Mamut

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Australian malliahan on kitinässä kannatettu. Nyt kävi näin:

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1471399415087?ref=a-seurattu
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Papualainen ministeri pisti papualaisen leirin kiinni papuan lakien mukaan.

Aussit varmaan jatkavat vanhalla linjalla ja keksivät jonkun muun ratkaisun.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Australialla on yli 8000 omaa saarta, joten joku/jotkut niistä.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bhven kirjoitti:Australialla on yli 8000 omaa saarta, joten joku/jotkut niistä.
Parempi kun eivät päästä maahan niin ei tarvi karkoittaakaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Karkoittamisen kustannukset karkaa käsistä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tyytymätön tuomioonsa. Kun ei muista kännin takia tapahtumasta mitään..
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... tuomioonsa
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onnea Forssa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pulkannaru kirjoitti:Tyytymätön tuomioonsa. Kun ei muista kännin takia tapahtumasta mitään..
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... tuomioonsa
Tuli työn puolesta pöydälle toinen tapaus jossa mamu raiskasi rappukäytävässä. On ne.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Täytyy saada paremmat olosuhteet, ettei tarvitse rappukäytävässä raiskata!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yhdyn edelliseen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Niba »

tästäkö se alkaa ai joko se alkoi??

Vakkein vielä olekaan Paateron manaamaa järjestäytynyttä, varmaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku kalpeanaama tekee biisin jostain urpolaumasta, jota pitäisi muka pelatä. Videolla pomppii mamu, joka sitten tappaa 86-vuotiaan suomalaisen.

Sanoutuuko kalpeanaama irti väkivallasta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:Joku kalpeanaama tekee biisin jostain urpolaumasta, jota pitäisi muka pelatä. Videolla pomppii mamu, joka sitten tappaa 86-vuotiaan suomalaisen.

Sanoutuuko kalpeanaama irti väkivallasta?
Tätä verrataan samaan juttuun kun persu-joku poseerasi haudalla heilaavien natsien kanssa, että sattumalta sattui sinne missä natsit heilaa tiettynä päivänä. Kyseinen murhamies on 100 avustajan joukossa ollut henkilö, ja video kuvattiin kuukausia ennen veritekoa.

Toisin kuin SVL:n pahat tavat on tunnettu jo vuosien ajan. Miten siis nuo kaksi asiaa saadaan rinnastettua toisiinsa?

Niin ja kun kerran kysyit:

– Todella ikävää, harmillista ja surullinen case. Tuomitsen yksiselitteisesti kaiken väkivallan. Suomessa on aivan liikaa väkivallantekoja, Paleface kommentoi lehdelle.

Paleface sanoo, ettei tunne kyseistä miestä tarkemmin. Hänen mukaansa videota tuskin kuvataan uusiksi, vaikka mies todettaisiin syylliseksi.

– Kaveri päätyi videoon sillä tavalla, että hän on tuttu naama mun keikoiltani. Hän on ollut aloitteleva räppäri ja fani. Mun keikoillani kiersi sana, että kuvaamme tätä videota. Hän päätyi sitä kautta joukkokohtaukseen, muusikko sanoo Ilta-Sanomille.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: Sanoutuuko kalpeanaama irti väkivallasta?
Toivottavasti sä et ole oikeasti niin pihalla, että kuvittelisit Palefacen jotenkin kannattavan/kannustavan yhtään kekenkään tekemään väkivaltaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sääntöjen on oltava samat kaikille. Jos oikeisto kärsii yhden teoista niin saman on koskettava myös vasemmistoa.

Ja suora lainaus kalpeanaaman biisistä:
Laita palaa se hullun audi
Kyllä tuo meikäläisen mielestä kehoitus rötöstelyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tulkintoja on monia, mutta väkivaltaa tuo on käsittääkseni vain silloin, jos se hullu istuu siellä audissaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:Sääntöjen on oltava samat kaikille. Jos oikeisto kärsii yhden teoista niin saman on koskettava myös vasemmistoa.
Hei, SVL on hyvin tunnettu äärijärjestö, johon ei halua tulla assosioiduksi kuin väkivaltaiset rasistit. Se että joku avustaja on videolla ja tekee 2kk myöhemmin veriteon, ei ole kyllä mitenkää sama asia. Tai jos on niin voit varmaan avata että miten ne on sama asia.

Puhumattakaan siitä että SVL leveil ja keuli sillä miten erinmieliset on laitettu ruotuun kaiken kansan nähden, väkivallan avulla.

Vähän. Eri. Asia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mainitsinko jonkun pöljäjoukkion? Ajatellaan vaikka persuja. Joukossa on ihan järkevää sakkia, mutta kaikki leimataan parin huru-ukon takia. Toki urpilaiselle kaikki on natseja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei kun iso B on vain täyttämässä Pertsan lähdön jättämää, valtaisaa aukkoa palstan ekosysteemissä. Ehkä palstan dynamiikka kaipaa tahoa, joka tekee älyllisesti ala-arvoisia keskustelunavauksia (viime aikoina kai ainakin auringonpilkkujen kumoama ilmastonmuutosteoria, Malmin maapohjan osuus pks:n asuntojen hinnanmuodostuksessa ja nyt tämä älyttömyyden erityishuipennus, persu-uhriutuminen Palefacen kohtelun keveyden edessä), joita muut voivat sitten ampua alas, mistä sitten taas väläysten esittäjä uhriutuu taas lisää. Pertsa-syklin täydentäisi KSE-uhkailuun asti ulottuva marina siitä, että Kitinän kriittinen ilmapiiri ei ole kiva - tai sitten vanha kunnon mä-vaan-provoilin-kun-on-niin-hauskaa-katsoa-kun-tosikot-hermostuvat-kortti. Pertsan funktiota ei ole helppo ottaa harteilleen, mutta aika hyvä yritys on nyt käynnissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo sun norsunluutornisi kirkas ja korkea, mutta onkohan perustukset kunnossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ole ihan varma tästä teoriasta. Pertsa on enemmän sellainen Miika Nousiaisen hahmo, joka on varmasti varhaislapsuudesta saakka vaan ollut vähän erityinen ja nähnyt maailman toisin, joka on sitten eri elämänvaiheissa johtanut mitä kummallisempiin tilanteisiin. B:n sota maailmaa vastaan on selvästi uudempi ilmiö, ja vaikuttanut jotenkin kiihtyvältä kehitykseltä. Siinä, missä Perttismin näkisin kiihtyessään johtavan jonkinlaiseen Manalan ja Stadinarskan fuusioitumiseen, on B:n polun loppupäässä ennemminkin Gattis tuulimyllyineen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Onko Pertsa tehny KSE:t jälleen kerran vai?

Käyn liian harvoin tarkistamassa tiluksia ihan selkeästi kun tuokin mennyt ohitse.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Onko Pertsa tehny KSE:t jälleen kerran vai?

Käyn liian harvoin tarkistamassa tiluksia ihan selkeästi kun tuokin mennyt ohitse.
Joo, pitkäänhän se valitti että häntä ei ymmärretä. Nyt se ei ole edes yrittänyt paluuta tekonikillä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyllähän se nyt on aivan ilmiselvää, että palefacet sun muut räppärit ihannoivat väkivaltaa: videolla liehuu antifan lippu jne.

Jolleivät hyväksy niin kai tässä on sitten persutyyppiinen vitsi, vitsi kyseessä tai sitten joku vasemmistotaiteellinen vapaus, jota en ymmärrä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mamut

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:Ei kun iso B on vain täyttämässä Pertsan lähdön jättämää, valtaisaa aukkoa palstan ekosysteemissä. Ehkä palstan dynamiikka kaipaa tahoa, joka tekee älyllisesti ala-arvoisia keskustelunavauksia (viime aikoina kai ainakin auringonpilkkujen kumoama ilmastonmuutosteoria, Malmin maapohjan osuus pks:n asuntojen hinnanmuodostuksessa ja nyt tämä älyttömyyden erityishuipennus, persu-uhriutuminen Palefacen kohtelun keveyden edessä), joita muut voivat sitten ampua alas, mistä sitten taas väläysten esittäjä uhriutuu taas lisää. Pertsa-syklin täydentäisi KSE-uhkailuun asti ulottuva marina siitä, että Kitinän kriittinen ilmapiiri ei ole kiva - tai sitten vanha kunnon mä-vaan-provoilin-kun-on-niin-hauskaa-katsoa-kun-tosikot-hermostuvat-kortti. Pertsan funktiota ei ole helppo ottaa harteilleen, mutta aika hyvä yritys on nyt käynnissä.
On kyllä surullista että minä en ole enää samanlainen Kitinä-inhokki kuin ennen.

Jotain tarttis tehdä? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix