, jossa kahdesta yhtä miellyttävästä naamasta toinen muuttui miellyttävämmäksi kun rinnalle tuli hieman sitä muistuttava rumempi naama. Tämä kävisi meikäläisenb järkeen: on hyvä valita terve symmetrinen naama, mutta kuitenkin sellainne, joka on keskimäärin samanlainen kuin ympärillä olevat naamat.

Tästä voi kokeillä tykkääkö enemmän keskimääräisestä:
http://faceresearch.org/demos/average

Jos tuolta kliksuttelen esim. 10 mielestäni parhaimman näköistä naista, niin keskiarvo on parempi kuin yksikään valituista. Sama käy kun naksuttelen korillisen mielestäni vähiten miellyttäviä naisia. Jos kliksuttelen puolet naisia ja miehiä, niin lopputulos on hyvin lähellä tilannetta, että olisin naksutellut pelkkiä vähemmän miellyttäviä naisia, mutta silti viisari ei sekoituksen kohdalla värähdä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:^^^ Symmetrian lisäksi mittasuhteet vaikuttavat. Sen tarkempaa aihetta tuntematta veikkaan, että symmetrinen keskimääräinen naama on vahvoilla.
Po. mainitsemani sopusuhtaisuus.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^^^ Symmetrian lisäksi mittasuhteet vaikuttavat. Sen tarkempaa aihetta tuntematta veikkaan, että symmetrinen keskimääräinen naama on vahvoilla.
Po. mainitsemani sopusuhtaisuus.
Häiriinnyin tuosta niin, että tein mitä olin synkeänä haaveillut.
Minun hattukokoni on siis jotakuinkin 60 cm. Minimi nuorempana 59.
Silti näytän pienipäiseltä.
Olen olettanut että johtuu pienistä kasvoistani, ja se taas sikiöajan testosteronin puutteesta, eli siis äidin vika.
Tänään kuitenkin pakotin ah nuorena niin kauniin ja minua paljon isopäisemmältä vaikuttavan ja aina saaneen isäni Mittaukseen. Ei mulkkua vaan kasvoja. Pakotin laittamaan tekohampaat suuhun, ja mittasin sisäsilmäkulmasta leukaan. Tulos, 13 cm tai 13,1 cm. Sitten mittasin oman naamani "partaa" lukuunottamatta ihoon, ja tulos oli SAMA, noin tai yli 13 cm. Joten miten vitussa minä näytän pienipäiseltä ja pienikasvoiselta hyonteismäiseltä mutantilta, mutta nuorena kaunis, senttiä vaille samanpituinen ja laiha ja naisten komeaksi mieheksi kehuma isäni ei? Tosin onhan mulla nörtähtävä "leuka" ja suhteeton isohko nenä, siis vino naama, miksi yritänkin pitää "partaa".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marinoitu maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Tänään kuitenkin pakotin ah nuorena niin kauniin ja minua paljon isopäisemmältä vaikuttavan ja aina saaneen isäni Mittaukseen. Ei mulkkua vaan kasvoja. Pakotin laittamaan tekohampaat suuhun, ja mittasin sisäsilmäkulmasta leukaan. Tulos, 13 cm tai 13,1 cm. Sitten mittasin oman naamani "partaa" lukuunottamatta ihoon, ja tulos oli SAMA, noin tai yli 13 cm. Joten miten vitussa minä näytän pienipäiseltä ja pienikasvoiselta hyonteismäiseltä mutantilta, mutta nuorena kaunis, senttiä vaille samanpituinen ja laiha ja naisten komeaksi mieheksi kehuma isäni ei? Tosin onhan mulla nörtähtävä "leuka" ja suhteeton isohko nenä, siis vino naama, miksi yritänkin pitää "partaa".
Ei voi mitään, vähän huvitti tämä. :)
Ei millään pahalla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin