Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
MarthaFocker

Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Vetäisin tämän aiheen toisesta ketjusta, jossa Keikaus heitti tämän "en haluaisi sinusta mitään, koska tuoksut väärälle". En viitsinyt sotkea sitä ketjua, joten pannaan uusi.

Eli

Missä vaihessa elämää toisen ominaistuoksu alkaa tulla tärkeäksi tekijäksi kumppanin valinnassa?

Miten Keikaus tietää sanoa (vaikkakin humoristisesti) miehille, joita ilmeisesti ei ole edes tavannut, että he tuoksuvat väärälle? Onko sinulla keikaus omakohtaista tilastoa tästä, minkälaiset miehet tuoksuvat oikelle?

Tuoksun kuuluu viestittää sopivasta lisääntymiskumppanista. Onko sillä silloin väliä, jos lapsenteko ei kuitenkaan ole tarkoituksena vai kertooko tuoksu myös henkilöiden välisestä kemiasta ja siitä voivatko he edes tulla toimeen Sillai ju nou...

Entäs sitten homot ja lesbot? Heidän tuoksuilleen ei voi löytyä selistystä biologisesta lisääntymisvietistä, joten ovatko homot ja lepsot siis vain hajuaistittomia tai muuten vain outoja vai eivätkö he välitä?

Entä jos toisen ominaistuoksu ei ole omaa nenää miellyttävä, mutta muuten kaikki menee tosi hyvin? Pitääkö kumppani laittaa silloin kiertoon, jos tuoksu viestittää mahd. lapsista tulevan kolmikätisiä ja jalattomia downeja Tshernobyl-lapsia?

Kokemuksia?
Koska hajuaisti on ollut teille merkittävä suunnanantaja? Luotatteko nenäänne vai onko järki ennen kaikkea ratkaiseva tekijä?
ninnithequeen

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Koska hajuaisti on ollut teille merkittävä suunnanantaja? Luotatteko nenäänne vai onko järki ennen kaikkea ratkaiseva tekijä?
Kyllähän sen oman ukkonsa ominaishajun tunnistaa. Ja osa miehistä tuoksuu luonnostaan hyvältä, mutta se nyt ei tarkoita muuta, kuin että okei, tuohan tuoksuu hyvälle. Ei niitä nyt hajun perusteella lähdetä vonkaamaan...Siinä kun on aika paljon muutakin löydyttävä, kuin se hyvä tuoksu. Kuten esim. aivot.

Jännä homma, mutta kyllä oman miehen hiki tuoksuu aina hyvälle.
Exsat

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jostain luin, että kun nainen normaalisti pyrkii valitsemaan omasta tuoksusta merkittävästi eriävän kumppanin sukulaisuuden välttämiseksi, niin e-pillereiden syönti vinksauttaa kuvion käänteiseksi siten, että ensisijaisessa haussa onkin kumppani, joka tuoksuu mahdollisemman samalle kuin itse.

Jos mun miehen tuoksu miellyttää mua nyt, niin muuttuuko tilanne siinä vaiheessa kun pillerit jäävät pois kuvioista?
MarthaFocker

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Exsat kirjoitti:Jostain luin, että kun nainen normaalisti pyrkii valitsemaan omasta tuoksusta merkittävästi eriävän kumppanin sukulaisuuden välttämiseksi, niin e-pillereiden syönti vinksauttaa kuvion käänteiseksi siten, että ensisijaisessa haussa onkin kumppani, joka tuoksuu mahdollisemman samalle kuin itse.
Eli kaikki pillereillä olevat naiset haluaisivat panna veljeään? :lol:

Hehhe, ei vais.

Mut joo, söin pillereitä teinivuodet, mutta ne jäivät pois joskus tossa vuos sitten. Ajattelin, että ei teininä tuoksuun kiinnittäisi mitään huomiota muutenkaan, koska se nyt on sellasta aikaa, mutta ehkäpä sen on nyt alkanut huomata. Sitä en tiedä riippuuko se iästä vai pillereiden pois jättämisestä.

(p.s. kyyppo, tällä en kommentoinut tuoksuasi.)
Yönmustaritari

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tietyssä elämän vaiheessä(alkoi 1,5 vuotta sitten ja jatkuu toistaiseksi) kävin silloin tällöin siinä nurkan takana sijaitsevassa paikallisessa pöpilässä. Ne kaikki haisee siellä samalta. Ne haisee pahalta. En osaa määritellä sitä hajua mutta se tarttuu vaatteisiin, sieraimiin, sitä on joka puolella ja se kuvottaa. En haluaisi olla viittä sekuntia pidempään lähellä henkilöä, jonka tuoksu, ominainen tai keinotekoinen on edes lähellä sitä.

Vaikka vain istuu siellä nurkassa ja keskittyy olennaiseen niin se löyhkä seuraan pitkälle seuraavalle viikolle. Allekirjoittaneella ei siis ole hajuakaan siitä mikä haju se on. Se vaan on eikä se ole hyvä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MarthaFocker kirjoitti:Vetäisin tämän aiheen toisesta ketjusta, jossa Keikaus heitti tämän "en haluaisi sinusta mitään, koska tuoksut väärälle". En viitsinyt sotkea sitä ketjua, joten pannaan uusi.

Eli

Missä vaihessa elämää toisen ominaistuoksu alkaa tulla tärkeäksi tekijäksi kumppanin valinnassa?

Miten Keikaus tietää sanoa (vaikkakin humoristisesti) miehille, joita ilmeisesti ei ole edes tavannut, että he tuoksuvat väärälle? Onko sinulla keikaus omakohtaista tilastoa tästä, minkälaiset miehet tuoksuvat oikelle?

Tuoksun kuuluu viestittää sopivasta lisääntymiskumppanista. Onko sillä silloin väliä, jos lapsenteko ei kuitenkaan ole tarkoituksena vai kertooko tuoksu myös henkilöiden välisestä kemiasta ja siitä voivatko he edes tulla toimeen Sillai ju nou...

Entäs sitten homot ja lesbot? Heidän tuoksuilleen ei voi löytyä selistystä biologisesta lisääntymisvietistä, joten ovatko homot ja lepsot siis vain hajuaistittomia tai muuten vain outoja vai eivätkö he välitä?

Entä jos toisen ominaistuoksu ei ole omaa nenää miellyttävä, mutta muuten kaikki menee tosi hyvin? Pitääkö kumppani laittaa silloin kiertoon, jos tuoksu viestittää mahd. lapsista tulevan kolmikätisiä ja jalattomia downeja Tshernobyl-lapsia?

Kokemuksia?
Koska hajuaisti on ollut teille merkittävä suunnanantaja? Luotatteko nenäänne vai onko järki ennen kaikkea ratkaiseva tekijä?
Keikauksen geenitunti alkaa.

Luulen, että tuoksu muodostuu tärkeäksi viimeistään siinä vaiheessa, kun tulee sukukypsäksi. Ja kyky erottaa himottavat partnerit vähemmän himottavista kehittyy sitä mukaa mitä enemmän ukkoja haistelee. Ja kun on kerran haistanut jotain ihan käsittämättömän hyvää (lue: tummaa oikeanhajuista brasilialaista pikku-ukkoa) niin ei ehkä tyydykään vähempään.

Tiedän sanoa, ettei mies tuoksu oikealle jo pelkästään ulkonäön perusteella. En tiedä johtuuko se siitä, että tarpeeksi tietynnäköisiä (eli oikeastaan tietynihoisia ja -värisiä) ukkoja haistettuaan oppii miltä tietynnäköiset miehet tuoksuvat ja kutka tuoksuvat hyvälle, pahalle ja siltä väliltä. Koska tämä tuoksujuttu kertoo miehen tarpeeksi erilaisista MHC-immuniteettigeeneistä, on tietenkin aika luonnollista, että tuollaisten geenien omistaja myös näyttää edes jotenkin erilaiselta kuin minä itse. Eli parhaimman tuoksuiset miehet (siis kyse on todellakin vain minun nenästäni ja mun lempigeeneistä) ovat aika tummaihoisia tai hyvin ruskettuvia, heillä ei ole juuri aknea (itselläni on ollut) eikä rasvaista ihoa (mulla on). Kuitenkaan heidän ihonsa ei saa olla liian "nukkemainen" ja pienihuokosinen. Ja ruskeat silmät ja musta kikkara tukka lisäävät yleensä todennäköisyyttä että tykkään heidän tuoksustaan. Viimeisin tuoksuvoittaja on ihastukseni Brasiliasta, joka on intiaanin ja valkoisen (no kyllä vissiin aika tumman valkoisen) sekoitus. On ihan suklaanvärinen ja söpö kuin nappi.

Eli siis pahimmanhajuiset (siis siinä mielessä) miehet ovat itseni näköisiä. Kalpeita, punertavahiuksisia, akne-olmeja... Heh. Nej tack.

Ainakin homojen parinvalintaa ja hajun roolia siinä on tutkittu. Googletapa koko aiheesta sanoilla "MHC genes women choose gay men smell plays a role" ja näiden yhdistelmillä niin eiköhän löydy.

Luulen, että näitä kemioita ja lapsentekoa ei oikein voi erottaa toisistaan, vaikka ei lapsia haluaisikaan. Uskon, että lapsenteko on himon pohjana useimmissa tapauksissa, vaikka niitä ei haluaisikaan.

En ymmärrä, miksi olisin jonkun äijän kanssa, jota katsellessa ja haistellessa pikkarit eivät kostuisi alta aikayksikön.. Eläimellinen himo toiseen on ihanaa!

Tuosta Exsatin mainitsemista e-pillereistä sen verran, että niiden vaikutuksen alaisena valitsin kyllä sellaisia ukkoja, että nyt en koskisi niihin tikullakaan. En väitä, että aina käy niin, mutta voi käydä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti: Jännä homma, mutta kyllä oman miehen hiki tuoksuu aina hyvälle.

Sans muuta! Mä halusin aina olla yönmustan kainaloita nuuhkimassa.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Exsat kirjoitti:Jostain luin, että kun nainen normaalisti pyrkii valitsemaan omasta tuoksusta merkittävästi eriävän kumppanin sukulaisuuden välttämiseksi, niin e-pillereiden syönti vinksauttaa kuvion käänteiseksi siten, että ensisijaisessa haussa onkin kumppani, joka tuoksuu mahdollisemman samalle kuin itse.
Luit tuon Kitystä. Kirjoittajana Keikaus puolisen vuotta sitten. :P

Lukuunottamatta kuukauden takaista oikean kainalokuoppani hajuongelmaa jonka sain hoidettua pois päiväjärjestyksestä suihkusaippuamerkin vaihdolla ja suosimalla yleensä 100% puuvillapaitoja, omasta mielestäni haisen ihan ältsin hyvältä. Sepäs vasta ongelma olisikin jos en tykkäisi edes omasta ominaishajustani.

Entä miten asiaan vaikuttavat miehen käyttämät hajusteet, sotkevatko ne saalistavien naaraiden hajuaistin? Aika usein kainaloon menee Tabac Originalia sen enempää miettimättä. Joskus ennen ostin mainoksen uhrina erilaisia Axeja, kunnes tajusin itsekin että nehän haisevat ihan paskalle. (noin niinku kuvainnollisesti)

Ps. Söin tänään aimo annoksen raakaa murskattua valkosipulia. Nams!

Pps. Tiesittekö että persiljan syönti (kuulemma, ja empiiriset havaintoni tukevat tätä) ehkäisee valkosipulin hajuhaittoja?
Viimeksi muokannut Hebuli, 28.11.2005 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Jostain luin, että kun nainen normaalisti pyrkii valitsemaan omasta tuoksusta merkittävästi eriävän kumppanin sukulaisuuden välttämiseksi, niin e-pillereiden syönti vinksauttaa kuvion käänteiseksi siten, että ensisijaisessa haussa onkin kumppani, joka tuoksuu mahdollisemman samalle kuin itse.
Luit tuon Kitystä. Kirjoittajana Keikaus puolisen vuotta sitten. :P

Lukuunottamatta kuukauden takaista oikean kainalokuoppani hajuongelmaa jonka sain hoidettua pois päiväjärjestyksestä suihkusaippuamerkin vaihdolla, omasta mielestäni haisen ihan ältsin hyvältä. Sepäs vasta ongelma olisikin jos en tykkäisi edes omasta ominaishajustani.

Entä miten asiaan vaikuttavat miehen käyttämät hajusteet, sotkevatko ne saalistavien naaraiden hajuaistin? Aika usein kainaloon menee Tabac Originalia sen enempää miettimättä. Joskus ennen ostin mainoksen uhrina erilaisia Axeja, kunnes tajusin itsekin että nehän haisevat ihan paskalle. (noin niinku kuvainnollisesti)

Ps. Söin tänään aimo annoksen raakaa murskattua valkosipulia. Nams!

No äläs nyt, en minäkään kaikkea tuota ihan omasta (ylä)päästäni vetele. Pohjana on tiukkaa tiedettä ja vielä tiukemmat omat kokemukset.

Sinä et tuoksu minun nenukkiini vastustamattomalta, mutta jonkin toisenlaisen naisen nenään kylläkin. Se, että et tuoksu mielestäni sellaiselta, ei varmaan haittaa sinua hirveästi..

Ei ne partavedet pysty hämäämään niin paljoa, että en haistaisi ominaistuoksua jostain sieltä partaveden alta tai seasta.

Muistan kerran yhden hyvänhajuisen miehen, joka käytti Axea. Nam.
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Luotan hajusuojaani sinun tapauksessasi. :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Luotan hajusuojaani sinun tapauksessasi. :P

Ehkä sun kuitenkin kaiken varalta, siis lähinnä minun hormonihäiriöni, pitäisi käyttää siveysvyötä pikkujouluissa eli pikkareissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

*arvailee*
Ei se, että homojen ja lesbojen suuntaus ei pyri lisääntymiseen välttämättä tarkoita, että tuo vastakkaisin-immunogeenein-varustetut-tuoksuvat-kiinnostavammalta-panisin -systeemi ei pätisi heihinkin, jopa saman sukupuolen kanssa. Saattavat olla ihan erillisiä mekanismeja.

Tuosta naisten elukkamaisesta partnerin valinnasta hajuaistin perusteella on käsittääkseni paljonkin näyttöä. Älkää vaatiko linkkejä nyt, etsikää itse tai lukekaa peräti kirjoista, sellaisiakin on.

Naisilla sellainen on ihan tiedostamatonta, ei väliä vaikka tässä ilmiön kieltäisivätkin. Ja tuon olen minäkin kuullut muualtakin kuin Keikaukselta, että e-pillerit kääntävät kuvion. Ei siis hyvä tutustella pillerinaisen kanssa, intohimo saattaa kadota kun pillereistä luopuu.

Äiteeni muuten kertoi, että kun alkoi odottaa suloista olentoa eli minua, seXuaalinen himonsa isääni sammui raskauden ajaksi. Hormonijuttu sekin varmaan. Mitäs sitä leipomaan kun pulla on uunissa.
Hebuli

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Niin vielä tuosta naisten hajuvalinnasta, muistan minäkin lukeneeni jonkun (pseudo-)tiedeartikkelin että naisille olisi tiedostamattaan miehen ominaishaju yksi tärkeimmistä, ellei jopa tärkein, parinvalintakriteeri. Näin miehen näkökulmasta tuo toki ihmetyttää, mutta toisaalta meillä miehillä ei taida olla ollenkaan samaa mekanismia, koska pyrimme viljelemään siementämme mahdollisimman moneen naiseen? Siinä ei auta olla kranttu hajujen suhteen, nopeat syövät hitaat.

En muista kertaakaan että olisin pitänyt ketään normaalituoksuista naista pahanhajuisena. Yksi nainen haisi kerran pahalle, olisko ollut kainalohiki. Pidän naisia yleisesti ottaen miedon ja mukavan tuoksuisina. Jos olen kiinnittänyt erityisesti huomiota jonkun naisen tuoksuun positiivisessa mielessä, on kyseessä ollut hänen käyttämänsä hajuste. Me miehet olemme tällaisia tuohineniä.

Lisää hajufaktoja(?): jossain artikkelissa esitettiin väite että esim. somalimiehet pystyisivät haistamaan (somali)naisesta milloin tällä on ovulaatio. En tiedä onko tiedostamaton mekanismi, mutta kuulostaa joka tapauksessa tuubalta. Toisaalta niin kuulostaa myös tuo naisten hajuvalintakin.
Viimeksi muokannut Hebuli, 28.11.2005 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti: Äiteeni muuten kertoi, että kun alkoi odottaa suloista olentoa eli minua, seXuaalinen himonsa isääni sammui raskauden ajaksi. Hormonijuttu sekin varmaan. Mitäs sitä leipomaan kun pulla on uunissa.
Juu, e-pillerithän aiheuttavat samantyyppisen hormonaalisen tilan kuin raskaus, joten ei mikään ihme. Voi kyllä johtua muistakin kuin hormoneista eli henkisistä jutuista. Raskauden (ehkä myös imetyksen?)aikana naiset tykästyvät kuulemma lähigeenisiin miehiin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Niin vielä tuosta naisten hajuvalinnasta, muistan minäkin lukeneeni jonkun (pseudo-)tiedeartikkelin että naisille olisi tiedostamattaan miehen ominaishaju yksi tärkeimmistä, ellei jopa tärkein, parinvalintakriteeri. Näin miehen näkökulmasta tuo toki ihmetyttää, mutta toisaalta meillä miehillä ei taida olla ollenkaan samaa mekanismia, koska pyrimme viljelemään siementämme mahdollisimman moneen naiseen? Siinä ei auta olla kranttu hajujen suhteen, nopeat syövät hitaat.

En muista kertaakaan että olisin pitänyt ketään normaalituoksuista naista pahanhajuisena. Yksi nainen haisi kerran pahalle, olisko ollut kainalohiki. Pidän naisia yleisesti ottaen miedon ja mukavan tuoksuisina. Jos olen kiinnittänyt erityisesti huomiota jonkun naisen tuoksuun positiivisessa mielessä, on kyseessä ollut hänen käyttämänsä hajuste.

Lisää hajufaktoja(?): jossain artikkelissa esitettiin väite että esim. somalimiehet pystyisivät haistamaan (somali)naisesta milloin tällä on ovulaatio. En tiedä onko tiedostamaton mekanismi, mutta kuulostaa joka tapauksessa tuubalta. Toisaalta niin kuulostaa myös tuo naisten hajuvalintakin.

Ei tämä nyt niin pseudo-tieteellistä ole ollenkaan.

Ainakin sen tiedän, että monet niistä miehistä, jotka minusta ovat tuoksuneet hyvältä, ovat olleet samaa mieltä minusta. Mutta toisaalta, on ne vääränhajuisetkin miehet tykänneet.. Eli liian kranttu ei miesten ehkä kannata olla, voi jäädä panematta siemen vakoon.

Miehet kyllä sitten taas viehättyvät hyvistä hampaista, nuoruudesta, sopivasta vyötärö-lantiosuhteesta jne., jotka kertovat synnytyspotentiaalista.

Kyllä tuo ovulaation aistiminen käsittääkseni onnistuu muiltakin miehiltä. Jonkun testin mukaan miehet valitsevat teatteristakin tai vastaavasta sen penkin, jolla on aiemmin istunut ovuloiva akka. Lisäksi miehet viehättyvät ovuloivasta tai ovulaatiota lähestyvästä naisesta sen vuoksi, että nainen (minäkin) hymyilee enemmän, on kauniimpi, tukka on paremman näköinen ja tuuheampi, silmät ovat isommat jne. Pikkareissa sitten näette... On näet menkat nyt.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hebuli: tuo se aina huvittaa minua, että luonnontieteellisiä asioita pidetään "pseudotieteenä". Nehän ne sitä oikeaa kovaa tiedettä ovat. Humanistipellejen kulttuurivaikutteiden korostaminen se huuhaata on, koska vaikka kulttuurit ja tavat vaikuttavat, pohjalla ovat aina ne biologiset vietit, ja ne pysyvät vielä kauan sen jälkeen kuin nykyisen kulttuurin TILAPÄISET haahuilut on unohdettu.
Viimeksi muokannut Gattaca, 28.11.2005 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Hebuli: tuo se aina huvittaa minua, että luonnontieteellisiä asioita pidetään "pseudotieteenä". Nehän ne sitä oikeaa kovaa tiedettä ovat. Humanistipellejen kulttuurivaikutteiden korostaminen se huuhaata on, koska vaikka kulttuurit ja tavat vaikuttavat, ja pohjalla ovat aina ne biologiset vietit, ja ne pysyvät vielä kauan sen jälkeen kuin nykyisen kulttuurin TILAPÄISET haahuilut on unohdettu.

Kirjoitat vähän mutta asiaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nyt alkaa tuntua, että haluaisin Keikauksen nuuhkivan minua, ja jos hajuni olisi oikeansuuntainen, seuraisi sukupuoliyhdyntä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Nyt alkaa tuntua, että haluaisin Keikauksen nuuhkivan minua, ja jos hajuni olisi oikeansuuntainen, seuraisi sukupuoliyhdyntä.
Muista DD-kupin hiukan jo väsyneitä rintojani, niin eiköhän se siitä. Jos ei, kylmä suihku auttanee.

Vannomatta paras, tietenkin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus: jos duunaisimme pimeässä tai molemmilla silmät peitettynä, vain hajuaistin varassa? Minua himoitsevan sopivankarvaisen naisen kanssa saattasin kyllä unohtaa pikkupystyfetissini...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:Keikaus: jos duunaisimme pimeässä tai molemmilla silmät peitettynä, vain hajuaistin varassa? Minua himoitsevan sopivankarvaisen naisen kanssa saattasin kyllä unohtaa pikkupystyfetissini...
Ei tuo nyt ehkä kuitenkaan kuulosta ihan unelmieni yhtymiseltä, joten mietitään vielä. Musta kun on näet mukavaa, kun näen miehen palvovan katseen hyväilevän rasvakumpujani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti: Lisää hajufaktoja(?): jossain artikkelissa esitettiin väite että esim. somalimiehet pystyisivät haistamaan (somali)naisesta milloin tällä on ovulaatio. En tiedä onko tiedostamaton mekanismi, mutta kuulostaa joka tapauksessa tuubalta. Toisaalta niin kuulostaa myös tuo naisten hajuvalintakin.
Pystyväthän eläimetkin, niin ei kai se ihmisiltäkään täysin mahdotonta ole? Eläimistähän tässä ollaan kuitenkin polveuduttu.
Lähimpien sukulaisten parivalintakriteereistä ei ole kyllä nyt antaa näyttöä, mutta sehän on havaittu (ei ilmeisestikään tieteellisesti todistettu) että ilmassa leijuvat feromonit vaikuttavat naisten kuukautiskiertoon. Ts. Samassa tilassa asuvien naisten kierto alkaa yhdenmukaistua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Hebuli

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Mylwin kirjoitti:Pystyväthän eläimetkin, niin ei kai se ihmisiltäkään täysin mahdotonta ole? Eläimistähän tässä ollaan kuitenkin polveuduttu.
Joo ei ole. Miksi se on ihmisillä niin täysin tiedostamatonta? Tai miksi somalimiesten katsottiin pystyvän siihen tiedostaen? Harvat naisetkaan lienevät kuten Keikaus ja osaavat tietoisesti sanoa "tuo mies on ominaishajultaan minulle sopiva". Meitä on moneen junaan.

Gattaca hei, syy naisongelmillesi on vihdoinkin löytynyt. Koska naiset viime kädessä tekevät parinvalintansa hajun perusteella, sulla nyt vaan on useimmille sopimaton ominaishaju. Soriii. Syynä ei ole kitylutkuus tai mikään muukaan sellainen, syy on sinussa tai siis hajussasi. Älä siis enää ole niin ankara naisia kohtaan, itsepähän olet hajusi valinnut tai siis et ole mutta kuitenkin. Ehdotan että laajennat elinpiiriäsi hajujen maailmassa, ehkä sieltä jostain löytyy se tarpeeksi erihajuinen.

Nuuh nuuh, kuten YMR sanoisi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niin, voisi luulla että syy on siinä, että yleensä haisen vanhalta Karhulta, tupakalta, hieltä, paskalta, kuselta ja runkilta, mutta ei ne mitään sen rinnalla että olen niin ruma.
Exsat

Re: Tuoksut väärälle eli nyt tuli banks!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hebuli kirjoitti: Luit tuon Kitystä. Kirjoittajana Keikaus puolisen vuotta sitten.
Kyllä se ihan oikea kirja taisi olla..
Vastaa Viestiin