Roadrage-maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:No, mulla se on 4 kk, mutta sen lisäksi liki 2 kk lomia ja neuvottelutkin kestää 6 vkoa. Että ehtii, ehtii!
Tiukille menee, lomilla ei ole relevanssia asiassa. Jos työsuhde päättyy, lomat maksetaan vaan ulos. Tai laitaa lusimaan niitä irtisanomisaikana. Tietty toivotaan että koko tarve on ihan turha.
Mä luulen että tässä on tarvittaessa neuvotteluvaraa.
No joo, aika kusipäinen työnantaja olisi jos jättäisi asian muutamasta viikosta kiinni noin pitkän palveluksen jälkeen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Tietty toivotaan että koko tarve on ihan turha.
Näköjään alalla on vapaita paikkoja niin kannattaisi samantien heittää verkot vesille. Ei siitä ainakaan haittaa ole.

Luulisi jo pelkällä Linkedillä pääsevän pitkälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Näköjään alalla on vapaita paikkoja
Kerro lisää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

So Hard kirjoitti: No joo, aika kusipäinen työnantaja olisi jos jättäisi asian muutamasta viikosta kiinni noin pitkän palveluksen jälkeen.
Ei meillä ainakaan haitannut. Oli työsuhde ollut sitten alle vuoden tai yli 30 vuotta. Eräs olisi päässyt työstä eläkkeelle, jos olisi pidetty työsuhteessa vajaan 2kk pidempää. Ei päässyt vaikka polvillaan aneli armoa. Tuntuu olevan 'nykyaikaa'.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No minä mistään mitään tiedä, mutta olen kuvitellut asiaan liittyvän kaksi kirjainta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:No minä mistään mitään tiedä, mutta olen kuvitellut asiaan liittyvän kaksi kirjainta.
En ole HR-täti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Juu, irtisanomiskuvioita hoitamassa olevat pomot on skreenattu "luonnetyypiltään sopiviksi".
Ei ainakaan meillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Juu, irtisanomiskuvioita hoitamassa olevat pomot on skreenattu "luonnetyypiltään sopiviksi".
Höpö höpö. Mä olen sen verran paljon johtoa konsultoinut näissä asioissa, että tiedän että aika moni pomo joutuu vetämään rauhoittavia että ylipäänsä pystyy jonkun irtisanomaan ja osa menee heti lapun annon jälkeen vessaan itkemään/vetämään viikonlopun viinaa/viikon saikulle tai kaikki näistä. Jospa joskus lakkaisit heittämästä noita lapsellisia aivopierujasi. Monelle esimiehelle irtisanomiset, jopa paskojen työntekijöiden, on uran kovimpia paikkoja. Saati sitten hyvien alaisten joista pitää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Toivotaan, tosin sen luonnetyypin perusominaisuushan on uskottava tapa vaikuttaa erilaiselta kuin on.
No vaikka kuinka vetäisit foliohattuasi syvemmälle, en vedä omaani. Kyseessä on kollega, jonka olen tuntenut vuosikausia. Onhan se toki voinut saada jonkun persoonallisuutta muuttaneen salamaniskun päähänsä, mutta en laittaisi rahojani siihen kiinni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Sellaista kevyttä road ragen poikasta meinasi iskeä päälle, vaikka onkin jo tiistai. Oli liikenne kokolailla jumissa Kehä I:n länsipäässä ja lähikaduilla. Varmaan joku onnettomuus tai jotain, kun ei tällaista yleensä siellä näe. Ja aina siinä jotkut oman elämänsä bussikaistamiehet lähtevät jonottamisen sijaan kikkailemaan, jolloin saadaan melko sotku aikaan. Olisin hermostuntu, josen olisi näin tavattoman joviaali kuski.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:Sellaista kevyttä road ragen poikasta meinasi iskeä päälle, vaikka onkin jo tiistai. Oli liikenne kokolailla jumissa Kehä I:n länsipäässä ja lähikaduilla. Varmaan joku onnettomuus tai jotain, kun ei tällaista yleensä siellä näe. Ja aina siinä jotkut oman elämänsä bussikaistamiehet lähtevät jonottamisen sijaan kikkailemaan, jolloin saadaan melko sotku aikaan. Olisin hermostuntu, josen olisi näin tavattoman joviaali kuski.
Jep. Jäin jonoon jo kaukana ennen kehän liittymää turuntiellä. Vedin popin täysille ja heilutin partaa siinä odotellessa. Muutama bemarikuski ajeli pitkin nurmikoita ohi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tuusulantieltä länteen päin sujui ongelmitta ja näin jumin syyn siinä itään päin menevillä kaistoilla. Tosin pauttiarallaa ysikymppiä kun ohituskaistaa tilanteen ohittaa, niin ei siinä juuri muu tule mieleen, kuin että tuolla en haluaisi olla. Jotkut Otaniemen suunnalta itään menevät olivat kuulleet ilmeisesti vihiä, kun meinas tulla kiire pojan treeneihin kohti pohjoista. Just näitä bussikaista- ja nurmikkomiehiä etsimässä kiertoteitä tuntemattomilta reiteiltä aiheuttamassa häröä. Osasin ennakoida ja oltiin ajoissa liikenteessä. Kreikkalaisittain sanottuna; No Problem!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/oma-raha/20 ... 142319/139

Jätän tämän vaan tänne.
Miksi en ole menestynyt vaikka 3/3 oikein?!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Roadrage-maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/oma-raha/20 ... 142319/139

Jätän tämän vaan tänne.
3/4. Ei siis pelkoa potkuista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin