Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

exPertti kirjoitti:Tätä pitäisin tärkeämpänä vivahteena asiassa. Ruåtsalaisista ip:stä on estetty englantilaisen lehden lukeminen, koska uutinen koskee ruåtsin pakolaismurhaa. Tällaisen yhteiskunnanko haluamme tännekin?
So last season. Oletko jo unohtanut, että pääsy Halla-ahon Scriptaan blokattiin Welhon asiakkailta silloin kun Welho oli vielä Hesarin omistuksessa?
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Tätä pitäisin tärkeämpänä vivahteena asiassa. Ruåtsalaisista ip:stä on estetty englantilaisen lehden lukeminen, koska uutinen koskee ruåtsin pakolaismurhaa. Tällaisen yhteiskunnanko haluamme tännekin?

http://boards.4chan.org/pol/thread/6241 ... y-this-url

Vaikea uskoa, että kyseessä olisi jokin valtiollinen sensuuri. Uskon ruotsalaisten ISP:n toimivan Ruotsin lakien mukaisesti ja jos tuollainen säädös olisi olemassa, olisi se tiedossa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tätä pitäisin tärkeämpänä vivahteena asiassa. Ruåtsalaisista ip:stä on estetty englantilaisen lehden lukeminen, koska uutinen koskee ruåtsin pakolaismurhaa. Tällaisen yhteiskunnanko haluamme tännekin?
So last season. Oletko jo unohtanut, että pääsy Halla-ahon Scriptaan blokattiin Welhon asiakkailta silloin kun Welho oli vielä Hesarin omistuksessa?
Olen vissiin, tosin en ole koskaan ollut Welhon asiakas.

Lehti oli kuulemma rajoittanut pääsyä ruåtsista tulevien oikeusseuraamusten pelossa (virallinen tieto lehden sivuilla). Muu maailma saa vielä lukea totuuden.
Laitatko pointterin tähän viralliseen ilmoitukseen. Kuulostaa äkkiseltään olevan ns. täyttä paskaa. Eivät suomenkaan lehdet blokkaa esim. saudien tai kiinalaisten pääsyä sivuilleen, vaikka niissä saattaa olla em. maiden lakien vastaista sisältöä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tätä pitäisin tärkeämpänä vivahteena asiassa. Ruåtsalaisista ip:stä on estetty englantilaisen lehden lukeminen, koska uutinen koskee ruåtsin pakolaismurhaa. Tällaisen yhteiskunnanko haluamme tännekin?
So last season. Oletko jo unohtanut, että pääsy Halla-ahon Scriptaan blokattiin Welhon asiakkailta silloin kun Welho oli vielä Hesarin omistuksessa?
En usko.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: En usko.
http://www.halla-aho.com/scripta/tiedot ... kasta.html
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: En usko.
http://www.halla-aho.com/scripta/tiedot ... kasta.html
Niin. Edellenkään en usko, että pääsy Halla-ahon blogiin olisi estetty hallinnollisella päätöksellä. On toki mahdollista, että joku yksittäinen Welhon työntekijä oli tehnyt jotain omia virityksiään.

Ihmisiä myös esim. murhataan, vaikka se onkin kiellettyä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: - Pertin ja Bluntlyn fantasiat siitä, miten turvapaikanhakijat nostetaan omilla kriteereillään ohi kantasuomalaisten kuntien asuntojonojen kärkeen...
Helsingin kaupungin asunto-osaston päällikkö Markku Leijo arvioi, että pääkaupunkiseudulle on kaikkiaan turvapaikanhakijoista johtuen tulossa ensi vuonna noin 5 000 uutta asunnonhakijaa. Tästä määrästä Helsinkiin olisi tulossa noin puolet. Asuntoja ei ole luvassa kaikille kunnallisen vuokra-asuntotuotannon kautta.

Vuokra-asuntoa saa pääkaupunkiseudulla odottaa pahimmillaan useiden vuosien ajan. Helsinkiin hakeutuva maahanmuuttaja voi kuitenkin saada asunnon tätä nopeammalla aikataululla, sillä asunnon myöntäminen on hakijan tilanteeseen kohdistuvan kokonaisharkinnan tulos.

Pelkkiä maahanmuuttajalähiöitä yritetään välttää

Leijo selventää, että asunnonhakujärjestelmä ei perustu jonottamiseen.

– Asuntoja myönnetään toisaalta tarveharkinnan näkökulmasta, toisaalta sillä perusteella, että mihinkään ei tulisi yksipuolisia asuinalueita, kuten maahanmuuttajakeskittymiä. Asunnottomuuden kesto voidaan toki huomioida valinnassa.

Tarveharkinta pitää sisällään kolme kiireellisyysluokkaa. Nyt kaikista hakijoista erittäin kiireellisiä on 60 prosenttia. Niinpä myönnetyistä asunnoista 90 prosenttia myös saavat he, jotka on luokiteltu erittäin kiireellisiksi.
Käytännössä kaikki turvapaikan saajat ovat erittäin kiireellisiä koska asuntoa tai tukiverkostoa ei ole eli menevät listan kärkeen.

Kumma kun akateemisuuden norsunluutornissa asiat on niin vaikeita sisäistää, ehkäpä niin monen peilin keskellä ei ehdi kuin ihastelemaan itseään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ millaista "hallinnollista päätöstä" tarkoitat? Welhon toimari esittää hallitukselle suunnitelman halliksen kiusaaamisesta ja sitten päätökseen lyödään leima ja sinetti?

Jos tässä jotain halliksen epäilemää olisi ollut, niin homma olisi mennyt näin:
- saatiin tämmönen tiketti: halliksen blogiin ei näytä pääsevän welhon littymistä
- tuskin on meidän päässä, keskity noihin muihin tiketteihin
- okke
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:^ millaista "hallinnollista päätöstä" tarkoitat? Welhon toimari esittää hallitukselle suunnitelman halliksen kiusaaamisesta ja sitten päätökseen lyödään leima ja sinetti?

Jos tässä jotain halliksen epäilemää olisi ollut, niin homma olisi mennyt näin:
- saatiin tämmönen tiketti: halliksen blogiin ei näytä pääsevän welhon littymistä
- tuskin on meidän päässä, keskity noihin muihin tiketteihin
- okke
Hallinnollinen päätös olisi ollut se, että päällikkötasolla olisi annettu ohje estää pääsy Halla-ahon sivuille. Jos sen sijaan yksittäinen Welhon työntekijä päätti tehdä näin, kyseessä ei ollut hallinnollinen päätös.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ millaista "hallinnollista päätöstä" tarkoitat? Welhon toimari esittää hallitukselle suunnitelman halliksen kiusaaamisesta ja sitten päätökseen lyödään leima ja sinetti?

Jos tässä jotain halliksen epäilemää olisi ollut, niin homma olisi mennyt näin:
- saatiin tämmönen tiketti: halliksen blogiin ei näytä pääsevän welhon littymistä
- tuskin on meidän päässä, keskity noihin muihin tiketteihin
- okke
Hallinnollinen päätös olisi ollut se, että päällikkötasolla olisi annettu ohje estää pääsy Halla-ahon sivuille. Jos sen sijaan yksittäinen Welhon työntekijä päätti tehdä näin, kyseessä ei ollut hallinnollinen päätös.
Kuka työntekijä ottaisi riskin potkuista tekemällä itse sensuuripäätöksiä?
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Gat »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016012 ... 1_uu.shtml

Edit: Onhan sitä vakavampiakin asioita kuin rikostilastot.
Nyt on loukattu pahasti. Poliisi valmiudessa.
Ehdotan, että seuraavaksi tarjotaan hernesoppaa, johon toki särpimeksi kuuluu kinkunjämät. Jälkiruuaksi mämmiä.
Jos ei nälkä, ei syö.

http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/ ... 3_cm.shtml
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ millaista "hallinnollista päätöstä" tarkoitat? Welhon toimari esittää hallitukselle suunnitelman halliksen kiusaaamisesta ja sitten päätökseen lyödään leima ja sinetti?

Jos tässä jotain halliksen epäilemää olisi ollut, niin homma olisi mennyt näin:
- saatiin tämmönen tiketti: halliksen blogiin ei näytä pääsevän welhon littymistä
- tuskin on meidän päässä, keskity noihin muihin tiketteihin
- okke
Hallinnollinen päätös olisi ollut se, että päällikkötasolla olisi annettu ohje estää pääsy Halla-ahon sivuille. Jos sen sijaan yksittäinen Welhon työntekijä päätti tehdä näin, kyseessä ei ollut hallinnollinen päätös.
Kuka työntekijä ottaisi riskin potkuista tekemällä itse sensuuripäätöksiä?
Joku. Ihmiset tekevät monelaisia asioita. Murhaavat toisia ihmisiä, ryöstävät pankkeja, pahoinpitelevät puolisoaan. Anarkistit polttavat VR:n junakaappeja jne.

Ajatteletko tosiaan, että Welho yrityksenä päättäisi estää pääsyn Halla-ahon sivuille? Mitä järkeä siinä olisi? Eihän se perustuisi mihinkään lainsäädäntöön tai ohjeeseen.

Kumpi on mielestäsi uskottavaa; ison pörssiyrityksen tytäryhtiö päättää toteuttaa lakiin perustumatonta sensuuria omatoimisesti, vai että yksittäinen yrityksessä oleva anarkomarko päättää tehdä jotain?
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 01.02.2016 8:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Kumpi on mielestäsi uskottavaa; ison pörssiyrityksen tytäryhtiö päättää toteuttaa sensuuria omatoimisesti vai että yksittäinen yrityksessä oleva anarkomarko päättää tehdä jotain?
Pidän äärimmäisen todennäköisenä, että jos joku yhtiö estää sivuja, se on jo teknisluontoinen vahinko tai sitten ihan yrityksen sisäisten prosessien tietoinen tuotos. Kaikkein epätodennäköisimpänä pidän sitä, että joku yrityksen sääntöjen vastaisesti toimiva kukkahattusissi olisi blokannut touhun omalla riskillään. Pidän teknistä syytä todennäköisimpänä vaihtoehtona, jos tarinassa nyt mitään perää on.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Minäkin pidän teknistä glitchiä todennäköisimpänä selityksenä. Voinemme tyytyä siihen :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitäs tuumitte Sipilän eilisestä ilmoituksesta, että hän ei otakaan pakolaisia kotiinsa "turvallisuussyiden takia"?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Sipilähän antoi ymmärtää, että pakolaisperhe ei olisi turvassa. En tiennyt, että Sipilä asuu niin vaarallisella alueella. Luulisi naapurien loukkaantuvan.

Todellisuudessahan Sipilä yrittää luistella painolastiksi osoittautuneesta lupauksesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Käytännössä kaikki turvapaikan saajat ovat erittäin kiireellisiä koska asuntoa tai tukiverkostoa ei ole eli menevät listan kärkeen.

Kumma kun akateemisuuden norsunluutornissa asiat on niin vaikeita sisäistää, ehkäpä niin monen peilin keskellä ei ehdi kuin ihastelemaan itseään.
En ole oikein varma, mitä yrität tässä sanoa, mutta lainaamasi kohta toki tukee sitä aiempaa johtopäätöstäni siitä, mistä tässä on kyse. Siinä olin toki kohtuuton, ja ilmaisen täten pahoitteluni, että rinnastin sinun epäonnistuneen heittosi Pertin sekoiluihin siitä, mitä laki määrää näistä asioista. Kyllä Pera tässä(kin) on kuitenkin ihan omaa luokkaansa.

Mutta on tämä maahanmuuttokeskustelu hankalaa, kun "maahanmuuttokriitikot" sotkevat keskustelut näillä peranoidisilla fantasioillaan ties mistä salaliitoista. Tähän keskusteluun viimeisiksi tuoduista argumenteista on kai nyt ammuttu täysin alas nämä mv-homma-faktat siitä, että mamut pääsisivät automaattisesti ihan vain mamuuttaan kärkeen asuntojonoissa (sen sijaan, että heidän tarvettaan arvioitaisiin samoilla kriteereillä kuin muidenkin hakijoiden) ja että Sanoma-yhtiö olisi sensuroinut Hullu-uhon vaalikampanjaa estämällä suunnitelmallisesti pääsyn tämän sivuille. Lisäksi Pertin uusinta faktaa siitä, Ruotsin valtio estää pääsyn Ruotsista Daily Mailin sivuille, on kai syytä pitää vähintäänkin kyseenalaisena, kunnes Pera linkittää sen lupaamansa virallisen ilmoituksen asiasta. Koskaan ei pitäisi aliarvioida ideologisen fanaatikon sokeutta todellisuudelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kyllä Pera tässä(kin) on kuitenkin ihan omaa luokkaansa.
Mutta on tämä maahanmuuttokeskustelu hankalaa, kun "maahanmuuttokriitikot" sotkevat keskustelut näillä peranoidisilla fantasioillaan ties mistä salaliitoista.
Lopeta nyt ihan oikeasti tämä vi*un ruikuttaminen, kukaan ei jaksa kuunnella.
Sä et kyllä joo tosiaan jaksa ottaa tosiasioita huomioon vaahtoamisessasi ja lienet kokolaillla rationaalisen keskustelun tavoittamattomissa, mutta mä elän toivossa, että koko maahanmuuttokriitikko-porukka ei olisi ihan yhtä aivotonta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Todellisuudessahan Sipilä yrittää luistella painolastiksi osoittautuneesta lupauksesta.
Aika nopeasti kävi selväksi, että lupaus ei tule toteutumaan. Yllättävän vähän kuittia toistaiseksi mistään suunnalta asiasta on tullut. Tämänhän olisi mitä maittavin lyömäase oppositiolle ja toimittajille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä en ymmärrä, mikä kumman tarve mulla nyt on yhtäkkiä puolustella Sipilää, mutta kyllä mä saattaisin hyvinkin olla sen verran sinisilmäinen, että uskoisin selityksen sellaisena kuin se sanotaan. Kun Sipilä teki lupauksensa, hän tuskin osasi arvata, että suomalaiset ryhtyisivät murhapolttoyrityksiin ja natsipartioihin. Nykyisessä tilanteessa on minusta ihan perusteltua ajatella, että on ihan turha nostaa muutamaa turvapaikanhakijaa tikunnokkaan sijoittamalla heidät pääministerin taloon. Johan paikasta tulisi seutukunnan ääliöstön nousuhumalaisen uhon pyhiinvaelluskohde. Saavutettu hyöty voisi hyvinkin olla aika pieni vaadittuihin järjestelyihin nähden.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ En mäkään Sipilää ehdoitta tuomitsi, jos ollenkaan (no ehkä vähän). Poliittisen lyömäaseen hän silti muille luovutti.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, jos kirjoituksesi oikein tulkitsen, että esmes Orpon tai kenen tahansa pakolaiskommenttien ristiriidan esiin kaivuu ei ole reilua heidän kannaltaan. Tarkoitan tässä pakolaistulvan alkuvaiheen ja selvästi myöhemmän vaiheen kommentointia ja reagointia. Onhan niin, että tilanne näyttäytyy eri lailla nyt, kun olemme saaneet riittävästi informaatiota toimia eri tavalla. On jälkiviisasta ja populismia huudella, että miksi ei toimittu heti alussa, kuten nyt. Eihän järkevä ja oikeudentajuinen ihminen valitse missään asiassa sitä kovinta keinoa aluksi, vaan on syytä edetä lievempien keinojen kautta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Häh? Eihän tähänkään mennessä ole tehty mitään muuta paitsi pystytetty koneisto, joka pystyy käsittelemään 30k maahantunkeutujaa neljänneksessä.

Kyllä minun mielestäni päättäjät vastaavat virheellisistä päätöksistään jälkiviisauden valossa. Jos Käteinen sanoo, ettei koske Suomea ja lausunnon jälkeen on kohta oltu kymmenen vuotta lamassa niin kyllä on ihan aiheellista vittuilla, että voiko noin typerää pääministeriä ollakaan.

Sipilän, Merkelin jne toiminta oli maan ja kansan edun vastaista: EU:n olisi pitänyt seisoa lujana ja miettiä vähän pidemmälle. Ruotsissa on tultu tilanteeseen, jossa kantokyky ei enää meinaa riittää ja siksi tehdään päätöksiä: olisiko ollut aivan kohtuutonta ekstrapoloida vähän tulevaisuuteen ja tehdä niitä päätöksiä ennen kun on paskat housussa? Miksi pitää odottaa, että kantokyky on romahtamassa ennen kun päätetään tehdä mitään?

Minkä helvetin takia Suomessa on edelleen lepsut perheenyhdistämiskäytännöt, jotka houkuttelevat partalapsia Suomeen? Sääntöjä muutetaan, mutta edelleen liian lepsusti. Joka ainoa niistä 20k tunkeutujasta, joka tuli Q4:llä sisään pistää sillä sekunnilla perheenyhdistämisanomuksen vetämään kun turvapaikka myönnetään - ja sehän myönnetään yli 85%:lle irakilaisista, somaleista ja afgaaneista.

On kyllä harvinaislaatuisen näköalatonta, naiivia, vastuutonta ja typerää sanoa, että nyt on enemmän jotain informaatiota tehdä päätöksiä kuin oli puoli vuotta sitten. Informaatiota oli täysin riittävästi jo silloin ja vaikka nyt on vähän enemmän niin edelleenkään ei tehdä oikeastaan yhtään mitään millä varaudutaan seuraavaan 100k aaltoon.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Ruotsissa alkaa olemaan jo merkkejä kasvavasta levottomuudesta, vrt. naamiojengin mamupahoinpitelyt Sergelin torilla. Kun väkivaltakoneisto ei suojele kansalaisiaan niin ainoa seuraus on jonkinmoinen siviilivastarinta ja sun muut muilutukset. Jos väkivaltakoneisto kääntyy vielä kansaa vastaan niin seurauksena on yleensä sisällissota.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ just noin. Poliitikkoja pitää lyödä kuin vierasta sikaa ja mitään ei koskaan unohdeta. Kansanedustaja tai ministeri ei ole mikään puolueaktiivisuudella saavutettu etu, ammatti tai työpaikka.

Onneksi hallitus on parantanut fokustaan. Just aamulla radiossa kerrottiin kuinka aikovat pohtia sitä saisiko ravintolassa ostaa useamman annoksen alkoholia kerralla ja pitäisi tilaviinien sääntelyä helpottaa (ja varmaankin tukea tukiaisilla).
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elco, sä olet nykyään Pertin tasoinen Hommalasta karannut avohoitotrolli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.