LennokasTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hullareilla taas hulluteltu, kovin maltillisesti kuitenkin. Ruokapuolella on kyllä mainioita tarjouksia, suosittelen vilkaisemaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kerran olen hulluille päiville eksynyt ja pakenin nopeasti sitä ryysistä. Sama tapahtunut joissain muissakin liikkeissä, kun on ollut isot alennusmyyntipäivät. Hinnat ei kuitenkaan ole niin paljoa halvemmat, että jaksaisin sitä ryysistä ja jonottamista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Menisiköhän Amicaan:

Valkosipulimaustettuja linssejä
Päärynä-minttu-granaattiomenasalaattia
Mummonkurkkuja
Paahdettuja rakuuna-porkkanoita
Punakaali-taateli-appelsiinisalaattia
Sienipastaa
Palsternakka-inkivääri-mantelisosekeittoa
Ruusunmarjajogurttia
Seitifileetä smetana- hapankaalikastikkeessa

Vai söisikö omia eväitä? Vaikea valinta, NOT!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Armas Kuppila

Syksyistä torstaita Kuppilasta!
Sähköt on saatu palautettua ja lounasta sekä iltaherkkuja taas tarjolla.
Avoinna: ma 11-15 ti-la 11- 22
Kotiruokalounas klo 11-15
Villisikapyörykät L, muusi L,G 8,40€
Porkkana-kookoskeitto L,G 6,80€
Päivän salaatti 7,50 €
Tervetuloa!

=> villisikapyörykät!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Kerran olen hulluille päiville eksynyt ja pakenin nopeasti sitä ryysistä. Sama tapahtunut joissain muissakin liikkeissä, kun on ollut isot alennusmyyntipäivät. Hinnat ei kuitenkaan ole niin paljoa halvemmat, että jaksaisin sitä ryysistä ja jonottamista.
En jonottanut tänään kertaakaan missään; en sovituskoppiin, en kassalle, en lihatiskille, en herkun kassalle... Ja kerro heti, jos jostain saa esim. siimapyydettyä tonnikalaa alle 30 €/kg.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hain kirjastosta yhtä kirjaa ja hakusanalla pomppasi ensimmäiseksi kirja: 4 tunnin keho : epätavallinen opas nopeaan rasvanpolttoon, uskomattomaan seksiin ja superihmiseksi kehittymiseen. Täähän alkoi kiinnostaa!

Edit: Samalla tyypillä on näemmä kirja: 4 tunnin kokki : nopein tie mestarilliseen ruoanlaittoon, minkä tahansa asian oppimiseen ja hyvän elämän elämiseen
Viimeksi muokannut Vesper, 08.10.2015 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ei oo neljää tuntia aikaa. Jos löytyy kirja, jolla kolmessa tunnissa oppii superihmiseksi, niin harkitsen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Onko siellä neljässä tunnissa miljonääriksi-opusta? Voiko referoida takakantta sen verran, että pitääkö lusia koko 4h, että saa sen miltsin vai tuleeko tasaisesti esim 25k€/6min?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Meinasin viedä mopottimen eilen talviunille, mutta kun kesäkuun lopun jälkeen olen ajanut vain yhden pikkulenkin, niin akku oli tyhjentynyt.

Noh. Akku lataukseen ja hu uusi yritys.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Onko siellä neljässä tunnissa miljonääriksi-opusta? Voiko referoida takakantta sen verran, että pitääkö lusia koko 4h, että saa sen miltsin vai tuleeko tasaisesti esim 25k€/6min?
Olisko tää riittävän lähellä: 4 tunnin työviikko: unohda yhdeksästä viiteen -elämä, asu missä haluat ja ryhdy uusrikkaaksi
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ihan mielenkiintoinen tyyppi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Ferriss

Millainenkohan yhteiskunta olisi, jos kaikki tekisivät 4 tunnin työviikkoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Onkohan noi kirjat kirjoitettu neljässä tunnissa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Riippumatta yo. kirjojen otsikoista, mua jäi eniten kiinnostamaan, mitä tapahtuu 5. tunnin aikana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Perseen sutima, poliittiset toimittajat sai orkkukja, PS kannatus laskenut viidenneksi tutkimuksessa kannatuksesta, sillä ei vain ole mitään väliä, ei vaikuta PS edustajien määrään eduskunnassa eikä hallituksessa, tämä ei ole edes Idols-äänestys, seuraava merkitsevä on vasta reilun kolmen vuoden päässä, vaikka Sipula on valehdellut alusta lähtien kannatus pysynyt 24% saa nähdä koska Keskustan kannatus romahtaa? Sipulan kusipäiset lausumat eivät enää nosta pakolaisten määrää, jotka ovat havainneet ettei Suomessa niin kivaa olekaan ja passeja on haettu jo satoja että takaisin pääsevät..
Jos vaikka tarvittaisiin lisää väkeä Suomeen niin ei kiitos näitä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti:Perseen sutima, poliittiset toimittajat sai orkukkuja, PS kannatus laskenut viidenneksi tutkimuksessa kannatuksesta, sillä ei vain ole mitään väliä, ei vaikuta PS edustajien määrään eduskunnassa eikä hallituksessa, tämä ei ole mikään Idols-äänestys seuraava merkitsevä on vasta reilun kolmen vuoden päässä, vaikka Sipula on valehdellut alusta lähtien kannatus pysynyt 24% saa nähdä koska Keskustan kannatus romahtaa?
Periaatteessa tietenkään millään muulla kuin eduskuntavaalituloksella ei ole merkitystä, mutta kyllähän siinä helposti alkaa monella kansanedustajalla hiukan jänskättää, jos oman puolueen kannatus syöksyy.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Periaatteessa tietenkään millään muulla kuin eduskuntavaalituloksella ei ole merkitystä, mutta kyllähän siinä helposti alkaa monella kansanedustajalla hiukan jänskättää, jos oman puolueen kannatus syöksyy.
Ainakaan Rinne ei pystynyt yhtään peittämään kiukkuahdistustaan silloin, kun käyrä osoitti aina vaan maahan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei tämä kyllä kovin suuresti yllätä. Vaan onhan se toki mukava nähdä persut jotenkin itselleen sopivammassa kohtaa kuviota. Mutta että kristilliset noususa Essayahin johdolla? Kaikkea sitä.

Kuva
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi näissä tutkimuksissa lienee muutaman prossan vihremarginaali! :paavi:
SDP ei tarvitse uutta johtajaa?
Sipilän ennusmerkit, uskovainen valehtelee jos maailma ei vastaakaan ennustettua, älä luota uskovaiseen, Saladinkin meni sellaista tekemään kerran..
Viimeksi muokannut Niba, 08.10.2015 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

+/- 1,5 %-yks. näyttäisi siinä kuvan alalaidassa seisovan. Eli persut voivat olla alle kympissä! :paavi:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti:+/- 1,5 %-yks. näyttäisi siinä kuvan alalaidassa seisovan. Eli persut voivat olla alle kympissä! :paavi:
Odotetaan seuraavia vaaleja? Valitettavasti/onneksi Suomessa ei ole kuin on Kreikassa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain tänään kunniamerkin. Nyt ei vituta enää yhtään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LennokasTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli vain tieto, että pränikkä tulossa. Myöntäjänä eri pulju.

Tuli taas paperia eräästä vakuutuslaitoksesta. Olen aika arvokas kaveri, kuolleena. Perkele, haluan osingoille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin