Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nuo Niban erotiikkakyselyt alkavat puuduttamaan. Joten masennuksen alhosta laitan jotain omaa utelua. Joka tuskin saa vastauksia enemmän kuin Niban kummallisuudet.

No niin.
Itseäni lohduttaakseni stalkkasin taas Demin pissisten foorumia.
Ja sieltä löytyi kysely:
"Noloja tissi vilahti-tilanteita vol 2"
http://www.demi.fi/keskustelut/keho/nol ... atlR1ryX3g

Vol 2?
No siellä nuoret naisenalut selostavat noloja tilanteita, jolloin ovat vahingossa vilauttaneet tisujaan tai tahtomattaan näyttäytyneet kokonakuna. Oikeastaan vaikuttaa, että ovat salaa nauttineet sellaisesta, naiset kun ovat exhibitionisteja.

Nyt siis kyselen Kitinän harventuneelta ja vanhenevalta naarasväeltä vastaavia kokemuksia tuon Demin ketjun mallin mukaan. Vaikka olisi tapahtunut kaverille, kuten mukamas aina. Tai jos ei niitä kuulu, Kitinän urokset voisivat selostaa, milloin ja mitä ovat nähneet vahinkovilautuksia.

Miehetkin toki kertokoot omasta vahinkovilautuksistaan tai kuka vaan miesten vahinkonakuilusta. Mutta etupäässä naisista/tytöistä tähän kiitos. Ei suuremmin kiihoita lukea Kitinäuusinta miten Homie vahingossa runkkasi ikkunassaan ja sitten kytät tulivat. (Saati jos olisi sammunut johonkin puistoon kesken runkin. No tuskin sentään). Eivätkä Niban mahdollisesti vastaavat ole eroottisia..

Omakohtaisesti itse en ole tainnut paljastella muuten kuin kerran festareilla lähestyin bajamajaa, ja jonon nähtyäni otinkin (massiivisen) katkaravun esiin ja aioin kusta maahan . Huomaamatta misulaumaa just vieressä. Taikka miten kerran tulin kusseeksi Varkauden torille häpeämättä vaikka uudenvuoden juhlijoita oli paikka täynnä. (Olin juovuksissa.) Eikä virtsaaminen ole eroottista.

Naisista taas että kerran Varkaudessa lenkiltä tullessani juoksin kotiin kuten aina puistoalueen kautta, ja reitillä olikin kaksi nuorta naista pylly paljaana kyykkypissalla. Eivät kai ymmärtäneet, että vaikka pusikon suojaama kohta, se oli julkinen polku. Tai miten kerran misun kämpillä treffeillä olin menossa vessaan ja se misu oli unohtanut lukita oven, joten näin pyllynsä noin sivusta pytyllä. Mutta virtsaava ja ulostava nainen ei ole mielestäni kiihoittava!

Positiivisemmin on ollut pari kertaa, jolloin rinsikaton (kuten olla pitää) tuntematon pystytisuinen teinityttö on kumartunut laukkuaan penkomaan tai muuten kyykkyyn oikein avokaulaisessa T-paidassa. Jolloin ne tisut ymmärtämättään näkyvät ainakin yläpuolelta nätisti! Asiaa!

Mutta entäs omia vilautuksia tai herkkiä havainnointeja teillä muilla? Siis vahinkovilauttelusta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Paheksun moraalisesti, että kukaan ei ole vastannut tähänkään ketjuun. Toista se oli kun Cityn ja Kitinän aikaan olitte hulvattomia ja nuorekkaita, silti minä aina vanhin.

Musta Kirjani kertoo että Kreitsu on kertonut joskus baarissa käyneen vanhanaikaisen, eli vessassa jäi hameenhelma vyön alle. Mutta joku kohtelias ja korrekti setä tiedusteli esitteleekö Kreitsu tarkoituksella persettään.

Kaivattu edesmennyt Geetzu kertoi, miten oli samalla menetelmällä kävellyt Esplanadin Kappelista Mannerheimintielle ainakin puolet stringipepusta finnin kera näkyen .

Ja se yksi poistunut kettutyttömisu, jonka nikkiä en millään muista, vaikka sain nakukuviaan.... Kertoili täällä jotain niin, että oli vuokrannut katutason kämpän. Muutti sinne. Ikkunoissa ei ollut verhoja ekana yönä. Meni nukkumaan yöpaidassa ilman pikkupöksyjä. Aamulla heräsi kontillaan yöpaita ylös kääriytyneenä ja isojen ikkunoiden läpi katseli uteliaita ihmisiä työmatkallaan.

Ihan vamaan Kitinäläisten vanhojen ihmisten elämänkokemuksella olisi nytkin näistä enemmän kerrottavaa kuin Demiläisillä!!
Olisipa edes Manala/Manaaja/MrM joukossamme! Hänellä olisi jotain sarkastista sanottavaa näin vakaviin aiheisiin! Minäkin yllä kerroin omat pissaukseni!

Edit: Unohdin kertoa, että Äitini on kahdesti vahingossa nähnyt minut runkilla. Mutta eihän siinä vilahda, koska runkkaan vessapaperiin. No, olen mäkin nuorena kerran nähnyt vanhempani vilauksena alasti päällekkäin. Lisäsi turvallisuudentunnetta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vähissä on näkemiset. Ainoa mieleen tuleva on pariskunta, jonka eräänä juhannuksena huomasin harrastavan doggy stylea auton vieressä leirintäalueella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sivariaikana kämppis tuli sisään juuri kun olin lopettanut runkkaamisen. Housut oli vielä alhaalla... :oops:
Vähän ihmetteli, ei sanonut mitään.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Huom! Vahinko.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Festareilla on tullut luontopanoja nähtyä. Hauskin oli noin vuonna 98, kun päälavan sivulla pariskunta köyri rytmiä vaihdellen sellaiset 20 minuuttiia ennenkuin tylsät järkkärit keskeyttivät. Paikalla oli, arvatekin, roteva joukko kiinnostuneita seuraamassa ja hurraamassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Festareilla on tullut luontopanoja nähtyä. Hauskin oli noin vuonna 98, kun päälavan sivulla pariskunta köyri rytmiä vaihdellen sellaiset 20 minuuttiia ennenkuin tylsät järkkärit keskeyttivät. Paikalla oli, arvatekin, roteva joukko kiinnostuneita seuraamassa ja hurraamassa.
Tuli mieleen Esa Saarisen ja M.A. Nummisen kirja Terässinfonia, jossa M.A. kertoo samanlaisesta tapauksesta Tanskan Roskilden festareilla: nuori pari rakasteli nurmikolla, väki hurrasi ympärillä, Pelle Miljoona OY:n muusikko (ennytmuistakuka, Pelle & kumpp. oli siellä keikalla siis kesällä 1981) tarjosi kundille huikan kaljapullosta. Lopulta paikalle tuli kaksi tanskalaispoliisia jotka vain naureskeli ja antoi homman jatkua... :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Festareilla on tullut luontopanoja nähtyä. Hauskin oli noin vuonna 98, kun päälavan sivulla pariskunta köyri rytmiä vaihdellen sellaiset 20 minuuttiia ennenkuin tylsät järkkärit keskeyttivät. Paikalla oli, arvatekin, roteva joukko kiinnostuneita seuraamassa ja hurraamassa.
Tuli mieleen Esa Saarisen ja M.A. Nummisen kirja Terässinfonia, jossa M.A. kertoo samanlaisesta tapauksesta Tanskan Roskilden festareilla: nuori pari rakasteli nurmikolla, väki hurrasi ympärillä, Pelle Miljoona OY:n muusikko (ennytmuistakuka, Pelle & kumpp. oli siellä keikalla siis kesällä 1981) tarjosi kundille huikan kaljapullosta. Lopulta paikalle tuli kaksi tanskalaispoliisia jotka vain naureskeli ja antoi homman jatkua... :lol:
Tuommoisía ei lasketa VAHINKOvilautuksiksi, ihan tahallista tai ainakin piittaamatonta härskiyttähän tuo on.. Ja ketjun piti olla siis Tahattomista Vahinkovilautuksista.

Julkinussimisista en ole huvittunut. Nähtyäni siis Runkkutontun pukilla vasta tapaamansa Cityn ja Kitinän ulkopuolisen misun päällä Mustaenkelin kämpillä. Vaikka sekä Mustis että sattumoisin minä olivat sanoneet, että älkää täällä. Niin siinä vaan heräsin yöllä ääniin kun nussivat talon emännän vieressä samassa sängyssä (!). Kun on niin kehoitettu, eikö sitä mahdollisesti olisi voinut mennä muualle panemaan? Vai ovatko Saavat ihmiset ihan avuttomia viettiensa kanssa? Voi voi kun kamalaa.

Sain sitten kohtuullisen hepulin, miestappo lähellä. (Teknisenä apuna kebabin tekoon Mustiksen miekka roikkui sängyn yläpuolella) Johtunee vaikeuksistani K.O. alalla. No, olinhan sanonut että jos aiotte nussia täällä, mun tarttee saada ekana tai tapan :lol:

Mutta siis vittu sentäs jos poliisítkaan ihan julkisella paikalla eivät moiseen puutu. Kaikessa muussa tiukkapipoja, säännöt kiristyy kaikilla muilla aloilla, mutta että nykyään nussia saa missä vaan kaikkien nähden?
Ja ei kukaan niin kännissä ole, etteikö sellainen olisi ihan tahallista eikä ketjun VAHINKOvilauttelua.
Viimeksi muokannut Gat, 03.08.2015 9:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Mutta siis vittu sentäs jos poliisítkaan ihan julkisella paikalla eivät moiseen puutu. Kaikessa muussa tiukkapipoja, säämmöt kiristyy kaikilla muilla aloilla, mutta että nykyään nussia saa missä vaan kaikkien nähden?
Ja ei kukaan niin kännissä ole, etteikö sellainen olisi ihan tahallista eikä ketjun VAHINKOvilauttelua.
Se oli TANSKASSA. Siellä asiat on muutenkin relampia... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: Se oli TANSKASSA. Siellä asiat on muutenkin relampia... :wink:
Ketju on siis VAHINKOvilautuksista, eikä kukaan niin kännissä voi olla, että julkipanee niin ihan vahingossa. Jos olisi, tuskin seisoisikaan.

Mutta sittenkin tämän ketjun sisällöksi kerro Homie taas omin sanoin, miten VAHINKOrunkkasit ikkunassasi ja sitten kytät tulivat!

(Voisit myös tehdä erillisen ketjun sotilaskarkuriajoistasi. Taisit antaa mulle luvan kertoa, mutta en mä kuitenkaan muistaisi niitä ikkunasta pakenemisia ja aseella uhkaamisia. Mutta eri ketjuun kiitos. Ja totta kai sulle vittuiltaisiin, mutta tämähän on Kitinä!)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Muistat väärin, hameenhelma jäi (alkoholilla osuutta asiaan) sukkahousujen alle.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Mutta sittenkin tämän ketjun sisällöksi kerro Homie taas omin sanoin, miten VAHINKOrunkkasit ikkunassasi ja sitten kytät tulivat!

(Voisit myös tehdä erillisen ketjun sotilaskarkuriajoistasi. Taisit antaa mulle luvan kertoa, mutta en mä kuitenkaan muistaisi niitä ikkunasta pakenemisia ja aseella uhkaamisia. Mutta eri ketjuun kiitos. Ja totta kai sulle vittuiltaisiin, mutta tämähän on Kitinä!)
No tää oli loppuvuonna 2000. Siis vemputin kirjoituspöytäni ääressä, olin unohtanut laittaa verhot ikkunan eteen. Naapuritalo (kerrostalo) siinä lähellä vastapäätä. Vähän ajan kuluttua ovikello soi. Ajattelin että ne on taas ne Jehovan todistajat, en viitsi avata. Soittivat kuitenkin moneen kertaan, joten menin lopulta avaamaan. Siellä oli kolme virkapukuista poliisia. Pyysivät päästä sisään. Kysyin miksi. Sanoivat selittävänsä sisällä. Sisällä yksi niistä kertoi että naapurit oli valittaneet "paljastelusta". Kerroin että vedin käteen. Yksi naurahti että "Selvisit ikkunan pesulla". Toinen tuhahti happamasti. Lähtivät ja sanoivat lopuksi että laita verhot. Sanoin että kyllä... :oops:
Sen jälkeen muistin aina laittaa verhot eteen.

Harkitsen vielä noista sotilaskarkuriajoista kertomisesta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En usko, että kukaan vahingossa runkkaa ikkunan edessä verhot auki.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:En usko, että kukaan vahingossa runkkaa ikkunan edessä verhot auki.
No siinä vähän vaikutti että se naapuritalokin oli sentään suhteellisen kaukana...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:En usko, että kukaan vahingossa runkkaa ikkunan edessä verhot auki.
No siinä vähän vaikutti että se naapuritalokin oli sentään suhteellisen kaukana...
Äsken sanoit että lähellä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:En usko, että kukaan vahingossa runkkaa ikkunan edessä verhot auki.
No siinä vähän vaikutti että se naapuritalokin oli sentään suhteellisen kaukana...
Äsken sanoit että lähellä.
No lähellä tai kaukana, vähän tulkintakysymys. Ehkä 50 metrin päässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: No lähellä tai kaukana, vähän tulkintakysymys. Ehkä 50 metrin päässä.
Etkö tiedä, että kerrostaloalueilla asuu kyttääjämummoja? Jotka kuollessaan muumioituvat ikkunansa ääreen. Kiikarin kanssa. Hyvää hyvyyttään ne kunnon ihmiset raportoivat poikkeavuuksista. Joita minäkin olen. Mutta täällä maallakin mulla on verhot edessä enkä runkkaa ikkunan ääressä!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis nypytitkö sinä jollakin jalustalla vai miten sen voi nähdä ikkunasta 50m päästä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homielle sattuu näitä "vahingossa" kiinnijääntejä runkkaamisesta milloin kotona ikkunan ääressä, milloin siviilipalveluspaikassa..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis nypytitkö sinä jollakin jalustalla vai miten sen voi nähdä ikkunasta 50m päästä?
Kuten yllä viestit samaan aikaan Tullen melkein sanoin ja lisään: Vastuullisilla kerrostalokyttääjillä on kiikarit ja hyvä työmoraali.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Siis nypytitkö sinä jollakin jalustalla vai miten sen voi nähdä ikkunasta 50m päästä?
Tavallisella tuolilla istuin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittu, eihän susta ota selvää... Siis joku hemmo närästyy kympillä sun nypytyksestä ikkunan edessä 50 metrin päästä, etkä ole edes mitenkään korkealla, täh?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vittu, eihän susta ota selvää... Siis joku hemmo närästyy kympillä sun nypytyksestä ikkunan edessä 50 metrin päästä, etkä ole edes mitenkään korkealla, täh?!
Niin.
Siteeraan nyt sinulle erästä laulua:
Älä sinä ihminen hermostu / ihmettele vaan... :hevikaraoke:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Näinhän se on, että pieni ei näy ja isoa ei tarvitse hävetä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viime viikolla naapurille tissit. Ihan silleen kunnolla. Tokaisi ohi mennessään, että eikö oo ikävää kun ei omalla pihallaankaan saa olla rauhassa. Niinpä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin